Miten tulla kauniimmaksi?

Anonyymi-ap

Moi! Eli oon siis 10, joulukuussa 11v tyttö ja haluisin ainakin tuntea itseni nätiksi koska tällä hetkellä olen ainakin omasta mielestäni aika ruma. Olen noin 150cm pitkä ja suht hoikka, noin 38kg. Omaan kuitenkin vähän pehmeämmät ja pyöreämmät muodot vaikka en ylipainoinen olekaan. Mulla on ihan kiva iho, mulla on ihonhoitorutiinit joten se on suht sileä eli siinä ei varsinaisesti ole ongelmaa vaikka mulla on pisamia nenänpäässä ja pigmenttihäiriötiä vähän kummallakin poskella. Mulla on tummanbrunetet hiukset jotka on suunilleen mun rinnoille (jotka ei o viel kasvanu) asti. Mulla on sellaiset paksusankaiset,tummanpuniaset silmälasit. Mulla on vihreät silmät. Ja sitten, se osa mun kehossa josta mä tykkään eniten. Mun ripset. Ne on pitkät, paksut, tuuheat ja tummat. Juuri sellaiset niinkuin ripsien mun mielestä kuuluu olla. Mulla on aika tummat piirteet, vaikka ihan supisuomalainen olen. Eli mun ihonvärinikin on aika silleeen vähän niinkuin ruskettunut silloinkin kun se ei ole. Mun huulet on vähän kuivat. En käytä meikkiä mutta voin kyllä alkaa käyttää. Tykkään eniten oversize vaatteista. Onko kenelläkään vinkkejä miten vin alkaa tuntea itseni kauniimmaksi ja myös olla kauniimpi? Kiitos!

2

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla ulkoisesti täydellinen. Pidä itsesi siistinä, hiukset ja kynnet hoidettuina sekä vaatteet päällä kauniisti, siitä ei paremmaksi tule enää millään. Tai oikeastaan lisäksi vielä hyvä käytös muita kohtaan ja olet kauniista kaunein.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17992634t

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe