Levottomat jalat!

https://youtu.be/CEDY7zHNae4?si=IwCP6kNCLXcO5gCq

Kyllä onkin levoton olo. Pää ihan liian täys ajatuksia ja tunteita. Tekisi mieli kyllä lähteä tänäänkin tai huomenna Dissen sanoin vähän raipatiraata viettämään että saisi muuta ajateltavaa. Ongelmana vaan on että oikeanlainen seura puuttuu ja yksikseen se ei tuntuisi jotenkin "oikealta" ja tylsähköltä. Eipä ole helppoa aina tää elämä.😂.

46

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen istunut kaksi päivää seminaarissa niin nyt on lepo paikallaan. - Olin ajatellut lähteä huomenna viettämään Venetsialaisia, mutta mun autosta alkoi äsken kotimatkalla kuulua taas jotakin epämääräistä ääntä..

Se menee ensi viikolla katsastushuoltoon. Ehkä tästäkin selvitään 😅 Arvon vielä, lainaanko pihassani olevaa tyttären autoa vai vietänkö viikonlopun kuitenkin kotona 🤔
      Ärsyttää vähän, kun en itse osaa yhtään arvioida auton epämääräisiä ääniä..
      Musiikkia! 😄

Anastacia: Now Or Never
      https://youtu.be/PvuqZfVRiQk?si=impmPbk7Jn6W2YaC

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Halvin autoremontti:

https://www.prisma.fi/tuotteet/100233178/lux-106002-korvatulpat-5-paria-100233178

Noin muuten olen katsastusremonteista sitä mieltä että järkevämpää olisi ensin hakea vikalista ja sitten viedä korjattavaksi niiltäosin mitä tarvitsee jos tarvitsee, muuten vaihtavat vaan turhia osia ja keksivät kalliita vikoja.

-harmiseikirj-

Kiitos vinkistä. - Myös radion kääntäminen kovemmalle toimii.🙂

Tuo huoltojuttu pätee uudempiin autoihin kuin minun. Minä käytän tuttua korjaajaa, joka on erikoistunut vanhojen autojen katsastuttamiseen.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tutulta kuulosti ja Discolta kuten tääkin.😄. https://youtu.be/gD6cPE2BHic?si=oOhqOzCPOMNrVQ_w

Ha haa 😄🎶👍
        Minä muistan näitä varhaislapsuudestani, mutta sinä et kyllä ole tuolloin ollut vielä varmaan syntynytkään 😉
        Toimii 👏

• Xena-183 kirjoitti:

Ha haa 😄🎶👍
        Minä muistan näitä varhaislapsuudestani, mutta sinä et kyllä ole tuolloin ollut vielä varmaan syntynytkään 😉
        Toimii 👏

No joo en kyllä ihan tuolloin vielä ollut putkahtanu tähän maailmaan.😄.

• Juu jotain vikaa myös minun autossa..😬 enkä tajua tuosta kapistuksesta mitään.. moottori pitää jotenkin kummaa meteliä kovassa vauhdissa. vaihdelaatikko rätisee aina välillä.. ja perkele, enää en pärjää ilman autoa.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Juu jotain vikaa myös minun autossa..😬 enkä tajua tuosta kapistuksesta mitään.. moottori pitää jotenkin kummaa meteliä kovassa vauhdissa. vaihdelaatikko rätisee aina välillä.. ja perkele, enää en pärjää ilman autoa.

Se on todellakin turhauttavaa, kun en ymmärrä autosta juuri mitään. - Nesteitä osaan siihen lisätä, mutta erikoisia ääniä osaan harvoin edes paikallistaa, että mistä ne kuuluu. - Jos poika ajaa sillä kierroksen, niin hän osaa heti sanoa vaikka, että repsikan puolen etujarrusta ja sitten minä tiedän, missä on vika, mutta että sillä uskaltaa silti ajaa. - Tällainen epämääräinen ääni taas aiheuttaa epävarmuutta siitä, että uskallanko ajella sillä minnekään vai leviääkö tämä ihan just käsiin.

• Xena-183 kirjoitti:

Se on todellakin turhauttavaa, kun en ymmärrä autosta juuri mitään. - Nesteitä osaan siihen lisätä, mutta erikoisia ääniä osaan harvoin edes paikallistaa, että mistä ne kuuluu. - Jos poika ajaa sillä kierroksen, niin hän osaa heti sanoa vaikka, että repsikan puolen etujarrusta ja sitten minä tiedän, missä on vika, mutta että sillä uskaltaa silti ajaa. - Tällainen epämääräinen ääni taas aiheuttaa epävarmuutta siitä, että uskallanko ajella sillä minnekään vai leviääkö tämä ihan just käsiin.

Just näin en haaveile meneväni nyt kotikaupunkia pidemmälle.

Sen verran jännitti, kun äitini heitti minut viime viikonloppuna minun autolla palstamiittiin. Mietin jopa jos hajoaa matkalla, niin pääseekö edes takaisin..🙈

• Haaveilija39 kirjoitti:

Just näin en haaveile meneväni nyt kotikaupunkia pidemmälle.

Sen verran jännitti, kun äitini heitti minut viime viikonloppuna minun autolla palstamiittiin. Mietin jopa jos hajoaa matkalla, niin pääseekö edes takaisin..🙈

Minulla on onneksi tuo tyttären auto pihassa turvana, koska hänellä ei ole Tampereen keskustassa omaa autopaikkaa.

Autoliiton täysjäsenyys tuo minulle vähän lisäturvaa, mutta mukavempi tietenkin olisi, kun olis luotettavampi auto. 😁

• Anonyymi

On ihan hyvä kappale tai laulu

• Aha, selma.

• Näinkö sun meedion vaistot kertoo.😉😁.

https://youtu.be/g7KrBgnjaLY?si=CTMyQFFk3WKqdt6o

• Huitale kirjoitti:

Heh, näkeehän tuon nyt sokeakin ottallaan. 😛🤗

Voihan ne nähdä väärinkin tai sitten vaan jotain ihan harmitonta mitä tulkitsevat omalla tavallaan. Täällä nyt muutenkin välillä nähdään mitä sattuu ja joskus ne osuu ja joskus ei.🤔🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Voihan ne nähdä väärinkin tai sitten vaan jotain ihan harmitonta mitä tulkitsevat omalla tavallaan. Täällä nyt muutenkin välillä nähdään mitä sattuu ja joskus ne osuu ja joskus ei.🤔🙂.

No anyway. 😉👍

• Huitale kirjoitti:

No anyway. 😉👍

Jep.🙂.

• Tämähän oli hauska video. 🤗

Minun puolestani voin sanoa, että ihan oikeassa olet😉

• Norppa83

• Norppa83 kirjoitti:

The Cure ei ole koskaan ollut mun suosikkeja kasarimusiikin joukosta.

Ai niin olithan sä tuon joskus sanonutkin vissiin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ai niin olithan sä tuon joskus sanonutkin vissiin.🙂.

En muista olinko sanonut, mutta ainakin nyt tuli sanotuksi.

• Norppa83 kirjoitti:

En muista olinko sanonut, mutta ainakin nyt tuli sanotuksi.

Juu kyllä sä olit siitä tainnut mainita muistin sen kuitenkin vasta sitten kun sanoit.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu kyllä sä olit siitä tainnut mainita muistin sen kuitenkin vasta sitten kun sanoit.🙂.

Nyt muistan hämärästi , että olin ehkä sanonut joskus jotain Curesta.

• Norppa83 kirjoitti:

Nyt muistan hämärästi , että olin ehkä sanonut joskus jotain Curesta.

Juu kyllä mäkin niin muistelisin että on me siitä juteltu kyllä.😊.

• Itsehoito-ohjeita levottomiin jalkoihin.

Voit kokeilla seuraavia ohjeita oireiden helpottamiseksi:
      Tee nukkumisympäristöstäsi rauhallinen ja sopivan lämpöinen.
      Huolehdi säännöllisestä liikunnasta.
      Vältä liian raskasta liikuntaa ennen nukkumaanmenoa.
      Kokeile olla ilman kofeiinia, sekä vältä alkoholia.
      Venyttele iltaisin, ja hiero raajoja.
      Käy lämpimässä tai kylmässä kylvyssä

• Kiva seurata palstaromantiikkaa :)

• Entäs jos ei olekaan mitään seurattavaa?🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Entäs jos ei olekaan mitään seurattavaa?🙂.

Pääasia että on hauskaa.

• Palstakamu kirjoitti:

Pääasia että on hauskaa.

No se on aina kyllä kiva jos on hauskaa.🙂.

• Anonyymi

Tarralenkkarit rauhoittaa jalat.

• Hyvä juttu jos sulle niistä niin on apua.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvä juttu jos sulle niistä niin on apua.🙂.

Osallistutko tarralenkkareissa Pariisin olympiamaratonille?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe