Siirry terveelliseen ruokaan niin kunto parantuu

Anonyymi-ap

Siirtyminen terveelliseen ruokaan on jo iso asia hyvinvoinnin kannalta eli vähentämällä rasvan ja sokerin osuutta ruokavaliossa.
Laihduttaminen vaatiikin sitten paljon enemmän.
Sekin onnistuu paljon paremmin kun on saanut ensin parannettua olon ja saanut kuntoon ruokavalion.

Käytännössä se on sitä että karkkien ja paljon sokeria sisältävät tuotteet pitää vaihtaa terveelliseen vaihtoehtoon ja rasvassa uppopaistetut tuotteet kokonaan pois.
Jos on esimerkiksi syönyt karkkia 200-300 grammaa päivässä,syökin vain 20-50 grammaa.

8

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en syö ilta 18 jälkeen mitään, aamu 6 sitten aamupala. Puolipaastoksi jotkut kutsuvat, kuitenkin suolisto saa levätä 12 tuntia. Googlaamalla lisää.

      • Anonyymi

        Minä lopetan illalla syömisen 7 maissa, aamupala sitten aamulla 9 jälkeen. Mukava 14 tunnin tauko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä lopetan illalla syömisen 7 maissa, aamupala sitten aamulla 9 jälkeen. Mukava 14 tunnin tauko.

        Ovatko päivittäiset minipaastonne auttaneet painonhallinnassa?


    • Anonyymi

      Sikäli on, että paino pysyy suunnilleen samana. Jos pienentäisi annoksia, saisi painoa alemmas.

    • Anonyymi

      Syön leipää sekä kaalia.

    • Anonyymi

      Ja ihan omia johtupäätöksiä.

      Mikä on terveellinen ruokavalio?
      Miksi tyydytettyä rasvaa pitäisi varoa jos on ymmärtänyt asiat oikein?

    • Anonyymi

      Jos on karkkiaddikti, niin se on sama kuin kalja-addikti. Ei niitä tahdo pystyä säätelemään. Voi olla karkin kanssa helpompaa, kun viinamies ei ota valtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe