Huono suhde?

Anonyymi-ap

Mitä olette mieltä.. Olen ollut suhteessa yli 3v ja yhteisen haaveen vuoksi mies osti talon jota piti yhdessä remontoida. Nyt olen tajunnut ettei hän ole pensseliinkää koskenut ja muutaman vuoden aikana olen tehnyt yksin pihan ja koko talon pintaremontit. Hänen taloon. Hän ei antanut kiitosta vaan päin vastoin aina negatiivista. Sitten meidän suhde.. Seksiä ei ole ollenkaan koskaan oikeastaan ollut jos en yrittänyt itse. Olen yrittänyt antaa ns. Panokortteja jotta hän jos ujo voisi niitä käyttää mutta ei. Olen vuosia pyytänyt paijausta, jos hän koskisi rintoihin tai edes kertoisi joskus että olen kaunis tms. Ei mitään. Hänen puhelimelta kyllä löytyy jatkuvasti samat chat sivut jotka kieltää, tv historia ja taas samat sivut mutta väittää että syytän ja keksin kaiken 😢 myös valehtelee joka asiasta vaikka minulla aina faktaa näyttää niin silti kieltää. Tätä jatkunut monta vuotta. Seksiä haluaa täysiä jos on täysin sekaisin mutta siihen alkoholi ei riitä. Olen todella kaunis ja hyvä vartalo et kyse ei siitäkään😭kaikkeni oon yrittänyt ja voimat ei tunnu nyt eroon riittävän. Mitä olette mieltä. Tiiän ero mut silti vielä yritän kaikkeni.

5

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monesti oon ollut lähdössä ja hän luvannut esim. Lupaan sanoa kerran päivässä että rakastan sua, lupaan kerran viikossa tehdä talon eteen jotain jne jne mutta koskaan ei ole yhtäkään kertaa niin tehnyt.. Oon kyl ollut loppu ja haukkunut että elämäni vuodet yhdessäoloajan pilannut kun liian loppu ollut ja nyt kaikki on vaan mun vikaa ku syyttänyt ja haukkunut turhaa. Hän valehtelee asioista vaikka ei edes tarvitsisi joka asiasta ja siksi en pysty luottamaan. Aina mahdollisuuden luottamukseen yrittänyt antaa esim. Pikku asioissa mutta valehtelee silti. Eli luottaa ei voi missään yhtään missään asiassa 😢 taidan olla idiootti kun vielä tässä talossa olen. Itsetunto on kyllä mennyt ja niin kauas muutettiin että ei täällä ystäviä ole vaan olen jo masentunut ja alkoholilla hoitanut olotiloja vaikka tiedän ettei auta..

      • Anonyymi

        Empä ny ymmärrä mitä tässä ruikutat iteppä olet valinnu miten elämääs elät


    • Anonyymi

      Miten kukaan tervejärkinen nainen antaa vedättää itseään tuolla tavoin?
      Ainoa mitä puuttuu on että maksaisit rahassa ( luontaispalvelu ei näkojään kelpaa) saat saadaksesi kunnostaa miehen taloa! Ainoa palkkio on lisää ja lisää lokaa kasvoille!

      Mitä kieroa näet etsiä itsellesi oman pikkukodin jota kunnostaisit itsellesi?

      Mihin sinun aivot on karannut? Millä oikeudella sinä annat kohdella itseäsi noin typerästi?

    • Ei mitään liittoja ja suhteita kukaan pidä kasassa yksin. Että jos siinä toiselta lopahtaa into, niin koko homma romahtaa kasaan ennen pitkään.

      • Anonyymi

        Uskallatko tässä kohti tunnustaa että sä olet se jolla ei ole ollut intoa hoitaan parisuhdettaan yrititkö pitää naista ilmaisena piikana vai piirititkö vain sen aikaa että kerran sait pillua ja nainen oli niin hölmö että sen jälkeen vielä makso sun huoratkin


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe