Olisko sulle ok, että sun mies soittelee whatsapp videopuheluita maksullisten naisten kanssa ja maksaa siitä? Hieman ahdistelee..
Maksulliset naiset
14
542
Vastaukset
- Anonyymi
Annatko sä ilmaisiksi sille😄
- Anonyymi
Sinulla on hyvin kaoottinen käsitys parisuhteista, jos koetaan hetki, että tämä miehen huonosti kirjoitettu provo ois totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on hyvin kaoottinen käsitys parisuhteista, jos koetaan hetki, että tämä miehen huonosti kirjoitettu provo ois totta
kuule sitä tulee mitä tilataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sitä tulee mitä tilataan
Nyt en kyllä ymmärrä,,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä,,?
Ok. Ymmärrän🤣
- Anonyymi
AP, ei olisi ollenkaan hyvä tuollainen juttu.
- Anonyymi
Tottakai mies saa käyttää rahansa niin kuin haluaa. Siis, jos on ne itse ansainnut. Eri asia tietysti, jos on vaimon tai Kelan rahoja.
- Anonyymi
Todella kauhealta kuulostaa jos joku noin toimii.
- Anonyymi
Ei todellakaan. Jättäisin.
- Anonyymi
* general curse *
- Anonyymi
Ei,muut saa tehdä mitä lystää mutta mulle ei sovi tuollainen parisuhde
- Anonyymi
IHAN TOSI:
*ei kukaan käytä enää WHATSAPP-OHJELMISTOA* - Anonyymi
Miksi sää oot suhteessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708