Ketä julkisuuden henkilöä sinun on sanottu muistuttavan?

Anonyymi-ap

Tai ketä mielestäsi itse muistutat? Ketä haluaisit muistuttaa?

187

1556

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mika Häkkistä. Otin sen kohteliaisuutena sillä komea mieshän hän on. Itse olen omasta mielestäni huomattavasti rumempi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­y­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pia Lambergia

      • Anonyymi

        En kylläkään omasta mielestäni mutta noin on sanottu. En noin hyvännäköinen kylläkään ole mutta kuulemma muistutan.


    • Mieheni mielestä minussa oli jotakin samaa prinsessa Victorian kanssa 😂

      No jaa? Julia Robertsina voisi olla hauskaa.
      Ainakin hänen hymynsä on minusta kaunis.
      Mutta näillä mennään ja se siitä. 👍

      • No eipä se sun miehes väärässä ollut kun tarkemmin ajattelee. Sussa on kyllä jotain kuninkaallista ja arvokasta muutenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä se sun miehes väärässä ollut kun tarkemmin ajattelee. Sussa on kyllä jotain kuninkaallista ja arvokasta muutenkin.🙂.

        Kiitos kauniista kohteliaisuudesta Mikkojuhan 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos kauniista kohteliaisuudesta Mikkojuhan 😘

        Ole hyvä vaan.🤗.


    • Anonyymi

      Muistutan Siiri angerkoskea, justiinaa. Jos voisin valita, niin haluaisin muistuttaa ulkonäöltä jotain Helena Karaa tai Michelle Pfeifferia.

    • Mulle ei ole koskaan sanottu, että muistutan jotain julkisuuden henkilöä. Tai nyt muistuikin mieleen, että kerran vuosia sitten mun sisko sanoi mulle, että mulla on Dustin Hoffmanin hymy. Ja kyllä mulla joskus vähän onkin.

      En kai yleensä niin tosissani halua näyttää toisen näköiseltä, mutta jos nyt hieman leikkimielisesti ajatellaan, niin vaikka naispuolinen versio Rory Gallagherista tai nuoresta Robert Plantista.

      Rory Gallagher:
      https://www.pinterest.co.uk/pin/rory-gallagher--814025701409426562/

      Robert Plant:
      https://fi.pinterest.com/pin/512777107544888379/

      Ei välttämättä täsmälleen samanlainen pukeutumistyyli, mutta tukka vois olla vähän samantyylinen ja vaikka kasvonpiirteet, mutta tietysti naishenkilöön muutettuna.

      • Mä haluisin nähdä sun Dustin Hoffman hymyn. Se on varmasti kyllä kaunis hymy.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä haluisin nähdä sun Dustin Hoffman hymyn. Se on varmasti kyllä kaunis hymy.🙂.

        Tai ehkä mää vähän saatan muistuttaa.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin se se vika onkin että se hymy pitäis nähdä just sun kasvoilla. Kaunis on varmasti hymy ihan kuten hymyilevät kasvotkin.🙂.

        Näinpä. Mutta mulla ei ole musta päivitettyä kuvaa ja toisekseen yksityisyyden suojan takaamiseksi en jaa tänne mun kuvia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinpä. Mutta mulla ei ole musta päivitettyä kuvaa ja toisekseen yksityisyyden suojan takaamiseksi en jaa tänne mun kuvia.

        Juu en mä olettanut että sä jakaisit.🙂.


      • Höpöhöpö. Miksi mä vonkaisin kun mä tiedän ettei norppa halua jakaa sellaista itsestään.🙂.


    • Joskus kauan sitten nuorena miehenä, muistutin Arnold Schwarzeneggeriä. Nyt en tiedä mitä... Varmaan kilpikonnaa lähinnä.

    • Joskus mustahiuksisena ja naisellisemman pyöreänä kuulemma Saija Aartelassa oli jotain samaa ja hoikkana nuorena kaunareitten Felicia. 😂

      Nykyään muistutan vaan miesmäistä, kommentit silloin kun joku kehtaa sanoa jotain.. Ja sano joku muksu kesällä, että Meri Aaltoa kasvoistani.





      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tässäkin on joo yhtäläisyyttä munkin mielestä.🙂.

        Minusta tuo Sani/Saija Aartela on kyllä niin äitini näköinen naamastaan, että voisivat olla sisaruksia. Siis miltä äitini on nelikymppisenä näyttänyt. Luonnostaan tumma, minä taasen vaalea.

        Mutta kasvoissa on jotain samaa, äitiltäni perinyt poskimontut, jotka Sanillakin on hymyillessä. Ja sitten pitkät tummat hiukset mulla, pienet silmät saattaa antaa vähän samaa ulkonäkö vaikutelmaa, muuten en kyllä nää.

        Mutta Merissä ainakin nykynaamaani eniten käypäisiä piirteitä. Minä vaan näytän vanhemmalta mitä Meri kuvassaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Minusta tuo Sani/Saija Aartela on kyllä niin äitini näköinen naamastaan, että voisivat olla sisaruksia. Siis miltä äitini on nelikymppisenä näyttänyt. Luonnostaan tumma, minä taasen vaalea.

        Mutta kasvoissa on jotain samaa, äitiltäni perinyt poskimontut, jotka Sanillakin on hymyillessä. Ja sitten pitkät tummat hiukset mulla, pienet silmät saattaa antaa vähän samaa ulkonäkö vaikutelmaa, muuten en kyllä nää.

        Mutta Merissä ainakin nykynaamaani eniten käypäisiä piirteitä. Minä vaan näytän vanhemmalta mitä Meri kuvassaan.

        Tai pikemminkin viisikymppisenä. Sanilla naama roikkuu enempi. 😛


      • Huitale kirjoitti:

        Minusta tuo Sani/Saija Aartela on kyllä niin äitini näköinen naamastaan, että voisivat olla sisaruksia. Siis miltä äitini on nelikymppisenä näyttänyt. Luonnostaan tumma, minä taasen vaalea.

        Mutta kasvoissa on jotain samaa, äitiltäni perinyt poskimontut, jotka Sanillakin on hymyillessä. Ja sitten pitkät tummat hiukset mulla, pienet silmät saattaa antaa vähän samaa ulkonäkö vaikutelmaa, muuten en kyllä nää.

        Mutta Merissä ainakin nykynaamaani eniten käypäisiä piirteitä. Minä vaan näytän vanhemmalta mitä Meri kuvassaan.

        Ja Merin kanssa teidän samankaltainen tyyli tai habitus korostaa sitä yhdennäköisyyttä mutta on siinä muutakin samaa.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Tai pikemminkin viisikymppisenä. Sanilla naama roikkuu enempi. 😛

        Sillä on vähän tollanen Riikka Purramainen ilme tossa kuvassa niin se vaikuttaa siihen vielä lisää että näyttää siltä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ja Merin kanssa teidän samankaltainen tyyli tai habitus korostaa sitä yhdennäköisyyttä mutta on siinä muutakin samaa.🙂.

        Varmaan joo, poikamaisempi habitus keskimäärin mitä naispopulaatiossa yleensä näkee. Myös pärstän piirteissä sitä isän geeniperimää mikä ainakin mulla taas vanhemmiten näköjään pääsee enemmän dominoimaan samoin, kun teininä.

        Sellaset ei niin tyttömäisen söpöt naamataulut meillä. 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Varmaan joo, poikamaisempi habitus keskimäärin mitä naispopulaatiossa yleensä näkee. Myös pärstän piirteissä sitä isän geeniperimää mikä ainakin mulla taas vanhemmiten näköjään pääsee enemmän dominoimaan samoin, kun teininä.

        Sellaset ei niin tyttömäisen söpöt naamataulut meillä. 😜

        No ehkä niitä piirteitä on vähän häivytetty habituksella mutta löytyy niitäkin kun katsoo sen läpi.😊.


      • Huitale kirjoitti:

        Tai pikemminkin viisikymppisenä. Sanilla naama roikkuu enempi. 😛

        Juu niin vähän tekee.🙂. Tää oli siihen poistettuun kommenttiin.




      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu on siinä sellasta omanlaistaan ihanuutta. Erilaisuutta...vaikea selittää.🙂.

        Luonnollisuutta. 😊

        Ihminen voi olla vaikka mimmonen valokuvamalli ja prinsessa ja samalla täysin mauton tapaus. Tuo on 👍.


      • Huitale kirjoitti:

        Luonnollisuutta. 😊

        Ihminen voi olla vaikka mimmonen valokuvamalli ja prinsessa ja samalla täysin mauton tapaus. Tuo on 👍.

        Juu just sellaista aitoa luonnollista omaa itseä eikä sellaista keinotekoisen ja muovisen oloista mistä puuttuu kaikki pienet epätäydellisyydet mitkä kauneutta vaan korostaa.🙂.


      • Joskus muistelen nähneeni jossakin sun nuoruudenkuvan ja toi Felicia muistutti sitä kyllä tosi paljon 👍 Myös Meri Aallosta löydän jotakin samaa, mutta en ehkä Sanista niin paljon 🤔
        Mutta täytyy kertoa.., jossakin viestiketjussa sun nykyinen profiilikuva näytti sellaiselta, missä oli tumma parta ja viikset. Tunnustan, että mun piti hetkeksi ihan zoomata näyttöä, jotta näin tarkemmin.
        Ihan vaan kaikella ystävyydellä; en tiedä ketä julkkista se olisi muistuttanut, mutta panisin 🤭


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu just sellaista aitoa luonnollista omaa itseä eikä sellaista keinotekoisen ja muovisen oloista mistä puuttuu kaikki pienet epätäydellisyydet mitkä kauneutta vaan korostaa.🙂.

        Monesti se kaikki teennäisyys kasvoista lähtien saa ihmisen jotenkin tylyn oloiseksi. Ja kopeus on ehkä itselle se vastenmielisin piirre naisihmisissä, jos on miehissäkin.

        Luonnollisuus, olkookin että joku pitää sitä harmaana hiirulaisuutena on kuitenkin viehättävintä mun silmään.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Joskus muistelen nähneeni jossakin sun nuoruudenkuvan ja toi Felicia muistutti sitä kyllä tosi paljon 👍 Myös Meri Aallosta löydän jotakin samaa, mutta en ehkä Sanista niin paljon 🤔
        Mutta täytyy kertoa.., jossakin viestiketjussa sun nykyinen profiilikuva näytti sellaiselta, missä oli tumma parta ja viikset. Tunnustan, että mun piti hetkeksi ihan zoomata näyttöä, jotta näin tarkemmin.
        Ihan vaan kaikella ystävyydellä; en tiedä ketä julkkista se olisi muistuttanut, mutta panisin 🤭

        Juu, en kanssa näe yhtäläisyyttä Saniin, kuin muinoin tuo hiusten väritys ja pituus, pienisilmäisyys ja poskimontut hymyillessä. 😃

        Merissäkin ehkä poskien pyöreys ja toisaalta se poikatyttömäisyys, habitus enemmänkin.

        Mieluiten näytän toki itseltäni. Olen niin tottunut ulkonäkööni. 😄

        Jaha, se varmaan käväisi vaan se kuva profiilissa ja äkkiä pois, ettei kukaan erehdy luulemaan aidoksi mieheksi. Niinkin on joskus käynyt. 🙂

        Kyllä musta ihan kelpo miehen saisi kunnon karvakuonona. 😂

        Parta pukee, kun huulipuna taas ei pue.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, en kanssa näe yhtäläisyyttä Saniin, kuin muinoin tuo hiusten väritys ja pituus, pienisilmäisyys ja poskimontut hymyillessä. 😃

        Merissäkin ehkä poskien pyöreys ja toisaalta se poikatyttömäisyys, habitus enemmänkin.

        Mieluiten näytän toki itseltäni. Olen niin tottunut ulkonäkööni. 😄

        Jaha, se varmaan käväisi vaan se kuva profiilissa ja äkkiä pois, ettei kukaan erehdy luulemaan aidoksi mieheksi. Niinkin on joskus käynyt. 🙂

        Kyllä musta ihan kelpo miehen saisi kunnon karvakuonona. 😂

        Parta pukee, kun huulipuna taas ei pue.

        Ei ne oikeetkaan miehet sen nätimpiä ole partoineen ja kylkimakkaroineen. Mallit onkin sitten eri laatikosta, kun me lyhyenlännät pallinaamaiset (minä ja jotkut miehet) tavikset. 😜


      • Huitale kirjoitti:

        Monesti se kaikki teennäisyys kasvoista lähtien saa ihmisen jotenkin tylyn oloiseksi. Ja kopeus on ehkä itselle se vastenmielisin piirre naisihmisissä, jos on miehissäkin.

        Luonnollisuus, olkookin että joku pitää sitä harmaana hiirulaisuutena on kuitenkin viehättävintä mun silmään.

        Huomenta!😊. Joo luonnollisuus on todellakin plussaa ja sitten jokin piirre mikä tekee ihan omanlaisensa näköiseksi.😍.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei ne oikeetkaan miehet sen nätimpiä ole partoineen ja kylkimakkaroineen. Mallit onkin sitten eri laatikosta, kun me lyhyenlännät pallinaamaiset (minä ja jotkut miehet) tavikset. 😜

        En mä kyllä millään nää sussa sitä pallinaamaisuutta vaikka kuinka koitan katsoa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Huomenta!😊. Joo luonnollisuus on todellakin plussaa ja sitten jokin piirre mikä tekee ihan omanlaisensa näköiseksi.😍.

        Kyllä vaan ja huomenta. 😊


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä kyllä millään nää sussa sitä pallinaamaisuutta vaikka kuinka koitan katsoa.😄.

        No sanotaan, että pallinaama on hiukan sarkastinen synonyymi hyvin arkisille kasvoille, joita on 13 tusinassa. 😛

        Ettei joukosta tai Joukosta erotu. 😉


      • Huitale kirjoitti:

        No sanotaan, että pallinaama on hiukan sarkastinen synonyymi hyvin arkisille kasvoille, joita on 13 tusinassa. 😛

        Ettei joukosta tai Joukosta erotu. 😉

        Wikipedia kertoo..

        "pallinaama

        (halventava) pyöreäkasvoinen henkilö, jolla ei ole selvästi erottuvia kasvonpiirteitä"

        No mulla on aikalailla varsinkin pulskempana noin. Tasapaksu naama.


      • Huitale kirjoitti:

        Wikipedia kertoo..

        "pallinaama

        (halventava) pyöreäkasvoinen henkilö, jolla ei ole selvästi erottuvia kasvonpiirteitä"

        No mulla on aikalailla varsinkin pulskempana noin. Tasapaksu naama.

        Sussa en kyllä tuota niin nää itsessäni kyllä ehkä ennemminkin.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sussa en kyllä tuota niin nää itsessäni kyllä ehkä ennemminkin.😁.

        Tavismaisuutta? Nyt meet kyllä silmälääkäriin. 😄


      • Huitale kirjoitti:

        Tavismaisuutta? Nyt meet kyllä silmälääkäriin. 😄

        No ennemmänkin mä viittasin tohon wikipedian kuvailuun. Ja ihan oikeestikin kyllä pitäs käydä näön tarkastuksessa kun oon huomannut että lukeminen on vähän hankalampaa kuin ennen kun tuntuu rivit menevän sillain vähän päällekkäin. Ja oon huomannut et toisessa silmässä on vähän huonompi näkö.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ennemmänkin mä viittasin tohon wikipedian kuvailuun. Ja ihan oikeestikin kyllä pitäs käydä näön tarkastuksessa kun oon huomannut että lukeminen on vähän hankalampaa kuin ennen kun tuntuu rivit menevän sillain vähän päällekkäin. Ja oon huomannut et toisessa silmässä on vähän huonompi näkö.🙂.

        Okei. 😜👍


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, en kanssa näe yhtäläisyyttä Saniin, kuin muinoin tuo hiusten väritys ja pituus, pienisilmäisyys ja poskimontut hymyillessä. 😃

        Merissäkin ehkä poskien pyöreys ja toisaalta se poikatyttömäisyys, habitus enemmänkin.

        Mieluiten näytän toki itseltäni. Olen niin tottunut ulkonäkööni. 😄

        Jaha, se varmaan käväisi vaan se kuva profiilissa ja äkkiä pois, ettei kukaan erehdy luulemaan aidoksi mieheksi. Niinkin on joskus käynyt. 🙂

        Kyllä musta ihan kelpo miehen saisi kunnon karvakuonona. 😂

        Parta pukee, kun huulipuna taas ei pue.

        Juu, oli kyllä aidon näköinen.🤭
        On kumma juttu, kun kokeilin kans erilaisia profiilikuvia, niin nyt ne onkin jääneet jotenkin jumittamaan niiden aikana tehtyihin kommentteihin. Kummallista.

        Mukavaa viikkoa sulle ja tsemppiä 👍🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, oli kyllä aidon näköinen.🤭
        On kumma juttu, kun kokeilin kans erilaisia profiilikuvia, niin nyt ne onkin jääneet jotenkin jumittamaan niiden aikana tehtyihin kommentteihin. Kummallista.

        Mukavaa viikkoa sulle ja tsemppiä 👍🙂

        Ne on tekoälyllä avustetut kuvat erehdyttävän aidonlaisia. 🙂

        Kiitos, kuin myös. 👍❤️


      • Meri Aallon ulkonäössä ei ole mielestäni mitään vikaa. Sullahan on lyhyt tukka ja muutenkin pukeudut aika rennosti (joskus olet sanonut),niin miksei.



      • Huitale kirjoitti:

        Varmaan joo, poikamaisempi habitus keskimäärin mitä naispopulaatiossa yleensä näkee. Myös pärstän piirteissä sitä isän geeniperimää mikä ainakin mulla taas vanhemmiten näköjään pääsee enemmän dominoimaan samoin, kun teininä.

        Sellaset ei niin tyttömäisen söpöt naamataulut meillä. 😜

        No en tiedä olenko määkään naamataulusta maailman naisellisin ja varsinkaan ilman meikkiä. Tosin mulla kyllä sirot piirteet, että en kyllä tosi maskuliininenkaan ole piirteiltäni. Mutta jos kerran mulla on Dustin Hoffmanin hymy ja muistutan jotenkin etäisesti häntä, kun hymyilen, niin miten naisellista se voi olla =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No en tiedä olenko määkään naamataulusta maailman naisellisin ja varsinkaan ilman meikkiä. Tosin mulla kyllä sirot piirteet, että en kyllä tosi maskuliininenkaan ole piirteiltäni. Mutta jos kerran mulla on Dustin Hoffmanin hymy ja muistutan jotenkin etäisesti häntä, kun hymyilen, niin miten naisellista se voi olla =D =D

        Noo se hymy on luultavasti tyttärelläänkin. Jos hällä sellainen on. 😛




      • Huitale kirjoitti:

        Noo se hymy on luultavasti tyttärelläänkin. Jos hällä sellainen on. 😛

        Mulla ei ole lapsia, että en tiedä olisko myös mun syntymättömällä lapsella Dustin Hoffmanin hymy vai ei. Sitäkään en tiedä onko Dustinin lapsilla samanlainen hymy kuin isällään.


    • En muista että olis sanottu että muistutan ketään enkä kyllä muistuta omasta mielestänikään.🙂.

      • Tykkään olla just omana itsenäni eikä oo tarvetta näyttää keneltäkään muulta.🙂.


      • Anonyymi

        Muistutat Martti Ahtisaarta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistutat Martti Ahtisaarta.

        No siinäpä upea mielipide. Ite en kyllä nää mitään yhdennäköisyyttä.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No siinäpä upea mielipide. Ite en kyllä nää mitään yhdennäköisyyttä.😂.

        Kasvot ja habitus 👍🏼


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No siinäpä upea mielipide. Ite en kyllä nää mitään yhdennäköisyyttä.😂.

        Ahtisaarihan oli kansainvälisesti arvostettu ja sai nobelinkin. Suomessa ei jostain syystä arvostettu, johtu varmaan tästä kateudesta. En ymmärrä miksi ylekin teki hänestä niin paljon pilaa. ikään kuin ilkku meitä äänestäjiä, että väärin äänestetty. Mun mielestä ei oo ollenkaan paha näyttää Ahtisaarelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kasvot ja habitus 👍🏼

        En kyllä nää yhtäläisyyttä niissäkään ollenkaan.😄.


      • JeroP kirjoitti:

        Ahtisaarihan oli kansainvälisesti arvostettu ja sai nobelinkin. Suomessa ei jostain syystä arvostettu, johtu varmaan tästä kateudesta. En ymmärrä miksi ylekin teki hänestä niin paljon pilaa. ikään kuin ilkku meitä äänestäjiä, että väärin äänestetty. Mun mielestä ei oo ollenkaan paha näyttää Ahtisaarelta.

        Juu ei siinä arvostettu ja viisas mies mutta en mä vaan nää yhtäläisyyksiä itteni ja hänen välillä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ei siinä arvostettu ja viisas mies mutta en mä vaan nää yhtäläisyyksiä itteni ja hänen välillä.🙂.

        Pyknikon olemus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyknikon olemus.

        No jotkin asiat saattavat ehkä osua sen olemuksen kanssa mutta paljon enemmän on eroja kuin yhtäläisyyksiä tuohon.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No jotkin asiat saattavat ehkä osua sen olemuksen kanssa mutta paljon enemmän on eroja kuin yhtäläisyyksiä tuohon.😄.

        Ei teitä erottaisi jos Marakin käyttäisi tarralenkkareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei teitä erottaisi jos Marakin käyttäisi tarralenkkareita.

        No sitten sulla on kyllä pahat näkö ongelmat ja sitä paitsi et sä oo nähnyt kuin mun kasvoni kropasta sulla ei oo mitään käsitystä.😄.


    • E-Lukka

      Christian Bale huippuvuosinaan olisi ehkä joku mitä toivoisin muistuttavani, nykylook omalla kohdalla jääköön arvailujen varaan 🙂, partapapa

    • Joku on joskus jossain sanonut, että muistutan nuorta Kim Novakia. 😃

    • Anonyymi

      Ihailijan mielestä Juha Tapio, mutta siinä saattaa kyllä olla ihailuharhaa :)
      Toisaalta, eihän Juha Tapio ole mikään maailman komein mies.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      mm. Jutta Urpilaista ja Jonna Tervomaata, ovat niin saman näköisiä.

    • Anonyymi

      Jaana Pelkosta. Omasta ja kaverien mielestä.

      • Jaana Pelkonen oli hyvä. se juonsi sitä Tilt peliohjelmaa.



    • Anonyymi

      Kerran baarissa eräs sanoi, että leukalinjani on samanlainen kuin Barbra Streisandilla. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono.

    • Anonyymi

      Ohukaista ja paksukaista. Buster Keatonia. Harold Lloydia.

      • Buster Keaton oli ihan hyvännäköinen nuorempana eikä Harold Lloydissakaan ollut mitään vikaa. Ohukainen (Stan Laurel) ja Paksukainen (Oliver Hardy) erikseen vai yhtä aikaa? Toinen on laiha ja toinen tukevampi.


    • Anonyymi

      Enpä muista tuollaista, onneksi. Se se nyt vielä puuttuisi, jos muistuttaisi jotain julkkista.

      • Anonyymi

        Tai no juu, on sanottu. En vaan jotenkin osaa sitä laskea, kun kyseinen julkkis on mun serkkuni. Hänen näköisekseen kutsujat eivät tosin ole sitä tienneet. Ja ei sinällään varsinaisesti yllätä, kun onhan meissä todella paljon samaa näköä. 🙂


      • Voittehan kertoa ketä mielestänne muisttutan.



      • valtakunta kirjoitti:

        Demi Rose on taas ihannenaisen näköinen minusta kuin veistos. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demi_Rose

        Niin juu kuvat vaan näkyviin ettei tarvitse yksin paistatella. Missä se rohkeus teillä on. Omani kuvani aina käytössä. Rypythän tuo esiin iänkin. auringon valossa esikseen viitsi tuodakaan rypytöntä kuvaan. Olenko vanhentunut arvokkaasti.🤱🏻 lapseni näköään en ollut vielä tehnyt. 😅


      • Arvasinhan mä että kaunis sinäkin olet.😊.


      • valtakunta kirjoitti:

        Voittehan kertoa ketä mielestänne muisttutan.

        Sä itseasiassa muistutat aika paljonkin yhtä naista jonka tiedän mutta hän ei ole julkkis vaan ihan tavis mutta paljon samaa teissä on.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Voittehan kertoa ketä mielestänne muisttutan.

        Silmät varsinkin on teillä aivan samanlaiset.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Arvasinhan mä että kaunis sinäkin olet.😊.

        Sinä se oot kyllä todella kultainen jota jaksaisi kuunnella pitkin päivää.😅 sen verran solavaa puron sieltän. .ihmettelen todella miksi sinua ei ole kaapattu jo.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Silmät varsinkin on teillä aivan samanlaiset.🙂.

        Minulla on suuri suku ennen ihmettelisi vielä jonkun niistä tuntisit. Varsinkin siskoani luultu äidikseni ja minua häneksi ehkä erehdytty minut pysäytetty ja juteltu kuin tuntisin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä se oot kyllä todella kultainen jota jaksaisi kuunnella pitkin päivää.😅 sen verran solavaa puron sieltän. .ihmettelen todella miksi sinua ei ole kaapattu jo.

        Kiitos tuntui mukavalta kuulla tuo.😊. No kovasti ite kyllä toivon ainakin että joku kaappaisi.😄.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minulla on suuri suku ennen ihmettelisi vielä jonkun niistä tuntisit. Varsinkin siskoani luultu äidikseni ja minua häneksi ehkä erehdytty minut pysäytetty ja juteltu kuin tuntisin.

        No jos joku heistä täällä Janakkalan js Hämeenlinnan seuduilla asuu niin voihan tuo olla silloin mahdollista.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos joku heistä täällä Janakkalan js Hämeenlinnan seuduilla asuu niin voihan tuo olla silloin mahdollista.🙂.

        Noh ei tietääkseni ole.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh ei tietääkseni ole.

        Jep. No on sitä kyllä muutenkin samannäköisiä ja oloisia ihmisiä vaikka eivät sukua olisikaan toisilleen. Mä muistan muksuna 10v kun olin äidin ja pikkubroidin kanssa Italiassa niin samassa hotellissa asui Italialaisperhe ja heillä oli saman ikäinen ja oloinen poika kun mä. Niiden isä aina pisti meitä seisomaan vierekkäin ja nauro isoon ääneen että te kyllä olette kuin milk anh chocolate tai milk and coffee. Se oli siitä jotenkin hervottoman hauskaa. Ihan mukava perhe he oli kyllä sen muistan.🙂.





    • Anonyymi

      Yksi mummoni kaverimummo jonka kerran kuskasin paikkaan x oli kuulemma jälkeenpäin ihmetellyt kuinka mummo oli sen kuuluisan soittajapojan saanut kuskiksi, jäi epäselväksi kuka rokkari oli kyseessä :D

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Remu Aaltonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remu Aaltonen.

        Remuhan on komea ja persoonallinen jässikkä mutta tuskin kuitenkaan niin huono näkö mummelilla :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Remuhan on komea ja persoonallinen jässikkä mutta tuskin kuitenkaan niin huono näkö mummelilla :D

        -harmiseikirj-

        Olisit yhtä rohkea kuin minäkin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olisit yhtä rohkea kuin minäkin.

        Nöyp. En laita kuvaa enkä oikeastaan haluiaisi muidenkaan niitä laittavan kun täällä puskissa on vaikka minkälaista vaanijaa jotka niitä voi keräillä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyp. En laita kuvaa enkä oikeastaan haluiaisi muidenkaan niitä laittavan kun täällä puskissa on vaikka minkälaista vaanijaa jotka niitä voi keräillä.

        -harmiseikirj-

        Noh pitihän oikeasti nyt laittaa että ihminen se täällä on. Joku trollia ne huuhdellut jo sen verta pitkään minusta oudoilta oli että botiksikin vielä joku kehtasi twitterissä huudella botiksi. Tallensin tottakai.
        https://twitter.com/valtakunta1/status/1664919435470155776?s=20


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyp. En laita kuvaa enkä oikeastaan haluiaisi muidenkaan niitä laittavan kun täällä puskissa on vaikka minkälaista vaanijaa jotka niitä voi keräillä.

        -harmiseikirj-

        Minä haluaisin nähdä kuka sinun kuvasi tahtoisi seinät täyteen peitellä. 😅


      • Anonyymi

        Sepi Kumpulainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyp. En laita kuvaa enkä oikeastaan haluiaisi muidenkaan niitä laittavan kun täällä puskissa on vaikka minkälaista vaanijaa jotka niitä voi keräillä.

        -harmiseikirj-

        Muutenkin tuo joku oli sitä mieltä että jonkun ulkopuolisen kuviakin vielä levittelen ja tuota mies huutelua olen jo kuullut aikas kauan vaikka kuva nenän edessä siltikin jatkaa. No joo. Ei voi ketään mielyttää. 🤱🏻


    • Anonyymi

      Minua aika monesti sanottu samuli edelmaniksi

    • No ei varmaan ketään, en nyt kyllä sellaista muista. Paitsi tietty joskus on tullut jossain hippaloissa hupailtua ja laitettua hippaloiden leidit meikkamaan naamaa, mutta se on eri homma. Joidenkin vanhojen valokuvien kohdalla on tullut mainintoja, mutta vain niiden kuvien osalta, kun on kuvakulma ja ilmeet olleet jotenkin just passelit verrattuna jonkun toisen nassuun. Livenä pääsen ehkä aika lähelle Paavo Väyrystä 😂

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole sanonut minun muistuttavan ketään, mutta ehkä Päivi Räsästä ja Kike Elomaata.

    • Anonyymi

      Uri Geller sanooko mitään?

      • Anonyymi

        Käkkäräpää israelilaishuijari.


    • Anonyymi

      Lenin kävisikö?

    • Erästä kotimaista hyvin tunnettua muusikkoa ja saan siksi Hesan kaupoissa joskun omituisen tuttavallista kassakohtelua.

      • Willi veikkaus: Andy McCoy?


      • tosi.typy kirjoitti:

        Willi veikkaus: Andy McCoy?

        En ole läheskään yhtä rähjäisessä kunnossa.
        :)


      • buddy-love kirjoitti:

        En ole läheskään yhtä rähjäisessä kunnossa.
        :)

        Ai niin, eikä ole myöskään sitä inkkarityyliä.
        Eli ihan toinen muusikko kyseessä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ai niin, eikä ole myöskään sitä inkkarityyliä.
        Eli ihan toinen muusikko kyseessä.

        On kiva kun olet täällä. 🙋🏻‍♀️


      • Anonyymi

        Ne luulee sua Anneli Saaristoksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne luulee sua Anneli Saaristoksi?

        Eivät, eivätkä myöskään Dannyksi.
        Ai niin ja on myös toinen hesalainen muusikko, jota on sanottu saman näköiseksi, mutta häneksi eivät luule, sillä tuo toinen kuoli jo monta vuotta sitten.


      • valtakunta kirjoitti:

        On kiva kun olet täällä. 🙋🏻‍♀️

        Kävin tänää tapaamassa kummityttöäni, joka on tullut lomalle.
        Puhuu todella paljon, joten lähinnä kuuntelin.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Eivät, eivätkä myöskään Dannyksi.
        Ai niin ja on myös toinen hesalainen muusikko, jota on sanottu saman näköiseksi, mutta häneksi eivät luule, sillä tuo toinen kuoli jo monta vuotta sitten.

        Kolmatta linjaa takaisin?


      • buddy-love kirjoitti:

        Kävin tänää tapaamassa kummityttöäni, joka on tullut lomalle.
        Puhuu todella paljon, joten lähinnä kuuntelin.

        Sinulla kummityttö vau..


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinulla kummityttö vau..

        Olen ollut huono kummi ja toimin aikoinaan melko samoin kuin omani, eli muistin lähinnä joululahjoilla (joka kuulemma olivat hyviä ja muistutti asiasta viime kesänä).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmatta linjaa takaisin?

        En ole yhtä paksu, vaikka kampauksen puolesta olin kyllä ala-asteella yhtä muodikas.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        En ole yhtä paksu, vaikka kampauksen puolesta olin kyllä ala-asteella yhtä muodikas.

        Mikko Kuustonen tai Jonne Nikula?


      • buddy-love kirjoitti:

        Olen ollut huono kummi ja toimin aikoinaan melko samoin kuin omani, eli muistin lähinnä joululahjoilla (joka kuulemma olivat hyviä ja muistutti asiasta viime kesänä).

        Ooh. En koe sinua huonoksi kummisedäksi. Samoin ne muidenkin lasten kummin kuin myös niitäkin ettei ollenkaan muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikko Kuustonen tai Jonne Nikula?

        Mitään en myönnä.
        ;)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Mitään en myönnä.
        ;)

        Ahaa, jaa :)! No juu, olen luonut oman mielikuvani sinusta , mutta ei se niin vaarallista. Yrmyn hupparin ja hymyilijän yhdistäminen oli kohdallasi niin vastustamaton:)


    • Miten musta tuntuu, että olen ainakin toisella palstalla jo muutamaan otteeseen tähän kysymykseen aikanaan vastannut;)

      Mutta juu, kaikenlaisia heittoja on ollut. 20-vuotiaana silloisen poikaystävän isä oli näkevinään mussa yhdennäköisyyttä Tulitikkutehtaan tyttö-elokuvassa näyttelevän Kati Outisen kanssa (tuli silloin tv.stä). Luulen, että siinä oli pikemminkin kyse silloisesta olemuksestani, joka oli vähän samanlainen. Olin ehkä vähän ressukka, kuten elokuvan Iiris siihen aikaan, ei ollut ihan helppoa.

      Kolmekymppisenä mulle tultiin sanomaan, "katottiin tuolla, että olet Turun Geena Davis". Se oli sitä aikaa, kun Renny ja Geena seurustelivat ja Geenalla oli vaalea tukka. Olin kuullut myös siitä joltain muulta kun Thelma ja Louise tuli tv:stä.

      Nelikymppisenä yks tuttavan tuttava (nainen) sanoi, että on nyt pakko sanoa, että hänellä menee kylmät väreet, kun katsoo mua, kun olen ihan kuin se lapsenhoitaja siinä thrillerissä "Käsi joka kehtoa keinuttaa". Eli Rebecca de Mornay. Mornaylla on vaaleamman siniset silmät, matalampi otsa ja sirompi vartalotyyppi, mutta tietystä kulmasta, vähän sivusta muistuttaa kieltämättä jonkin verran mua .(tai minä häntä;))

      Kun olimme tutustuneet mieheni kanssa 90-luvulla, hän näki mun seinällä mustavalkoisen kuvan Monica Vittistä elokuvassa Seikkailu ja kysyi, koska kuva minusta oli otettu:D Hän ei ollut mikään taideleffojen tuntija ;) Myöhemmin, kun Piia Pasanen aloitti uutislukijana, hänen mielestään Piia oli mun näköinen. Ehkä meillä oli myös samanlaiset hiukset silloin.

      Viimeksi viime keväänä sain kuulla tuntemattomalta seurueelta, että muistutan kolmekymppistä Debbie Harry:ta. Johtui todennäköisesti enemmän mustavalkoisesta vaatetyylistä ja hiuksista. Mutta joo, pidetään tää:D Sopii mulle, tää oli imartelevin luonnehdinta;)

      • Nyt kun sanoit, niin silmien osalta sulla ja de Mornaylla sekä jossain määrin Geenalla on samaa, niin en ihmettele niitä kommentteja. Vaikka moni muuta väittää, niin ulkoisen olemuksen osalta ensimmäiseksi tarkasti "skannataan" kasvot ja niistä etenkin silmät sekä silmien seutu, niillä muodostetaan käsitys persoonasta, vaikkakin usein miehillä katse vaeltelee myös ripauksen alempana 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Nyt kun sanoit, niin silmien osalta sulla ja de Mornaylla sekä jossain määrin Geenalla on samaa, niin en ihmettele niitä kommentteja. Vaikka moni muuta väittää, niin ulkoisen olemuksen osalta ensimmäiseksi tarkasti "skannataan" kasvot ja niistä etenkin silmät sekä silmien seutu, niillä muodostetaan käsitys persoonasta, vaikkakin usein miehillä katse vaeltelee myös ripauksen alempana 😂

        Joo, no silmien seudun samanlaisuuden minäkin olen tunnistavinani. Ja noilla molemmilla on myös aika samanmalliset kasvot, korkeat poskipäät ja suussakin ehkä jotain samaa. Geenalla kyllä paljon leveämpi hymy :)

        Vartalosta ei niin samankaltaista löydy. Geena on paaaljon pidempi ja Rebecca taas lyhytselkäisempi ja pitempijalkaisempi kuin meikä-maatuska:)


      • Ok, nyt Erika Vikman on kateellinen 😛


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, no silmien seudun samanlaisuuden minäkin olen tunnistavinani. Ja noilla molemmilla on myös aika samanmalliset kasvot, korkeat poskipäät ja suussakin ehkä jotain samaa. Geenalla kyllä paljon leveämpi hymy :)

        Vartalosta ei niin samankaltaista löydy. Geena on paaaljon pidempi ja Rebecca taas lyhytselkäisempi ja pitempijalkaisempi kuin meikä-maatuska:)

        Kylläpä vain, on niissä jotain samaa, vaikkei se ehkä heti tule mieleen kuin tutuimmista tutuimmille. No Geenan hymy on se klassinen korvasta korvaan -malli, niin sellaisia harvemmalla on 😁

        Kropat aina suuremman varianssin piirissä, osin geneeistä ja osin menneestä elämästä johtuen, niistä on aika vaikea yhtäläisyyksiä löytää. Eikä ihmiset niitä toisistaan oikeastaan etsikään, vaan kasvot on se juttu, niiden perusteella pääosin muodostetaan ennakkokäsitys toisesta.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok, nyt Erika Vikman on kateellinen 😛

        Tämä oli sille, jonka mielestä olen 1:1 Cicciolinan kanssa. Kommentti poistettiin ilmeisesti.


      • Sinussa ja Geena Davisissa on muuten oikeasti tosi paljon samaa näköä 🤩


      • randombypasser kirjoitti:

        Kylläpä vain, on niissä jotain samaa, vaikkei se ehkä heti tule mieleen kuin tutuimmista tutuimmille. No Geenan hymy on se klassinen korvasta korvaan -malli, niin sellaisia harvemmalla on 😁

        Kropat aina suuremman varianssin piirissä, osin geneeistä ja osin menneestä elämästä johtuen, niistä on aika vaikea yhtäläisyyksiä löytää. Eikä ihmiset niitä toisistaan oikeastaan etsikään, vaan kasvot on se juttu, niiden perusteella pääosin muodostetaan ennakkokäsitys toisesta.

        Mulla itsellä on ilmeisesti jonkin verran kasvosokeutta, joka johtaa välillä noloihin tilanteisiin. Ja joskus myös elokuvissa saatan sekoittaa kaksi mielestäni "liian" samannäköistä ihmistä keskenään. Tätä esim. tyttäreni ihmettelee, kun hänestä kyseessä on kaksi ihan erin näköistä näyttelijää.😬


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulla itsellä on ilmeisesti jonkin verran kasvosokeutta, joka johtaa välillä noloihin tilanteisiin. Ja joskus myös elokuvissa saatan sekoittaa kaksi mielestäni "liian" samannäköistä ihmistä keskenään. Tätä esim. tyttäreni ihmettelee, kun hänestä kyseessä on kaksi ihan erin näköistä näyttelijää.😬

        Voi olla noinkin, mutta on tuo mun kokemuksen mukaan aika tavallista, etenkin tahoilla jotka eivät niin uppoudu leffojen maailmoihin, vaan lähinnä keskittyvät katsomaan sen tuotoksen ja "vain" nauttimaan siitä sellaisenaan.

        Itelläni käy siinä mielessä samaa, että välillä sinällään tutun näyttelijänaaman nimi unohtuu, vaikka voin muistaa useammankin leffan jossa on esiintynyt. Sitten voin leffaa kommentoida aivan väärän näyttelijän nimellä. Sinällään näyttelijät ei mene sekaisin, mutta nimet kylläkin 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sinussa ja Geena Davisissa on muuten oikeasti tosi paljon samaa näköä 🤩

        No kiitti, tota en ole kuullutkaan taas aikoihin 😊
        Ja kyllä tuossa Victoriassa myös sinun näköä on (luin aiempia vastauksia), jos kuvittelee sulle tummat hiukset. Mutta sulle kyllä sopii hyvin vaaleat, älä värjää 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Voi olla noinkin, mutta on tuo mun kokemuksen mukaan aika tavallista, etenkin tahoilla jotka eivät niin uppoudu leffojen maailmoihin, vaan lähinnä keskittyvät katsomaan sen tuotoksen ja "vain" nauttimaan siitä sellaisenaan.

        Itelläni käy siinä mielessä samaa, että välillä sinällään tutun näyttelijänaaman nimi unohtuu, vaikka voin muistaa useammankin leffan jossa on esiintynyt. Sitten voin leffaa kommentoida aivan väärän näyttelijän nimellä. Sinällään näyttelijät ei mene sekaisin, mutta nimet kylläkin 😂

        Joo, no mulla on aina ollut sekä huono naama-, että nimimuisti. Siihen päälle kun vielä saan vanhuuden dementian, niin hyvin pyyhkii 🙄 Ja maisemamuisti on myös huono, olen ihan riippuvainen navigaattorista ajaessa, tutuillakin reiteillä se on usein päällä, etten löydä itseäni yllättäen jostain hevonkuusesta🤔


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No kiitti, tota en ole kuullutkaan taas aikoihin 😊
        Ja kyllä tuossa Victoriassa myös sinun näköä on (luin aiempia vastauksia), jos kuvittelee sulle tummat hiukset. Mutta sulle kyllä sopii hyvin vaaleat, älä värjää 😄

        Olenhan minä nuorena tietysti kokeillut myös tummanruskeita, melkein mustia hiuksia 😁
        Meinasi edesmennyt isäni tuolloin saada slaagin.. Olin ehkä jotain 17-18v. 🤔
        - Oli sekin ihan ok, mutta minulla on sen verran vaalea iho, että näyttihän se vähän erikoiselta. Oli tietenkin tarkoituskin.. 😁
        Punaistakin olen kyllä kokeillut, mutta kaikki läheiseni ovat olleet sitä mieltä, että oma vaalea väri olisi paras.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, no mulla on aina ollut sekä huono naama-, että nimimuisti. Siihen päälle kun vielä saan vanhuuden dementian, niin hyvin pyyhkii 🙄 Ja maisemamuisti on myös huono, olen ihan riippuvainen navigaattorista ajaessa, tutuillakin reiteillä se on usein päällä, etten löydä itseäni yllättäen jostain hevonkuusesta🤔

        Aaaa, tuo on haastava yhdistelmä todellakin. Itsellä naamamuisti toimii liiankin hyvinkin, mutta nimet voivat helposti kadota, ellei asiayhteyteen/kasvoihin liity jotain erityistä ja/tai pidempikestoista. Mutta kai se tuokin asia tuosta hiljalleen hiipuu, kun antinuorenee 😂

        Mulla on pennusta lähtien toiminut pään sisäinen navigaattori kuin junan vessa, se rekisteröi maamerkkejä ja ilmansuuntia, kadunnimiä, tiejärjestelyitä, polkujen risteuksiä ja muuta kuin kamera. Saakelin vaikea eksyä mihinkään, etenkään jos siellä on liikkunut pari-kolme kertaa aiemmin. Toki haittapuolena se alitajunnan navigaattori sitten haluaa myös pysyä niillä opituilla reiteillä, niin välillä joutuu vain pakottamaan jalat/renkaat toisille urille puhtaasti oppimisen/hahmottamisen vuoksi. Uskoakseni tuo on lapsuudessa opittua, kun tuli vaellettua kylillä ja lähimetsissä ihmettelemässä mitä mistäkin löytyy ja mistä ittensä lopulta löytää, ah, niin ihanan ennakkoluulottomasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, tuo on haastava yhdistelmä todellakin. Itsellä naamamuisti toimii liiankin hyvinkin, mutta nimet voivat helposti kadota, ellei asiayhteyteen/kasvoihin liity jotain erityistä ja/tai pidempikestoista. Mutta kai se tuokin asia tuosta hiljalleen hiipuu, kun antinuorenee 😂

        Mulla on pennusta lähtien toiminut pään sisäinen navigaattori kuin junan vessa, se rekisteröi maamerkkejä ja ilmansuuntia, kadunnimiä, tiejärjestelyitä, polkujen risteuksiä ja muuta kuin kamera. Saakelin vaikea eksyä mihinkään, etenkään jos siellä on liikkunut pari-kolme kertaa aiemmin. Toki haittapuolena se alitajunnan navigaattori sitten haluaa myös pysyä niillä opituilla reiteillä, niin välillä joutuu vain pakottamaan jalat/renkaat toisille urille puhtaasti oppimisen/hahmottamisen vuoksi. Uskoakseni tuo on lapsuudessa opittua, kun tuli vaellettua kylillä ja lähimetsissä ihmettelemässä mitä mistäkin löytyy ja mistä ittensä lopulta löytää, ah, niin ihanan ennakkoluulottomasti.

        Tai sitten se on ollut sinussa jo syntymästäsi asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se on ollut sinussa jo syntymästäsi asti.

        Niin, voi olla, en muista ikinä varsinaisesti eksyneeni, vaan aina tienneeni vähintään parin kolmen hehtaarin tarkkuudella missä suunnilleen olen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, tuo on haastava yhdistelmä todellakin. Itsellä naamamuisti toimii liiankin hyvinkin, mutta nimet voivat helposti kadota, ellei asiayhteyteen/kasvoihin liity jotain erityistä ja/tai pidempikestoista. Mutta kai se tuokin asia tuosta hiljalleen hiipuu, kun antinuorenee 😂

        Mulla on pennusta lähtien toiminut pään sisäinen navigaattori kuin junan vessa, se rekisteröi maamerkkejä ja ilmansuuntia, kadunnimiä, tiejärjestelyitä, polkujen risteuksiä ja muuta kuin kamera. Saakelin vaikea eksyä mihinkään, etenkään jos siellä on liikkunut pari-kolme kertaa aiemmin. Toki haittapuolena se alitajunnan navigaattori sitten haluaa myös pysyä niillä opituilla reiteillä, niin välillä joutuu vain pakottamaan jalat/renkaat toisille urille puhtaasti oppimisen/hahmottamisen vuoksi. Uskoakseni tuo on lapsuudessa opittua, kun tuli vaellettua kylillä ja lähimetsissä ihmettelemässä mitä mistäkin löytyy ja mistä ittensä lopulta löytää, ah, niin ihanan ennakkoluulottomasti.

        Vastasin tähän eilen, mutta oli näköjään poistettu.🤔

        Juu, tuo on kadehdittava ominaisuus. Myös toisella tyttärelläni, jolla on ollut kortti vasta alle vuoden omaa tuon kyvyn, että maisemat tallentuu "kovalevylle" ensi kerrasta. Hän ei käytä navigaattoria ollenkaan.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Vastasin tähän eilen, mutta oli näköjään poistettu.🤔

        Juu, tuo on kadehdittava ominaisuus. Myös toisella tyttärelläni, jolla on ollut kortti vasta alle vuoden omaa tuon kyvyn, että maisemat tallentuu "kovalevylle" ensi kerrasta. Hän ei käytä navigaattoria ollenkaan.

        Täältä poistuu välillä ihan kummasti täysin tavanomaisia viestejä.. Ja tuo kuvajuttu ei toimi. Minulle näkyy ihan eri kuva profiilissa kuin kommentin vieressä. - Profiilissa oleva on se, minkä pitäisi näkyä..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Täältä poistuu välillä ihan kummasti täysin tavanomaisia viestejä.. Ja tuo kuvajuttu ei toimi. Minulle näkyy ihan eri kuva profiilissa kuin kommentin vieressä. - Profiilissa oleva on se, minkä pitäisi näkyä..

        Paitsi että nyt se näkyy oikein 🤣


      • Rebecca De Mornayksi kutsuminen ei ole hassumpaa. Hyvännäköinen nainen, nyt ja nuorena.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Rebecca De Mornayksi kutsuminen ei ole hassumpaa. Hyvännäköinen nainen, nyt ja nuorena.

        No olihan se tavallaan imartelevaa, vaikka kyseisessä leffassa aika kamalaa tyyppiä esittääkin☺️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No olihan se tavallaan imartelevaa, vaikka kyseisessä leffassa aika kamalaa tyyppiä esittääkin☺️

        Muistan katsoneeni kyseisen elokuvan 2 kertaa. Eka kerta oli joskus lapsena ja toinen kerta joskus 2000-luvun alussa.


      • yksinkertainen.blondi
        Norppa83 kirjoitti:

        Muistan katsoneeni kyseisen elokuvan 2 kertaa. Eka kerta oli joskus lapsena ja toinen kerta joskus 2000-luvun alussa.

        Itsekin pari kertaa nähnyt. Ei hassumpi leffa, vaikkei ihan lemppareita olekaan.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Itsekin pari kertaa nähnyt. Ei hassumpi leffa, vaikkei ihan lemppareita olekaan.

        En muista elokuvaa kokonaan, joitain kohtauksia vain.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Vastasin tähän eilen, mutta oli näköjään poistettu.🤔

        Juu, tuo on kadehdittava ominaisuus. Myös toisella tyttärelläni, jolla on ollut kortti vasta alle vuoden omaa tuon kyvyn, että maisemat tallentuu "kovalevylle" ensi kerrasta. Hän ei käytä navigaattoria ollenkaan.

        No se ei ole ihme, on syksy ja modeharjoittelijoita on taas ringissä, roiskivat pois kaikenlaista ihan koulutuksen nimissä 😁

        En tiedä onko kadehdittava, vain yksi muidem joukossa, mutta on se kätevä ominaisuus. Tosin sen voi nähdä niinkin, että jostain syystä henkilö on erityisen skarppina sijaintinsa suhteen, niin onko se pois jostain muusta?


    • Anonyymi

      Ei oo sanottu et ketään. Mä nään kuitenkin yhtäläisyyksiä Haloo Helsingin Ellin kanssa 🤔

    • Mää en kestä ihmisten kommentteja siitä ketä muistutan. Ne ovat vaihdelleet Ritari Ässästä Frederikkiin. Keinoälyn mukaan muistutan Jean Michel Jarrea.
      Jarre on näistä nimistä vähiten ärsyttävin.

      • Uskon, että ärsyttää. Minua lähinnä huvittaa, että ulkonäöstä tulee kehuja lisäämällä parran, mutta ilman partaa naisena kukaan ei kehu lärviäni. 😂

        Ellen ole muokannut kuvaa naisellisemmaksi. Näin myös IRL tuttavien keskuudessa.


      • Huitale kirjoitti:

        Uskon, että ärsyttää. Minua lähinnä huvittaa, että ulkonäöstä tulee kehuja lisäämällä parran, mutta ilman partaa naisena kukaan ei kehu lärviäni. 😂

        Ellen ole muokannut kuvaa naisellisemmaksi. Näin myös IRL tuttavien keskuudessa.

        Eikä sillä, että kehuja kaipaisin. En kaipaa, jännä vaan miten ihmiset meitä katselee ja tuumailee. Jarre.


      • Huitale kirjoitti:

        Uskon, että ärsyttää. Minua lähinnä huvittaa, että ulkonäöstä tulee kehuja lisäämällä parran, mutta ilman partaa naisena kukaan ei kehu lärviäni. 😂

        Ellen ole muokannut kuvaa naisellisemmaksi. Näin myös IRL tuttavien keskuudessa.

        No nyt olet kaunis poju, edellinen yrmy olikin ihan p:stä 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        No nyt olet kaunis poju, edellinen yrmy olikin ihan p:stä 😁

        Aha, varmaan sitten naiseudestani onkin jotain iloa ja pulleudesta. Kuvitteleppa parta pois, niin näet vähemmän kauniin naisen omat kasvot. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Eikä sillä, että kehuja kaipaisin. En kaipaa, jännä vaan miten ihmiset meitä katselee ja tuumailee. Jarre.

        Ravintoloissa näitä vertaavia kommentteja kuuli eniten. Yleensä ne tulivat tuntemattomilta ihimisiltä ja keskustelun alussa.
        En haluaisi muistuttaa ketään. Haluan olla individualisti, enkä sadasmiljoonas huono kopio jostain sipsuttelevasta Ritari Ässästä. :)

        Itse en vertaa ihmisiä julkkiksiin.


      • Gattino kirjoitti:

        Ravintoloissa näitä vertaavia kommentteja kuuli eniten. Yleensä ne tulivat tuntemattomilta ihimisiltä ja keskustelun alussa.
        En haluaisi muistuttaa ketään. Haluan olla individualisti, enkä sadasmiljoonas huono kopio jostain sipsuttelevasta Ritari Ässästä. :)

        Itse en vertaa ihmisiä julkkiksiin.

        😂🤣🤣❤️


    • Anonyymi

      Jasper Pääkkönen nuorena, Kurt Cobain teininä, nyt vanhempana en tiedä.

    • Anonyymi

      Riippuu päivästä. Voi olla mitä vaan Zeta Jonesista Harald Hirmuisen vaimoon

      • 😁 koettelee mielikuvitukseni rajoja, mutta yritän...


    • Anonyymi

      Nuorempana kuulemma ruotsalaishiihtäjä Gunde Svania.
      Isohko nenä, ulkonevat korvat, pakeneva hiusraja plus hoikka runko...

      Otin kaikesta huolimatta kohteliaisuutena 😅

    • Anonyymi

      Vesa-Matti Loiria ainakin siivoustavoiltani

    • Anonyymi

      Mika Häkkinen

    • Anonyymi

      Jag är Tarzan!

    • Mark Webberiä

    • Minun on sanottu muistuttavan Helena Christenseniä (ystävä sanoi tämän, kun telkkarista tuli wicked game-musiikkivideo), Melanie C:tä, Nelly Furtadoa Say it right-videolla (minulla oli etuhiukset tuolloin), Ashley Juddia.. Muita ei nyt muistu mieleen 🤔 Kaikista näistä tummahiuksiset versiot. En kyllä oikeasti näytä näistä keneltäkään, mutta ehkä tyylillisesti jotain samaa on joskus nuorempana ollut.

      • Ainakin sulla on kissansilmät. 🥴

        Kauniit tuon yhden silmän perusteella.


      • Huitale kirjoitti:

        Ainakin sulla on kissansilmät. 🥴

        Kauniit tuon yhden silmän perusteella.

        Voi kiitos 😊 Silmiä on sanottu kissansilmiksi itseasiassa useampaankin otteeseen. Meikillä saa ihmeitä aikaan 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Voi kiitos 😊 Silmiä on sanottu kissansilmiksi itseasiassa useampaankin otteeseen. Meikillä saa ihmeitä aikaan 😁

        Se on se muoto. 😊

        https://youtu.be/F5iACe0ubbk?si=x2x8slaMgGxtH0zh

        Hyvää yötä pretty eyes. 🙂


      • Anonyymi

        Olet varmasti todella kaunis… <3


      • Huitale kirjoitti:

        Se on se muoto. 😊

        https://youtu.be/F5iACe0ubbk?si=x2x8slaMgGxtH0zh

        Hyvää yötä pretty eyes. 🙂

        Ehkä olen viettänyt vain niin paljon aikaa kissojen kanssa, että alan jo muistuttaa niitä 😁

        Hyvää yötä 😊 Kiitos biisistä 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti todella kaunis… <3

        Enpä tiedä, mutta kauneushan on katsojan silmässä 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Enpä tiedä, mutta kauneushan on katsojan silmässä 😊

        Älä ikinä vähättele itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikinä vähättele itseäsi.

        En tarkoita vähätellä, olen vain realisti 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Ehkä olen viettänyt vain niin paljon aikaa kissojen kanssa, että alan jo muistuttaa niitä 😁

        Hyvää yötä 😊 Kiitos biisistä 🥰

        Sekin on toki mahdollista. 😄


    • Kuulemma muistutan Pekka Poutaa.

      Itse haluaisin muistuttaa Anders Adlercreutz:a

    • Jaa, no eipä tule mieleen muuta, kuin joskus 20 vuotiaana. Minun sanottiin näyttävän ihan Kwanin laulaja Marikolta. Itse en nyt kyllä ihan samaa mieltä ollut😅🙈

    • Anonyymi

      duke nukem-

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      148
      1833
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      130
      1731
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1477
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1193
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      64
      1138
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1123
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      219
      965
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      63
      777
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      720
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe