Miten tulla kauniimmaksi?

Anonyymi-ap

Moi! Eli oon siis 10, joulukuussa 11v tyttö ja haluisin ainakin tuntea itseni nätiksi koska tällä hetkellä olen ainakin omasta mielestäni aika ruma. Olen noin 150cm pitkä ja suht hoikka, noin 38kg. Omaan kuitenkin vähän pehmeämmät ja pyöreämmät muodot vaikka en ylipainoinen olekaan. Mulla on ihan kiva iho, mulla on ihonhoitorutiinit joten se on suht sileä eli siinä ei varsinaisesti ole ongelmaa vaikka mulla on pisamia nenänpäässä ja pigmenttihäiriötiä vähän kummallakin poskella. Mulla on tummanbrunetet hiukset jotka on suunilleen mun rinnoille (jotka ei o viel kasvanu) asti. Mulla on sellaiset paksusankaiset,tummanpuniaset silmälasit. Mulla on vihreät silmät. Ja sitten, se osa mun kehossa josta mä tykkään eniten. Mun ripset. Ne on pitkät, paksut, tuuheat ja tummat. Juuri sellaiset niinkuin ripsien mun mielestä kuuluu olla. Mulla on aika tummat piirteet, vaikka ihan supisuomalainen olen. Eli mun ihonvärinikin on aika silleeen vähän niinkuin ruskettunut silloinkin kun se ei ole. Mun huulet on vähän kuivat. En käytä meikkiä mutta voin kyllä alkaa käyttää. Tykkään eniten oversize vaatteista. Onko kenelläkään vinkkejä miten vin alkaa tuntea itseni kauniimmaksi ja myös olla kauniimpi? Kiitos!

2

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla ulkoisesti täydellinen. Pidä itsesi siistinä, hiukset ja kynnet hoidettuina sekä vaatteet päällä kauniisti, siitä ei paremmaksi tule enää millään. Tai oikeastaan lisäksi vielä hyvä käytös muita kohtaan ja olet kauniista kaunein.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17992634t

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      45
      3141
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1917
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1900
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      78
      1690
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1157
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      110
      1123
    Aihe