Mitä kautta löydän ihmisen

Anonyymi-ap

Joka on valmis ottamaan elämäänsä mut ja lapseni? Tarvii löytää vain yksi sopiva, miten?

22

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastuessaan sinuun mies ihastuu myös lapsiisi, ovathan he osa sinua.

      AV

      • Anonyymi

        Ruusuinen ajatus. Lapsi voi olla luonteeltaan erilainen. Ei rakkaus lapsen vanhempaan riitä vaan pitää olla valmis luomaan suhde lapseen. Ei sellaista halua kaikista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusuinen ajatus. Lapsi voi olla luonteeltaan erilainen. Ei rakkaus lapsen vanhempaan riitä vaan pitää olla valmis luomaan suhde lapseen. Ei sellaista halua kaikista löydy.

        Ei ihastuminen riitäkään, mutta jos aidosti rakastaa, niin tilanne on aivan eri.


    • Anonyymi

      Entä jos yksin/xpuolisosi kanssa jaatte vastuun jälkikasvustanne?
      Olisi todella parasta että keskittäytyisit lapseesi ilman ulkopuolisia "suhde"kavereita. Ne tulee ja menee, kuten olet saanut huomata.
      Jälkikasvusi sen sijaan on aina osa sinua ja sinä hänen/heidän kanssaan olette voittaja tiimi.

      Hänen/heidän saavuttaessaan täysiän, olette yhä tiimi, mutta laillisesti he ovat vastuussa itsestään, asia joka sinun huolenpidolla ja ohjauksella tuleee saamaan heidät elämässään oikeille raiteille.

      Silloin sinulla on aivan eri tavalla viettää aikaa ja etsiä puoliso itsellesi.

      • Anonyymi

        Näitä lukiessa aina mietin, että miten ihmeessä jotkut onnistuvat kuluttamaan kaikein aikansa lapseen/lapsiin. Vauvan nyt vielä ymmärtää ja jonkun taaperoikäisen, mutta eipä juuri vanhempien lasten kanssa. Mä sentään olen ihan täysyksinhuoltaja ja silti en tajua tuota lainkaan. Ehkä mulla on sitten jotenkin äärimmäisen helppo lapsi.


    • Anonyymi

      Harva mies muiden mukuloita oppii rakastamaan, juuri ja juuri niitä siedetään, ja spontaanisuudelle seksissä voikin sitten jättää hyvästit.

    • Anonyymi

      Voin kertoa kokemuksesta että elämästä tulee todella, todella onnetonta jos suhteeseen lähtee/joutuu vain sillä verukkeella että kunhan on vaan joku.

    • Anonyymi

      Tarjolla on paljon lapsettomiakin naisia, miksi mies ottaisi naisen, jolla kakaroita toiselle ukolle.

      • Anonyymi

        Kuha rakastunut, vaikka rapalaa. Haukioilla Kuusamio. Johon isiskisskii. Äitikala tokasi


    • Anonyymi

      Kirjoitat henkilöstä mutta lähtöoletan sinun tarkoittavan miestä. Tuollahan se jo todettiinkin mutta harva mies hyväksyy elämäänsä toisen miehen lapsen/lapset, ikävä kyllä. En sano, etteikö heitä ole mutta sen löytyminen on neula heinäsuovassa. Se, joku, uusi ehdokas voi olla hyvinkin mieltynyt sinuun mutta ei vain voi hyväksyä jälkikasvua ja fiksuna on myös lähestymättä sitten enempää, eli ei välttämättä ole hänellekään helppoa? Melkeinpä näen päättyvän siihen, että ns. joudut odottamaan niin kauan, että lapsesi on/ovat täysi-ikäisiä, minkä jälkeen mahdollisuutesi löytää sopiva kumppani helpottuvat. Olisi helppoa lohkaista, että kärsivällisyyttä mutta turhauttavaahan se on.

      • Anonyymi

        En koe turhautumista, koska ei oo asian suhteen kiire. Jaksan odottaa kunnes kohtaan sen mitä etsin. Jos ei löydy niin oon sit itsekseni. Mietinkin nyt mitä kautta voisin parantaa mahdollisuuksiani tavata sopivia.


    • Anonyymi

      Tämä ihminen tulee elämääsi silloin, kun sitä vähiten odotat. Tiedän tämän kokemuksesta. Olen mies ja naiseni mukana tulee kaksi ihanaa lasta. Kun rakastut toiseen, niin kaikki häneen liittyvä on tärkeää, merkityksellistä ja rakasta.

      • Anonyymi

        Kumpi on kiinnostavampaa? Kiehtovampaa?

        Se nainen?
        Vai
        Ne Lapset?


    • Anonyymi

      Lapsesi pitää olla tärkein asia elämässäsi. Älä ota ketä tahansa vaan katso tarkasti, jos sinua joku oikeasti rakastaa ja haluaa kuulua myös lapsesi elämään.

      • Anonyymi

        Tuo on totta, ei kannata ottaa ketä tahansa ristikseen.
        Tulee olla valikoiva.

        AV


      • Anonyymi

        Loppun elämää kirjoittaessa alun kantta avastavakaavan pohjana viimeisenkin sivun sulkee kansi heidän kirjoittamana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppun elämää kirjoittaessa alun kantta avastavakaavan pohjana viimeisenkin sivun sulkee kansi heidän kirjoittamana

        Avaraan aukeaamaan


    • Anonyymi

      Mikä on lasten ihonväri?

      • Anonyymi

        Värisokeudesta kärsivän puolisokko viittoo pitämään kiinni aisteista asentaestaan muottia muokattavaksi, lasta kasvattavaksi


    • Anonyymi

      Kokeile aloittaa, että kerrot et sun lapset ovat myös isänsä luona säänöllisesti, että yhteistäkin aikaa löytyy

    • Anonyymi

      Miten uskallat?

      Minkä ikäinen lapsi on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1790
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      78
      1401
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      199
      1388
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1308
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe