Kumpi sopimus kiinteä vai pitkä kiinteä sopimus? Pörssi tuntuu stressavalta.. Tuulimylly pihalle olisi paras mutta lienee vielä kallis samoin kennot katolla.
Sähkösopimus
5
709
Vastaukset
- Anonyymi
Itse laitoin vuodeksi kiinteän sopimuksen ja ei tarvitse stressata, senkin kanssa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17989158R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikki sähkö on loppupeleissä pörssi sähköä. Kun ottaa suoran pörssisähkön ei maksa mitään varmuuskuluja vaan maksaa hinnan päälle pikku välirahan. Ressata ei tarvitse mutta ei tarvitse esim. saunoa silloin kun sähkön hinta on kalleinta. Jos on tulisijoja ja sähkölämmitys niin pari ylimääräistä pesää kannattaa lämmittää. Pikkuisen voi kustannuksiin itse vaikuttaa. Nytkin on pääosin ollut viikko tolkulla sähkön hinta 1-2 senttiä / kWh.
- Anonyymi
Entä joulu, Tammi, helmikuu?
- Anonyymi
silloi pimeänä ja nait kaikkia jokka liikkuu säästät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066