Mikään ruokaaine ei ole kokonaan kielletty laihdutuksessa ja painonhallinnassa.
Kaikkia SAA syödä mutta vähän.Esimerkiksi leipää ja karkkia saa syödä mutta VAIN pieniä annoksia.
Toinen suuri virhe on syödä pääruoka liian aikaisin
Kaikkein paras aika sille on klo 14.00-18.00
Teitkö nämä ratkaisevat virheet
Anonyymi-ap
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisitko olla minulle feederinä, Lappeenrannan Joensuun alueelta.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Onko väliä?
- Anonyymi
Nyt kun yhteiskunnan tukia leikataan, feedereiden kysyntä kasvaa, kuten on huomattu viime aikoina vähän joka ketjussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038