Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varmoja eroamisen syitä

Anonyymi-ap

Mistä muista syistä eroatte varmasti, kuin seksin loppuminen?

25

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoitamattomat, kovat paakkuiset jalat, jalkapohjat.

      • Anonyymi

        Rumat jalat. Kalju. Ohut tukka. Miehellä


    • Anonyymi

      Välinpitämätön. Ilkeys. Kovat karheat kädet. Vain minä ja vain minulle hierontaa ja palveluita-mies. On No go

    • Anonyymi

      Juominen pettäminen ja väkivalta, Kävi nopeesti se eron ottaminen!

    • Anonyymi

      Arvoristiriita.

    • Anonyymi

      No tuo seksin loppuminen ei ole asia, jonka eroaisin varmasti. Riippuu täysin syistä.

      Sen sijaan sellaisia ovat ... väkivalta, liiallinen alkoholinkäyttö, huumeiden käyttö, vakava valehtelu/huijaaminen, minulta tai läheisiltäni varastaminen, katoamistemput (ihan sama mikä syy), jatkuvasti epäkunnioittava käytös/kielenkäyttö. Siinä nyt muutama, mutta voisi noita vastaavia listata enemmänkin.

    • Anonyymi

      Mahdollisia syitä:

      — jos huusholi on siivoamatta ja järjestelemättä

      — ruuat eivät valmiina, annosteltuna lautaselle, olut tuoppiin kaadettuna

      — pyykkini pestyinä, silitettunä ja viikattuina

      — reissukassit ja matkalaukut rivät ole valmiiksi pakattuina uusia seikkailuja varten

      — nainen utelee menoistani ja matkoistani

      — nainen poistuu luvatta kotoa muualle kuin kauppaan, kulkee ilman huntua, juttelee minun lisäkseni perheensä ulkopuolisille

      — naiselle asettamani saldo on loppu ennen aikojaan, nainen ei välittömästi vastaa puheluuni tai viestiini

      — nainen ei ole iloinen, nöyrä, pirteä ja kiitollinen siitä mitä suon hänelle

      • Anonyymi

        Menepäs henkinen wannabe-muslimi muualle pätemään inceliyttäsi.


    • Seksin osalta en kovin nopeasti eroaisi, se on asia jota voi koittaa selvittää ja korjailla. Toki jos toinen ei enää missään muotoa ole toiselle haluttava, niin sitä ei korjata millään.

      Pettäminen taitaisi olla semmoinen, että suhde loppuisi siihen. Myös väkivalta ja taloudellinen perseily molempin kustannuksella.

      • Anonyymi

        Minä en ole hakenut eroa, vaikka vaimo teki yksipuolisen päätöksen seksin lopettamisesta. Yhteiselomme on kaikin puolin muuten hyvää, ja saan tarpeeksi seksiä muualta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole hakenut eroa, vaikka vaimo teki yksipuolisen päätöksen seksin lopettamisesta. Yhteiselomme on kaikin puolin muuten hyvää, ja saan tarpeeksi seksiä muualta.

        Nää on aina tulkinta- ja neuvottelukysymyksiä. Tiedän muutamastakin varttuneemmasta parista joiden seksielämä yhdessä on loppunut, mutta muuten homma jatkuu kun ei ole muita syitä purkaa hyvää liittoa. Voi ne asiat niinkin järjestellä, mikä kenellekin sattuu kulloinkin sopimaan.


    • Anonyymi

      Olut on kaapista loppu, naisen pää kipeä kun herätään. Onhan näitä.

    • Anonyymi

      Väkivalta. Lusmuilu. Vittumaisuus.

    • Anonyymi

      Tuppisuu joka ei osaa puhua asioista vastaus on aina ei mua mikään vaivaa vaikka vaivaa sen huomaa sokea Reettakin.

      • Anonyymi

        Ei sellaisen ihmisen kanssa kannata aloittaa suhdetta, jos se hiljainen luonne ärsyttää.


    • Anonyymi

      Ruan loppuminen

    • Anonyymi

      Autoilun huvien loppuminen

    • Usein se on kommunikaation puute. Se että lakaistaan ongelmat maton alle, eikä puhuta (oikeista asioista). Siihen liittyy seksin puuttuminenkin vahvasti, että suhde ei voi enää hyvin. Taikka on vaan muuttunut kaverilliseksi. Hyvin yleistä.

      • Anonyymi

        Mustasusi osui asin ytimeen. Kommunikaatio kun loppuu tarkoituksellisesti, se on suhteen loppu. Tarkoitan, että kommunikaatio ei lakkaa ainoastaan väärinkäsitykseen tms.

        Esimerkkinä: kumppani kääntää sinulle selkänsä tarkoituksella (kostona). Siitä tietää jo, että suhde oli siinä.


    • Anonyymi

      Seksin puute ei välttämättä johda eroon. Molemmilla voi olla omat juttunsa.

    • Anonyymi

      Toisen välinpitämättömyys, yleensä kaikesta. Ei pidä itsestään huolta, pitää toista itsestään selvyytenä. Laulun sanoin: "Kun antaa paljon vähemmän kuin sinä".

      • Anonyymi

        Myös henkinen väkivalta.


    • Anonyymi

      Seksin puute ei ole aito syy. Kaksi ihmistä vaaditaan tähän soppaan jos seksi hiipuu molemmat voi katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Pettäminen. Ja toisen negatiivisuus. Jos toinen osapuoli on negatiivinen suhteessa niin se ei toimi. Koska negatiivisuus on sama kuin enerrgiavampyyri imee itsestään voimia ihan liikaa kenelle tahansa. Ja ei itseään kunnioittava nainen/mies on kans todella vaikea tapaus. Koska loppu elämä pitää hokea kaunis kaunis seksikäs seksikäs. Ja mikään ei riitä vielä 60 vuotiaana hokee samaa ihan sama mitä toinen kehuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe