Ensimmäinen kerta elämässä

Anonyymi-ap

Ensimmäinen kerta elämässä koettu, kun kaksi nauravaista naista kaupungilla kadulla vastaan tulee ja toinen naisista nostaa käden ylös, katsoo ja toivottaa hyvää huomenta.
Minä hölmistyneenä vastaan Hei ja nostan kättä, kun pyörällä olen liikkeellä.
Enpä ole koskaan vastaavaan törmännyt 50 vuoden aikana, josta -20 vuotta saa vähentää lapsuutta pois.
Sitten, kun selvisin ihmetyksestä, niin mietin, että jos olisi ajanut naisten vierelle ja todennut, että oikein hyvää huomenta kahdelle kauniille naiselle, että mitä olisivat mahtaneet vastata.
Tosin se olisi ollut vain turhaa ajan haaskausta, kumminkin kummallakin on jo oma mies ja ovat vaattuja, joten turhapa on asiaa harmistella ja päätään vaivata.
Eivät minua muista 5 minuutin jälkeen....

6

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tulin kans kerran pyörällä, ja kaks naista tuli mua vastaan kun ne tuli Wanaja festifaaleilta. ja toinen sano niin yllättyneen näkösenä mulle että laiheliini. oisko tästäkin saanu jotain juttua aikaseks. Eihän toi varattuvuus tälläsissä asioissa merkka, jos vaikka vaan kahvilla kävis. mutta ei sitä tietenkään tiedä miten mustasukkasta ihmiset on.

      • Anonyymi

        Mut olisko se sitten aloite, johon voi jatkaa, mut yleensä tollaset tilanteet tulee niin harvoin, et on ällikällä lyöty, eikä oikein osaa reagoida vaikka jälkeenpäin kyllä toteaa, et mitä olis voinut tehdä, kuin vaan jatkaa matkaa.

        Muutama vuosi sitten yks nainen pyysi apua, tosin nainen oli mummeli, joka oli liukastunut ja istui portailla ja pyysi tulla apuun nostamaan mummo ylös ja minä tietenkin menin mummelin ylös nostamaan ja mummeli kiitti ja jatkoi matkaansa.
        Ei ollut loukannut, kun lähti kävelemään, mut mummolla ei ollut voimia kammeta itseään ylös ja silloin oli liukkaat kelit.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17995368d

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sattuipa minullekin kerran, olisko ollut jotain 30-40 v sitten, että kaksi kaunista, nuorta tyttölasta iloisesti tervehti! Aikani ihmeteltyäni päädyin lopputulokseen, että näkivät vanhan sinkkumiehen, joka siitä ällistyy eikä muuta osaa ja josta ei kertakaikkiaan ole mitään "vaaraa". Ja olipahan muutenkin vaaraton harjoituskapple.
      Vaan siitäkin huolimatta lisää tällaista!
      Toivoo ikisinkkuätmi 80 v.

    • Anonyymi

      Oli lukenut tältä palstalta tuon ärsyttävät-tervehdykset -ketjun ja päättänyt olla kohtelias ja tervehtiä.

      On aivan selvää että Suomen jokainen nainen lukee tätä palstaa salaakin.

    • Anonyymi

      et ole siis irsenäisrynyr ielä ja tehny omaa "verkostoa", 4nkä tarkoita faqxcebookia vqqn...

      itselläni on lupus ku Klux Klaniltakin että kun tein heille hyvää työtä yhdytin heidät Odin-ryhmään... suojelevat ikuisesti..

      mutta niin eihän nyt kenekään yli 18-vuotiaan pitäisi edes asua alle 100km etäisyydellä vanhemmistaan jotta pystyy ede4s itsenäistymäänkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe