Kahden naisen nalkki.

Anonyymi-ap

Ex-vaimon kanssa velallinen suuri omakotitalo jossa hän asuu, ei voi myydä, toinen haluaa siinä asua velkaa maksella.

Uusi vaimo jonka kanssa lapsi mutta asuntona vain tämän uuden vaimon yksiö joka harvoin antaa seksiä.

2 naista joideen nalkissa on eikä irti ole pääsemistä, toisen estää velka pankkiin, toisen lapsi.

EN minä vaan eräs tuttu.

13

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa aivan itse aiheutetulta ja täysin ansaitulta tuollaiselle kuvotukselle BWAHAHAHA 😂

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17987142p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Nyt ei oikein avaudu tämä ajatuskulku.🤔
      Siis avioero on tullut, mutta ex-puoliso haluaisi jäädä asumaan yhteiseen asuntoon? No silloin hän ottaa vaikka lisää lainaa (jos pystyy) ja ostaa toisen ulos tai sitten asunto menee myyntiin ja lainojen maksun jälkeen jäävä omaisuus ositetaan.

      Enimmäisluototussuhteen mukaisesti lainan määrä voi olla enintään 85 % lainan vakuuksien käyvästä arvosta, ensiasunnossa 95 %. Jos jonkun muun kuin asunnon, vaikka yritystoiminnan takia lainoja on kertynyt enemmän kuin omaisuutta, kannattaa hakeutua ammattilaisten avustuksella velkajärjestelyihin.

      Ja oletan, että uusi vaimo on se, jonka kanssa seksielämä ei ole tyydyttävää.🤔 - Jos kuitenkin haluaa pitää tästä parisuhteesta kiinni, niin kannattaa hakeutua parisuhdeterapiaan.

    • Kerrataanpa mikä meni vikaan:
      1. Menit naimisiin
      2. Teit lapsia

      Ottakoon muut opikseen!

      • Ei varmasti lapsiaan kai juuri kukaan ajattele virheenä? Minä en onnistunut avioliitossa lasteni isän kanssa, mutta lapset ovat minulle tärkeintä maailmassa ja parasta, mitä olen saanut aikaan. ❤️
        Siksi avioliittokin oli tavallaan ihan hyvä juttu.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ei varmasti lapsiaan kai juuri kukaan ajattele virheenä? Minä en onnistunut avioliitossa lasteni isän kanssa, mutta lapset ovat minulle tärkeintä maailmassa ja parasta, mitä olen saanut aikaan. ❤️
        Siksi avioliittokin oli tavallaan ihan hyvä juttu.

        Neuvo koskee vain miehiä. Naisena voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu, miehenä olet naisten tossun alla sen jälkeen.


      • scrg kirjoitti:

        Neuvo koskee vain miehiä. Naisena voi tehdä lapsia jos siltä tuntuu, miehenä olet naisten tossun alla sen jälkeen.

        No jaa. Miehet ovat usein tykänneet olla alla.
        Mikä siinä sitten on ihmeellistä. Jotkut pitää, toiset ei.


    • Ositus entisen kanssa ja toiselle makselee elsrit, niin siinähän se sitten on. Ja etsii itse kämpän jostain. Ja pitää munansa kurissa, niin ei käy lompakon päälle. 🤣

    • Anonyymi

      "EN minä vaan eräs tuttu."

      Eli juoru oli vain sun oma oletuksesi. Juoruaminen toisten elämästä on rumaa.

      xLiner

    • Anonyymi

      Niin niin, kaverin puolesta kyselen :)

      Ja jos yksiö antaa vain harvoin seksiä, täytyy tehdä lisää rajaa ja hommata kaksio.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Kyllä tohon kuvioon viel yks persikkaperceharjoittelija mahtuu, saat ees töissä seksiä.

    • Anonyymi

      Aika moni itseään ihan älykkäänä pitävä mies kai on tuollaiseen tilanteeseen itsensä laittanut. Onkohan tuonkin einsteinin perillisen homma lähtenyt ihan vain siitä että alkoi pitämään kivaa sivusuhdetta, se sitten pamahti paksuksi, tarkoituksella tai vahingossa, ja nyt kaverisi sitten on tilanteessa jossa on.

      Tuohan olisi helppo ratkaista jos olisi tuhottomasti rahaa mutta kun ei varmaan ole jatkuu sen ok-talon maksaminen jos on niin tossun alla ettei saa järjestettyä pakkomyyntiä tai sovittua että lunastaa exän osuuden pois ja muuttaa siihen nykyisensä kanssa, se varmaan olisi taloudellisesti järkevintä kun vaihtoehtona on myydä talo, kärsiä myyntitappio ja sitten vielä hankkia erikseen uusi asunto nyksälle ja lapselle jotka ri tule kovin pitkään yksiössä viihtymään.

      Jos taas kaveri on niin tyhmä että menee sen nyksänkin kanssa sukset ristiin, se ottaa eron ja alkaa vaatimaan elareita niin sittenhän tuo arikielämän einstein on tilanteessa jossa liki kaikki tulonsä joutuu luovuttamaan exiensä käyttöön eikä omaan elämiseen jää varaa, ehkä olisi viisainta sitten käydä vain ostamassa köyttä ja etsiä tukeva puunhaara jostain johon köyden ripustaa.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Kummallinen on miesten ajatusmaailma. Jättäisivät vain lapsensa heitteille ja katoaisivat jos voisivat. Ne elatusmaksut on asetettu juuri tuon vuoksi; vapaaehtoisesti perheensä hylkäävät eivät lastensa elatukseen osallistuisi. Sen kun kuolisivat nälkään, vai? Elatusmaksut ovat lapsille, eivät exille, meneekö jakeluun, vai oletko vajaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe