Pituus ja rintojen koko on tylsiä aiheita

Anonyymi-ap

Kun kaikki pitää erilaisista naisista tässä suhteessa. Olen itse 178 cm ja vaikka minua viisaammat eli lyhyemmat neuvovat olla käyttämättä korkoja, käytän niitä välillä. Uskon miesten pitävän pitkistä jaloista ja se taitaa olla pituudesta riippumaton. Monille olen ylipitkä, mutta so what.

Toinen on rintakoko. Kuppikokoni voisi olla pienempi. Lieneekö 65I nykyään, mutta pukeuden peittävästi. Ihan terhakat ovat ja uimahallissa jopa naiset tarkistaa, että onko aidot.

Sinällään ihannenainen on sellainen, joka vierastaa sanojen hujoppi tai melonien käyttöä. Ylipäätään persoona ja asenne ratkaisee. Kauneus lähtee sisältäpäin. Huonoja kokemuksia menneiltä vuosilta, kun jotkut innostuivat kommentoimaan ulkomuotoani. Nyt 35-vuotiaana yrittää kannustaa vapauteen ulkonäköön liittyvistä paineista. Olen jo toki liian vanha ihannenaiseksi, mutta onhan se mukavampaa kuulla positiivista palautetta.

23

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lol

• Anonyymi

Meni IHAN VÄHÄN vaan metsään nyt neitiseni😂
      Mut ei se mitään. Saatiin hyvät naurut täällä😁
      65 I 😅😅😅

• Anonyymi

"Terhakat" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kumma kun ei 65 å

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pienet tennispallot 😂👅

• kollimaattori

No okei, 65 I olisi jo "huomioitava" kuppikoko hyvin hoikalle (ja pitkälle) naiselle. 😳

Mutta joo, korkkarit jalkaan jos siltä tuntuu. Jos pygmit eivät tule juttelemaan tai hakemaan tanssiin, niin sitten eivät tule.

• Anonyymi

Huh huh. Noi rintaliivit joutuu varmasti jo melkeen erikseen teettämään. Ei taida löytyä edes erikoisliikkeistä tilaamatta..

• Anonyymi

Ihan Change-myymälästä löytyy ja löytyy vielä isompia kokojakin.

• Anonyymi

En nmainitse nimeä, mutta on eräs huomattavan pitkä nainen joka kuvittelee itsestään kaikkea!

Jossakin se ihmisen fyysisen koon raja tulee vastaan ja on liikaa!

• Anonyymi

Tämä rintakoko ei ole terhakka ellei se oli tekotissi.kyllä nyt on miehe juttuja taas

• Anonyymi

Myönnän, että urheillessa rintakokoni harmittaa vaikka on hyvät liivit. Samoin kuin vaatteiden istuvuus on välillä vaikeaa.

Mutta kyllä joillain hoikilla naisilla on myös iso takamus ja ainakin nykyään tuntuu olevan monien miesten unelma.

Takavuosina kävi ilkeä huhu, että minulla on silikonit. Lihoan käytännössä pelkästään rinnoista ja muualle tulee vähäsen. Suurin syy miksi koetan pitää itseni hoikkana on, että helposti saan lisää voluumia etumukseen.

• Anonyymi

Kyllähän ne harmittaa, kun yrittää liikkua. Ei sellasia liivejä olekaan, että vaikka nyt hyppiminen tuntuis mukavalta.

Mä olen just sellanen, jolla on kookkaat tissit ja peppu hoikkanakin. Moni valittaa, että tisseistä laihtuis. No minä en lahdu. Ne ei pienene tästä mihinkään. Jos lihoisin, niin sitten kasvasivat ja sen lisäkasvun voin laihduttaa pois, mutta tässä koossa mitä ne nyt on, ne on ja pysyy. Vain leikkaus vois ne pienentää. Jos laihdutan enemmän, ne on suhteessa vaan isomman näköset. sitten ku on sielä tuo ahterikin, niin v.tuttaa oikeesti. Mulla on selän asento sellanen, että pysty peppu ja lihasmassa tarttuu hyvin (siis todellakin lihas) ja mä on tehny paljon ruumiillista hommaa, jossa on nostoja. Ei tulis mieleenkään lähtee johonki salille vielä kasvattaan kankkua.🙄

• Anonyymi

...ja taas sitten kehuja kehiin - niitähän tämä AP täällä kalastelee!!

• Anonyymi

Minusta rintojen koko on erittäin kiinnostava aihe.

• Minä en tiedä noista kokonumeroista/kirjaimista mitään. En ole koskaan antanut tytöilleni lupaa käyttää niitä.

• Anonyymi

Aika sairasta. Toivottavasti sun tyttäret ei ole jo jotain teini-ikäsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairasta. Toivottavasti sun tyttäret ei ole jo jotain teini-ikäsiä.

Eivät tietenkään ole olleet minun tyttäriä, vaan joidenkin muiden miesten tyttäriä.

• Anonyymi

Kuulostat ihannenaiselta, mennäänkö naimisiin?

m 67

• Anonyymi

Ap kirjoittaa niin kuin kuka tahansa täysin ulkonäköorientoitunut kirjoittaa. On ihan kivaa mukamas todistella itselleen, miten henkinen puoli on niin tärkeää mutta käytännössä puhut koko ajan ulkonäöstäsi ja mietit, miten muut sinut näkevät. Surullista!

• Anonyymi

Mistäköhän se mahdollisesti johtuisi? Sinunkaltaisista avautujista, joita kiinnostaa vain arvostella muiden sisällön tuottoa. Surullista, että et ole oppinut sanomaan mitään kannustavaa ja oikeastaan lukemaan tekstiä sisällöllisesti.

• Anonyymi

Pidä linjasi, vaikutat vahvalta - ole oma itsesi.
      Uskon, että yli 90% miehistä antaa positiivista palautetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe