Sinkuille kysymys

Anonyymi-ap

Kun joskus tässä löydät itsellesi kumppanin niin haluaisitko että teillä olis samat harrastukset eli teistä tulis harrastus pari valjakko ja olette parhaat kaverit toisillenne vai haluatko että kummallakin omat harrastukset ja omat harrastuskaverit

59

489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä joitain asioita voisi olla kiva voida yhdessäkin harrastaa, mutta molemmilla voi olla myös omat juttunsa.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että sen mahdollisen yhteisen harrastamisen pitäisi kuitenkin olla aitoa ja omasta halusta lähtevää. Itse en todellakaan ala toista mukanani mihinkään raahata, enkä myöksää siedä sitä, jos toinen yrittäisi mua pakolla johonkin mukanaan raahata.


      • Anonyymi

        Mut pysyykö suhde paremmin kasassa kun kummallakin työt ja eri harrastukset ja kaverit ja sit kun ovat yhdessä niin on vähän jännittävääkin eli on suhde mut vähän on niin kuin tuntematonkin kun arkisin ehkä iltapalaa yhdessä ehkä seksiä ja nukkumaan ja aina silloin tällöin esin kerran 3 kuukaudessa yhteinen viikonloppu ja muut viikon loput onkin sitten kumpikin omien harrastusten parissa tai kavereiden kanssa eli kotiin iltapalalle nukkumaan ja aamupala yhdessä mut päivät muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut pysyykö suhde paremmin kasassa kun kummallakin työt ja eri harrastukset ja kaverit ja sit kun ovat yhdessä niin on vähän jännittävääkin eli on suhde mut vähän on niin kuin tuntematonkin kun arkisin ehkä iltapalaa yhdessä ehkä seksiä ja nukkumaan ja aina silloin tällöin esin kerran 3 kuukaudessa yhteinen viikonloppu ja muut viikon loput onkin sitten kumpikin omien harrastusten parissa tai kavereiden kanssa eli kotiin iltapalalle nukkumaan ja aamupala yhdessä mut päivät muualla

        Sehän nyt riippuu ihan täysin pariskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut pysyykö suhde paremmin kasassa kun kummallakin työt ja eri harrastukset ja kaverit ja sit kun ovat yhdessä niin on vähän jännittävääkin eli on suhde mut vähän on niin kuin tuntematonkin kun arkisin ehkä iltapalaa yhdessä ehkä seksiä ja nukkumaan ja aina silloin tällöin esin kerran 3 kuukaudessa yhteinen viikonloppu ja muut viikon loput onkin sitten kumpikin omien harrastusten parissa tai kavereiden kanssa eli kotiin iltapalalle nukkumaan ja aamupala yhdessä mut päivät muualla

        Jaksaako seksiä kuin kerran kuukaudessa kun kummallakin on omat menot ja harrasteet eli sit ku ollaan yhdessä niin on jännittävääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaako seksiä kuin kerran kuukaudessa kun kummallakin on omat menot ja harrasteet eli sit ku ollaan yhdessä niin on jännittävääkin

        Tuokin riippuu ihan täysin pariskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaako seksiä kuin kerran kuukaudessa kun kummallakin on omat menot ja harrasteet eli sit ku ollaan yhdessä niin on jännittävääkin

        Ja harrasteitakin on niin kovin monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja harrasteitakin on niin kovin monenlaisia.

        Jos on eri harrasteet ja mielenkiinnot niin kaipaako siihen toista kuten sanoit väkisin pyytään mukaan eli perässä vetää mukana väkisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on eri harrasteet ja mielenkiinnot niin kaipaako siihen toista kuten sanoit väkisin pyytään mukaan eli perässä vetää mukana väkisin

        Kuten jo totesin, niin sehän riippuu ihan siitä pariskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin riippuu ihan täysin pariskunnasta.

        Kyllä moni kaipaa omia menoja ja omaa aikaa ettei kumppani ala kyllästyttämään mut sitkö ollaan yhdessä niin on laatu aikaa kummallakin on oma elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni kaipaa omia menoja ja omaa aikaa ettei kumppani ala kyllästyttämään mut sitkö ollaan yhdessä niin on laatu aikaa kummallakin on oma elämä

        Aivan, eli tosiaan riippuu ihan siitä pariskunnasta. Ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni kaipaa omia menoja ja omaa aikaa ettei kumppani ala kyllästyttämään mut sitkö ollaan yhdessä niin on laatu aikaa kummallakin on oma elämä

        Omaa aikaahan voi saada ilman sen kummempia harrasteitakaan. Se on täysin ihmisestä kiinni.


    • Sekä että. Mieluiten niin, että on omia harrastuksia ja sitten on ehkä joitain yhteisiä harrastuksia. Mutta jokin kombo, ei välttämättä ole hyvä jos kaikki on yksissä, ei kyllä liioin jos kaikki on erillään.

    • Pitää olla sopivasti omaa ja sopivasti yhteistä. Sopivan määritelmä taas vaihtuu ajan myötä eikä se myöskään saa olla kumminkaan puolin mikään joustamaton ehdottomuus. Kun perusasiat on kunnossa, ei toisen omat jutut ole uhka.

      Enemmän kuin harrastukset suhteen toimivuutta määrittelee pikemminkin syvä tunneysteys, luottamus, lojaalisuus, henkinen läsnäolo, keskustelun sama aaltopituus tai sen puute ja saman suuntainen arvomaailma. Tärkeämpää on myös se, että kokee olevansa toiselle tärkeä, läheinen ja merkityksellinen ja itse kokee paristaan samoin.

      Etäisyyttä tarvitaan, jotta kumpikaan ei kadota itseään ja jotta jännite säilyy pitkässä juoksussa. Läheisyyttä ja tunneyhteyttä taas tarvitaan, jotta suhde olisi suhde eikä ”vain” ystävyys.

      • Anonyymi

        Eli raha rakkaus ja kulissi liitto mut kummallakin omat menot ja harrasteet mut kun ollaan yhdessä niin laatu aikaa tai sekin aika vieraillaan tai lomaillaan tai kutsutaan kotiin ystäviä sukulaisia ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli raha rakkaus ja kulissi liitto mut kummallakin omat menot ja harrasteet mut kun ollaan yhdessä niin laatu aikaa tai sekin aika vieraillaan tai lomaillaan tai kutsutaan kotiin ystäviä sukulaisia ym

        Todella kauhea ajatus olla kulissiliitossa. Ymmärsin että tästä kerrottiin jo vuosia sitten, mutta minä en sellaiseen suhteeseen ala koskaan. Alan suhteeseen vain siinä tapauksessa kun rakastun suunnilleen ikäiseeni vanhempaan mieheen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli raha rakkaus ja kulissi liitto mut kummallakin omat menot ja harrasteet mut kun ollaan yhdessä niin laatu aikaa tai sekin aika vieraillaan tai lomaillaan tai kutsutaan kotiin ystäviä sukulaisia ym

        Ei Välis en minä noin kirjoittanut, lukisitko uudestaan! Sinut tunnistaa yhdyssanavirheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kauhea ajatus olla kulissiliitossa. Ymmärsin että tästä kerrottiin jo vuosia sitten, mutta minä en sellaiseen suhteeseen ala koskaan. Alan suhteeseen vain siinä tapauksessa kun rakastun suunnilleen ikäiseeni vanhempaan mieheen!

        Odotas vaan kun tapaat rikkaan ja varakkaan miehen ja luxus elämän makuun pääset eli kaikkee on


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Ei Välis en minä noin kirjoittanut, lukisitko uudestaan! Sinut tunnistaa yhdyssanavirheistä.

        Mutta tarkoitin sitä niin olet tehnyt hyvin hyvin selväksi että raha on aito rakkaus citrinellalle eli ilman rahaa ei saa citrinellalta rakkautta aitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tarkoitin sitä niin olet tehnyt hyvin hyvin selväksi että raha on aito rakkaus citrinellalle eli ilman rahaa ei saa citrinellalta rakkautta aitoa

        Ei tarkoitin vaan tarkoitit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotas vaan kun tapaat rikkaan ja varakkaan miehen ja luxus elämän makuun pääset eli kaikkee on

        Minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen. En osa arvostaa luksusta.

        Paljonko palkkaa pitää saada ja mitä omistaa, että mielestäsi saa pariutua rakkaudesta?

        Taidat itse olla elättäjän kaipeessa… Ilmaiset nakit ja muusit…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoitin vaan tarkoitit

        Ymmärrätkö lukemaasi?


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen. En osa arvostaa luksusta.

        Paljonko palkkaa pitää saada ja mitä omistaa, että mielestäsi saa pariutua rakkaudesta?

        Taidat itse olla elättäjän kaipeessa… Ilmaiset nakit ja muusit…

        Vähän samaa tossa mietin, kun ton kommentin luin, että kuinkakohan paljon sitä pitäisi tienata ja omistaa, jotta ei tuollaista jauheta. Mä en tiedä mihin mä toisen rahoja tarvisin, kun nykyiselläänkään en saa kuin just ja just 1/3 palkastani kuukausittain kulutettua. Taitaa tosiaan Väliksellä olla siitä puhe mistä puute.


    • Anonyymi

      Kyllä parisuhteessa pitää olla parilla yhteisiä harrastuksia.

      • Anonyymi

        Eikö sellainen ala kyllästyttää ja ahdistaa koko ajan yhdessä paitsi työaika aina vaan yhdessä kotona mökillä lomalla vapaa ajalla onko kivaa


      • Anonyymi

        Miksi pitää olla?


    • Anonyymi

      En. Rakkaus riittää.

      Amor vincit omnia.

      • Anonyymi

        Ei mene noin.


    • Olisihan se mukavaa että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia mutta ei se välttämätöntä ole ja voi olla omiakin juttuja ja kavereita kummallakin tottakai.🙂.

    • Anonyymi

      Mihinkään demokraattisiin harrasteisiin ei niin mieli halaja juurikaan. Se on nähty.

    • Ois se vähän hassua, jos kumppani jäis kotiin ton mun ruotsin kierroksen ajaksi. Niin ois mun mielestä kiva jos ois yhtestä jonkin verran. Mehän voitas sitten kattoo omia kohteita ja esitellä niitä toisillemme. Mulla kun on noi vanhat tehtaat ja teollisuusmuseot, niin välistä voitais aina kattoo jotain muuta, vaikka kuninkaan linnoja ja sitten kumppani vois vuorostaan esitellä niitä mulle. Ja tällä viimematkallakin mä jo otin vähän vaihtelua ja kävin muuten vanhassa mielisairaalassa. Mä koitan saada editoitua viikonlopuksi siitä videon teille näytille, niin uskotte. ja arvatkaas vielä että mielisairaalan takaa löyty varmaan omenan kokosia mustikoita ja niin hyviä etten ennen oo maistanu ja niitä mä söin, ennen kuin aloin kuvaamaan.

    • Ainakin kodin suhteen olis mukavaa, että kumpikin osallistuu kotitöihin ja pihanhoitoon mikäli pihaa ja yhteinen koti on. Käy aika raskaaksi aina yksin tehdä ihan kaikki, se nakertaa voimavaroja ja ärsyttääkin lopulta, jos toinen vaan aina huilailee toisen tehdessä huushollin työt.

      Muuten itselleni riittää, että yhdessä käy edes joskus jossain. Muuten voi olla omat harrastukset, en tarvitse ketään harrastuksiin välttis mukaan.

      • Anonyymi

        No muuttaaa kerrostaloon tai antaa pihan kasvaa luonnostaan tai ajoleikkurilla tai robottileikkurilla leikkaa ei muuta eli ei kukaan pakota hoitaan pihaa ja tosiaan tarviiko asua saman katon alla kumpikin hoitaa oman kotinsa


      • Anonyymi

        Tiedän tuon tunteen, kun toinen ei osallistu. Kuitenkin, sehän on ihan oma valinta missä asuu. musta kotihommat ja harrasteet nyt muutenkaan eivät ole sama asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No muuttaaa kerrostaloon tai antaa pihan kasvaa luonnostaan tai ajoleikkurilla tai robottileikkurilla leikkaa ei muuta eli ei kukaan pakota hoitaan pihaa ja tosiaan tarviiko asua saman katon alla kumpikin hoitaa oman kotinsa

        Toisinaan tarvii asua samassa kodissa kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon tunteen, kun toinen ei osallistu. Kuitenkin, sehän on ihan oma valinta missä asuu. musta kotihommat ja harrasteet nyt muutenkaan eivät ole sama asia.

        Oma ja oma, ei nyt aivan niinkään. Mutta jos perheenä haluaa elää, asutaan yhdessä olipa oma tai ei oma valinta asuinpaikka.

        No mainitsin vissiin harrasteistakin jotain.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Oma ja oma, ei nyt aivan niinkään. Mutta jos perheenä haluaa elää, asutaan yhdessä olipa oma tai ei oma valinta asuinpaikka.

        No mainitsin vissiin harrasteistakin jotain.

        Eikö riitä että olet ns mannekiini vaimo eli kun menette yhdessä juhliin kylään lomalle ym niin olet edustavassa kunnossa eli edustusvaimo mut kun pakolliset yhteiset tehty niin kummallakin oma elämä ja harrasteet ja silti onnellisia ja rakastuneita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö riitä että olet ns mannekiini vaimo eli kun menette yhdessä juhliin kylään lomalle ym niin olet edustavassa kunnossa eli edustusvaimo mut kun pakolliset yhteiset tehty niin kummallakin oma elämä ja harrasteet ja silti onnellisia ja rakastuneita

        En ole edustava, eikä käydä kuin sukujuhlissa. Pienet sisäpiirin juhlat.


    • Anonyymi

      Olisi aivan ihanteellista, että olisi sekä että. Yhteisharrastuksena olisi toiveena retkeily/patikointi ja luonnossa liikkuminen. Voitais ehkä joskus hankkia koira, niin oltaisiin sitten ihan oikea perhe :)
      Sais mielellään olla omiakin harrastuksia. Et miehen ei tarvii osallistua mun joogatunneille jos ei niin välitä, mut olis kiva silti jos tykkäisi huolehtia itsestään itselleen sopivalla tavalla.
      + Mätsäävät tuulipuvut tietty sitten viimeistään kuuskymppisenä ;)
      N31

      • Anonyymi

        Mennääks naimisiin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennääks naimisiin? :)

        Hui, tässähän ihan säikähtää tollaisista ehdotuksista. Mut kiitos, toi piristi iltaa, olin sen tarpeessa. :)
        N31


      • Anonyymi

        Mut jos mies haluaa veneillä tai moottoripyöräillä


    • Kyllä ja ei. - Ei ole välttämätöntä, mutta ei myöskään poissuljettua. - Minulla on harrastuksia, mihin en itse asiassa haluaisi kumppaniani mukaan, enkä ainakaan aio löytää kumppania niiden parista. Toisaalta sitten on harrastuksia, esimerkiksi tanssiminen, mitä voisi olla luontevaakin harrastaa yhdessä kumppanin kanssa.

      • Anonyymi

        Kai tanssipaikoilla käy muita tansseja harrastaneet eli eikö kivempaa tanssia muiden kanssa kuin oman miehen ja kivempi mennä kesälavoille yksin ja kiva tanssia kun tiedät miehesi jossain onnellisena oman harrastuksen parissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tanssipaikoilla käy muita tansseja harrastaneet eli eikö kivempaa tanssia muiden kanssa kuin oman miehen ja kivempi mennä kesälavoille yksin ja kiva tanssia kun tiedät miehesi jossain onnellisena oman harrastuksen parissa

        En oikein tykkää lihatiskimeiningistä, joten siksi lavoille on mukavempi mennä oman parin kanssa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En oikein tykkää lihatiskimeiningistä, joten siksi lavoille on mukavempi mennä oman parin kanssa.

        Jos mirs ei tykkää tanssia ja lavoilla käydä vaan haluaa tehdä muuta niin sinä saat mennä yksin tai kaveriesi kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mirs ei tykkää tanssia ja lavoilla käydä vaan haluaa tehdä muuta niin sinä saat mennä yksin tai kaveriesi kanssa

        Siinä tapauksessa sitten niin. - Tuo nyt oli vain esimerkki harrastuksesta, minkä voisin kuvitella olevan yhteinen kumppanin kanssa.
        Vastaavia voisi olla vaikka kalastus tai vaikka trap.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sitten niin. - Tuo nyt oli vain esimerkki harrastuksesta, minkä voisin kuvitella olevan yhteinen kumppanin kanssa.
        Vastaavia voisi olla vaikka kalastus tai vaikka trap.

        Mutta teillä nyt vaan on eri harrastukset ja yhteisiin harrastuksiin ei vaan ole aikaa ja voihan teillä olla jääkiekko yhteinen harrastus sinä ilves fani miehesi tappara fani niin mies on tappara fanien mukana sinä ilves fanien mukana ja sinä saat olla ystäviesi ja kavereidesi ja tanssi kavereidesi kanssa ilves päädyssä ja mies tappara päädyssä ja pidätte hauskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta teillä nyt vaan on eri harrastukset ja yhteisiin harrastuksiin ei vaan ole aikaa ja voihan teillä olla jääkiekko yhteinen harrastus sinä ilves fani miehesi tappara fani niin mies on tappara fanien mukana sinä ilves fanien mukana ja sinä saat olla ystäviesi ja kavereidesi ja tanssi kavereidesi kanssa ilves päädyssä ja mies tappara päädyssä ja pidätte hauskaa

        Hirvittävän brutaali loukkaus! Nyt kyllä pahoitin mieleni.🤬

        Minä en ikinä koskaan ole ollut ilvesfani eikä minusta sellaista tule PISTE

        Pidä tunkkis ja mieskin harrastakoon ihan mitä lystää!


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Hirvittävän brutaali loukkaus! Nyt kyllä pahoitin mieleni.🤬

        Minä en ikinä koskaan ole ollut ilvesfani eikä minusta sellaista tule PISTE

        Pidä tunkkis ja mieskin harrastakoon ihan mitä lystää!

        Jos miehesi onkin fanaattinen ilves fani mutta nyt nukkumaan öitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta teillä nyt vaan on eri harrastukset ja yhteisiin harrastuksiin ei vaan ole aikaa ja voihan teillä olla jääkiekko yhteinen harrastus sinä ilves fani miehesi tappara fani niin mies on tappara fanien mukana sinä ilves fanien mukana ja sinä saat olla ystäviesi ja kavereidesi ja tanssi kavereidesi kanssa ilves päädyssä ja mies tappara päädyssä ja pidätte hauskaa

        Oijoi nyt lipsahti paha, paha virhe!😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehesi onkin fanaattinen ilves fani mutta nyt nukkumaan öitä

        Nämä fanitukset on kuule Välis sellasia, että niistä on paras pitää muistiinpanot kunnossa. 🤣


    • Anonyymi

      Sama palstailu harrastus olisi hyvä harrastus.

    • Anonyymi

      Aikoinaan kun oli kauan kestäneessä parisuhteessa meillä oli yhteisenä harrastuksena kävely, pyöräily ja hiihtäminen.

    • Anonyymi

      Sehän olisikin mielenkiintoista kun 2 high end harrastajaa asuisi yhdessä. Siinä voisi tulla väittelyjä jo pelkän merisään kuuntelussa.

      Mutta enhän minä kelpaa täydellisyyttä tavoittelevalle, joten ajatuskin on ihan hypoteettinen.

      High end tytölle pitää olla kaltaiseni ilman aivovauriota ja nöyrä.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Luulin että harrastukset ovat lasten juttuja?

    • Suotavaa, jopa suositeltavaa, vaan ei välttämätöntä

    • Anonyymi

      Omat harrastukset, kiitos! Tarvitsen omaa aikaa, muuten tulisin hulluksi.

    • Anonyymi

      Eikö olisi parempaa jos olisi eri harrastukset, silloin tulisi kummallekin lisää kivoja harrastuksia toisen kautta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe