Maailmanloppu 2024

Anonyymi-ap

Kemijärvestä nousee Feeniks mirri, joka tuhoaa kaiken. Elämä kuitenkin jatkuu Orgazmo-planeetalla yhdessä kiihkeiden avaruusnaarasten kanssa.
🛸👽👽🛸

23

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä järveen kusijoiden ja tehtaan jätöksien aiheuttama mutaatio? Entä mikä on kepukultin osuus asiaan? Liittyykö salailtu vesijohdonsiirto siihen?

• Anonyymi

Avaruusoliot eivät harrasta yhdyntää Kemijärvellä. Ihmeellistä pitää aina ne jutut olla. Kirjoittakaa siististi! Kontaktihenkilöt eivät ole kertoneet seksuaalikontakteista, vaan aivan muista kokemuksista, kuten havaintokokemuksista.

• Anonyymi

Kuka yleensä kehtaa kertoa jos avaruusolennot ronkkivat takapuolta?!? Siitä saa vain hullun hommoon leiman otsaansa.

• Anonyymi

Kuka hullu sellaista harrastaa Kemijärven ankeudessa? Ennemmin aurinkorannoilla tai ufon takapenkillä.
        ✌️😝👽🛸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu sellaista harrastaa Kemijärven ankeudessa? Ennemmin aurinkorannoilla tai ufon takapenkillä.
        ✌️😝👽🛸

Mieluiten ei missään.

• Anonyymi

työnikö ne sen tehtaan jota ei ikinä tule sinnee mustaan aukkoon ...

• Anonyymi

Jos se onkin ruskea aukko.

• Anonyymi

ooh ooh onko kemihjärvellä musta nainen ooh ooh

• Anonyymi

masentavaa tajuta että olemme yksin avaruudessa

• Anonyymi

Miten niin yksin? Me olemme avaruus. Me olemme yhtä.

• Anonyymi

mitä enemmän tutkii ufoja, sitä vähemmän uskoo

• Anonyymi

Kun tieto kasvaa niin uskoa ei enää tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tieto kasvaa niin uskoa ei enää tarvita.

Huh huh, peräpäätä kun ronkkii niin se laajemee, ihan kuin avaruus. Ihaanaa onnentunnetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh, peräpäätä kun ronkkii niin se laajemee, ihan kuin avaruus. Ihaanaa onnentunnetta.

Ufot ei koske ihmisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ufot ei koske ihmisiin

No ei, mutta ufossa olevat humanoidit koskevat.

• Anonyymi

Avaruusolennot syövät sieluja.

• Anonyymi

Ei ole loppuja, on vain uusia alkuja 😜

• Anonyymi

Noniii, sillä lailla ja jetsulleen.

• Anonyymi

Kemijärven palsta on aivan omalaatuisensa ja poikkeaa muista. Miksi teillä on niin oudot jutut?

• Anonyymi

Seuraava yö on uneton ja kuuma. Ufotutkijat selvittävät, oliko kyseessä abduktio ja miten yhdyntä kesti sen aikana yli 5h vaikka viisari ei juurikaan värähtänyt.

• Anonyymi

Täältä poistettiin kun kerroin totuuden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä poistettiin kun kerroin totuuden

Minkä totuuden?

• Anonyymi

Kaarlo Nurmikumpu oli tunnettu kontaktihenkilö Kemijärvellä. Hän lähti täältä pois marraskuussa 2016. Hän elää muistoissamme.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe