Ootteko ostanu Nopsan verkkarit

Anonyymi-ap

Mä just hankin ja on tosi hyvin mitoitettu. Mistähän johtuu, että vaatteet yleensäkin mitoitetaan nykyään niin huonosti. Johtuuko tosta kiinailmiöstä ja mallina on joku Kim Jong Un. Ei mulla lapsuuden jälkeen oo verkkareita ollutkaan. Sillon 70 luvulla mulla oli ensin ruskeet sitten siniset. Ei niitä muita värejä sillon ollutkaan. Oli varmaan suomalaista tuotantoo, mutta en muista kenen tekemä. Oliko teillä ja kenen tekemä? Niitä oli kai useampikin valmistaja suomessa.

19

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään ihmiset on kutistuneet. Se mikä oli ennen kokoa M, onkin nyt kokoa L. Tietenkin valmistaja säästää kankaassa, mutta M-kokoiset fossiili-ihmiset joutuvat kulkemaan puoliväliin pohjetta päättyviin housun puntteihin ostettuaan M-koon housut niitä sovittamatta.

      • Anonyymi

        Nopsassa on just oikein. Eli hartija levee ja vyötärö kapee. Mutta laittakaa enemmän vastausta. Kun en mä millään usko että, te ootte lapsena leikkiny joku pikku takki tai leninki päällä. Kertokaa niitä suomalaisia merkkejä kiitos. Niitähän täälä voi jo kertoo kun se ei oo mainontaa, kun niitä ei enää ole.


      • Anonyymi

        Pitäisikö tuo ottaa tosissaan, että ihmiset ovat kutistuneet? Kiinalainen mitoitus ja valmistus lienee suurin syy pieniin kokoihin, mutta ei mulle kyllä mahdu enää nuoruusvuosien vaatteetkaan, vaikka sporttisessa kunnossa olen.
        Jossain vaiheessa kyllä ajattelin, että miesten paidat on nykyään tehty mahakkaille ja suippohartiaisille, mutta nyt olen ainakin löytänyt ihan sopiviakin paitoja, tosin kokoa suurempia.


      • Ihmiset on isompia ku ennen, samoin vaatekoot.
        Jos vaikka käyttää nykymitoituksen mukaista vaatekokoa 40, nii eipä mahdu joku retro- saati sit vintage-vaate samalla kokonumerolla ku hyvä jos viereen.

        Toki tietty vaivihkaisella vaatteiden isontamisella, kokonumeroiden muuttumatta, saadaan myös ehkä vähän lisättyä myyntiä koska porukka kuvittelee laihtuneensa jos ennen meni koko 40 ja nyt sopiikin 38, nii tottakai sen kunniaksi kannattaa ostaa vähä enempi ku oli alunperin aikonu...😃

        (kokonumerot vaan esimerkin vuoksi,)


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179920474

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Finn-Lassie ainakin lapsille ja ehkä Suomen Trikoo. Nopsa teki polkupyöriä, ei vaatteita.

      • En oo määkään nopsa-verkkareista koskaan kuullu,
        Terinit-merkkisiä verkkareita on ainaki ollu 70-luvulla, ite joskus nuorempana keräsin niitä retrotyylisiä verkkatakkeja.
        Tai no mitenkään sillai intohimoisesti keräilly, useempi niitä kyllä oli eri värisinä, yhen takin taskusta löyty vielä vanha, muistaakseni, 5 pennin kolikko.


      • m.wurst kirjoitti:

        En oo määkään nopsa-verkkareista koskaan kuullu,
        Terinit-merkkisiä verkkareita on ainaki ollu 70-luvulla, ite joskus nuorempana keräsin niitä retrotyylisiä verkkatakkeja.
        Tai no mitenkään sillai intohimoisesti keräilly, useempi niitä kyllä oli eri värisinä, yhen takin taskusta löyty vielä vanha, muistaakseni, 5 pennin kolikko.

        Oli/on muuten varmaan hienoja noi retro takit? Minkälaisia ne on väreiltään?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oli/on muuten varmaan hienoja noi retro takit? Minkälaisia ne on väreiltään?

        Kirkkaan sininen, punaisia parikin vähä erilaisia, kirkkaan vihreä joka oli uustuotantoa, sit sellanen vähä tiilen värinen (terracotta🤔) missä oli mustat resorit ja jotain muutaki tehostetta mustalla ja muistaakseni punaisella..

        Oli, kaikki oon tainnu jo laittaa eteenpäin🤔 mulla oli semmone "retro-kausi" sillon nuorempana😅


      • m.wurst kirjoitti:

        Kirkkaan sininen, punaisia parikin vähä erilaisia, kirkkaan vihreä joka oli uustuotantoa, sit sellanen vähä tiilen värinen (terracotta🤔) missä oli mustat resorit ja jotain muutaki tehostetta mustalla ja muistaakseni punaisella..

        Oli, kaikki oon tainnu jo laittaa eteenpäin🤔 mulla oli semmone "retro-kausi" sillon nuorempana😅

        Kuulostaa niin retrolta👍🏼

        Ostin jokunen vuosi sitten kirppikseltä adidaksen takin missä oli mun lempi värejä😁 Lilaa, pinkkiä ja valkoista.. Otin takin tietysti mukaan retro-risteilylle.

        Tuo sinun mainitsema kirkkaan vihreä on ollut varmasti magee.😉


    • Anonyymi

      Koska hyviä kaavoittajia ei puissa kasva jotka osaa kaavoittaa malleja jotka sopii monille.

      Halpavaatteissa on suorat kaavamallit, koska ne on helpoin piirtää ja ommella.

      Adidas on mun merkki, joskus Nike. En tykkää kotimaisten brändien imagoista. Harmittaa Adidaksen paska laatu nykyään, vaatteet hajoo tyyliin päälle ja kuluu hetkessä rikki.

      Nopeen verkkojen mainoksia oon nähnyt, mutten ole katsonut pidemmälle.

      • Anonyymi

        Nikellä on parempi leikkaus. Maha on Adidasta pienempi. Ja kotimaiset brändit? Ai Makia. Onko se vaatesuunnittelua, kun piirretään logo ja painetaan se halpis paitaan. Suomen varsinainen vaateteollisuus meni jo aikaa sitten. Unohtakaa "suomalaiset merkit" ja laatu on loppujen lopuksi kuitenkin paras tunnetuilla suurilla merkeillä, joilla on hallussa globaali ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikellä on parempi leikkaus. Maha on Adidasta pienempi. Ja kotimaiset brändit? Ai Makia. Onko se vaatesuunnittelua, kun piirretään logo ja painetaan se halpis paitaan. Suomen varsinainen vaateteollisuus meni jo aikaa sitten. Unohtakaa "suomalaiset merkit" ja laatu on loppujen lopuksi kuitenkin paras tunnetuilla suurilla merkeillä, joilla on hallussa globaali ketju.

        En kunnioita Makiaa enkä mitään brändiä enkä tekijää joka imee ideansa täysin muilta.

        Suomalaisilla brändeillä on luovuuskriisi eikä juuri teknistä toteutustaitoakaan kaavoituksista nyt puhumattakaan.

        Okay's laukkumerkkikin teki täysin Gucciin imagoon perustuvan kopiomalliston, mikä häpeä! Täytyy kyllä olla jotenkin vajaa suunnittelija ja vielä vajaampi johto joka tuon hyväksyy "suunnitteluna".

        Malliston nimi vielä on "Horse", ikäänkuin mielikuvituksettomuutta vielä pitäisi jotenkin enemmän alleviivata😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikellä on parempi leikkaus. Maha on Adidasta pienempi. Ja kotimaiset brändit? Ai Makia. Onko se vaatesuunnittelua, kun piirretään logo ja painetaan se halpis paitaan. Suomen varsinainen vaateteollisuus meni jo aikaa sitten. Unohtakaa "suomalaiset merkit" ja laatu on loppujen lopuksi kuitenkin paras tunnetuilla suurilla merkeillä, joilla on hallussa globaali ketju.

        Niin ja p.s kehottaisin välttämään jenkkimerkkejä, joiden laatu on todella heikkoa, vaikka hintaa riittää.


    • Anonyymi

      Täytyy tähän todeta, että enpä yhtään tiedä. Ei ole kiinnostanut mukulana, kuhan on olleet vaatteet. 😁

    • Anonyymi

      Itse en ole vuosiin ostanut mitään vaatteita merkintöjen mukaan. Nyt taisin huiputtaa. Sukkia ostan kappaleparrihintatarjousten mukaan.

      Aikoinaan lapseni kasvoi ja laitoin jarrusukat kierrätykseen. Nyt harmittaa olisin voinut näiden vuosien jälkeen tarvita niitä itse.😉

      • Anonyymi

        Jos joku jäi ihmettelemään miksi wanha ukko tarvii jarrusukkia. Niin voin todeta olevani simiti.

        Entinen öky ja nykyinen vammainen. Kok ja PS ei tätäkää ymmärrä. Heidän mielestään vammakin on aina itse aiheutettu.

        No nyt ainakin, kun Urpo Putleri palkkasi lisää henkivartijoita koko junttiporukalle.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku jäi ihmettelemään miksi wanha ukko tarvii jarrusukkia. Niin voin todeta olevani simiti.

        Entinen öky ja nykyinen vammainen. Kok ja PS ei tätäkää ymmärrä. Heidän mielestään vammakin on aina itse aiheutettu.

        No nyt ainakin, kun Urpo Putleri palkkasi lisää henkivartijoita koko junttiporukalle.

        >simiti<

        Sukka onkin ainoo vaatekappale, mitä suomessa enää tehdään ja tampereella. Sitten kun sota syttyy, niin ompahan meillä edes sukkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1285
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe