354 runkkausta helmikuusta lähtien. Mikä on se asia että pitäs ettiä seuraa?
Perhe odottaa mutta en näe syytä. Huomenna tiedän että mälli lentää kauniille naiselle.Puhdasta myös.
Onko muutoa vai ei.
4
146
Vastaukset
Mikä on muuto?
Ai, sinä pidät noista oikein kirjanpitoa? Minä merkkaan ruutuvihkoon vain kaikki tankkaukset autooni. Pvm, auton kilometrit, tankattu määrä ja bensan hinta. - On joskus mielenkiintoista seurata, kuinka bensan hinta on kehittynyt.- Anonyymi
Mun sukulainen tekee tota tankkauskirjanpitoa kans. Oliko tää joku juttu teidän nuoruudessa? 😃 Tämä ei oo mikää kettuilukommentti, vaan kiinnostaa :D
Anonyymi kirjoitti:
Mun sukulainen tekee tota tankkauskirjanpitoa kans. Oliko tää joku juttu teidän nuoruudessa? 😃 Tämä ei oo mikää kettuilukommentti, vaan kiinnostaa :D
Itse asiassa lasteni isä harrasti tuota ja se tapa vain sitten juurtui minuunkin. 😁
En sen kummemmin tiedä mistä se juontuu.
Minulle on kyllä työasioissa luontevaa olla järjestelmällinen.
Perhe odottaa? Siis miten vielä kohtaamaton puoliso tai syntymätön lapsi odottaa. Eiks pitäs sanoo: perhe saa odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546