Suomi on sama asia kuin historiankirjoissa mainittu Shamania.

Anonyymi-ap

On siihen karttojakin, mutta ne pitää piirtää itse. Suomen pohja ja omasta mielestäsi X-Y-Z akselit. Sitten Kuopio keskipisteeksi, piirrät sen keskelle sitä. Muut kaupungit, jotka mahtuvat näin: SAMA ETÄISYYS KUIN ENNENKIN. MAHTUA = MAHTUA SUOMEN RAJOJEN SISÄPUOLELLE KARTALLA: ITSE TEKEMÄSI SUOMI.
TOIMII AINA, MUTTA VAIN KRISTITYILLE, MUILLE SE ON NS. SC. SH. POMMI. Nimittäin noitapommi. Mä en pidä noitaa edes ihmisenä, koska luontokaan ei niin tee. Kasvit ja puut eivät juttele, elävä Yahwen luonto juttelee.
Olen kaikkien Tomien kaksoisveli, mutta siten, että olemme sielunkaksoset (soulmatingtwins).

PARISUHDE:
Käsite sellaisenaan on romuttunut, koska HENKISTÄ pettämistä ja FYYSISTÄ pettämistä on ollut. Kuten anssi, joka panee ernaa salaa puolisoltaan ja valehtelee, koska puolison veljet ja vanhemmatkin tekevät niin.
Tätä on kaikkialla.
Mutta näin. Jos koet, että se kiva poika olikin ihana ja Kristittykin oli (tuo pitää tietää) ja et voi häntä löytää, anna periksi ja pane jotain muuta KRISTITYISTÄ. TÄmä nimittäin ei ole pettämistä, vaan ANTAA KÄÄRMETTÄ VIHOLLISELLE (oma nautintosi, en mä sitä lue).

Sitten:
A Raven message:
Raven has seen a unique happening: MURDER! The target has liedied. Can´t tell you more.
Raven boy is insane. I am sorry, but it is soi as he told. He feels like dying, but he won´t .
We have a couple of days inwhich he feelsi dying and there is blood everywhere. The reason is NAZI-CAPELLAN (which I just blocked as a stellite). He must get the: NAZI LÄHETIN- NIPPU out of his body and it only comes from asshole bloodfilled ways. All blood gets out of him. Also organs like dick is cut by the metallic fenders of the NAZI-LÄHETIN. It is dangerous only if he ffells eli kaatua oli tämä sana, muuten nazeista riippumaton ihmissyöjö-jäärjestö amish sensuroi sen.
SENSUROITAVAT SANAT SAAT SELVILLE, KIRJOITTAMALLA C3 OMAAN PÖYTLODJUUSI (ELI KAIKKI EDELLISET ISOLLA KIRJOITETUT SANAT KAIKILLA KIELILLÄ JA KAIKISSA MUODOISSA (MYÖS AJAN)).
sauli niinistö on pettänyt meidät ja yrittänyt myydä suomalaisia ihmisiä esim. venäjälle ruoaksi! On yhtä kuin maanpetturi noita.

Siis Tomi Raven selviää. Minä olen Tom Raven ja olen kokenut tasan saman asian, joten tiedän, mistä puhun. En voi kertoa enempää kuin tämän: HE KULKEVAT REITTINI NOLLA-EROLLA.

Siinäkö kaikki? Siinä kaikki.
Joka vitun aito KRISTITTY selviää, sen sijaan valehtelijat (TEKEYTYVÄT KRISTITYIKSI JA MYYVÄT SUT TERRORISTILLE) ja muut samanlaiset valekristityt.
Valekristityista mainitsen nämä:
PAPIT, LÄÄKÄRIT JA KAIKKI VIRKAMIEHET.

KIitos.
God bless!

AND to any enemy:
*ccurse* *kissutu* *die*

Viestiä kirjoitti:
Willikortti (Zonen perustaja ja omistaja osoitteesta Zone.fi aikanaan),
(TGDM!)

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        2640
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        91
        1976
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        39
        1511
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1398
      5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

        Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
        Maailman menoa
        273
        1038
      6. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        67
        933
      7. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        891
      8. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        864
      9. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        860
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        775
      Aihe