Pituus ja rintojen koko on tylsiä aiheita

Anonyymi-ap

Kun kaikki pitää erilaisista naisista tässä suhteessa. Olen itse 178 cm ja vaikka minua viisaammat eli lyhyemmat neuvovat olla käyttämättä korkoja, käytän niitä välillä. Uskon miesten pitävän pitkistä jaloista ja se taitaa olla pituudesta riippumaton. Monille olen ylipitkä, mutta so what.

Toinen on rintakoko. Kuppikokoni voisi olla pienempi. Lieneekö 65I nykyään, mutta pukeuden peittävästi. Ihan terhakat ovat ja uimahallissa jopa naiset tarkistaa, että onko aidot.

Sinällään ihannenainen on sellainen, joka vierastaa sanojen hujoppi tai melonien käyttöä. Ylipäätään persoona ja asenne ratkaisee. Kauneus lähtee sisältäpäin. Huonoja kokemuksia menneiltä vuosilta, kun jotkut innostuivat kommentoimaan ulkomuotoani. Nyt 35-vuotiaana yrittää kannustaa vapauteen ulkonäköön liittyvistä paineista. Olen jo toki liian vanha ihannenaiseksi, mutta onhan se mukavampaa kuulla positiivista palautetta.

23

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Meni IHAN VÄHÄN vaan metsään nyt neitiseni😂
      Mut ei se mitään. Saatiin hyvät naurut täällä😁
      65 I 😅😅😅

      • Anonyymi

        "Terhakat" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kumma kun ei 65 å

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Pienet tennispallot 😂👅


    • No okei, 65 I olisi jo "huomioitava" kuppikoko hyvin hoikalle (ja pitkälle) naiselle. 😳

      Mutta joo, korkkarit jalkaan jos siltä tuntuu. Jos pygmit eivät tule juttelemaan tai hakemaan tanssiin, niin sitten eivät tule.

    • Anonyymi

      Huh huh. Noi rintaliivit joutuu varmasti jo melkeen erikseen teettämään. Ei taida löytyä edes erikoisliikkeistä tilaamatta..

    • Anonyymi

      Ihan Change-myymälästä löytyy ja löytyy vielä isompia kokojakin.

    • Anonyymi

      En nmainitse nimeä, mutta on eräs huomattavan pitkä nainen joka kuvittelee itsestään kaikkea!

      Jossakin se ihmisen fyysisen koon raja tulee vastaan ja on liikaa!

    • Anonyymi

      Tämä rintakoko ei ole terhakka ellei se oli tekotissi.kyllä nyt on miehe juttuja taas

    • Anonyymi

      Myönnän, että urheillessa rintakokoni harmittaa vaikka on hyvät liivit. Samoin kuin vaatteiden istuvuus on välillä vaikeaa.

      Mutta kyllä joillain hoikilla naisilla on myös iso takamus ja ainakin nykyään tuntuu olevan monien miesten unelma.

      Takavuosina kävi ilkeä huhu, että minulla on silikonit. Lihoan käytännössä pelkästään rinnoista ja muualle tulee vähäsen. Suurin syy miksi koetan pitää itseni hoikkana on, että helposti saan lisää voluumia etumukseen.

      • Anonyymi

        Kyllähän ne harmittaa, kun yrittää liikkua. Ei sellasia liivejä olekaan, että vaikka nyt hyppiminen tuntuis mukavalta.

        Mä olen just sellanen, jolla on kookkaat tissit ja peppu hoikkanakin. Moni valittaa, että tisseistä laihtuis. No minä en lahdu. Ne ei pienene tästä mihinkään. Jos lihoisin, niin sitten kasvasivat ja sen lisäkasvun voin laihduttaa pois, mutta tässä koossa mitä ne nyt on, ne on ja pysyy. Vain leikkaus vois ne pienentää. Jos laihdutan enemmän, ne on suhteessa vaan isomman näköset. sitten ku on sielä tuo ahterikin, niin v.tuttaa oikeesti. Mulla on selän asento sellanen, että pysty peppu ja lihasmassa tarttuu hyvin (siis todellakin lihas) ja mä on tehny paljon ruumiillista hommaa, jossa on nostoja. Ei tulis mieleenkään lähtee johonki salille vielä kasvattaan kankkua.🙄


      • Anonyymi

        ...ja taas sitten kehuja kehiin - niitähän tämä AP täällä kalastelee!!


    • Anonyymi

      Minusta rintojen koko on erittäin kiinnostava aihe.

    • Minä en tiedä noista kokonumeroista/kirjaimista mitään. En ole koskaan antanut tytöilleni lupaa käyttää niitä.

      • Anonyymi

        Aika sairasta. Toivottavasti sun tyttäret ei ole jo jotain teini-ikäsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta. Toivottavasti sun tyttäret ei ole jo jotain teini-ikäsiä.

        Eivät tietenkään ole olleet minun tyttäriä, vaan joidenkin muiden miesten tyttäriä.


    • Anonyymi

      Kuulostat ihannenaiselta, mennäänkö naimisiin?

      m 67

    • Anonyymi

      Ap kirjoittaa niin kuin kuka tahansa täysin ulkonäköorientoitunut kirjoittaa. On ihan kivaa mukamas todistella itselleen, miten henkinen puoli on niin tärkeää mutta käytännössä puhut koko ajan ulkonäöstäsi ja mietit, miten muut sinut näkevät. Surullista!

      • Anonyymi

        Mistäköhän se mahdollisesti johtuisi? Sinunkaltaisista avautujista, joita kiinnostaa vain arvostella muiden sisällön tuottoa. Surullista, että et ole oppinut sanomaan mitään kannustavaa ja oikeastaan lukemaan tekstiä sisällöllisesti.


    • Anonyymi

      Pidä linjasi, vaikutat vahvalta - ole oma itsesi.
      Uskon, että yli 90% miehistä antaa positiivista palautetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe