Saavuttamattomat ihmiset... Kiitos keskustelusta

Kiitos kaikille höpöttelijöille höpöttelystä. Kun vellikello sanoo kirjautuessa että on 400 jotain lukematonta viestiä, niin siinä vaiheessa ne jää lukematta. Vähän surffailin ketjua läpi ja siellä oli paljon hyvää kelailua, parempi siis minun pysyäkin poissa.

Ja tästä tulikin mieleen Citrinellan oiva vinkki, tee aloitukset anonyyminä jos mielit pitää vellikellon aisoissa.
5264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Tuli vaan tuossa mieleeni, että jaksaisitko sä sitten yhtään sen paremmin lukea läpi ne 400 viestiä, jos ei olisi sitä vellikelloa? Eihän ne viestit sillä vähenisi. 🙂

Äänestä
  • Aloittaja

En jaksaisi. 400+ viestiä on aika pirusti kun olis muutakin elämää. Joku satakunta vielä menee, sen jaksan pusertaa kyllä, mutta 400... Ehkä sitten eläkkeellä.
    Eikä se lukeminen vielä mitään, mutta kun väistämättä tulisi halu kommentoida ainakin osaa niistä. Arvaisin, että yksi vakiotyöpäivä voisi ehkä siihen riittää, jos sivuuttaa kaiken ns. turhan ja/tai muiden hyviin keskusteluihin sivulta loikkaamisen. Liian hapokasta, ei pysty nielemään nyt.

Mutta tää on ok näin, mulle pääasia on että keskustelua syntyy, ei siihen minua tarvita ja usein on parempikin etten osallistu. 400+ kommenttia kertoo siitä, että minua ei todellakaan tarvittu aloitusta pidemmälle.

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

En jaksaisi. 400+ viestiä on aika pirusti kun olis muutakin elämää. Joku satakunta vielä menee, sen jaksan pusertaa kyllä, mutta 400... Ehkä sitten eläkkeellä.
    Eikä se lukeminen vielä mitään, mutta kun väistämättä tulisi halu kommentoida ainakin osaa niistä. Arvaisin, että yksi vakiotyöpäivä voisi ehkä siihen riittää, jos sivuuttaa kaiken ns. turhan ja/tai muiden hyviin keskusteluihin sivulta loikkaamisen. Liian hapokasta, ei pysty nielemään nyt.

Mutta tää on ok näin, mulle pääasia on että keskustelua syntyy, ei siihen minua tarvita ja usein on parempikin etten osallistu. 400+ kommenttia kertoo siitä, että minua ei todellakaan tarvittu aloitusta pidemmälle.

Näin arvelinkin. Että vinkin säästää ilmotuksilta, mutta ei helpota urakkaa siis.🙂

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Näin arvelinkin. Että vinkin säästää ilmotuksilta, mutta ei helpota urakkaa siis.🙂

Se säästää massailmoituksilta ja siten mahdollisten muiden keskusteluiden viestit jäävät vellikelloon, jolloin niihin on helppo vastata. Noiden 400+ kohdalla nekin menivät pesuvesien mukana, ei jaksa etsiä niitä muiden välistä. Mutta eipä sitä ikinä ennalta tiedän mikä aloitus poikii vyöryn ja minkä kohdalla vain kaksi käy piruilemassa, se on lottoa 😂

Äänestä

Voin luvata etten ole ollut keskustelemassa, koska aloituksesi ei oikein uponnut minulle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Kiitos kaikille höpöttelijöille höpöttelystä. Kun vellikello sanoo kirjautuessa että on 400 jotain lukematonta viestiä, niin siinä vaiheessa ne jää lukematta. Vähän surffailin ketjua läpi ja siellä oli paljon hyvää kelailua, parempi siis minun pysyäkin poissa.

Ja tästä tulikin mieleen Citrinellan oiva vinkki, tee aloitukset anonyyminä jos mielit pitää vellikellon aisoissa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu