Naapuri pisti heippalapun postiluukustani

Anonyymi-ap

Jossa valitti että harrastamme liian kovaäänistä seksiä. En minä ole kovaääninen vaan tyttöystäväni. Onhan täällä ohuet seinät joten ei voi mitään, naapurien pitää vaan kestää.

152

1900

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna sille vastalahjaksi korvatulppia postiluukusta, laita vielä sydän-kortti mukaan.

      • Niin ja päivämäärät ja tarkka kellon aika. Lupaudut ostamaan radiolliset peltorit jos tulpat ei riitä.👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ja päivämäärät ja tarkka kellon aika. Lupaudut ostamaan radiolliset peltorit jos tulpat ei riitä.👍🏼

        Ei kai sitä nyt kuitenkaan kalenterin ja kellon mukaan naida... Eikä ehkä tartte kuin tavalliset Peltorit, harvemmin se naiminen on yhtä rajua kuin maan paalutuksen pauke ja jytinä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kai sitä nyt kuitenkaan kalenterin ja kellon mukaan naida... Eikä ehkä tartte kuin tavalliset Peltorit, harvemmin se naiminen on yhtä rajua kuin maan paalutuksen pauke ja jytinä 😁

        No mutta eihän sitä voi koskaan tietää jos jollakulla toimii nuo hommat kellon tarkkuudella😄 No höh eikö nämä musiikki peltorit yhtään naurattaneet sua.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta eihän sitä voi koskaan tietää jos jollakulla toimii nuo hommat kellon tarkkuudella😄 No höh eikö nämä musiikki peltorit yhtään naurattaneet sua.🤭

        No voihan se olla, että joillain on käytössä se klassinen klo 20.00 launtaina, heti saunan jälkeen 😂
        No ei välttämättä, mutta jos musa-Peltorien ääni nauhoitetaan siinä tietyssä naapurin makuuhuoneessa, siis silloin kun tapahtuu, niin olishan se aika pirullisen kiva kuittaus sille naapurille 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No voihan se olla, että joillain on käytössä se klassinen klo 20.00 launtaina, heti saunan jälkeen 😂
        No ei välttämättä, mutta jos musa-Peltorien ääni nauhoitetaan siinä tietyssä naapurin makuuhuoneessa, siis silloin kun tapahtuu, niin olishan se aika pirullisen kiva kuittaus sille naapurille 😂

        No jopas keksit hyvää ”musaa”😂 toki luulen että jättäisin ihan suosiolla ääninauhoja kuuntelun..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No jopas keksit hyvää ”musaa”😂 toki luulen että jättäisin ihan suosiolla ääninauhoja kuuntelun..

        Mutta olishan se hyvä jekku naapurille, että tossa Peltorit ja kun jynkky alkaa, naksauta tästä nupista radio päälle, kierrä tuosta sopiva kanavaa ja unohda muut äänet. Vaan kun hetki menee, niin ainoa "kanava" mikä niistä löytyy on ne naapurin makuuhuoneen äänet kun siellä vähän peuhataan 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta olishan se hyvä jekku naapurille, että tossa Peltorit ja kun jynkky alkaa, naksauta tästä nupista radio päälle, kierrä tuosta sopiva kanavaa ja unohda muut äänet. Vaan kun hetki menee, niin ainoa "kanava" mikä niistä löytyy on ne naapurin makuuhuoneen äänet kun siellä vähän peuhataan 🤣

        Ai hitto, nyt mä tykkäsin olipa nokkelaa.😂

        #Tähänvoilaittaakaikkiakivojaemojita


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai hitto, nyt mä tykkäsin olipa nokkelaa.😂

        #Tähänvoilaittaakaikkiakivojaemojita

        No mä olen tällainen pikkaisen riiviö 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen tällainen pikkaisen riiviö 😂

        No niin oot😊 Ja mä luulen etten kohta osaa käyttäytyä korrektisti palstalla🤭🤤


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin oot😊 Ja mä luulen etten kohta osaa käyttäytyä korrektisti palstalla🤭🤤

        No sitten pitää antaa lähteä laukalle, ei kai siinä ihmeempiä. Ite taidan kohta siirtyä telkkarin ääreen ja mahdolliseen satunnaispalstailuun, johan tuo alkaa vanhaa väsyttääkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No sitten pitää antaa lähteä laukalle, ei kai siinä ihmeempiä. Ite taidan kohta siirtyä telkkarin ääreen ja mahdolliseen satunnaispalstailuun, johan tuo alkaa vanhaa väsyttääkin 😂

        Hitto kun olisikin edes toimiva TV.. maanantaina tulee korjaaja.. johan tässä ollaan oltu jo 3viikkoa ilman TV:tä.😌

        No en kyllä yhtään ihmettele. 😂 Annat samalla ”nuorille” tilaa😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hitto kun olisikin edes toimiva TV.. maanantaina tulee korjaaja.. johan tässä ollaan oltu jo 3viikkoa ilman TV:tä.😌

        No en kyllä yhtään ihmettele. 😂 Annat samalla ”nuorille” tilaa😉

        Telkkarikin on vähän sellanen juttu että sillon jos se toimii niin ei välttämättä juuri tuu kattottua kun ihan satunnaisesti mutta auta armias kun se hajoo niin sitten tulis muka kokoajan jotain mitä olis pakko nähdä.😄. Netti, tabletit ja kännykät kyllä korjaa tilannetta nykyään aikas paljon jos tölsö hajoo.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Telkkarikin on vähän sellanen juttu että sillon jos se toimii niin ei välttämättä juuri tuu kattottua kun ihan satunnaisesti mutta auta armias kun se hajoo niin sitten tulis muka kokoajan jotain mitä olis pakko nähdä.😄. Netti, tabletit ja kännykät kyllä korjaa tilannetta nykyään aikas paljon jos tölsö hajoo.🙂.

        No sehän tässä on, en ole pahemmin katsonut telkkaria viimeiseen vuoteen.. mutta kohta alkaa vain elämää, mitä lasten kanssa ollaan katottu joka syksy. Niin pitää saada välineet kuntoon sitä ennen😄

        Ei ole edes tietokonetta..😬 sekin olisi nyt hyvä, niin näkisi edes sitä kautta jotain.. mutta ensi viikolla ensi viikolla..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hitto kun olisikin edes toimiva TV.. maanantaina tulee korjaaja.. johan tässä ollaan oltu jo 3viikkoa ilman TV:tä.😌

        No en kyllä yhtään ihmettele. 😂 Annat samalla ”nuorille” tilaa😉

        Ai sekö perhana mennä pimahti? No toivottavasti selviää helpolla ja halvalla 👍

        Mille nuoremmille? Täähän on ihan senioripalsta nykyään 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No voihan se olla, että joillain on käytössä se klassinen klo 20.00 launtaina, heti saunan jälkeen 😂
        No ei välttämättä, mutta jos musa-Peltorien ääni nauhoitetaan siinä tietyssä naapurin makuuhuoneessa, siis silloin kun tapahtuu, niin olishan se aika pirullisen kiva kuittaus sille naapurille 😂

        Haaveilu ei auta yhtään!


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai sekö perhana mennä pimahti? No toivottavasti selviää helpolla ja halvalla 👍

        Mille nuoremmille? Täähän on ihan senioripalsta nykyään 😂

        Juu siis niinkö TV ei vikaa, mutta singnaali on heikko, eli tekivät jo antennille jotain, mutta vielä pitää kytkeä (vahvistin) tänne sisälle ja sitten pitäisi kuvankin jo näkyä.😄🙏

        Sen takia siinä olikin ”nuoremmille”😂 Olen sentään sinua nuorempi vaikka en, niin nuori enää olekaan. Mutta juu seniori palsta hyvinkin.😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No sehän tässä on, en ole pahemmin katsonut telkkaria viimeiseen vuoteen.. mutta kohta alkaa vain elämää, mitä lasten kanssa ollaan katottu joka syksy. Niin pitää saada välineet kuntoon sitä ennen😄

        Ei ole edes tietokonetta..😬 sekin olisi nyt hyvä, niin näkisi edes sitä kautta jotain.. mutta ensi viikolla ensi viikolla..

        Jep. Äkkiä se aika menee. Muksujen kannalta se on kiva kyllä et pystyy sit yhdessä seurailemaan kaikkee tollasta. Vaikka se telkkarin kattelu ei nyt parasta mahdollista yhteistä tekemistä aina oo niin on se kuitenkin yhteistä aikaa mitä viettää lasten kanssa ja sellanen yhteinen juttu seurata aina just vaikka Vain elämää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Äkkiä se aika menee. Muksujen kannalta se on kiva kyllä et pystyy sit yhdessä seurailemaan kaikkee tollasta. Vaikka se telkkarin kattelu ei nyt parasta mahdollista yhteistä tekemistä aina oo niin on se kuitenkin yhteistä aikaa mitä viettää lasten kanssa ja sellanen yhteinen juttu seurata aina just vaikka Vain elämää.🙂.

        Juurikin näin, semmoinen viikon kohokohta. He on aikaisimpina vuosina pitäneet siitä.👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juurikin näin, semmoinen viikon kohokohta. He on aikaisimpina vuosina pitäneet siitä.👍🏼

        Se on tosi tärkeetä että sellasia asioita on mitkä on kivoja ja saa kokoontumaan yhteen yhdessä koko perheen kera.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on tosi tärkeetä että sellasia asioita on mitkä on kivoja ja saa kokoontumaan yhteen yhdessä koko perheen kera.😊.

        Juu ei niitä viikkoon mahdu paljon.. niin tuo on yksi huippu hetki.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ei niitä viikkoon mahdu paljon.. niin tuo on yksi huippu hetki.

        Jep. Ei mahdu juu. Nyky arki tuppaa niin hektistä oleen kaikille niin aikuisille kun lapsillekin että ei sitä aikaa vaan jää.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu siis niinkö TV ei vikaa, mutta singnaali on heikko, eli tekivät jo antennille jotain, mutta vielä pitää kytkeä (vahvistin) tänne sisälle ja sitten pitäisi kuvankin jo näkyä.😄🙏

        Sen takia siinä olikin ”nuoremmille”😂 Olen sentään sinua nuorempi vaikka en, niin nuori enää olekaan. Mutta juu seniori palsta hyvinkin.😉

        Ai noin? Mutta eikö se toiminut aiemminkin? Niin miten ihmeessä antennin signaali olisi yhtäkkiä heikentynyt? Vähän kummia...

        Niin niin, voi olla että olen vähän vanhempi, mutta ei tehä siitä ny mitään numeroo 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilu ei auta yhtään!

        Ei tässä mitään haaveilla, todettiin vain faktat. Jätän haaveilut niille joilla on tuo joka lauantain setti käytettävissään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai noin? Mutta eikö se toiminut aiemminkin? Niin miten ihmeessä antennin signaali olisi yhtäkkiä heikentynyt? Vähän kummia...

        Niin niin, voi olla että olen vähän vanhempi, mutta ei tehä siitä ny mitään numeroo 😂

        Se siis ihan yht äkkiä lakkasi toimimasta.. jos muistan oikein niin olisi joku verkkojen uudistus.. 🤔 mikä maksaa kolmannelle osapuilleen paljon kun piti asentaa joku suodatin johonkin tuolla antennissa..

        Sä saat olla kropaltasi vanha, mutta muuten olet kyllä ihan käyttökelpoinen yksilö. Hyvin poikamainen😉 ettei aina edes huomaa sitä ikää..


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kai sitä nyt kuitenkaan kalenterin ja kellon mukaan naida... Eikä ehkä tartte kuin tavalliset Peltorit, harvemmin se naiminen on yhtä rajua kuin maan paalutuksen pauke ja jytinä 😁

        Ymmärsin kyllä tuosta aloituksesta, ettei ongelmana ole varsinaisesti sängyn rytke eikä kolahtelu vaan tyttöystävän nauttimisääntely. Sehän voi sitten olla kuinka
        korkeita ääniä hyvänsä. 😉


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se siis ihan yht äkkiä lakkasi toimimasta.. jos muistan oikein niin olisi joku verkkojen uudistus.. 🤔 mikä maksaa kolmannelle osapuilleen paljon kun piti asentaa joku suodatin johonkin tuolla antennissa..

        Sä saat olla kropaltasi vanha, mutta muuten olet kyllä ihan käyttökelpoinen yksilö. Hyvin poikamainen😉 ettei aina edes huomaa sitä ikää..

        Aaaa, ne penteleet meni kääntelemään alueellisia mastoja, niin joillain paikoin signaali heikkenee, tehty munkin suunnalla joku vuosi sitten. Kun on kerrostalo, niin sain taloyhtiön hoitamaan asian.

        Kyllä mä olen ihan vanha korppu kaikin puolin. Tai no ehkä vähän hulivilikin joo 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä tuosta aloituksesta, ettei ongelmana ole varsinaisesti sängyn rytke eikä kolahtelu vaan tyttöystävän nauttimisääntely. Sehän voi sitten olla kuinka
        korkeita ääniä hyvänsä. 😉

        No modernit Peltorit on kyllä aika tehokkaita, tosin lähinnä muilla kuin puheäänen taajuuksilla, niin voi ne nauttimisäänet jäädä niillekin korkeuksille. Mutta voihan sitä kumppaniin "asentaa" vaimentimen ihan kuten vaikka saksofoniin jne., eikö? Sordiino suuhun kun aloitellaan ja ongelma on ratkaistu? 🤔🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No modernit Peltorit on kyllä aika tehokkaita, tosin lähinnä muilla kuin puheäänen taajuuksilla, niin voi ne nauttimisäänet jäädä niillekin korkeuksille. Mutta voihan sitä kumppaniin "asentaa" vaimentimen ihan kuten vaikka saksofoniin jne., eikö? Sordiino suuhun kun aloitellaan ja ongelma on ratkaistu? 🤔🤣

        Sordiino toimii kyllä jousisoitinten ja puhallinsoitinten kanssa, mutta hanurista en ole ihan varma, jos sitä kovinkin taitavasti näppäillään 🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, ne penteleet meni kääntelemään alueellisia mastoja, niin joillain paikoin signaali heikkenee, tehty munkin suunnalla joku vuosi sitten. Kun on kerrostalo, niin sain taloyhtiön hoitamaan asian.

        Kyllä mä olen ihan vanha korppu kaikin puolin. Tai no ehkä vähän hulivilikin joo 😂

        Onneksi on auttava naapuri. En olisi tiennyt minne pitää ilmoittaa ongelmasta. Tai ainakaan, niin nopeasti, kuin mitä naapuri rupesi selvittämään.

        Katsellaan sitten viiden vuoden päästä kuinka korppu oot. Mut hei mäpä tuunkin perässä🤭 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No modernit Peltorit on kyllä aika tehokkaita, tosin lähinnä muilla kuin puheäänen taajuuksilla, niin voi ne nauttimisäänet jäädä niillekin korkeuksille. Mutta voihan sitä kumppaniin "asentaa" vaimentimen ihan kuten vaikka saksofoniin jne., eikö? Sordiino suuhun kun aloitellaan ja ongelma on ratkaistu? 🤔🤣

        Eikö 69 nyt olis vaan helpompi😂 niin ei tarvii mitään muita välineitä. Toki pitää huolehtia, että se pysyy sitten suussa..😋


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sordiino toimii kyllä jousisoitinten ja puhallinsoitinten kanssa, mutta hanurista en ole ihan varma, jos sitä kovinkin taitavasti näppäillään 🤔

        No kai se pitkälti riippuu siitä mistä päästä ne äänet lähtee... Vaikka voihan se sordiino hanurissakin toimia 🤔🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Onneksi on auttava naapuri. En olisi tiennyt minne pitää ilmoittaa ongelmasta. Tai ainakaan, niin nopeasti, kuin mitä naapuri rupesi selvittämään.

        Katsellaan sitten viiden vuoden päästä kuinka korppu oot. Mut hei mäpä tuunkin perässä🤭 😉

        Tuommoset naapurit on kyllä parhaita, korttelipuhelin levittää tietoa ja kohta kaikki tietää mikä tai miksi on vialla.

        Kaikkihan me hiihdetään toistemme perässä, tavalla tai toisella 🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Eikö 69 nyt olis vaan helpompi😂 niin ei tarvii mitään muita välineitä. Toki pitää huolehtia, että se pysyy sitten suussa..😋

        No jos ei se 69 riitä, vaan haluaa muutakin? Niin parasta hankkia sordiino tai parit ihan kaiken varalta. Kuulemma villasukkakin toimii... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos ei se 69 riitä, vaan haluaa muutakin? Niin parasta hankkia sordiino tai parit ihan kaiken varalta. Kuulemma villasukkakin toimii... 😂

        Niin joo pahus. No mutta hetkellisesti toimii..

        Siis hetkinen🧐 Meinaatko, että siinä leikin tiimoilla nappaat aah niin ihanan pitkävartisen villasukan naisen jalasta ja hellästi työnnät sen hänen suuhun🤭😂😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuommoset naapurit on kyllä parhaita, korttelipuhelin levittää tietoa ja kohta kaikki tietää mikä tai miksi on vialla.

        Kaikkihan me hiihdetään toistemme perässä, tavalla tai toisella 🤭

        No näin on.

        Sun perässä voisinkin vaikka hiihtää.. 😋 niin ja siis minähän en kyllä suksia pistä jalkaani..😬


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin joo pahus. No mutta hetkellisesti toimii..

        Siis hetkinen🧐 Meinaatko, että siinä leikin tiimoilla nappaat aah niin ihanan pitkävartisen villasukan naisen jalasta ja hellästi työnnät sen hänen suuhun🤭😂😉

        Näin voisi käydä. Tai no mä en ole kokeillut, mutta yksi kaveri aikanaan kokeilikin. Oli kotibileet tapissaan ja siirtyi nuorikkonsa kanssa jatkamaan tansseja vaaka-asennossa omaan huoneeseensa, mutta se nuorikko tosiaan oli varsin kovaääninen niissä puuhissa, kyllä se kuului suljetun oven takaa yli kotibilemusiikin ja kun kerrostalossa oltiin, ei ihan viittinyt vääntää nappuloita stereoista kaakkoon, sen verran paljon oli sanomista tullut aiemminkin naapureilta. Mut joo, mä en ole niin rohkea kundi 😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No näin on.

        Sun perässä voisinkin vaikka hiihtää.. 😋 niin ja siis minähän en kyllä suksia pistä jalkaani..😬

        No se ei maailmaa kaada, en itekään varsinaisesti lämpene suksille, pois lukien ns. mettä sukset tai kuten nykyään nätisti sanotaan liukulumikengät. Mutta semmoset leveät ja lyhyet, melkein pystyis vedenkin päällä kävelemään, jos tykkää jeesustela 😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ja päivämäärät ja tarkka kellon aika. Lupaudut ostamaan radiolliset peltorit jos tulpat ei riitä.👍🏼

        Naapurissa ukko jäi kiinni vastaavassa tilanteessa kun naapurit valitti nimittäin vaimo oli yövuorossa säännöllisesti 👻👻👻👻


      • Anonyymi

        Ukko jäi kiinni vaimonsa pettämisestä kun vaimo oli yövuorossa naapurit valitti metelistä muista naisista 🧟🧟🧟🧟


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai sekö perhana mennä pimahti? No toivottavasti selviää helpolla ja halvalla 👍

        Mille nuoremmille? Täähän on ihan senioripalsta nykyään 😂

        Jos avioparin sängystä löytyy muiden huulipunapuikkoja uskotko oikeasti selitykset


      • randombypasser kirjoitti:

        Näin voisi käydä. Tai no mä en ole kokeillut, mutta yksi kaveri aikanaan kokeilikin. Oli kotibileet tapissaan ja siirtyi nuorikkonsa kanssa jatkamaan tansseja vaaka-asennossa omaan huoneeseensa, mutta se nuorikko tosiaan oli varsin kovaääninen niissä puuhissa, kyllä se kuului suljetun oven takaa yli kotibilemusiikin ja kun kerrostalossa oltiin, ei ihan viittinyt vääntää nappuloita stereoista kaakkoon, sen verran paljon oli sanomista tullut aiemminkin naapureilta. Mut joo, mä en ole niin rohkea kundi 😂

        Aika paha. Joo en minäkään niin rohkee.. mutta kaverini kaveri oli.. lähti jopa mun huoneen verho ikkunasta, kun ei ollut muuta peittoa tai paperia😂 tai mistä mä tiedän vaikka olis ollu turbaani leikit kyseessä..🤭


      • randombypasser kirjoitti:

        No se ei maailmaa kaada, en itekään varsinaisesti lämpene suksille, pois lukien ns. mettä sukset tai kuten nykyään nätisti sanotaan liukulumikengät. Mutta semmoset leveät ja lyhyet, melkein pystyis vedenkin päällä kävelemään, jos tykkää jeesustela 😂

        Joo nuo menopelit kuulostaa varsin hyvältä👍🏼 pystyy myös paremmin keskittyä maisemiin.🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naapurissa ukko jäi kiinni vastaavassa tilanteessa kun naapurit valitti nimittäin vaimo oli yövuorossa säännöllisesti 👻👻👻👻

        No tuo on ollut ikävää.😔


      • Anonyymi

        Kyllä tuo on tulkattava KUTSUKSI.. Kysäse läpulla kuinka ukko on töissä..


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei kai sitä nyt kuitenkaan kalenterin ja kellon mukaan naida... Eikä ehkä tartte kuin tavalliset Peltorit, harvemmin se naiminen on yhtä rajua kuin maan paalutuksen pauke ja jytinä 😁

        Se on sitä pelkkää jyystöä se homma sanoi eräs pappa kaupan kassajonossa kun luki Iltasanomien lööpistä kun kirjoitettiin rakastelusta jota oli näytetty televisiosta.


    • Sekstailkaa enemmän päiväaikaan, niin ne äänet ei ehkä haittaa naapuria niin paljon kuin silloin yöaikaan, kun hän tahtoisi jo nukahtaa.

      Paperinohuet seinät kerrostalossa on kyllä syvältä.. - Minulla on rivitalon päätyasunto, joten täällä voi valita sellaisen huoneen, mikä ei ole naapurin asuntoa vasten. Vaikka ei täällä kyllä muutenkaan seinien läpi kuulu mitään, edes koiran haukkumista. Ennemminkin vain ulkoa ikkunoiden läpi.

      • No en mäkään tästä huonosta ääneneristyksestä varsinaisesti tykkää, mutta mun lompsa tykkää ja nytkin se lekottelee leväällään sohvalla viisikymppisten leijaillessa pitkin lattiaa.


      • JeroP kirjoitti:

        No en mäkään tästä huonosta ääneneristyksestä varsinaisesti tykkää, mutta mun lompsa tykkää ja nytkin se lekottelee leväällään sohvalla viisikymppisten leijaillessa pitkin lattiaa.

        Minulla on aina reissussa sellaisia pehmeitä korvatulppia mukana; hotellissa, laivassa jne. Niiden kanssa onneksi oppii nukkumaan, kun on kovin herkkä häiriöäänille. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla on aina reissussa sellaisia pehmeitä korvatulppia mukana; hotellissa, laivassa jne. Niiden kanssa onneksi oppii nukkumaan, kun on kovin herkkä häiriöäänille. 👍

        Mulla onneks, kun on kotona tottunu ääniin, niin ei hotellissakaan tai laivalla haittaa. paitsi sillon kun oli vielä isabella ja amorella. niin siellä autokannen alla. Oli sellasia ihan pikkuhyttejä, missa vessatkin oli käytävillä. Niin siellä kone jyskytti tosi lujaa. Sitten kun vähän aikaa sai nukuttua. Niin mä näin semmosta unta, että mun veli soitti siinä sängyn vieressä rumpuja. ja olihan se koneen ääni aika jyskytystä. Mun veli tosiaan oli rumpali, mutta se nykyään jo vainaa (itkuhymiö tähän)


      • JeroP kirjoitti:

        Mulla onneks, kun on kotona tottunu ääniin, niin ei hotellissakaan tai laivalla haittaa. paitsi sillon kun oli vielä isabella ja amorella. niin siellä autokannen alla. Oli sellasia ihan pikkuhyttejä, missa vessatkin oli käytävillä. Niin siellä kone jyskytti tosi lujaa. Sitten kun vähän aikaa sai nukuttua. Niin mä näin semmosta unta, että mun veli soitti siinä sängyn vieressä rumpuja. ja olihan se koneen ääni aika jyskytystä. Mun veli tosiaan oli rumpali, mutta se nykyään jo vainaa (itkuhymiö tähän)

        Ikävä kuulla veljestäsi. Olen pahoillani.

        Tuo on jännä kuinka äänet muokkaavat unta. Viime viikolla näin jotain ihan tavallista unta, sitten yhtäkkiä unessa mun lähelle tuli joku koppakuoriainen tai vastaava, joka siritti ja kohta se hyppäsi mun korvaan ja kuulin sen äänen siellä. Tietenkin pelästyin sitä hirveästi, heräsin ja huomasinkin nukkuneeni niskat tosi huonossa asennossa niin, että minun korvani sirisi 😆


    • Anonyymi

      Eihän sinulla ole tyttö/friidu ystävää , mistä melu . Liekkö nyrkkikyllikki asialla?

    • Ei sohvatyyny huuda...

      Elä selitä...

      Koita käyttäytyä ja lopeta se se sohvstyynyn paneminrn ulvoen. 🙄

      • Onneks asun omakotitalossa, ettei oo hönöjä seinän takana heti. 😄


      • 😂😂😂😂

        Hitto tuli ihan mieleen mun yksi narttu koira joka nylkytti sohvatyynyjä.🤣 aina kiiman aikaan… hitto mikä vauhti jäisin ihan kakkoseksi siinä hommassa.


      • Disseisback kirjoitti:

        Onneks asun omakotitalossa, ettei oo hönöjä seinän takana heti. 😄

        Tätä minäkin olen miettinyt. Enkä mä sitä sillä itse olen hiljainen, mutta jos naapurissa ei olla, niin voi kääk😂😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        😂😂😂😂

        Hitto tuli ihan mieleen mun yksi narttu koira joka nylkytti sohvatyynyjä.🤣 aina kiiman aikaan… hitto mikä vauhti jäisin ihan kakkoseksi siinä hommassa.

        No kuka oikeasti tulee tälläistä yänne selittää? 🤣

        Setä vaan kuvittelee liikaa. 😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tätä minäkin olen miettinyt. Enkä mä sitä sillä itse olen hiljainen, mutta jos naapurissa ei olla, niin voi kääk😂😂

        No kunhsn joku hönö intoutuu ideasta. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No kuka oikeasti tulee tälläistä yänne selittää? 🤣

        Setä vaan kuvittelee liikaa. 😁

        Se on parasta, kun on mielikuvitusta..😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on parasta, kun on mielikuvitusta..😁

        No tiiettyyn pisteeseen asti. 😄

        Nimimerkkisi mukaan ok, mutta sitten, että selittää niitä totena...ei enää matchää

        Sit livetään reallifestä pahasti...


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on parasta, kun on mielikuvitusta..😁

        Mielikuvituksesta tulee mieleeni eräs nainen jonka tapasin tivolissa. Juteltiin ja kas kohta sitä olin "treffeillä" naisen kotona. Hänellä oli sellainen pieni koira, chihuahua. Kauhean kovan rallin ja vikkelyyden omaava kaveri, jolla oli hyvänä ystävänä pehmopupu.
        Siinä se sitten meidän edessä vei pupun olohuoneen pöydän alle ja alkoi nylkyttämään sitä kieli ulkona.
        Sieluni silmin näin hänen vinkanneen, älkää siinä istuko, menkää tekin harrastamaan jotain kivaa, niin teen minäkin:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvituksesta tulee mieleeni eräs nainen jonka tapasin tivolissa. Juteltiin ja kas kohta sitä olin "treffeillä" naisen kotona. Hänellä oli sellainen pieni koira, chihuahua. Kauhean kovan rallin ja vikkelyyden omaava kaveri, jolla oli hyvänä ystävänä pehmopupu.
        Siinä se sitten meidän edessä vei pupun olohuoneen pöydän alle ja alkoi nylkyttämään sitä kieli ulkona.
        Sieluni silmin näin hänen vinkanneen, älkää siinä istuko, menkää tekin harrastamaan jotain kivaa, niin teen minäkin:)

        AV

        No niin asiaa😂


      • Disseisback kirjoitti:

        No tiiettyyn pisteeseen asti. 😄

        Nimimerkkisi mukaan ok, mutta sitten, että selittää niitä totena...ei enää matchää

        Sit livetään reallifestä pahasti...

        Juu ei nyt mitään övereitä sentään..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu ei nyt mitään övereitä sentään..

        No jod mä panisin jotsin niin, että tulis vst heippalsppu, niin en mä yänne siiyä postais oikeesti...

        Mutta hönöt haluu buustia. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No jod mä panisin jotsin niin, että tulis vst heippalsppu, niin en mä yänne siiyä postais oikeesti...

        Mutta hönöt haluu buustia. 😁

        Niin siis minähän otin tämän aloituksen vitsinä😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin asiaa😂

        Itselläni on ollut muutama nainen jotka eivät voineet olla hiljaa kyseisessä tapahtumassa, vaikka miten pyysi. Esimerkiksi kun ensimmäinen kerran menin naisen vanhempien luo esittäytymään vävynä. Mentiin yöksi yläkertaan ja voin vain kuvitella mitä naisen vanhemmat ko. yöstä ovat keskenään jutelleen...

        AV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin siis minähän otin tämän aloituksen vitsinä😂

        No siyähän se on, mutta luultscasti joku setuli tuolla nylkyttää idealle.

        Näitä tulee tänne ja jotkut nauttii kun jotkut vastaa...ihan sama mitä. 😃

        Outoa, mutta totta.

        Sinun vastaus vaikka: hihii, saa ehkä aikaan sirmensyöksyn palstasetäĺle. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on ollut muutama nainen jotka eivät voineet olla hiljaa kyseisessä tapahtumassa, vaikka miten pyysi. Esimerkiksi kun ensimmäinen kerran menin naisen vanhempien luo esittäytymään vävynä. Mentiin yöksi yläkertaan ja voin vain kuvitella mitä naisen vanhemmat ko. yöstä ovat keskenään jutelleen...

        AV

        🤭

        Minä oon saanut varmaan lapsuudessani jotkut traumat kovaäänisestä touhusta. Siksi siis itse yritän kyllä olla mahdollisimman hiljaa varsinkin jos on lapsia talossa.


      • Disseisback kirjoitti:

        No siyähän se on, mutta luultscasti joku setuli tuolla nylkyttää idealle.

        Näitä tulee tänne ja jotkut nauttii kun jotkut vastaa...ihan sama mitä. 😃

        Outoa, mutta totta.

        Sinun vastaus vaikka: hihii, saa ehkä aikaan sirmensyöksyn palstasetäĺle. 🤣

        Hihihihihiii😂😂😂 niin tai jos muuten vaan innostun puhumaan tuhmia🤤


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤭

        Minä oon saanut varmaan lapsuudessani jotkut traumat kovaäänisestä touhusta. Siksi siis itse yritän kyllä olla mahdollisimman hiljaa varsinkin jos on lapsia talossa.

        Kyllä sitä kannattaisi itseään hillitä, hän ei siihen kyllä pystynyt.
        Väliin ärsytti myös se miten hän puri hampaittensa jälkiä kehooni, mikä "ihmissyöjien perillinen" sitten onkaan geenitaustana. Oikeasti se koski aivan helkkaristi kun joku upottaa hampaansa kehoon.
        Villi tapaus, ei voi muuta sanoa.

        AV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hihihihihiii😂😂😂 niin tai jos muuten vaan innostun puhumaan tuhmia🤤

        No toi Av saattaa just tykätä kun innostat sitä ja vähän herutat....😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä kannattaisi itseään hillitä, hän ei siihen kyllä pystynyt.
        Väliin ärsytti myös se miten hän puri hampaittensa jälkiä kehooni, mikä "ihmissyöjien perillinen" sitten onkaan geenitaustana. Oikeasti se koski aivan helkkaristi kun joku upottaa hampaansa kehoon.
        Villi tapaus, ei voi muuta sanoa.

        AV

        No aaauuuts. 😱 tuo nyt ei kyllä hirveän kivaa olisi. Ellei olisi yhdessä sovittu kuinka kovaa voi purra.. tai saako purra siis laisinkaan..


      • Disseisback kirjoitti:

        No toi Av saattaa just tykätä kun innostat sitä ja vähän herutat....😁

        Voi ei minä ja suuri suuni🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi ei minä ja suuri suuni🤭

        Rtkös dä pyytänyt mua palstaveljeks? 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No toi Av saattaa just tykätä kun innostat sitä ja vähän herutat....😁

        Ja sinä tuskin tykkäisit vaikka hän sinua yrittäisi "heruttaa".
        Kysymys, liittyykö tuo heruttaminen mehun valmistukseen ja miten se liittyy tähän kirjoitteluun tai kontekstiin?
        Disse, jos sinä esität vaikeaa vaikket ole, ja minä esitän helposti saatavaa vaikken ole. Se ei kai ole sinun tehtävä kertoa sitä mitä minä ajattelen?

        AV


      • Disseisback kirjoitti:

        Rtkös dä pyytänyt mua palstaveljeks? 🤣

        Juu niin taisin pyytää. Sulla on niin kivan lennokkaat jutut👍🏼🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        😂😂😂😂

        Hitto tuli ihan mieleen mun yksi narttu koira joka nylkytti sohvatyynyjä.🤣 aina kiiman aikaan… hitto mikä vauhti jäisin ihan kakkoseksi siinä hommassa.

        Äääh vähän treeniä niin kyllä se siitä. Mä voin tulla valmentaan.☺️😋.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Äääh vähän treeniä niin kyllä se siitä. Mä voin tulla valmentaan.☺️😋.

        No nyt😂😂😂

        Niin että mitenkä se lantio liikkuu🤣

        Ei juma teidän kanssa.. taas nää jutut meni villeiks.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hihihihihiii😂😂😂 niin tai jos muuten vaan innostun puhumaan tuhmia🤤

        Et kai sä nyt sellasia ethän...et edes vaikka vähän yllyttäis.😉😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä tuskin tykkäisit vaikka hän sinua yrittäisi "heruttaa".
        Kysymys, liittyykö tuo heruttaminen mehun valmistukseen ja miten se liittyy tähän kirjoitteluun tai kontekstiin?
        Disse, jos sinä esität vaikeaa vaikket ole, ja minä esitän helposti saatavaa vaikken ole. Se ei kai ole sinun tehtävä kertoa sitä mitä minä ajattelen?

        AV

        Hönö. 😄


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Et kai sä nyt sellasia ethän...et edes vaikka vähän yllyttäis.😉😁.

        No ei en tietenkään.. minähän en ikinä lähde näihin yllytyksiin mukaan🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu niin taisin pyytää. Sulla on niin kivan lennokkaat jutut👍🏼🤣

        No mut kieltämättä tiedän tästä läävästäkin paljon...ehkä tää boi ollakin sittenkin kivaa. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Hönö. 😄

        Miten se meni se vanha totuus, se on itse sellainen joka toista jollain nimikkeellä haukkuu?
        Tässä tapauksessa sinun tulee nyt esittää ettei vanha totuus pidä paikkaansa?
        Jatkoja sinulle, ole vähän aloitteellisempi jos naisesta tykkäät, älä ala muita sotkemaan saamattomuutesi ja epävarmuutesi tielle:)

        AV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt😂😂😂

        Niin että mitenkä se lantio liikkuu🤣

        Ei juma teidän kanssa.. taas nää jutut meni villeiks.

        Just niin ja sitten pitää ottaa hankauskulma ja haluttu kitkan määrä ynnä muuta tärkeää ja oikea rytmi tietysti myös.🥰.

        Ai meni vai...no hups.😚😄.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei en tietenkään.. minähän en ikinä lähde näihin yllytyksiin mukaan🤭

        Enkä mä koskaan yllytä.😇.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mut kieltämättä tiedän tästä läävästäkin paljon...ehkä tää boi ollakin sittenkin kivaa. 😄

        Ihan varmasti on🤗


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Just niin ja sitten pitää ottaa hankauskulma ja haluttu kitkan määrä ynnä muuta tärkeää ja oikea rytmi tietysti myös.🥰.

        Ai meni vai...no hups.😚😄.

        Vähän joka suunnalta jotain pientä. Mutta se nyt vaan sattuu olemaan mun palstarooli🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se meni se vanha totuus, se on itse sellainen joka toista jollain nimikkeellä haukkuu?
        Tässä tapauksessa sinun tulee nyt esittää ettei vanha totuus pidä paikkaansa?
        Jatkoja sinulle, ole vähän aloitteellisempi jos naisesta tykkäät, älä ala muita sotkemaan saamattomuutesi ja epävarmuutesi tielle:)

        AV

        No hönöjän sä oot...elä rimpuile vastaan. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No hönöjän sä oot...elä rimpuile vastaan. 😁

        Se jää nähtäväksi, sinun ja jonkun toisen välille, olen täysin ulkopuolinen.

        AV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Vähän joka suunnalta jotain pientä. Mutta se nyt vaan sattuu olemaan mun palstarooli🤭

        Jep. Mä kyllä tykkään roolissa ja ilman roolia.😉😊.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihan varmasti on🤗

        Mun pitää vaan katsella hommia vähän aikaa sivusta, mut nyt alsn miettii, että kyllä se vois olla hubaa. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se jää nähtäväksi, sinun ja jonkun toisen välille, olen täysin ulkopuolinen.

        AV

        Et sä ulkopuolinen toki ole...olet hönö. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Et sä ulkopuolinen toki ole...olet hönö. 😄

        Vai niin, toivon että ymmärrät ainakin sen ettei toisen ihmisen aliarvioiminen tuota hyvää parisuhdetta, siis siinä seuraavassa suhteessa, jos niin meni se edellinenkin?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, toivon että ymmärrät ainakin sen ettei toisen ihmisen aliarvioiminen tuota hyvää parisuhdetta, siis siinä seuraavassa suhteessa, jos niin meni se edellinenkin?

        AV

        En mä hsluu parisuhdetta, varsinkaan sun kaa. Hönö. 😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        🤭

        Minä oon saanut varmaan lapsuudessani jotkut traumat kovaäänisestä touhusta. Siksi siis itse yritän kyllä olla mahdollisimman hiljaa varsinkin jos on lapsia talossa.

        Olet siis sellain perinteinen nainen pimiässä peiton alla silmät kiinni ehkä hyvä niin jos sulle on sattunu heikon potenssin omaavia miehiä joilla veltostuu jo pienen pienestä häiriöstäkin


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mä kyllä tykkään roolissa ja ilman roolia.😉😊.

        Kyllä mä melko asiallinenkin osaan olla🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis sellain perinteinen nainen pimiässä peiton alla silmät kiinni ehkä hyvä niin jos sulle on sattunu heikon potenssin omaavia miehiä joilla veltostuu jo pienen pienestä häiriöstäkin

        Ei kyllä ne silmät pysyy auki, niin mieleni on mukana tekemisessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä mä melko asiallinenkin osaan olla🤗

        Osaat hyvinkin ja oot tosi mukava ja kiva myös silloin ja varsinkin IRL.🤗.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt😂😂😂

        Niin että mitenkä se lantio liikkuu🤣

        Ei juma teidän kanssa.. taas nää jutut meni villeiks.

        Nuohan on vielä aika kesyjä pojat varovasti sua lämmittelee ennen kun uskaltavat naimista suoraan ehdottaa ei taida heitil ol pokkaa kertoa kuinka tahtoisivat sut ottaa


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei en tietenkään.. minähän en ikinä lähde näihin yllytyksiin mukaan🤭

        Sun kirjoituksia jonkin verran seuranneena susta on saanu sen vaikutelman että olet kotona saanu kiltin kasvatuksen vaikut hieman sellaiselta niinsanotulta siveydensipulilta tää ei ehkä ole paras kanava yrittää omaa seksuaalista vapautumista toteuttaa siihen suosittelen että kirjoittelet seksuaalisista fantasioistasi jonkun sellaisen kanssa johon voit aidosti luottaa ja tiedät varmaksi ettei tämä sinua arvostele siitä että kehtaat kirjoittaa fantasioistasi niissä vaan kannattaa si muistaa että kaikki fantasiat eivät useinkaan ole sellaisia mitä oikeasti edes kannattaa harkita toteuttavansa ettei se fantasian kaunis illuusio rikkoudu kun se ollut toteutettuna niin ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoituksia jonkin verran seuranneena susta on saanu sen vaikutelman että olet kotona saanu kiltin kasvatuksen vaikut hieman sellaiselta niinsanotulta siveydensipulilta tää ei ehkä ole paras kanava yrittää omaa seksuaalista vapautumista toteuttaa siihen suosittelen että kirjoittelet seksuaalisista fantasioistasi jonkun sellaisen kanssa johon voit aidosti luottaa ja tiedät varmaksi ettei tämä sinua arvostele siitä että kehtaat kirjoittaa fantasioistasi niissä vaan kannattaa si muistaa että kaikki fantasiat eivät useinkaan ole sellaisia mitä oikeasti edes kannattaa harkita toteuttavansa ettei se fantasian kaunis illuusio rikkoudu kun se ollut toteutettuna niin ihanaa

        No minähän olen kyllä kiltti😇 mutta mielelläni ottaisin vallan haltuuni ja tekisin mitä lystää😉


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Osaat hyvinkin ja oot tosi mukava ja kiva myös silloin ja varsinkin IRL.🤗.

        Hyvinhän myös sinä osasit käyttäytyä irl ja mukavan rauhallinen tapaus olet.😊


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei kyllä ne silmät pysyy auki, niin mieleni on mukana tekemisessä.

        Mulla taase olis mieli mukana tekemisessä vaik olis silmät kiinnikin sitä ei oikiastaan edes pysty kuvailemaan kuinka hyvältä se tuntutuu märkä p...u hyväilee kovaa k....ä sen liukuessa edestakaisin eikä muuten ole turhaa kitkaa joka aiheuttaisi ikäviä hiertymiä eikä liika tiukkuskaan häiritse niin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taase olis mieli mukana tekemisessä vaik olis silmät kiinnikin sitä ei oikiastaan edes pysty kuvailemaan kuinka hyvältä se tuntutuu märkä p...u hyväilee kovaa k....ä sen liukuessa edestakaisin eikä muuten ole turhaa kitkaa joka aiheuttaisi ikäviä hiertymiä eikä liika tiukkuskaan häiritse niin

        Ehkä se on mulle sitten sen verran visuaalinen kokemus, että nautin siitä niin.. eikä tosiaan tarvitse olla pimeässä.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No minähän olen kyllä kiltti😇 mutta mielelläni ottaisin vallan haltuuni ja tekisin mitä lystää😉

        Vai teettää töitä että löydät miehen isolla m:llä joka antaa sun tehdä ihan mitä tahansa


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ehkä se on mulle sitten sen verran visuaalinen kokemus, että nautin siitä niin.. eikä tosiaan tarvitse olla pimeässä.

        Silmien aukipitäminen siinä hetkessä on hyvä siksi että toinen varmasti tietää ett se on hän johon sillä hetkellä keskittyy eikä joku toinen itse keskityn taas siihen enempi kuinka hyvältä märkä p...u tuntuu naista katselen siksi koska haluan nähdä kuinka hän nauttii ne äänitehosteet kun on mun mielestä enemmänkin niitä mitkä kuuluu sinne aikuisviihdealan ylinäyttelemisen osastolle jo


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ehkä se on mulle sitten sen verran visuaalinen kokemus, että nautin siitä niin.. eikä tosiaan tarvitse olla pimeässä.

        Mä en usko tuota että nainen nauttii visuaalisesti toki nainen saattaa tykätä katsella mu mitä itse olen oppinu ni naisen mieltä pitäis osata stimuloida jotta tämän saisi himokkaaksi si että nainen himoitsee intohimoisesti ni siihi kai tarttis osata jo ihan pirusti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai teettää töitä että löydät miehen isolla m:llä joka antaa sun tehdä ihan mitä tahansa

        No kuka tässä koosta on mitään puhunut🤔 tuo jälkimmäinen oli vitsi😉 toki on siinä jotain tottakin.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kuka tässä koosta on mitään puhunut🤔 tuo jälkimmäinen oli vitsi😉 toki on siinä jotain tottakin.

        En mä sen kokoa tarkottankaa vaa et löydät sen ihan oikean MIEHEN nääs meittii miessukupuolen edustajia on moniakin toki mu harvaa meittistä kai voi ihan oikeasti mieheksi sanoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko tuota että nainen nauttii visuaalisesti toki nainen saattaa tykätä katsella mu mitä itse olen oppinu ni naisen mieltä pitäis osata stimuloida jotta tämän saisi himokkaaksi si että nainen himoitsee intohimoisesti ni siihi kai tarttis osata jo ihan pirusti

        En nyt tietenkään nauti täysin visuaalisesti.. mutta pidän siitä että voin katsella mitä toinen tekee. Enkä vaivu mihinkään (juu kyllä sitä maitoa pitäisi ostaa sieltä kaupasta) sit jos rupean ns nukkumaan siinä niin sit olisinkin jo tosi huono homma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko tuota että nainen nauttii visuaalisesti toki nainen saattaa tykätä katsella mu mitä itse olen oppinu ni naisen mieltä pitäis osata stimuloida jotta tämän saisi himokkaaksi si että nainen himoitsee intohimoisesti ni siihi kai tarttis osata jo ihan pirusti

        Kyllä se tarpeeksi oikea mies siihen hommaan saa naisen sekaisin ja himokkaaksi.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä se tarpeeksi oikea mies siihen hommaan saa naisen sekaisin ja himokkaaksi.

        Hitto mitä sekoiluu.. missä olitte mrnossa tässä?😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Hitto mitä sekoiluu.. missä olitte mrnossa tässä?😄

        Puhutaan tässä siitä, että miten saa naisen himokkaaksi.

        Eli onko sulla nyt veliseni antaa mitään neuvoa muille palstan pojille?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kyllä se tarpeeksi oikea mies siihen hommaan saa naisen sekaisin ja himokkaaksi.

        Onko sut onnistu kukaan saamaan himoitsemaan intoihimoisesti seksiä kanssaan edes yksi mua ei ole nautin seksistä kyllä paljon silloin kun onnistun saamaan naisen märäksi mu se taas vaatii naiseltakin sen vähintäänkin kai että nainen on sen miehen kanssa jota haluaa/himoitsee


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Puhutaan tässä siitä, että miten saa naisen himokkaaksi.

        Eli onko sulla nyt veliseni antaa mitään neuvoa muille palstan pojille?

        No onhan mulla. 😁

        Nainen saadaan himokkaaksi sua kohtaan kun olet naisesta himottava. 😄

        Muuten on sama vaikka seisot päällään ja vedät ukulelllä finlandiaa tai vastaavaa spedeilyä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sut onnistu kukaan saamaan himoitsemaan intoihimoisesti seksiä kanssaan edes yksi mua ei ole nautin seksistä kyllä paljon silloin kun onnistun saamaan naisen märäksi mu se taas vaatii naiseltakin sen vähintäänkin kai että nainen on sen miehen kanssa jota haluaa/himoitsee

        Juu on toki saanut. Se vaatii kyllä juurikin sitä, että myös aivot on mukana jutussa. Mutta sit kun sen löytää, niin toivois ettei tarttis siitä luopua.


      • Disseisback kirjoitti:

        No onhan mulla. 😁

        Nainen saadaan himokkaaksi sua kohtaan kun olet naisesta himottava. 😄

        Muuten on sama vaikka seisot päällään ja vedät ukulelllä finlandiaa tai vastaavaa spedeilyä. 😁

        Tämä oli kyllä täyttä totta.

        Hyvä, Disse on jotain tässä vuosien varrella oppinut😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on parasta, kun on mielikuvitusta..😁

        Rajaton mielikuvitus se vasta kiva on en vaan tosin aikoinaan saanu työkavereilta vastausta kun kysyin et mitäs si jos on rajaton mielikuvitus ni missä se raja menee si kun pojat töissä vitsaili että vai mielikuvitus on rajana


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämä oli kyllä täyttä totta.

        Hyvä, Disse on jotain tässä vuosien varrella oppinut😁

        Mutta oikeasti jotain silti voi tehdä, kun toinen haluu..😉

        Voi koskettaa ihoa pitkään, viivyttää kaikkea ja nsuttia hitaasti. Näykkiä ihoa sirlyä ja täältä ja puhaltaa kaulaan...sistia mitkä jutut vätähttlee.

        Mut toivotitkin hyvää yötä muuta ksutta, että se siitä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta oikeasti jotain silti voi tehdä, kun toinen haluu..😉

        Voi koskettaa ihoa pitkään, viivyttää kaikkea ja nsuttia hitaasti. Näykkiä ihoa sirlyä ja täältä ja puhaltaa kaulaan...sistia mitkä jutut vätähttlee.

        Mut toivotitkin hyvää yötä muuta ksutta, että se siitä. 😄

        Eli hyvää yötä. 😴


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta oikeasti jotain silti voi tehdä, kun toinen haluu..😉

        Voi koskettaa ihoa pitkään, viivyttää kaikkea ja nsuttia hitaasti. Näykkiä ihoa sirlyä ja täältä ja puhaltaa kaulaan...sistia mitkä jutut vätähttlee.

        Mut toivotitkin hyvää yötä muuta ksutta, että se siitä. 😄

        No nyt pitää mennä huilaa.. nähdään sitten vaikka hyviä unia🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu on toki saanut. Se vaatii kyllä juurikin sitä, että myös aivot on mukana jutussa. Mutta sit kun sen löytää, niin toivois ettei tarttis siitä luopua.

        Siinäkin taas pitäs tietää toisesta et haluaako toinen mitään muuta kun sen yhden panon et kannattaako edes toivoa mitään muuta kun kaunista muistoa yhteisestä hetkestä


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hyvinhän myös sinä osasit käyttäytyä irl ja mukavan rauhallinen tapaus olet.😊

        Kiitos ja kumarrus.😊. Jostain syystä tuo on se kuvaus minkä aina kuulee kun on tavannut ihmisiä ensimmäistä kertaa.😄. Ei sillä etteikö se olisi mukavaa ja ettenkö siitä tykkäisi että näin sanotaan.😊.

        Hyvää huomenta. Mukavaa ja iloista Sunnuntaita.🤗.

        https://youtu.be/vPzDTfIb0DU?si=jvmuRzb1Ro2agx8p


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos ja kumarrus.😊. Jostain syystä tuo on se kuvaus minkä aina kuulee kun on tavannut ihmisiä ensimmäistä kertaa.😄. Ei sillä etteikö se olisi mukavaa ja ettenkö siitä tykkäisi että näin sanotaan.😊.

        Hyvää huomenta. Mukavaa ja iloista Sunnuntaita.🤗.

        https://youtu.be/vPzDTfIb0DU?si=jvmuRzb1Ro2agx8p

        Voi kiitos! Sitä samaa myös sulle🤗 Piristit mieltäni☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin taas pitäs tietää toisesta et haluaako toinen mitään muuta kun sen yhden panon et kannattaako edes toivoa mitään muuta kun kaunista muistoa yhteisestä hetkestä

        No yhden illan jutuissa, ei pääse tietenkään siihen fiilikseen. Pidemmissä jutuissa kyllä, eli täytyy sitten edes vähän olla kärryillä siitä toisesta.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kiitos! Sitä samaa myös sulle🤗 Piristit mieltäni☺️

        Kiitos! No tosi kiva että mä onnistuin piristämään sua.🤗.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kiitos! Sitä samaa myös sulle🤗 Piristit mieltäni☺️

        Oletko sä vielä lisä piristyksen tarpeessa niin että pitääkö mun keksiä vielä jotakin?😉😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Oletko sä vielä lisä piristyksen tarpeessa niin että pitääkö mun keksiä vielä jotakin?😉😄.

        Napatanssivideo olis kiva 🥰

        Haaveilija offline


    • Anonyymi

      Mielestäni tulisi olla iloinen kaverin puolesta jos tuollaisia ääniä kuuluu, nehän kuuluvat elämään.

      AV

    • Anonyymi

      Seksiäänet kuuluu normaaliin elämään joita naapurien on siedettävä.

    • Anonyymi

      Kai nyt kerran viikossa kolme minuuttia jaksaa kuunnella

    • Näin on kun ottaa huomioon "hiljaisuusajan" yhtiössä. Tuon yötuntien aikaan voi todellalakin tyttöystäväsi ottaa huomioon muut ihmiset.

      Siksi järjestyssäännöt ovat keksitty, ei siinä yksi tyttöystävä auta. Päiväaikaan voi kiljua niin paljon kun huvittaa, siitähän voisi olla jopa naapureille hupia.

    • Toi kommentti että "naapurien pitää vain kestää" ei sinänsä tarkoita että kaikkea pitää kestää.
      Laitoin myöhemmin viestin myös mutta minua ottaa päähän juuri sanomasi. Ei tarvitse naapureiden kestää asioita jotka järjestyssäännöissä on kielletty.
      Itse omassa yhtiössämme saimme puoli vuotta sitten häädettyä narkkarikämpän porukan mutta siihen hupeni ainakin 1,5 vuotta.
      Ongelma voi ola pieni tai suuri mutta kyllä muutkin ihmiset täytyy ottaa huomioon.

      • Anonyymi

        Normaali asumismelu hiljaisuuden jälkeenkin tulisi hyväksyä jos naapuri harrastaa seksiä on se heille normaalia asumismelua ei ole naapurisi vika että sinä et saa pillua tai munaa ymmärretty johtuisiko kenties kateudesta valitukset noista


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jos ei halua ottaa muita huomioon, niin muuttaa sitten maaseudulle, jossa naapureiden välillä on pidemmät matkat ja saa möykätä niin paljon kuin sielu sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos ei halua ottaa muita huomioon, niin muuttaa sitten maaseudulle, jossa naapureiden välillä on pidemmät matkat ja saa möykätä niin paljon kuin sielu sietää.

        Sekin on naapureiden huomioimista, että kestää elämään kuuluvat normaalit äänet. Tietysti, vaikka huutaminen täysillä keskiyöllä ei ole ok. Kohtuus molemmin puolin…

        Itselläni oli nuorena naapuri, joka valitti vuokraisännälle (juristi) seksistä, vaikka kukaan ei huutanut. Vuokraisäntä sanoi, että antaa valittaa. Elää pitää saada normaalisti. Sama naapuri myös valitti liian kovalla soivasta puhelimesta ja liian kovaa kuuluvasta kahvin keittimestä. 😆 Juristi oli suositellut naapurille oman kämppänsä lisäeristämistä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos ei halua ottaa muita huomioon, niin muuttaa sitten maaseudulle, jossa naapureiden välillä on pidemmät matkat ja saa möykätä niin paljon kuin sielu sietää.

        Samaa mieltä! Tasnnoin muutti naapurin sijoituskämppään nuori nainen. Jumalaare kun kolmelta yöllä heräsin hirveään huutoon. Kuulosti kuin sikaa olisi tapettu. Etsiskelin jo puolipökerryksissä poliisin numeroa ja metakka loppui. Mietin että kuoliko joku. Nukahdin uudelleen. Parin päivää meni ja taas samat siantappajaiset ja tajusin mistä kyse. Toinen seinänaapuri jyskytti seinää ja huuteli että hiljaa. Kello oli kolme yöllä. Kyllä ketutti. Työpäivä edessä sentään ja siantappajalla sen sijaan ilmeisesti juoksi kelan tuet. Taisi lopuksi tulla häätö kun muutto pois tapahtui yhden aikasn yöllä. Kyllä tuollainen siantappotouhu on täysin moukkamaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaali asumismelu hiljaisuuden jälkeenkin tulisi hyväksyä jos naapuri harrastaa seksiä on se heille normaalia asumismelua ei ole naapurisi vika että sinä et saa pillua tai munaa ymmärretty johtuisiko kenties kateudesta valitukset noista

        No ei ole. Olen 70 vuotta vanha ja harrastettu on seksiäkin kun kaksikin lasta on.

        Jos naapuri huutaa niin hänelle kerrotaan että voisi puhua hiljempaa. Samoin sinule sanottaisiin että huuda hiljempaa. Luuletko että se ei sinulta onnistu.

        Siinä tapauksessa olet kummajainen joka ei hallitse omaa itseään muissakaan tilanteissa.
        Täytyyhän sun tehdä muuta kuin harrastaa seksiä jos et ole "alan ammattlainen".
        Säännöt ovat ja pysyy sun vastauksestasi huolimatta. Lycka till.


    • Anonyymi

      En lukenut, muuta mielessä puoliakaan, mutta mahtava ilo uutinen!
      Teidän pitää ehdottomasti leipoa kakku asialle ja vuosipäivää voitte sitten asialle viettää!
      HYVÄ TE! terveisin: sivusta, humoristi,... hymiötön!

    • Anonyymi

      Voi ryökäle sentään. Kerran muistaakseni sänky romahti, kun oikein ryskittiiin. Se hieman nauratti.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Samasta aiheesta valitti eronnut vanha nainen kerrostalon rappuussa kysyen: Mitä teen kun yläkertani nuori mies on löytänyt tyttö ystävän .Vude natisee niin kovin.Harastavat sitä kuin puput konsanaa. Hetin laita keräyslappu pystyyn ja kerätän vuode rahat heille.Jospa autaisi sinua ja yö rauhaasi? Ei lämennyt asialle.

    • Anonyymi

      En kyl jaksa tuntee myötätuntoo aloittajan kaltaisia juntteja kohtaan

    • Onneksi en asu kerrostalossa. Rivarissakin kyttäisin ehdottomasti päätykämppää itselleni. Ettei olis kun yksi mölyyjä seinän toisellapuolen.

    • Anonyymi

      Tuota on tapahtunut minullekkin vaimoni kanssa. Täällä ei ole väliovea enää asunnon ovessa koska se poistettiin remontin yhteydessä joten kaikki kuuluu käytävällä asunnon sisältä. Vaimo kyllä äänestelee aika kovaa seksia harrastaessa. Samassa kerroksessa asuu lapsiperhe ja yks sinkkunainen.

    • Anonyymi

      minun suvussani kukaan ei asu vuokralla pikku kopeissa!

      saa ottaa mallia.

    • Anonyymi

      Ei minunkaan osakkeita ja taloja on Helsingissä osin arvopaikoilla 10 kple ja vappuna vielä marssitaan periaatteessa ou jee.

    • Anonyymi

      Kun minua pannaan kunnolla niin lähteehän sitä ääntä. Aikoinaan kesken kaiken kaatui yöpöytä ja lamppu hajosi lattialle. Seuraavana päivänä tuli heippalappu jossa kysyttiin että eihän sattunut pahasti. Naapurin täti oli huolissaan

    • Anonyymi

      Urpo

    • Anonyymi

      Tollot ei osaa olla hilijaa

    • Anonyymi

      Käske se harrastuksiin, ei se siitä kulu, jää vielä ehjä kirstuunkin.

    • Anonyymi

      Antakaa palaa vaan.👍😍

    • Anonyymi

      Ne on niitä feikki hirnuntoja ne äänet..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe