Levottomat jalat!

https://youtu.be/CEDY7zHNae4?si=IwCP6kNCLXcO5gCq

Kyllä onkin levoton olo. Pää ihan liian täys ajatuksia ja tunteita. Tekisi mieli kyllä lähteä tänäänkin tai huomenna Dissen sanoin vähän raipatiraata viettämään että saisi muuta ajateltavaa. Ongelmana vaan on että oikeanlainen seura puuttuu ja yksikseen se ei tuntuisi jotenkin "oikealta" ja tylsähköltä. Eipä ole helppoa aina tää elämä.😂.

46

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen istunut kaksi päivää seminaarissa niin nyt on lepo paikallaan. - Olin ajatellut lähteä huomenna viettämään Venetsialaisia, mutta mun autosta alkoi äsken kotimatkalla kuulua taas jotakin epämääräistä ääntä..

      Se menee ensi viikolla katsastushuoltoon. Ehkä tästäkin selvitään 😅 Arvon vielä, lainaanko pihassani olevaa tyttären autoa vai vietänkö viikonlopun kuitenkin kotona 🤔
      Ärsyttää vähän, kun en itse osaa yhtään arvioida auton epämääräisiä ääniä..
      Musiikkia! 😄

      Anastacia: Now Or Never
      https://youtu.be/PvuqZfVRiQk?si=impmPbk7Jn6W2YaC



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Halvin autoremontti:

        https://www.prisma.fi/tuotteet/100233178/lux-106002-korvatulpat-5-paria-100233178


        Noin muuten olen katsastusremonteista sitä mieltä että järkevämpää olisi ensin hakea vikalista ja sitten viedä korjattavaksi niiltäosin mitä tarvitsee jos tarvitsee, muuten vaihtavat vaan turhia osia ja keksivät kalliita vikoja.

        -harmiseikirj-

        Kiitos vinkistä. - Myös radion kääntäminen kovemmalle toimii.🙂

        Tuo huoltojuttu pätee uudempiin autoihin kuin minun. Minä käytän tuttua korjaajaa, joka on erikoistunut vanhojen autojen katsastuttamiseen.


      • Xena-183





      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tutulta kuulosti ja Discolta kuten tääkin.😄. https://youtu.be/gD6cPE2BHic?si=oOhqOzCPOMNrVQ_w

        Ha haa 😄🎶👍
        Minä muistan näitä varhaislapsuudestani, mutta sinä et kyllä ole tuolloin ollut vielä varmaan syntynytkään 😉
        Toimii 👏


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ha haa 😄🎶👍
        Minä muistan näitä varhaislapsuudestani, mutta sinä et kyllä ole tuolloin ollut vielä varmaan syntynytkään 😉
        Toimii 👏

        No joo en kyllä ihan tuolloin vielä ollut putkahtanu tähän maailmaan.😄.


      • Juu jotain vikaa myös minun autossa..😬 enkä tajua tuosta kapistuksesta mitään.. moottori pitää jotenkin kummaa meteliä kovassa vauhdissa. vaihdelaatikko rätisee aina välillä.. ja perkele, enää en pärjää ilman autoa.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu jotain vikaa myös minun autossa..😬 enkä tajua tuosta kapistuksesta mitään.. moottori pitää jotenkin kummaa meteliä kovassa vauhdissa. vaihdelaatikko rätisee aina välillä.. ja perkele, enää en pärjää ilman autoa.

        Se on todellakin turhauttavaa, kun en ymmärrä autosta juuri mitään. - Nesteitä osaan siihen lisätä, mutta erikoisia ääniä osaan harvoin edes paikallistaa, että mistä ne kuuluu. - Jos poika ajaa sillä kierroksen, niin hän osaa heti sanoa vaikka, että repsikan puolen etujarrusta ja sitten minä tiedän, missä on vika, mutta että sillä uskaltaa silti ajaa. - Tällainen epämääräinen ääni taas aiheuttaa epävarmuutta siitä, että uskallanko ajella sillä minnekään vai leviääkö tämä ihan just käsiin.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on todellakin turhauttavaa, kun en ymmärrä autosta juuri mitään. - Nesteitä osaan siihen lisätä, mutta erikoisia ääniä osaan harvoin edes paikallistaa, että mistä ne kuuluu. - Jos poika ajaa sillä kierroksen, niin hän osaa heti sanoa vaikka, että repsikan puolen etujarrusta ja sitten minä tiedän, missä on vika, mutta että sillä uskaltaa silti ajaa. - Tällainen epämääräinen ääni taas aiheuttaa epävarmuutta siitä, että uskallanko ajella sillä minnekään vai leviääkö tämä ihan just käsiin.

        Just näin en haaveile meneväni nyt kotikaupunkia pidemmälle.

        Sen verran jännitti, kun äitini heitti minut viime viikonloppuna minun autolla palstamiittiin. Mietin jopa jos hajoaa matkalla, niin pääseekö edes takaisin..🙈


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just näin en haaveile meneväni nyt kotikaupunkia pidemmälle.

        Sen verran jännitti, kun äitini heitti minut viime viikonloppuna minun autolla palstamiittiin. Mietin jopa jos hajoaa matkalla, niin pääseekö edes takaisin..🙈

        Minulla on onneksi tuo tyttären auto pihassa turvana, koska hänellä ei ole Tampereen keskustassa omaa autopaikkaa.

        Autoliiton täysjäsenyys tuo minulle vähän lisäturvaa, mutta mukavempi tietenkin olisi, kun olis luotettavampi auto. 😁


    • Anonyymi

      On ihan hyvä kappale tai laulu

      • Aha, selma.






      • Huitale kirjoitti:

        Heh, näkeehän tuon nyt sokeakin ottallaan. 😛🤗

        Voihan ne nähdä väärinkin tai sitten vaan jotain ihan harmitonta mitä tulkitsevat omalla tavallaan. Täällä nyt muutenkin välillä nähdään mitä sattuu ja joskus ne osuu ja joskus ei.🤔🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voihan ne nähdä väärinkin tai sitten vaan jotain ihan harmitonta mitä tulkitsevat omalla tavallaan. Täällä nyt muutenkin välillä nähdään mitä sattuu ja joskus ne osuu ja joskus ei.🤔🙂.

        No anyway. 😉👍


      • Huitale kirjoitti:

        No anyway. 😉👍

        Jep.🙂.


      • Tämähän oli hauska video. 🤗

        Minun puolestani voin sanoa, että ihan oikeassa olet😉




      • Norppa83 kirjoitti:

        The Cure ei ole koskaan ollut mun suosikkeja kasarimusiikin joukosta.

        Ai niin olithan sä tuon joskus sanonutkin vissiin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai niin olithan sä tuon joskus sanonutkin vissiin.🙂.

        En muista olinko sanonut, mutta ainakin nyt tuli sanotuksi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En muista olinko sanonut, mutta ainakin nyt tuli sanotuksi.

        Juu kyllä sä olit siitä tainnut mainita muistin sen kuitenkin vasta sitten kun sanoit.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu kyllä sä olit siitä tainnut mainita muistin sen kuitenkin vasta sitten kun sanoit.🙂.

        Nyt muistan hämärästi , että olin ehkä sanonut joskus jotain Curesta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nyt muistan hämärästi , että olin ehkä sanonut joskus jotain Curesta.

        Juu kyllä mäkin niin muistelisin että on me siitä juteltu kyllä.😊.


    • Itsehoito-ohjeita levottomiin jalkoihin.

      Voit kokeilla seuraavia ohjeita oireiden helpottamiseksi:
      Tee nukkumisympäristöstäsi rauhallinen ja sopivan lämpöinen.
      Huolehdi säännöllisestä liikunnasta.
      Vältä liian raskasta liikuntaa ennen nukkumaanmenoa.
      Kokeile olla ilman kofeiinia, sekä vältä alkoholia.
      Venyttele iltaisin, ja hiero raajoja.
      Käy lämpimässä tai kylmässä kylvyssä

    • Kiva seurata palstaromantiikkaa :)

      • Entäs jos ei olekaan mitään seurattavaa?🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Entäs jos ei olekaan mitään seurattavaa?🙂.

        Pääasia että on hauskaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Pääasia että on hauskaa.

        No se on aina kyllä kiva jos on hauskaa.🙂.


    • Anonyymi

      Tarralenkkarit rauhoittaa jalat.

      • Hyvä juttu jos sulle niistä niin on apua.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvä juttu jos sulle niistä niin on apua.🙂.

        Osallistutko tarralenkkareissa Pariisin olympiamaratonille?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe