Herrajumala kun tuoksuit mies hyvältä tänään.
Olen aika myyty. Ahdistaa tämä alati paheneva polte suhun.
Huh.. Tuoksusi pyörryttää.
32
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Missä nähtiin ?
- Anonyymi
Toimistotyöläisiä ollaan, oltiin harvinaisen paljon samoissa palavereissa yms. eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimistotyöläisiä ollaan, oltiin harvinaisen paljon samoissa palavereissa yms. eilen.
Kuulostaa tutulta erityisesti tuo yms. Muistatko minkä värinen paita mulla oli eilen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta erityisesti tuo yms. Muistatko minkä värinen paita mulla oli eilen?
Mihinköhän ajattelit tuon yms:n viittaavan?
Olen kyllä huono muistamaan mitä kenelläkin on ollut päällään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä huono muistamaan mitä kenelläkin on ollut päällään.Ok, tarkka hajuaisti, mutta heikohko näkömuisti sulla. Yms viitannee muuhunkin kuin palavereihin, käytiin varmaan jossain, en vaan oikein muista missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, tarkka hajuaisti, mutta heikohko näkömuisti sulla. Yms viitannee muuhunkin kuin palavereihin, käytiin varmaan jossain, en vaan oikein muista missä.
:D
Saatettiin istua samassa autossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
Saatettiin istua samassa autossa.Niinhän se olikin, taisin olla apukuskina sinä ajoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se olikin, taisin olla apukuskina sinä ajoit.
No nyt sun muisti petti, oli toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa viittaat varmaan edelliseen yms kertaan, jolloin liikuttiin firman pakulla ja sulla oli iloinen mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa viittaat varmaan edelliseen yms kertaan, jolloin liikuttiin firman pakulla ja sulla oli iloinen mieli.
Ei liikuta pakulla vaikka niitä firmasta löytyykin. Ihan omilla autoilla liikkeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liikuta pakulla vaikka niitä firmasta löytyykin. Ihan omilla autoilla liikkeessä.
Onko ajelut työasioita , keksittyjä työasioita vai puhtaita hupi-reissuja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ajelut työasioita , keksittyjä työasioita vai puhtaita hupi-reissuja ?
Työmatkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmatkoja.
Harrastatteko sitä autossa etupenkillä sylikkäin vai takapenkillä vai sekä että?
Vai onko katsottuna sopiva paikka tien sivussa?
Vaiko ihan hotellihuone? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatteko sitä autossa etupenkillä sylikkäin vai takapenkillä vai sekä että?
Vai onko katsottuna sopiva paikka tien sivussa?
Vaiko ihan hotellihuone?Ei olla harrastettu missään mutta mielelläni hänen kanssaan eksyisin samaan hotellihuoneeseen 😉.
Haluan häntä! Ahdistavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla harrastettu missään mutta mielelläni hänen kanssaan eksyisin samaan hotellihuoneeseen 😉.
Haluan häntä! Ahdistavaa.Nähtiinkö tänään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä huono muistamaan mitä kenelläkin on ollut päällään.Mahaluu Muistaa mitä alapäälisex
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se olikin, taisin olla apukuskina sinä ajoit.
Sittehän polki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö tänään ?
OosuU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä petin muiistiiko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä huono muistamaan mitä kenelläkin on ollut päällään.gaton allolee
- Anonyymi
Ei ole ainakaan kellekään meidän firmaan.
Haistaan hielle, scheisselle ja niiden sekoitukselle. Oma pikantti lisä tulee vielä viemäristä.- Anonyymi
-Æ-
- Anonyymi
Tussahti siinä sun pisteellä
- Anonyymi
Olitko viereisessä kopissa?
- Anonyymi
Siellähän minä
- Anonyymi
minäkin kaipaan sinua.
- Anonyymi
Pusu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pusu
Kielellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielellä
Haliainakii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haliainakii
Silmiishiihauraf
- Anonyymi
Pyörryttää ja huumaa edelleen. Eikä pelkkä tuoksusi.
Koko olemuksesi. Ne vahinko(?)kosketukset. Naurusi.
Ap
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201