Miten osoittaa sopivasti kiinnostusta treffeillä miehelle?

Anonyymi-ap

Olen nyt ajautunut ystävälokerikkoon tosi monien kiinnostavien miesten kanssa. Olen siis ensisijaisesti kiinnostunut miehen ulosannista ja persoonasta. Tuntuu, että pitäisi olla jotenkin tyrkky, jotta tulee toiset treffit vai?

En usko, että kysymys on ainakaan se, että olisin ruma. Olen 178 cm ja hoikka yhdistettynä naisellisiin muotoihin. Korkeat poskipäät ja muutenkin sirot kasvot. Tämä on nyt lähinnä niille trolleille, joiden 1. diagnoosi on rumuus.

Omaa persoonaani olen miettinyt. Olen aika älykäs, mutta koettanut ottaa rennosti treffeillä ja puhua jotain hauskaa. Huumori kuitenkin löytyy aika harvojen kanssa ja usein mies päätyy puhumaan minulle työstään. Pitäisikö enemmän puhua lapsista ja perheestä sekä kertoa pakotetusti jotakin hauskaa? Minun kanssa on helppo keskustella asioista, koska luen aika paljon sekä seuraan aikaani.

Olen joskus katsellut muiden naisten ilmoituksia ja myönnän, että pukeudun hieman peittävämmin enkä heitä koko ajan läppää.. Näkemyksiä voi antaa myös naiset. Oma intuitio sanoo, että en ole löytänyt vaan sitä oikeaa, mutta toki se voi olla väärässä.

14

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina voi kysyä suoraan.

    • Anonyymi

      Sopivasti kiinnostusta? Vähän huono käsite...sopiva määrä on kuin se mitä sinusta tuntuu ulos näyttää ilman että teet itseäsi tyrkyksi. Lopeta itsesi ja käyttäytymisesi diagnosointi ja ole puhtaasti itsesi ainakin sellaisten tyyppien edessä jotka sinua oikeasti kiinnostavat. Et ole seuralaispalvelu vaan etsit kumppania, ainakin otaksun niin.

    • Anonyymi

      ” Olen siis ensisijaisesti kiinnostunut miehen ulosannista ja persoonasta” Se onkin tod hyvä jos sellaiset löytyy

      • Anonyymi

        Oletko kertonut tämän miehelle? On tärkeä kertoa, millaisista persoonista tykkää.


    • Anonyymi

      Aina voi kysyä suoraan mitä? Olen kysynytkin lähinnä pakkien syytä niin kemia/romanttiset suhteet puuttuvat.

      Ja kyllä, en ole seuralaispalvelualalle pyrkivä, vaan epätietoinen. Jos olisin mies, niin olisin saanut asiallisia vastauksia. Naisena tarkkailen liikaa itseäni tai niin väitetään.

      Ehkä pitää kysyä suoraan jonkun mukavan puolitutun mielipidettä.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että olet tavannut vääriä miehiä. Ehdoton plussa on, että pystyt puhuu eri asioista, koska miehistä olen huomannut, ettei ne osaa. He varmaankin haluavat nopeasti jonkin suhteen, oli se sitten laastari tai salaseura, ja he kokevat, ettet ole oikea siihen. Ja osa kuvittelee, että heti pitäisi edetä johonkin pisteeseen. Itsekin puhun asiasta kuin asiasta, enkä pukeudu tyrkyttävästi. Samalla lailla kuin sinulla. Mutta en ole oikeaa löytänyt. En ees käy usein treffeillä, kun ei löydy sopivaa seuraa treffisivustoilta. Olen käynyt kuitenkin saman ihmisen kanssa kahdesti treffeillä, mutta itse huomannut, ettei se toinen kiinnostakaan. En kuitenkaan voi väkisin olla. Haluaisin löytää sen oikean henkilön itelleni.

    • Anonyymi

      Ei ekoilla treffeillä tartte sanoa vielä, haluaako suhteeseen. Tai vielä flirttailla. Voi sanoa, että toisella on kiva hymy, paita, silmät, jos siltä tuntuu. Kannattaa sanoa, miltä itsestä tuntuu. Miksi halusi tavata toisen, koska miehetkin tykkää kehuista

    • Anonyymi

      Sano suoraan itse kunnioitan suoruutta paljon.

    • Anonyymi

      "Pitäisikö enemmän puhua lapsista ja perheestä", siis hetkonen onko sulla lapsia? Vai meinasitko että puhua tulevaisuuden suunnitelmista mitä haluat?

      Mutta jos sulla on lapsia, niin se pistää sinkkumiehet pakenemaan useasti, koska ei kovin moni mies halua alkaa seurusteleen vakavasti sellaisen naisen kanssa jolla jo lapset on.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole lapsia, mutta monilla tapaamillani miehillä on ollut. Mutta uskon myös, että en ole tavannut vaan sitä oikeaa. En edes ymmärrä, miksi jatkan tapailua vaikka aistin ettei ole tulevaisuutta.

      Koetan miettiä, että minussa ei ole mitään vikaa. En ole enää epätoivoinen, koska minun parhaat vuodet perustaa perhettä ovat menneet. Olen 35-vuotias. Hyvä puoli on, että kroppani on edelleen kuin parikymppisellä vaikka oma prinsessa olisi ihana. Poikakin on ihan mukava.

      • Anonyymi

        Mullakaan ei oo lapsia, oon 40v nainen. Oon jutellut joskus "lapsellisen" miehen kanssa, mutta tajusin, että mun on parempi tavata lapsettomia. En itse lapsia halua, mutta en niitä vihaa. Ihan vaan, kun lapset rajoittaa menemistä, jos on kovin pieniä. Heidän ehtojen mukaan mennään. Teinit, ja aikuiset lapset ovat ok. Ite tykkään matkustella, ja käydä tapahtumissa. Tiedän, että lapsettomien tapaaminen vähentää kanditaattien määrää, mut jos oisin perhekeskeinen, kiin silloin sopis lapset miehineen.

        En usko, että sinussa on vikaa; olen itsekin tässä tapaillu deittisovellusten kautta muutaman. Niissä ei oo vain sytyttänyt kukaan erityisemmin. Tai joku on, mutta paljastunut vääräksi. Itse en yleensä ole kiinnostunut toisesta ja se tässä harmittaa, ettei löydy hyvää tyyppiä! Mistä etsit miehiä? Voin sanoa, ettei kaikki oo sovelluksissa.


    • Kirjanpötkyläsodomiitti vaihteeksi ulo​stamassa täällä.

    • Anonyymi

      Onko ongelma, että et pääse treffeille, vai ettei treffeillä miehet kiinnostu sinusta? Kiinnostutko sinä heistä romanttisessa mielessä? Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin osallistu erilaisiin tapahtumiin ja laita ykköset päälle meikkiä myöten, ja hymyile. Mulle on tultu ihan lähijunassa tervehtii (töä on harvinaista, mut toi tyyli toimii näköjään arjessa!)

    • Anonyymi

      Ethän sä nyt mitään esittämään pidä ryhtyä treffeillä. Olet oma itsesi, näin kliseisesti sanottuna. Vääriä miehiä luultavasti tapailet. Eli tarvitse älykästä seuraa, jolle puhua "syvällisempiä" asioita. Vähemmän toki tarjontaa miehistä siihen, mutta joskus se osuu, jos oikeissa paikoissa liikkuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe