Kellä ois jotenkin poikkeavan isot rinnat tai iso takamus. Ihan turhaan suurentelette niitä! Silikonit on sitä paitsi ruman näköiset, älkää ikinä menkö ottamaan niitä tai hävetkö muka pieniä rintoja, koska ei sellaisia olekaan. Minua ei kiinnosta oikeasti yhtään minkälaiset rinnat kaipaamallani naisella olisi.
En oo kertaakaan ihastunut naiseen
5
170
Vastaukset
Juu mä raksamiehenä kans ihmettelen noita silikoneja. Että siinä kun ruiskin sitä kylppärin nurkkiin, niin mietin että oikeestiko naiset tätä haluaa.
- Anonyymi
Mä ymmärrän silkonit, jos sillä vaikka korjataan rinnat rintasyövän jälkeen.
Mitä perseeseen tulee, niin sinne viimeiseksi mitään tunkisin. Ihan kyykkäämällä ansaittu pikkupeppu täällä.- Anonyymi
Joo ymmärtää toki silloin. Ja muutenkin jos nainen todells niitä haluaa ja ei koe itseään onnelliseksi ilman silikooneja niin kukas siihen on mikään mies sanomaan mitään, jokainen tekee kuten haluaa.
- Anonyymi
No eipä näille mitään mahda, ovat mitä ovat. En nyt ajatellut ainakaan vielä mennä pienennyttämään, mutta ehkä joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576