Pakistanissa ja intiassa vainotaan kristittyjä

Anonyymi-ap

Monia kirkkoja poltettu, kristittyjen koteja tuhottu, suomen media ei kerroūüôŹ

18

212

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Ei sovi tampereen sakin ideologiaan.

• Anonyymi

Kristityt ovat nykyään vainotuin uskonnollinen ryhmä.

• Anonyymi

Sen siitä saa kun vuosisatoja pakkotuputtaa uskontoaan ihmisille ketkä eivät sitä halua.

• Anonyymi

Miten niin ei kerro??? Miksi pitää maalailla salaliittoja, että media jotenkin pimittelisi juttuja?

Yle: ‚ÄĚKoraanin v√§itetty h√§p√§isy nostatti vihan ‚Äď mellakoitsijat tuhosivat kristittyjen kirkkoja ja taloja Pakistanissa‚ÄĚ
      https://yle.fi/a/74-20045786

‚ÄĚIs√§ Anthonyn katolinen kirkko Delhin laidalla poltettiin joulukuussa 2014. Kaikki tuhoutui krusifiksia my√∂ten. Pappi uskoo, ett√§ teon takana ovat hindunationalistit, jotka ovat saaneet vahvan jalansijan my√∂s Intian politiikassa.‚ÄĚ
      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005597172.html

• Anonyymi

Suomessa ei olla vielä noin pitkällä.

• Anonyymi

Ratkaisu olisi luopua uskonnosta (kaikista) koska ne aiheuttavat vain ongelmia.

• Anonyymi

Kiitos Jumala sallimuksistasi.

Allah on ainoa Jumala ja Muhammed hänen profeettansa.

• Anonyymi

Antaa jumalien taistella keskenään. Turha meidän on osallistua.

• Anonyymi kirjoitti:

Antaa jumalien taistella keskenään. Turha meidän on osallistua.

Tulisi aika pitkäksi odotellessa allahin ja jahven häkkiottelua.

• Anonyymi

Sehän on IHANAA!

Voiko kristitty parempaa kohtaloa toivoa, kuin kuolla marttyyrina uskonsa tähden?

• ‚ÄĚPakistanissa ja intiassa vainotaan kristittyj√§‚ÄĚ ja ‚Ä̂ĶSuomen media ei kerro‚Ķ‚ÄĚ

Aivan kuten ‚ÄĚAnonyymi‚ÄĚ 2023-08-22 20:47:42 kummastelee ‚ÄĚMiten niin ei kerro??? Miksi pit√§√§ maalailla salaliittoja, ett√§ media jotenkin pimittelisi juttuja?‚ÄĚ, niin min√§kin ihmettelen. Olen lukenut n√§ist√§ uutisia ja eri artikkeleita sek√§ kuunnellut ohjelmia, miss√§ jo vuosia on n√§ist√§ kerrottu.

Olisiko pikemminkin niin, että kun aloittaja ei itse laiskuuttaan viitsi edes etsiä niitä uutisia, niin eihän niitä löydy?

Olen muutama vuosi sitten tainnut kirjoittaa Intian tilanteesta. Kyse on nationalismin ja fundamentalismin noususta, joita on nyt ympäri maailmaa eikä vain Euroopassa tai Yhdysvalloissa.

Pääministeri Narendra Modi teki viime silauksen ideologialle, joka on muhinut Intiassa jo 90 luvulta saakka.
      H√§n lupasi ‚Ä̂Ķtalousuudistuksista ja korruption vastaisesta taistelusta, my√∂s lupauksilla siit√§, ettei Intian miljardin hindun kuulu n√∂yrty√§ en√§√§ milli√§k√§√§n islamin, kristinuskon ja maan muiden v√§hemmist√∂uskontojen edess√§.‚ÄĚ

Isä Anthonyn kannanotto on tärkeä:
      ‚ÄĚEi koko yhteiskunta ole kristittyj√§ vastaan. Vain pienet √§√§riryhm√§t‚ÄĚ, h√§n muistuttaa. ‚ÄĚEnemmist√∂ ihmisist√§ on maltillisia. Kyse on enemm√§nkin niist√§ poliitikoista, jotka lietsovat v√§kivaltaa.‚ÄĚ
      ‚ÄĚEi, Intian kristittyjen ei pid√§ olla huolissaan uskonnollisesta nationalismista.‚ÄĚ
      ‚ÄĚKoko kansakunnan pit√§√§ olla fundamentalismista huolissaan.‚ÄĚ
      HS ‚ÄĚIs√§ Anthonyn katolinen kirkko paloi krusifiksia my√∂ten, ja nyt h√§n varoittaa Intian kasvavasta hindu-nationalismista ‚Äď ‚ÄĚKoko kansa¬¨kunnan pit√§√§ olla huolissaan‚ÄĚ 11.3.2018

Opendoorsin sivulla on samaa asiaa:
      ‚ÄĚViime vuosina hindunationalistinen hindutva-ideologia on voimistunut. Sen mukaan ainoastaan hindut ovat oikeita intialaisia, kun taas kristityill√§, muslimeilla ja muihin uskonnollisiin v√§hemmist√∂ryhmiin kuuluvilla on ulkomaalaiset juuret, mink√§ vuoksi heid√§t tulee karkottaa.‚ÄĚ

Kuulostaako tutulta; Intia intialaisille? Suomessa tilanne on v√§h√§n sama kuin laitaoikeiston sotahuuto ‚ÄĚsuomi suomalaisille‚ÄĚ ja sen vuoksi puolustetaan kulttuurikristillisyytt√§ aika lailla samoin argumentein.

• Anonyymi

Luuletko, ettei osata käyttää Googlea?

• Anonyymi

Kristityt ovat wannabe juutalaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi aloittaja ei osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi aloittaja ei osaa.

Raamatun selkeys on mahtavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun selkeys on mahtavaa.

Koraani on ihan selvästi ihmisten luomus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti ei, koska tiedonhakeminen näyttää sujuvan aika vaikeasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyv√§nn√§k√∂inen ja ahkera ‚̧ԳŹ‚ÄćūüĒ•
      Ikävä
      112
      1904
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      85
      1455
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      994
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      936
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet syd√§meni valittu rakas rakastan sinua. ūüíó
      Ikävä
      31
      859
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa h√§nen syliin?Vastaan 165km ūüė™ūüíĒūüöô
      Ikävä
      54
      844
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      62
      824
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja k√§velin ihan sun kodin ohi molemmin puolin ūüėāūüėÜūü§≠ katelin tarkkaan ymp√§ri
      Ikävä
      69
      801
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      795
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      155
      746
    Aihe