Täällä palstalla on varmasti suurin osa sinkkunaisia

Anonyymi-ap

jotka ihmettelee miksi ei löydy kumppania.
Tässä muutama vinkki ajatuksista ja teoista joita voit tilannetta edistääksesi tehdä.

-Mies ei tipu taivaasta jos et tee mitään et saa mitään.
-Älä kysy mitä mies tuo sinulle vaan sitä mitä sinä tuot hänelle. Jos olet ajatellut elättäjää saat etsiä aika kauan ellet sitten ota jotain 30 vuotta vanhempaa miestä joka innostuu nuoruudestasi.
-Älä pelaa mitään pelejä normaalit miehet ei jaksa katsella ja tulkitsee olen vaikeasti tavoiteltava esityksesi niin ettet ole kiinnostunut ja häipyy paikalta. Eikä tilannetta auta yhtään jos sanoit esittäväsi. Se on itseasiassa vielä huonompi vaihtoehto. Kaikki pelit vihjailut ja elekielet saa heittää roskiin sano suoraan mitä haluat. Viimeinen keino on roikkua tällä palstalla haaveilemasta.
-Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi siihen vastaava kumppani. Jos näytät shrekiltä et voi saada miesmallia tms ellet tee itsellesi jotain. Kehopositiivisuus ei saa kullia ylös tai ylioppilas arvosanat. Miehet on visuaalisia ja seksin haluaminen riippuu siitä miltä näytät miehen mielestä.
-Kukaan mies ei ole kiinnostunut naisesta joka juo ja bilettää jatkuvasti.
-Kukaan mies ei etsi äitiä
-Kukaan mies ei halua ihmistä joka on negatiivinen jatkuvasti vielä jos lisätään itsepäinen tai hemmoteltu moni kääntyy ympäri ja häipyy.
-Parisuhde on kahden ihmisen välinen joten pettäminen ei ole normaalia tai sallittua. Se on kerrasta poikki.




Tämän listan teko saa taas miettimään sitä että kuinka onnellinen olen kun en olen muutamiin vuosiin seurustellut vaan panostanut itseeni. Teen musiikkia nostelen painoja nautin elämästä ja kyllä myös panen mutta ilman mitään oikuttelua. Olen kyllästynyt näihin naisten temppuihin enkä voisi ikinä enää kuvitellakaan että joku asuisi meillä ja yrittäisi määräillä ja koko elämäni kuluisi hänen pillinsä mukaan pomppien ja naisen unelmaa eläen. Tiedän monia pariskuntia jossa nainen on ottanut vallan ja miehen harrastukset jää nurkkaan pölyttymään sillä alapäällään nainen saa paljon asioitaan läpi. Ei helvetissä enää koskaan. Vaikka tulisi tilanne etten koskaan enää saisi pillua sanoisin että pitäkää tunkkinne hemmoitellut vähäjärkiset kanat.

30

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kumppaneita täältä löydy aivan väärä paikka siihen hommaan jos epäilet niin mieti kauanko olet kirjoittanut täällä ja onko kumppani kainalossa! Ja se nais asia voi täällä niitäkin muutama olla, mutta aika moni setämies täällä kyllä aika ontuvasti yrittää esittää heitä!

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Naiset ei saa miestä koska miehillä on säätöjä muualla maassa. Ollaan varalla. Vuosi tolkulla. Kohta huomaavat olevansa 70v ja pelit on pelattu ja jäädään yksin. Pelimies-tosimies👎

    • Anonyymi

      En taida olla koskaan elämässäni ihmetellyt tuota kyseistä asiaa. Tämä aloitus ei siis tainnut olla oikein mulle suunnattu. Enkä kyllä nyt ihan täysin tajua, miksi edes pohtisin tuota "naisen logiikassa". Mun mielestäni tämä olisi epälooginen paikka tuolle pohdinnalle, mutta ehkä se on sitä naisen logiikkaa. Ja siis täältähän nyt ei kuitenkaan ketään löydy, että täältä on täysin turha etsiä.

    • Erittäin hyvä kirjoitus. Sinkut palstalla tosin saisi ehkä enemmän kohdeyleisöä ja kommentteja. Siirtäisin tämän mieluummin sinne.

      Vaikka tuskin tällaiset avautumiset ja ohjeistukset ketään muuttaa tai laittaa edes ajattelemaan yhtään käytöstään, taikka mitään. Harva kun tykkää ajatella yhtään mitään muutenkaan. Jokainen pitää kuitenkin oman päänsä.

      • Anonyymi

        Vaikea lähteä mitään noistä muuttamaan, kun missään tuollaisissa ei ole ongelmaa koskaan ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea lähteä mitään noistä muuttamaan, kun missään tuollaisissa ei ole ongelmaa koskaan ollut.

        Ei myöskään mikään ulkoapäin saneltu mitään muutosta edes tuo. Laittaa ehkä hetkeksi miettimään, mutta unohtuu kuitenkin kun asiaa ei sisäistä, eikä kiinnostus riitä. Kaiken pitää lähteä omasta halusta ja omasta itsestä. Oli asia sitten mikä tahansa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei myöskään mikään ulkoapäin saneltu mitään muutosta edes tuo. Laittaa ehkä hetkeksi miettimään, mutta unohtuu kuitenkin kun asiaa ei sisäistä, eikä kiinnostus riitä. Kaiken pitää lähteä omasta halusta ja omasta itsestä. Oli asia sitten mikä tahansa.

        Jos nyt ajatteln tuota aloituksen listaa ...

        "-Mies ei tipu taivaasta jos et tee mitään et saa mitään."

        Itseasiassa kyllä mun kaikki parisuhteeni ovat ikäänkuin tippuneet taivaasta, täysin yllättäen ja täysin odottamatta. En ole etsinyt, toinenkaan ei ole etsinyt ja sitten sitä onkin vain oltu toistemme edessä. Itse en ole etsimällä koskaan mitään löytänyt. Mä en enää usko siihen etsimiseen lainkaan. Ihmiset tuntuvat jotenkin keskittyvän liikaa siihen etsimiseen ja liian vähän elämänsä elämiseen ja sitten siihen suhteeseen kasataan kaikki paineet, että siitä elämä jotenkin alkaisi (uudelleen).

        "-Älä kysy mitä mies tuo sinulle vaan sitä mitä sinä tuot hänelle. Jos olet ajatellut elättäjää saat etsiä aika kauan ellet sitten ota jotain 30 vuotta vanhempaa miestä joka innostuu nuoruudestasi."

        En ole koskaan kysellyt tuollaisia. Mä olen jo lukioikäisenä ihan elättänyt itse itseni ja tehnyt töitä koulun ohella. Mä en myöskään kaipaa paljoa, vaan olen varsin vähään hyvin tyytväinen. Joskus tuo pikemmin on ollut se ongelma ja mä olen kuullut lauseen "et tarvitse miestä mihinkään" useamman kerran elämässäni ja miehillä on ollut paljon suuremmat vaatimukset materialle ympärillä. Moni ihminen kokee, että hänet pitäisi jotenkin tarvita ja hänellä pitäisi olla käyttöä. Sellaiset ovat lopulta aika harvassa, joille "minä täysin vapaaehtoisesti ja vailla mitään riippuvuuksia haluaisin elää kanssasi" olisi tarpeeksi. Mä olen täälläkin (tosin sinkuissa) joskus kysynyt tätä ja saanut lumivyörynä haukkuja siitä, että pelkkä vapaaehtoinen haluaminen on jotenkin "pinnallinen perusta parisuhteelle".

        "-Älä pelaa mitään pelejä normaalit miehet ei jaksa katsella ja tulkitsee olen vaikeasti tavoiteltava esityksesi niin ettet ole kiinnostunut ja häipyy paikalta. Eikä tilannetta auta yhtään jos sanoit esittäväsi. Se on itseasiassa vielä huonompi vaihtoehto. Kaikki pelit vihjailut ja elekielet saa heittää roskiin sano suoraan mitä haluat. Viimeinen keino on roikkua tällä palstalla haaveilemasta."

        En ole koskaan pelannut pelejä ja saanut ihan haukkujakin siitä, että olen liian avoin tunteistani.

        "-Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi siihen vastaava kumppani. Jos näytät shrekiltä et voi saada miesmallia tms ellet tee itsellesi jotain. Kehopositiivisuus ei saa kullia ylös tai ylioppilas arvosanat. Miehet on visuaalisia ja seksin haluaminen riippuu siitä miltä näytät miehen mielestä."

        Yksikään mies ei ole vielä tähän päivään ulkonäköäni kokonaisuutena moittinut, päinvastoin. Minusta kiinnostuvat usein miehet, jotka ovat minun silmääni liian hyvän näköisiä. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys ei ole musta lainkaan kiinnostavaa. Oman kokemukseni mukaan kaikki miehet eivät myöskään ole visuaalisia.

        "-Kukaan mies ei ole kiinnostunut naisesta joka juo ja bilettää jatkuvasti."

        En juo, enkä biletä. En ole koskaan tehnyt noita mitenkään suuremmassa määrin.

        "-Kukaan mies ei etsi äitiä"

        En huolisi miestä, joka etsii äitiä. Mä en ole äidillinen yksilö.

        "-Kukaan mies ei halua ihmistä joka on negatiivinen jatkuvasti vielä jos lisätään itsepäinen tai hemmoteltu moni kääntyy ympäri ja häipyy."

        En ole negatiivinen, vaan minua on moitittu liiasta positiivisuudesta ja tuleavaisuudenuskosta. En ole hemmoteltu, vaan nimenomaan tottunut pitämään itse huolen itsestäni ja tosiaan saanut siitä moitteita. Itsepäinen saatan olla, mutta jostain syystä sitä on aina ainoastaan kehuttu, että pidän oman pääni.

        "-Parisuhde on kahden ihmisen välinen joten pettäminen ei ole normaalia tai sallittua. Se on kerrasta poikki."

        - En ole koskaan pettänyt ketään. En ole koskaan edes kokenut mitään houkutusta sellaiseen. Se ei vaan kuulu luonteeseeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ajatteln tuota aloituksen listaa ...

        "-Mies ei tipu taivaasta jos et tee mitään et saa mitään."

        Itseasiassa kyllä mun kaikki parisuhteeni ovat ikäänkuin tippuneet taivaasta, täysin yllättäen ja täysin odottamatta. En ole etsinyt, toinenkaan ei ole etsinyt ja sitten sitä onkin vain oltu toistemme edessä. Itse en ole etsimällä koskaan mitään löytänyt. Mä en enää usko siihen etsimiseen lainkaan. Ihmiset tuntuvat jotenkin keskittyvän liikaa siihen etsimiseen ja liian vähän elämänsä elämiseen ja sitten siihen suhteeseen kasataan kaikki paineet, että siitä elämä jotenkin alkaisi (uudelleen).

        "-Älä kysy mitä mies tuo sinulle vaan sitä mitä sinä tuot hänelle. Jos olet ajatellut elättäjää saat etsiä aika kauan ellet sitten ota jotain 30 vuotta vanhempaa miestä joka innostuu nuoruudestasi."

        En ole koskaan kysellyt tuollaisia. Mä olen jo lukioikäisenä ihan elättänyt itse itseni ja tehnyt töitä koulun ohella. Mä en myöskään kaipaa paljoa, vaan olen varsin vähään hyvin tyytväinen. Joskus tuo pikemmin on ollut se ongelma ja mä olen kuullut lauseen "et tarvitse miestä mihinkään" useamman kerran elämässäni ja miehillä on ollut paljon suuremmat vaatimukset materialle ympärillä. Moni ihminen kokee, että hänet pitäisi jotenkin tarvita ja hänellä pitäisi olla käyttöä. Sellaiset ovat lopulta aika harvassa, joille "minä täysin vapaaehtoisesti ja vailla mitään riippuvuuksia haluaisin elää kanssasi" olisi tarpeeksi. Mä olen täälläkin (tosin sinkuissa) joskus kysynyt tätä ja saanut lumivyörynä haukkuja siitä, että pelkkä vapaaehtoinen haluaminen on jotenkin "pinnallinen perusta parisuhteelle".

        "-Älä pelaa mitään pelejä normaalit miehet ei jaksa katsella ja tulkitsee olen vaikeasti tavoiteltava esityksesi niin ettet ole kiinnostunut ja häipyy paikalta. Eikä tilannetta auta yhtään jos sanoit esittäväsi. Se on itseasiassa vielä huonompi vaihtoehto. Kaikki pelit vihjailut ja elekielet saa heittää roskiin sano suoraan mitä haluat. Viimeinen keino on roikkua tällä palstalla haaveilemasta."

        En ole koskaan pelannut pelejä ja saanut ihan haukkujakin siitä, että olen liian avoin tunteistani.

        "-Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi siihen vastaava kumppani. Jos näytät shrekiltä et voi saada miesmallia tms ellet tee itsellesi jotain. Kehopositiivisuus ei saa kullia ylös tai ylioppilas arvosanat. Miehet on visuaalisia ja seksin haluaminen riippuu siitä miltä näytät miehen mielestä."

        Yksikään mies ei ole vielä tähän päivään ulkonäköäni kokonaisuutena moittinut, päinvastoin. Minusta kiinnostuvat usein miehet, jotka ovat minun silmääni liian hyvän näköisiä. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys ei ole musta lainkaan kiinnostavaa. Oman kokemukseni mukaan kaikki miehet eivät myöskään ole visuaalisia.

        "-Kukaan mies ei ole kiinnostunut naisesta joka juo ja bilettää jatkuvasti."

        En juo, enkä biletä. En ole koskaan tehnyt noita mitenkään suuremmassa määrin.

        "-Kukaan mies ei etsi äitiä"

        En huolisi miestä, joka etsii äitiä. Mä en ole äidillinen yksilö.

        "-Kukaan mies ei halua ihmistä joka on negatiivinen jatkuvasti vielä jos lisätään itsepäinen tai hemmoteltu moni kääntyy ympäri ja häipyy."

        En ole negatiivinen, vaan minua on moitittu liiasta positiivisuudesta ja tuleavaisuudenuskosta. En ole hemmoteltu, vaan nimenomaan tottunut pitämään itse huolen itsestäni ja tosiaan saanut siitä moitteita. Itsepäinen saatan olla, mutta jostain syystä sitä on aina ainoastaan kehuttu, että pidän oman pääni.

        "-Parisuhde on kahden ihmisen välinen joten pettäminen ei ole normaalia tai sallittua. Se on kerrasta poikki."

        - En ole koskaan pettänyt ketään. En ole koskaan edes kokenut mitään houkutusta sellaiseen. Se ei vaan kuulu luonteeseeni.

        Oikeastaan joo. Nyt kun tuota noin availit, huomasin itsekin samoja "virheitä"...
        Minäkään en usko parin etsimiseen yhtään... No ehkä siksikin, ettei sellainen ole tuonut tulosta koskaan ja ne harvat suhteet missä itse olen ollut, ovat vain tulleet kuin itsestään...

        Tuo mitä varaäiteihin tulee... On niitäkin miehiä olemassa jotka kaipaa talouteensa jotain äitiä ja huolenpitäjää ja määräilijää.

        Aloittajan lista on kyllä karkea yleistys...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ajatteln tuota aloituksen listaa ...

        "-Mies ei tipu taivaasta jos et tee mitään et saa mitään."

        Itseasiassa kyllä mun kaikki parisuhteeni ovat ikäänkuin tippuneet taivaasta, täysin yllättäen ja täysin odottamatta. En ole etsinyt, toinenkaan ei ole etsinyt ja sitten sitä onkin vain oltu toistemme edessä. Itse en ole etsimällä koskaan mitään löytänyt. Mä en enää usko siihen etsimiseen lainkaan. Ihmiset tuntuvat jotenkin keskittyvän liikaa siihen etsimiseen ja liian vähän elämänsä elämiseen ja sitten siihen suhteeseen kasataan kaikki paineet, että siitä elämä jotenkin alkaisi (uudelleen).

        "-Älä kysy mitä mies tuo sinulle vaan sitä mitä sinä tuot hänelle. Jos olet ajatellut elättäjää saat etsiä aika kauan ellet sitten ota jotain 30 vuotta vanhempaa miestä joka innostuu nuoruudestasi."

        En ole koskaan kysellyt tuollaisia. Mä olen jo lukioikäisenä ihan elättänyt itse itseni ja tehnyt töitä koulun ohella. Mä en myöskään kaipaa paljoa, vaan olen varsin vähään hyvin tyytväinen. Joskus tuo pikemmin on ollut se ongelma ja mä olen kuullut lauseen "et tarvitse miestä mihinkään" useamman kerran elämässäni ja miehillä on ollut paljon suuremmat vaatimukset materialle ympärillä. Moni ihminen kokee, että hänet pitäisi jotenkin tarvita ja hänellä pitäisi olla käyttöä. Sellaiset ovat lopulta aika harvassa, joille "minä täysin vapaaehtoisesti ja vailla mitään riippuvuuksia haluaisin elää kanssasi" olisi tarpeeksi. Mä olen täälläkin (tosin sinkuissa) joskus kysynyt tätä ja saanut lumivyörynä haukkuja siitä, että pelkkä vapaaehtoinen haluaminen on jotenkin "pinnallinen perusta parisuhteelle".

        "-Älä pelaa mitään pelejä normaalit miehet ei jaksa katsella ja tulkitsee olen vaikeasti tavoiteltava esityksesi niin ettet ole kiinnostunut ja häipyy paikalta. Eikä tilannetta auta yhtään jos sanoit esittäväsi. Se on itseasiassa vielä huonompi vaihtoehto. Kaikki pelit vihjailut ja elekielet saa heittää roskiin sano suoraan mitä haluat. Viimeinen keino on roikkua tällä palstalla haaveilemasta."

        En ole koskaan pelannut pelejä ja saanut ihan haukkujakin siitä, että olen liian avoin tunteistani.

        "-Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi siihen vastaava kumppani. Jos näytät shrekiltä et voi saada miesmallia tms ellet tee itsellesi jotain. Kehopositiivisuus ei saa kullia ylös tai ylioppilas arvosanat. Miehet on visuaalisia ja seksin haluaminen riippuu siitä miltä näytät miehen mielestä."

        Yksikään mies ei ole vielä tähän päivään ulkonäköäni kokonaisuutena moittinut, päinvastoin. Minusta kiinnostuvat usein miehet, jotka ovat minun silmääni liian hyvän näköisiä. Liiallinen ulkonäkökeskeisyys ei ole musta lainkaan kiinnostavaa. Oman kokemukseni mukaan kaikki miehet eivät myöskään ole visuaalisia.

        "-Kukaan mies ei ole kiinnostunut naisesta joka juo ja bilettää jatkuvasti."

        En juo, enkä biletä. En ole koskaan tehnyt noita mitenkään suuremmassa määrin.

        "-Kukaan mies ei etsi äitiä"

        En huolisi miestä, joka etsii äitiä. Mä en ole äidillinen yksilö.

        "-Kukaan mies ei halua ihmistä joka on negatiivinen jatkuvasti vielä jos lisätään itsepäinen tai hemmoteltu moni kääntyy ympäri ja häipyy."

        En ole negatiivinen, vaan minua on moitittu liiasta positiivisuudesta ja tuleavaisuudenuskosta. En ole hemmoteltu, vaan nimenomaan tottunut pitämään itse huolen itsestäni ja tosiaan saanut siitä moitteita. Itsepäinen saatan olla, mutta jostain syystä sitä on aina ainoastaan kehuttu, että pidän oman pääni.

        "-Parisuhde on kahden ihmisen välinen joten pettäminen ei ole normaalia tai sallittua. Se on kerrasta poikki."

        - En ole koskaan pettänyt ketään. En ole koskaan edes kokenut mitään houkutusta sellaiseen. Se ei vaan kuulu luonteeseeni.

        Jokainen nainen kuin mieskin on kuitenkin yksilö... Eroja löytyy ja paljon. Yksi tykkää maksalaatikosta ja toinen mummosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikeastaan joo. Nyt kun tuota noin availit, huomasin itsekin samoja "virheitä"...
        Minäkään en usko parin etsimiseen yhtään... No ehkä siksikin, ettei sellainen ole tuonut tulosta koskaan ja ne harvat suhteet missä itse olen ollut, ovat vain tulleet kuin itsestään...

        Tuo mitä varaäiteihin tulee... On niitäkin miehiä olemassa jotka kaipaa talouteensa jotain äitiä ja huolenpitäjää ja määräilijää.

        Aloittajan lista on kyllä karkea yleistys...

        Juu ja on sellaisia naisia, jotka kaipaavat "isää" pitämään puolestaan huolen kaikeasta. Meistä on moneksi, mutta valtaosa ihmisistä ei edusta mitään ääripäitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja on sellaisia naisia, jotka kaipaavat "isää" pitämään puolestaan huolen kaikeasta. Meistä on moneksi, mutta valtaosa ihmisistä ei edusta mitään ääripäitä.

        Ei tietenkään... Minä yritän pois näistä yleistyksistä... Kiitos sinulle.


      • Anonyymi

        Eiköhän se sama oikeus ole naisellakin, tehdä kuten parhaaksi näkee! Jos tuo aloitus oli meille naisille tehty; niin onnittelut, pidä tunkkis -> ihan samat sanat täältä.
        Minäkin teen oman pääni mukaan; käyn lenkillä koiran tai ystävieni kanssa. Hoidan kotini siltä ja ulkoa useinmiten itse.
        Ammattiapua kyllä saa, jos joku työ ei multa onnistu, kuten rakentaminen. Niitä kun on ihan alan ammatti ihmisiä miehiä sekä naisia, jotka suorittavat mulle hankalat hommat rahasta!

        Ai että oikein elättäjäksi; ett olisi suostuvainen! Ihan oikeesti, mitä ikäluokkaa sinä edustat?

        Tänä päivänä me naiset ollaan jo itsenäisiä; hankitaan ruokamme & asuntomme omin voimin. Sen verran vielä ett tosiaan käyn pelaamassa kerran viikossa, jos mahdollista lentopalloa porukan kanssa, ihan kuntoilu mielessä... hauskanpitoa porukalla.
        Ollaan vuokrattu yhden koulun jumppasali kerran viikossa, 3 tunniksi iltaisin,

        Mä kyllä epäilen ett saat tyytyä ihan omaan yksinäiseen seuraasi, sen verran misogyyninen asenne sulla! Sempä tähden sitä saat mitä tilasitkin! Nyt kyllä törmäsit naiseen, joka ei luimuile pakosalle! Mä olen vuosien saatossa kasvattanut itselleni teflonpinnan; olen itsenäinen ja itsepäinen... ehkä hiukan hemmoteltukin! Mutt mitään en ole ilmaiseksi saanut, kouluja olen kolunnut lävitse ja osan jättänyt kesken; huomattuani saaneen jo sen tiedon/taidon jota olin hakemassa. Tällä hetkellä olen vielä ns. pitkällä kesälomalla vuodenvaihteeseen asti! Niin mä olen päättänyt. Ja ettet nyt innostu liikaa; mä en ole työttömyyskortiston asiakas, enkä myöskään nosta mitään sosiaali avustuksia.

        Hyvää illanjatkoa kukonpoika! Pysy valitsemallasi tiellä; ettei sinusta tule tahdotonta Vihtoria! Me naiset; kun kaikki ollaan jonkin sorttisia Klaaroja, voi äijä parat. =))
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se sama oikeus ole naisellakin, tehdä kuten parhaaksi näkee! Jos tuo aloitus oli meille naisille tehty; niin onnittelut, pidä tunkkis -> ihan samat sanat täältä.
        Minäkin teen oman pääni mukaan; käyn lenkillä koiran tai ystävieni kanssa. Hoidan kotini siltä ja ulkoa useinmiten itse.
        Ammattiapua kyllä saa, jos joku työ ei multa onnistu, kuten rakentaminen. Niitä kun on ihan alan ammatti ihmisiä miehiä sekä naisia, jotka suorittavat mulle hankalat hommat rahasta!

        Ai että oikein elättäjäksi; ett olisi suostuvainen! Ihan oikeesti, mitä ikäluokkaa sinä edustat?

        Tänä päivänä me naiset ollaan jo itsenäisiä; hankitaan ruokamme & asuntomme omin voimin. Sen verran vielä ett tosiaan käyn pelaamassa kerran viikossa, jos mahdollista lentopalloa porukan kanssa, ihan kuntoilu mielessä... hauskanpitoa porukalla.
        Ollaan vuokrattu yhden koulun jumppasali kerran viikossa, 3 tunniksi iltaisin,

        Mä kyllä epäilen ett saat tyytyä ihan omaan yksinäiseen seuraasi, sen verran misogyyninen asenne sulla! Sempä tähden sitä saat mitä tilasitkin! Nyt kyllä törmäsit naiseen, joka ei luimuile pakosalle! Mä olen vuosien saatossa kasvattanut itselleni teflonpinnan; olen itsenäinen ja itsepäinen... ehkä hiukan hemmoteltukin! Mutt mitään en ole ilmaiseksi saanut, kouluja olen kolunnut lävitse ja osan jättänyt kesken; huomattuani saaneen jo sen tiedon/taidon jota olin hakemassa. Tällä hetkellä olen vielä ns. pitkällä kesälomalla vuodenvaihteeseen asti! Niin mä olen päättänyt. Ja ettet nyt innostu liikaa; mä en ole työttömyyskortiston asiakas, enkä myöskään nosta mitään sosiaali avustuksia.

        Hyvää illanjatkoa kukonpoika! Pysy valitsemallasi tiellä; ettei sinusta tule tahdotonta Vihtoria! Me naiset; kun kaikki ollaan jonkin sorttisia Klaaroja, voi äijä parat. =))
        trollikka

        Täällä kans itsenäinen, 26v nätti uranainen, jolla omat asunnot ja autot, apua auton kans saa korjaamolla jne.., ja joka saa koko ajan pakkeja miehiltä. Milloin oli ruma tai köyhä mies, milloin mun ikäsiä ja milloin 10 v vanhempia, niin näyttävät aina olevan vain seksin perässä eivätkä halua sitoutua, asua kanssani tms. Aina niillä on joku eri syy miksi eivät halua seurustella, toiset taas vaan blokkaa vailla syytä. Ensi vuonna projektina olisi vauvan hankinta itsenäisenä naisena kun nämä nykyajan miehet eivät halua enää seurustelusuhdetta tai rakkautta kun ovat vaan seksin perässä. :( Mutta kyllä unelmat toteutuu myös ilman sitä parisuhdetta :)


    • Anonyymi

      Näin naisena täytyy myöntää.Että olen hyvin imarreltu ja otettu sinun ulostuonnista liittyen naisiin ja kumppanuussuhteisiin.Siinä on niin paljon todellista faktaa naisista.Ja siitä kuinka naiset voi käyttäytyä miesten seurassa.Ei ihme jos joku mies ei halua sitoa itseään sellaisiin naisiin jotka ovat liian hallitsevia,itsekeskeisiä sekä liian määräileviä.

      • Anonyymi

        Hyvä yritys ätmi.


      • Juuri nuo mitä lopussa mainitset, on ihan täys no go itselleni myös. Jokainen saa tehdä kuten lystää tietysti. Mahtailkoon jossain muualla. Ja ihan sama mitä minä tässä lätisen kun olen jo vanha ruppanaukko ressukka.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri nuo mitä lopussa mainitset, on ihan täys no go itselleni myös. Jokainen saa tehdä kuten lystää tietysti. Mahtailkoon jossain muualla. Ja ihan sama mitä minä tässä lätisen kun olen jo vanha ruppanaukko ressukka.

        Sinun sanoilla on toki merkitystä.Kun lakkaisit vielä ruikuttamasta ja potemasta huonoa ja kurjaa itsetuntoasi.Niin onnistut silloin paremmin jopa ihmissuhteissa.


    • Anonyymi

      Nämä vinkit sopivat aivan yhtä hyvin miehille kuin naisille, ja ilmeisesti kun et itsellesi naista ole löytänyt, et itse näitä neuvojasi noudata.

    • Anonyymi

      Persoonallisuus muuten ei muistuta rasismia lainkaan. En aio avata keissiä tämän kummemmin.

    • Anonyymi

      Mies joka arvostaa pelkkää ulkonäköä on luotaantyöntävä. En ole koskaan sellaisesta pitänyt. Silloin ihmissuhde perustuu ulkoisiin seikkoihin jotka voivat muuttua. Sitten nainen jätetään, jos hän lihoo, sairastuu tms.

      Jatkuva juhliminen on luotaantyöntävää. Miestä joka bilettää kavereiden kanssa, pettää, valehtelee ja jatkuvasti on poikien mökkireissuja. On kännäämistä jne . Ei sellaista jaksa katsella.

      Myös holtiton rahankäyttö on ikävää. Jatkuva matkustelu on ikävää. Myös loputon piheys on ärsyttävää. Kuten myös muiden arvostelu, naisen mitätöinti tai arvostelu jne.

      Myös mies joka ei viitsi tehdä mitään ihmissuhteen eteen on ärsyttävä. Mies joka ei tee aloitetta eikä ole mielipidettä mihinkään.

      Elämä on hyvää ilman miestä. Saa päättää miten elää. Ei itsenäisyyttä viitsi minkä vaan miehen takia menettää. Omia unelmia on helppo toteuttaa itsenäisenä yksineläjänä.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus naisen näkökulmasta katsottuna!👍


    • Anonyymi

      "Kukaan mies ei etsi äitiä"

      Mitä hittoa sitten etsii ne itseäni 30-45 vuotta nuoremmat kollit jotka joka paikassa mouruamassa jos viihteelle eksyn ? Rasittavia tapauksia kun puhe ei tehoa ja aina joutuu vaihtamaan paikkaa kun ei muuten eroon pääse ja saa iltaansa istua rauhassa.

      ihmettelee liki seittemänkymppinen mummo

    • "Älä pelaa mitään pelejä normaalit miehet ei jaksa katsella "

      Mitä ovat "pelit"? Minusta tuntuu aina kovin luonnottomalta ja epäilyttävältä, kun täysin tuntematon munasarjakas putkahtaa eteeni ja antautuu siinä samassa. Luonnollista on tanssia aluksi soidinmenot, siinä järjestyksessä kun evoluutio on säätänyt.

      • Mitähän ne soidinmenot sitten ihmisellä on? Olisi kiva kuulla, kun en tiedä siitä yhtikäs mitään. Ja varmaan sen takia jäänytkin enimmäkseen ilman. Ei niitä enää vanhana tietysti voi oppiakaan. Sillä luulenkin, että oma peli on jo menetetty.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitähän ne soidinmenot sitten ihmisellä on? Olisi kiva kuulla, kun en tiedä siitä yhtikäs mitään. Ja varmaan sen takia jäänytkin enimmäkseen ilman. Ei niitä enää vanhana tietysti voi oppiakaan. Sillä luulenkin, että oma peli on jo menetetty.

        Soidinmenot ovat kaikki se mitä tapahtuu ennen kuumaa flirttailujaksoa. "Peli/pelaaminen" eli ole minkäänlaista flirttiä.

        1) Miehet toimivat kaikessa ja kaikkialla sillä tavalla että tytöt havaitsevat miehen, ja voivat oivaltaa/ymmärtää/havaita, että mies etsii/katselee seksuaalista parisuhdekumppania itselleen, sekä sen millainen miehen tyttömaku on.

        2) Tytöt jotka etsivät/katselevat seksuaalista parisuhdekumppania itselleen sekä arvelevat olevansa miehen tyttömaun mukaisia, antavat miehelle rohkaisuja.

        3) Mies valitsee yhden (tai kaksi) tytöistä jotka ovat antaneet rohkaisua.

        4) Mies korottaa panoksia mielitiettyään kohtaan. Vilkuilee, ihailee, ym.

        4) Tyttö korottaa panoksia miestä kohtaan jolle haluaa antautua. Yhä lyhyempi minihame, reidet paljaana tietenkin, ym.

        5) Vaiheet 3 ja 4 toistuvat kunnes -se- tapahtuu. Pitkä kuuma katsekontakti.


      • Pakaramies kirjoitti:

        Soidinmenot ovat kaikki se mitä tapahtuu ennen kuumaa flirttailujaksoa. "Peli/pelaaminen" eli ole minkäänlaista flirttiä.

        1) Miehet toimivat kaikessa ja kaikkialla sillä tavalla että tytöt havaitsevat miehen, ja voivat oivaltaa/ymmärtää/havaita, että mies etsii/katselee seksuaalista parisuhdekumppania itselleen, sekä sen millainen miehen tyttömaku on.

        2) Tytöt jotka etsivät/katselevat seksuaalista parisuhdekumppania itselleen sekä arvelevat olevansa miehen tyttömaun mukaisia, antavat miehelle rohkaisuja.

        3) Mies valitsee yhden (tai kaksi) tytöistä jotka ovat antaneet rohkaisua.

        4) Mies korottaa panoksia mielitiettyään kohtaan. Vilkuilee, ihailee, ym.

        4) Tyttö korottaa panoksia miestä kohtaan jolle haluaa antautua. Yhä lyhyempi minihame, reidet paljaana tietenkin, ym.

        5) Vaiheet 3 ja 4 toistuvat kunnes -se- tapahtuu. Pitkä kuuma katsekontakti.

        No eipä ole koskaan tuollaista tapahtunut.


      • Pakaramies kirjoitti:

        Soidinmenot ovat kaikki se mitä tapahtuu ennen kuumaa flirttailujaksoa. "Peli/pelaaminen" eli ole minkäänlaista flirttiä.

        1) Miehet toimivat kaikessa ja kaikkialla sillä tavalla että tytöt havaitsevat miehen, ja voivat oivaltaa/ymmärtää/havaita, että mies etsii/katselee seksuaalista parisuhdekumppania itselleen, sekä sen millainen miehen tyttömaku on.

        2) Tytöt jotka etsivät/katselevat seksuaalista parisuhdekumppania itselleen sekä arvelevat olevansa miehen tyttömaun mukaisia, antavat miehelle rohkaisuja.

        3) Mies valitsee yhden (tai kaksi) tytöistä jotka ovat antaneet rohkaisua.

        4) Mies korottaa panoksia mielitiettyään kohtaan. Vilkuilee, ihailee, ym.

        4) Tyttö korottaa panoksia miestä kohtaan jolle haluaa antautua. Yhä lyhyempi minihame, reidet paljaana tietenkin, ym.

        5) Vaiheet 3 ja 4 toistuvat kunnes -se- tapahtuu. Pitkä kuuma katsekontakti.

        Jaaha, luvut ovat vain numeroita, meni numerot sekaisin:

        5) Vaiheet 4_ensimmäinen ja 4_toinen toistetaan kunnes -se- tapahtuu. Pitkä kuuma katsekontakti.


    • Anonyymi

      Varsinkaan maaseudulla kumppaniehdokkaita ei vain ns. kävele vastaan, prosessia pitää avittaa vaikkapa liittymällä deittisivustoon. Itse olen sieltä löytänyt hyvän miehen. Mitä aloittaja naisesta kuvailee, en tunnista; kummallisia naisia näköjään pyörinyt hänen elämässään, ei kai tuollaisten kanssa kukaan saakaan hyvää ja turvallista parisuhdetta aikaiseksi. Onko niin, että on muna edellä menty, ja tuollaisia harakoita on sitten jäänyt haaviin?

    • Anonyymi

      Yhden olennaisen haluan lisätä: Ole henkilökohtainen. Olen tavannut lauman naisia joiden ongelma on se että he elävät kohti jotain "generistä miesroolia", tuntuu että näitä ei kiinnosta ihminen kaiken takana. Jos he haluavat "vain jonkun" tai "miehen" niin siinä ei ole mitään annettavaa minulle, minulla on oikea nimikin, luonne ja historia, mieltymyksen kohteet ja myös ongelmani.

      Jos tätä henkilökohtaisuutta ei muodostu ja nainen edes sitä hae jätän homman sikseen vaikka nainen kaikessa muussa olisikin ihan toimiva. Hän vain ei ole kiinnostunut minusta, ihmisenä ja yksilönä vaikka olisi kiinnostunut generisestä ajatuksesta miehestä ja suhteesta ja toimii ehkä tutustumisessaan ja tapailussaan sitä tarkoitusta kohti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3398
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2088
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1507
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1366
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1101
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1087
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe