Mies, mitä kaikkea harrastat?

Anonyymi-ap

Etsin uutta harrastusta, niin voisin kokeilla sinun juttuja. Sitten voidaan yhdessä harrastaa. Oliko hyvä idea?

60

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarttis kyllä uuden parin tuohon vaakataso venyttelyyn sängyn puolelle, hakemuksia otetaan vastaan !

      • Anonyymi

        Alustava varaus🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alustava varaus🤣

        Ja sitten ne strategiset mitat kiitos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten ne strategiset mitat kiitos :D

        Pieni ja pötkylä. 99-81-98


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni ja pötkylä. 99-81-98

        Eiköhän se venyttely tarkotuksiin menis ihan hyvin :D


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17982751Q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kyllä asiat kuntoon töitä on.

    • Anonyymi

      Olispa nainen kenen kanssa tehä yhteisiä juttuja mut ei menee loppuelämä vissiin yksin

    • Anonyymi

      Tämänkin takia vältän vakiintumista. Jokaisella pitäisi olla se jokin oma juttu. Minulla harrastukseni, joita toteutan itsekseni. Ovat yksilöjuttuja. Ei ollut, hyvä idea siis. Mene vaikka... no mene minne tykkäät.

      • Anonyymi

        Miehillä voi hyvin olla omat harrastukset ja naisilla omat.


    • Anonyymi

      Harrastukset on yksilöjuttuja joten paska idea on.

      • Anonyymi

        Kai niitä voi olla myös yhteisiä?


      • No onhan niitä lajeja missä tarvitaan pari tai useampikin pelaaja.

        Sivusta vaan tässä kommentoin. Mut samaa mieltä et jotain omaa pitää olla.


      • höpö höpö... On lajeja ja harrastuksia jota voi tehdä yhdessä ja isommassa porukassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        höpö höpö... On lajeja ja harrastuksia jota voi tehdä yhdessä ja isommassa porukassa.

        Niin voi mennä mustan sukkasankarin kanssa metsään miekkailemaan puita vastaan, piu piu tiinä tulle puu ku ei kukaa nainen tai teini haluu mua piu piu. Citymarketin leluosastolta hankittu ääniefektimiekka heiluen piu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi mennä mustan sukkasankarin kanssa metsään miekkailemaan puita vastaan, piu piu tiinä tulle puu ku ei kukaa nainen tai teini haluu mua piu piu. Citymarketin leluosastolta hankittu ääniefektimiekka heiluen piu

        No miksi ei niinkin toki... Itse kyllä heiluttelen mieluummin ihan oikeaa miekkaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi ei niinkin toki... Itse kyllä heiluttelen mieluummin ihan oikeaa miekkaa...

        Jotenkin veikkaan että harrastukset on lähinnä perseellä istuminen eri ikäisiä naisia ja tyttöjä vahdaten, etkä voi kuin toivoa että olen väärässä koska no

        Eilistä ei saa tekemättömäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin veikkaan että harrastukset on lähinnä perseellä istuminen eri ikäisiä naisia ja tyttöjä vahdaten, etkä voi kuin toivoa että olen väärässä koska no

        Eilistä ei saa tekemättömäksi

        Joku o hirmu katkerana taas...Oi voi...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        höpö höpö... On lajeja ja harrastuksia jota voi tehdä yhdessä ja isommassa porukassa.

        Nuoret pojat jo harrastavat sekä yksin että kimpassa. Ulkotiloissa että saunatiloissa. Välineet kulkee helposti mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret pojat jo harrastavat sekä yksin että kimpassa. Ulkotiloissa että saunatiloissa. Välineet kulkee helposti mukana.

        No en nyt kuitenkaan puhunut mistään nahkasapelin heiluttelusta.


    • Anonyymi

      Pelaan pingiponkia. Yksin vaikeaa.

    • Anonyymi

      Parempi kun molemmilla on omat harrastuksensa.

    • Anonyymi

      Onkohan meillä entuudestaan mitään yhteisiä harrastuksia?

    • Anonyymi

      Käyn kävelyllä, pelaan videopelejä, katson elokuvia, kuuntelen äänikirjoja, ajelen autolla, treenaan punttia ja pelaan vähän myös korttia ja soitan huuliharppua...

      • Anonyymi

        Minusta on aina riemullista soittaa kukkopilliä.
        En kyllästy koskaan enkä lakkaa ihmettelemistä. Siinä tapahtuu magic.


    • Anonyymi

      Mäkin haluun harrastaa jotain. Mut haluun tietää eka ne strageettiset mittaukset... Sillä voi olla jotain merkitystä, jos haluamme mittarilla, kumpi saa syödä isomman palan kakkua tai jäätelöä tai miten vain. Kumpi haluaa olla Hulk? Ja mitä rooli toiselle sitten jää? Et menee vähän jo roolipelaamiseksi tää. Mutta silti haluaisin tuntea itseni naiseksi.

      Ja mikäli harrastamm silmiin katsomista, niin haluan varmistaa tällä kertaa, että mun siellä on koskematon.

      • Anonyymi

        Tarkoitan sieluni koskemattomuutta.


    • Anonyymi

      Tekisi mieli kokeilla crosfittiä.

    • Anonyymi

      Menkööt personaltrainerien ohjaukseen... Mene sen ukkos ja niiden muiden sekopääkavaljeerirsi kanssa, mene! Sinne vaan jonnekin, kunhan menet!

      • Anonyymi

        Ole hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa!

        Postimerkkeily ois jänskä juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimerkkeily ois jänskä juttu

        Joo, kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa!

        Oo ite hiljaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimerkkeily ois jänskä juttu

        Poskinyrkkeily luin vääriin.


    • Anonyymi

      Antaisin mielelläni sinulle piiskaa

      • Anonyymi

        Empress oli tuolla ylempänä 🤣


    • Anonyymi

      Pleikan pelaaminen on kivaa! Ja taskubiljardi.

      • Anonyymi

        Okei. Niitä vois kokeilla kyl. Mikä on taskubiljardi?


    • Anonyymi

      Kun töiltäni joudan, käyn lenkillä luonnossa 3-4 kertaa viikossa. Saan sieltä voimaa eikä tule univaikeuksia. "Laula kanssain, laula rakkain. Laulu pienen sydämen...Laulan siis. Historia kiinnostaa. Myöskin tulevaa mietin. m>n

    • Onhan jokin yhteinen harrastus ihan hyväkin idea, mutta ehkä enemmistön harrastuksista soisi olevan kunkin ikiomia, ettei kaikki elämä ole täydellisen yhteistä.

    • Anonyymi

      Tiedän mahtavan harrastuksen johon haluaisin sinut viedä... En voi kertoa sitä
      täällä. Liittyy vauhtiin ja uskottoman ihanaan kokemukseen.. Sitä voi harrastaa
      paikassa johon harvalla on mahdollisuus ... Uskallatko kokeilla?

      • Anonyymi

        Aloittaja tykkää kyllä vauhdista🤭


    • Anonyymi

      Harrastuksen tarkoitus ei ole viettää aikaa vaimon kanssa vaan päästä eroon hänestä edes hetkeksi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa erittäin hyvältä. Messussa ollaan. Mutta vaimoa ei saa ottaa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa erittäin hyvältä. Messussa ollaan. Mutta vaimoa ei saa ottaa mukaan.

        Jumalanpalvelukseesa ja samalla hu orin .. sillä lailla.


    • Anonyymi

      Harrastaisin mielelläni kunnon seksiä sen naisen kaa
      Pitkään ja hartaasti 🤪

      • Anonyymi

        Sun täytyy olla nuori. Pitkään ja hartaasti.


    • Anonyymi

      Rupsuttelua harrastelen lähinnä . Tuukko nää mukkaan kaveriks?

    • Anonyymi

      Haluaisin harrastaa sinua. Sinun kanssasi tutustua lajiin. Kaikin puolin. Katsoa, oisko se mulle sopiva harrastus ja miten se sopisi meille yhteisenä harrastuksena. Vois olla mielenkiintoinen juttu. Ihan rakkaudella sanon tämän. Vilpittömästi.

      • Anonyymi

        Okei, kokeillaan toki uutta harrastusta. Olen avoimin mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kokeillaan toki uutta harrastusta. Olen avoimin mielin.

        Kiva 😊 Milloin aloitetaan? Mulla ainakin on kova tarve treenata. Vois aloittaa sieltä alkeista lähtien ihan varmuuden vuoksi eli tutustua hyvin. Kaikin puolin sekin.


    • Anonyymi

      Pääasiassa grafiikkaa

    • Anonyymi

      Ihminen on antenni, ja vastaanotin, kaiken ja mahdollisen välillä, niin siitä tietoisena, valitsen, ja nyt nautin ja meen nukkumaan...Kummallisilla aalloilla, kummallisissa tilanteissa...Hyvää yötä, mikä mikä, kumma maailma...Ai, että...

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sul on ihan omat kuviot..Mut hyvii sulle...siitä huolimatta, ja juuri siitä syystä, vai miten se nyt oli...Älä luulottele...

        Anteeks mitä sä nyt oikein selität? https://www.youtube.com/watch?v=oG9bCbD0mCw


    • Anonyymi

      Höpöhöpöukkoja kaikki! Kukaa ei vastannu kysymykseen

    • Anonyymi

      Mutapainia ja pitsinnypläystä

    • Tää ei ollu mulle kysymys. Mutta tässä ois hyvä vinkki. Että te voisitte mennä vähän autoretkeileen ruotsiin. Sielä on tosi hienoja, niin luonto kuin kaupunkikohteita ja kaikenlaista historiallista linnoitusta ja teollisuus muistoa.

    • Anonyymi

      Kaikki haluamani harrastukset on kielletty. En saa harrastaa sitä.mitä haluan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      1971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1764
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1537
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1240
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1233
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1191
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      740
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      723
    Aihe