Nainen mitä keittoa tekis

Anonyymi-ap

Jos sinulla olis mies joka sanoo nyt että haluais jotain keittoa vaikka nakkikeittoo niin tekisitkö nakki vai jauheliha vai minkä keiton tekisit teille ja jos kalaan päädyt niin kaupastako haet vai käytkö ripeästi onkimassa soppa kalat et saa mies tuorreesta kalasta keiton

19

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tehdään itse. Kasvatetaan juurekset ja perunat. Sitten kalaan.. 😂 Varvulla etsitään vesisuoni, että saadaan nakkikeittoon vettä. Pitäiskö olutta vielä panna?

      • Anonyymi

        No kyllä oluttakin saa tehdä ja ennen ja jälkeen ruuan makkarissa panna


    • Anonyymi

      En tekisi yhtään mitään, sillä täällä on tällä hetkellä jo kaksi ruokaa valmiina. Jos ei kumpikaan kelpaa, niin kokkailkoon itse.

      • Anonyymi

        Riippuu mitä o valmiina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä o valmiina

        Valmiina on sitä mitä on. Niistä ei oteta valituksia vastaan. Valmiina löytyy spagetti "bolognesea " vegaaniversiona ja paprikás, eli unkarilaista makkarapataa, jossa on perunaa ja paljon paprikaa. Jälkimmäinen on hieman tulista, mutta ei pitäisi olla pahasti, jos vähänkään on chiliin tottunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmiina on sitä mitä on. Niistä ei oteta valituksia vastaan. Valmiina löytyy spagetti "bolognesea " vegaaniversiona ja paprikás, eli unkarilaista makkarapataa, jossa on perunaa ja paljon paprikaa. Jälkimmäinen on hieman tulista, mutta ei pitäisi olla pahasti, jos vähänkään on chiliin tottunut.

        Eli tarvitset miehen ja sen jälkeen syötte normaalia ruokaa ja veget jätetään kauppaan eli tee nakkikeittoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarvitset miehen ja sen jälkeen syötte normaalia ruokaa ja veget jätetään kauppaan eli tee nakkikeittoo

        Nuo ovat ihan miehen toiveita molemmat. Spagetti "bolognesen" kokkasin eilen veljeni toiveesta. Hän vei ruokailun jälkeen poulet mennessään ja mulle joi tohon vielä yksi annos. Paprikás taas on eksäni äidin reseptin mukaan tehty. Ihan törkeän hyvää ja kenenkään on turha yrittää estää mua tekemästä hyvää ruokaa itselleni. Jos ei kelpaa, niin kokatkoon omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarvitset miehen ja sen jälkeen syötte normaalia ruokaa ja veget jätetään kauppaan eli tee nakkikeittoo

        Jos nakkikeittoa haluat, niin jahka nyo on syöty, niin voin tehdä vaikka minestronea nakeilla. On oikeaa makuakin ruoassa, eikä pelkkää glutamaattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarvitset miehen ja sen jälkeen syötte normaalia ruokaa ja veget jätetään kauppaan eli tee nakkikeittoo

        Jos mies oikein kauniisti pyytää, niin misokeiton voin nopsasti pyöräyttää. Se kun oikeasti on niin tosi nopea ja mulla on kaikki höysteet siihen kaapissa valmiina, kun olin muutoinkin ajatellut sitä maanantaina syödä.


    • No tätä ketjua olen jo odottanutkin, että saan taas kuulla väliksen komentelua 😉

      Joo, ei, siis klimppisoppaa varmaan tekisin. Jauhoista ja munista.

    • Maitopottuja, pakko syyä vaik olis kuinka limasta

      😘

    • Anonyymi

      Saattaisinpa sanoa että senkus herra tekee keittoa..

    • Lohikeittoa. Kaikki tarvikkeet kaupasta. Ainakin varma saalis ja sato.

    • Anonyymi

      Läskikeittoa.

    • Anonyymi

      En tekis koskaan jauheliha tai nakkisoppaa, kun en syö punaista lihaa ollenkaan. Kasvis- tai kalakeitto. Kaupasta kalan ostaisin.

    • Nyt tällähetkellä on muusia ja lihapullakastiketta, sen täytyis miehelle kelvata. Jos ei kelpaa, niin ei toki ole pakko syödä. Teen keittoa jonain muuna päivänä.

      • Anonyymi

        Muusi syvälle lautaselle, vettä sekaan ja lihapullat sekaan palasiksi. Siinä miehelle jauhelihakeitto. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muusi syvälle lautaselle, vettä sekaan ja lihapullat sekaan palasiksi. Siinä miehelle jauhelihakeitto. 😃

        Sen saisi sitten itse valmistaa kyllä🤔


    • Anonyymi

      Pakaste pinaattikeittoa 400gr. Mikrossa lämpiää. Ruisleipää, johon juustoa, maksamakkaraa ja tomaattia. Ruokajuomaksi kylmää vettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe