Miksi ei naiset saa tulta syttymään?

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eccce553-83b9-48be-a6da-475267465c83

Onko kuitenkin kaikesta girlpowerista ja naisten yleisestä öyhötyksestä huolimatta niin että naiset vaan on se avuttomampi sukupuoli joka tarvitsee miehet tekemään ja toteuttamaan kun oikeasti on jotain tehtävä? Veikkaan että jos heimot yhdistyisivät ja tuonne menisi pari miestä ei menisi kauaakun kun jo tuli roihuaisi iloisesti takassa jonka mies siinä vasemmalla kädellä rakentaisi samalla kun laittaisi nuotiota tulille.

-harmiseikirj-

55

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taikinaa näyttivät syövän ja hyvää kuului olevan.

      Onkohan kenelläkään edes silmälaseja, niillähän saisi helposti tulen jos on auringonvaloa, kuin polttolinssillä.

      Pitäisi tietää mitä tuli tarvitsee syttyäkseen... lämpöä, happea, palavan aineen, nuo taitaa riittää jo.

      Luulen että silloin tuli syttyy heikohkosti jos siinä ympärillä on kaikkia paljon hengittämässä happea pois siltä tulelta ja puhaltamalla hiilidioksisia, kuin sammutin siihen tuleen.

      Hiilidioksidisammuttimia saa ihan kaupastakkin.

      • En oo seurannu, mutta eiks tuolla pitänyt just antaa kaikki tavarat pois: kännykät, lompakot, silmälasit ja muut. Saako sielä olla rannekelloakaan.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17996193N

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Provo

    • En oo seurannut selviytyjiä enkä tiedä millaisia naisia siellä on mutta kyllä lähestulkoot kaikki mun tähän asti tuntemani naiset ovat osanneet tulen tehdä ja sytyttää niin nuotiot, saunan/uuninpesät ja takat. Se on mun kokemus asiasta ja mun mielestä tuo sun väite naisista avuttomampina jotka tarvitsisivat miehiä toteuttamaan jotain asioita mitä eivät muka itse kykene tekemään on onneton provo ja valheellinen, täysin paikkansa pitämätön, ylimielinen, asenteellinen ja ihmiskunnan historian täysin vääräksi todistama mutta se on tietysti mun mielipide vain.🙂.

      • Anonyymi

        Naisethan niitä tulisijoja tosiaan ovat sytytelleet ja vahtineet 🙂


      • Anonyymi

        Ei se ole vääräksi todistama kun siellä naisten leiri ei tulta saa aikaiseksi, se on ainoa todistettu fakta tässä asiassa. Jos eivät saisi sinne riisiä ja muita herkkuruokia varmaan kuolisivat nälkään. Kyllä se varmaan ihmiskunnan historiassakin meni niin että joku mies sen ensimmäisen tulen teki.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vääräksi todistama kun siellä naisten leiri ei tulta saa aikaiseksi, se on ainoa todistettu fakta tässä asiassa. Jos eivät saisi sinne riisiä ja muita herkkuruokia varmaan kuolisivat nälkään. Kyllä se varmaan ihmiskunnan historiassakin meni niin että joku mies sen ensimmäisen tulen teki.

        -harmiseikirj-

        Oletpas sä oikea sovinisti! Mä sain susta ihan väärän kuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sä oikea sovinisti! Mä sain susta ihan väärän kuvan

        En ole sovinista vaan realisti. Jossain muussa asiassa naiset on sitten näppärämpiä kuin vaikka siinä että laittaa majan viihtyisäksi, mutta miehen on se maja ensin rakennettava.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vääräksi todistama kun siellä naisten leiri ei tulta saa aikaiseksi, se on ainoa todistettu fakta tässä asiassa. Jos eivät saisi sinne riisiä ja muita herkkuruokia varmaan kuolisivat nälkään. Kyllä se varmaan ihmiskunnan historiassakin meni niin että joku mies sen ensimmäisen tulen teki.

        -harmiseikirj-

        Joku selviytyjät nyt ei todista paskan vertaa. Se riippuu ihan siitä millaiset henkilöt ja yksilöt siihen on satuttu valitseen. Maailmassa on lukemattomia kertoja todistettu että naiset on ihan yhtä kykeviä selviytymään.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole sovinista vaan realisti. Jossain muussa asiassa naiset on sitten näppärämpiä kuin vaikka siinä että laittaa majan viihtyisäksi, mutta miehen on se maja ensin rakennettava.

        -harmiseikirj-

        Hahhahah. Monissa alkukantaisemmissa maissa naiset rakentaa ne majatkin miesten maatessa paikallaan. Nyt nyt Harmis..


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Hahhahah. Monissa alkukantaisemmissa maissa naiset rakentaa ne majatkin miesten maatessa paikallaan. Nyt nyt Harmis..

        Niinpä. Kuin tuota monien kehittymättömien maiden touhua katselee, niin ei voi välttyä miettimästä millä perusteella niissä edes pidetään miestä ylempiarvoisena naiseen verrattuna. Niillä yhteiskunnilla menisi likimain jokaisella paremmin, jos siellä poistettaisiin ukot päätöksenteosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kuin tuota monien kehittymättömien maiden touhua katselee, niin ei voi välttyä miettimästä millä perusteella niissä edes pidetään miestä ylempiarvoisena naiseen verrattuna. Niillä yhteiskunnilla menisi likimain jokaisella paremmin, jos siellä poistettaisiin ukot päätöksenteosta.

        Samaa olen miettinyt monesti, mikä tekee miehestä muka niin ylivertaisen, enkä ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt. Sen täytyy olla jotain jonka vain mies voi nähdä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt monesti, mikä tekee miehestä muka niin ylivertaisen, enkä ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt. Sen täytyy olla jotain jonka vain mies voi nähdä.

        Ei siitä kauan ole, kun katselin jotain dokkaripätkää Afrikasta. Siellä naisilla oli yrityksiä ja osuuskunta, jossa kalastettiin ja jalostettin niitä kaloja ja tuotoilla oli tuotu kylään sähköjä ja porautettu kaivoa jne. Mitä tekivät miehet? Istuivat palmujen alla ja ryyppäsivät päivät pitkät. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä kauan ole, kun katselin jotain dokkaripätkää Afrikasta. Siellä naisilla oli yrityksiä ja osuuskunta, jossa kalastettiin ja jalostettin niitä kaloja ja tuotoilla oli tuotu kylään sähköjä ja porautettu kaivoa jne. Mitä tekivät miehet? Istuivat palmujen alla ja ryyppäsivät päivät pitkät. 🤣

        Vähän kuten Venäjällä. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt monesti, mikä tekee miehestä muka niin ylivertaisen, enkä ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt. Sen täytyy olla jotain jonka vain mies voi nähdä.

        Ja siis en mä sitä sano, kyllä meillä ja muissa kehittyneissä maissa on paljon naisia, joille tekisi tosi hyvää painua hetkeksi sinne Afrikkaan kokeilemaan nähdä oikeasti vaivaa elämäsä eteen. Mutta niin löytyy kyllä miehiäkin, niin sieltä kuin myös meiltä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vähän kuten Venäjällä. 😉

        Kysymys kuuluu ... miksi niitä edes elätetään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis en mä sitä sano, kyllä meillä ja muissa kehittyneissä maissa on paljon naisia, joille tekisi tosi hyvää painua hetkeksi sinne Afrikkaan kokeilemaan nähdä oikeasti vaivaa elämäsä eteen. Mutta niin löytyy kyllä miehiäkin, niin sieltä kuin myös meiltä.

        Samaa mieltä. Aika avuttomia ihmisiä on paljon.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Vähän kuten Venäjällä. 😉

        Tai no kyllä mä senkin tajua, että jonkun poikiahan niistäkin jokainen on ja kyllähän äiti omastaan huolehtii, vaikka se olisikin ihan aikaansaamaton vätys. Ei siitä mihinkään pääse, vaikka kuinka raivostuttaisi. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluu ... miksi niitä edes elätetään?

        Säälistä kaiketi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai no kyllä mä senkin tajua, että jonkun poikiahan niistäkin jokainen on ja kyllähän äiti omastaan huolehtii, vaikka se olisikin ihan aikaansaamaton vätys. Ei siitä mihinkään pääse, vaikka kuinka raivostuttaisi. 🤣

        Totta tuokin, joskin äitinäkin voi pyrkiä opastamaan vätystään jo lapsesta asti. Eihän tietty kaikkiin uppoa mikään oppi ja ohjeistus, ovat niin mullikoita.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Totta tuokin, joskin äitinäkin voi pyrkiä opastamaan vätystään jo lapsesta asti. Eihän tietty kaikkiin uppoa mikään oppi ja ohjeistus, ovat niin mullikoita.

        Ei varsinkaan, jos kaikkialla ympärillä on niitä esimerkkejä, jotka istuu siellä palmun alla ja ryyppää. Saa olla varmasti aikamoinen mamma, että sen esimerkin saa kirjoitettua yli.


      • Huitale kirjoitti:

        Samaa olen miettinyt monesti, mikä tekee miehestä muka niin ylivertaisen, enkä ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt. Sen täytyy olla jotain jonka vain mies voi nähdä.

        No jotkut miehet luulee ainakin näkevänsä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No jotkut miehet luulee ainakin näkevänsä.😄.

        Se on joku ikimuinainen jäänne sellainen ajattelu, mikä yhä vaan kytee joidenkin miesten päissä.

        "Olen mies, olen luomakunnan kruunu." 🤪


      • Huitale kirjoitti:

        Se on joku ikimuinainen jäänne sellainen ajattelu, mikä yhä vaan kytee joidenkin miesten päissä.

        "Olen mies, olen luomakunnan kruunu." 🤪

        Joku sellanen se on ja oudointa on että sitä tuntuu huono itsetunto vaan lisäävän.🤔😄.


    • Anonyymi

      Jaa-a, ehkä harjotuksen puutetta. Noistakin miehistä kai kuitenkin valtaosa nyt on edes intin käyneet ja kenties siellä joskus joutuneet tultakin sytyttämään. tosin eihän se vaadin, että siellä miehissäkään on kuin yksi, joka sen osaa, että tuli saadaan syttymään.

      Itseni on pikkumukulana saamaan tulet aikaiseksi märässä metsässä märistä puista, mutta ei se taida ihan sieltä tavallisimmasta päästä oppeja olla

      p.s. linkiä en jaksanut edes avata, kun se on kuitenkinjotain "reality" höttöä.

      • Anonyymi

        Sinällään se olisi varmasti ihan mielenkiintoista tulla heitetyksi johonkin tollaseen paikkaan hetkeksi ja katsoa, että mitä siellä saisi itse aikaiseksi. Olin just tossa kesällä siskoni mökillä ja sytyttelin siellä tulta saunanpesään ja lämmitin vettä siinä samalla. Siinä taloudessa isäntä yleensä hoitaa kaikki nuo sytyttelyt ja mä ihmettelin, että miksi siellä oli joka paikassa purkkitolkulla sytytysapuja, kaikenlaisia paloja ja steriinipusseja. Löyty tyhjää purkkia ja täyttä purkkia ja purkkia, jossa on muutama jäljellä. Niitä oli joka tulisijan vieressä, vaikka liiteri oli täynnä kuivaa halkoa ja tuohtakin sai hyvin irti. Napsuttelin itselleni vähän pienempää syttöä ja otin sitä tuohta ja säästin ne sytytysavut talon isännälle jatkossakin käytettäviksi. Syttyi hyvin ilmankin.


    • Anonyymi

      Mulla on original made in USA Zippo-lighter, sillä voi sytyttää. Ikuinen takuu ja voi tankata huoltoasemallakin, tai imaqisee tipan bensiiniä jostain vain.

      • Anonyymi

        tuollaisen zippon voi jättää itsekseen puupalikan alle palamaan liekillä, mutta kuumenee kuumaksi silloin jos kauan pitää noin.


    • Johtuu siitä, etteivät ne ole tarpeeksi kuumia naisia,
      :)

      • Anonyymi

        Tai ehkä ne on väärällä tavalla kuumia. Hot ´n steamy ei kyllä helposti syty.


    • Anonyymi

      Kännykän käyttö kielletty. Lähes blondivitsi 😂🤣😅 onhan näitä

    • Anonyymi

      Nii, selviytyjissä ihan ITE sytyttää ja sammuttaa tulta yhtäaikaa.

      Piirittää tulen tuulen suojaan, mutta samalla oikein syvään hengittämällä
      ahmii kaiken hapen tulelta omiin keuhkoinin, jolloin sitten ulos keuhot hengittävät hiilidioksidia kuin 178,67euron hiilidioksidisammutin Kärkkäiseltä.

      Hengityssammutin.

    • Meillä kaikilla on vahvuutemme ja heikkoutemme. Kaikilla ei aina sytytä. 😊🔥💡

    • Anonyymi

      Siinä se nyt taas nähtiin. Ei pärjää nainen/naiset ilman miestä.

    • Anonyymi

      "Pirkoille" koittais varma nälkäkuolema jos ei kulisseissa sais mättää pikaruokaa.

    • Ei nuo naiset miehiä tarvitse, mutta miesten heimon käytössä olevat tulukset olisivat varmaan heille hyvä apu.

      Henkilökohtaisesti täytyy kyllä todeta, että minä olisin aika surkea pyromaani ilman jotain liekinheitintä..

      • Anonyymi

        Tuhoon tuomittu heimo... 😂


      • Anonyymi

        No sehän selitti sitten jo koko kuvion. Jos on tulukset käytössä, niin tulentekohan on todella helppoa.


      • Anonyymi

        Jos taas ei ole noin helppoa keinoa kuin tulukset käytössä, eikä ole kylmä, eikä ole mitään varsinaista pakottavaa tarvetta kypsentää/keittää mitään, niin voi olla olemassa kiireisempiäkin tehtäviä, kuin yrittää hinkata tulta tai iskeä kipinää. Maksaako vaivaa?


    • Mitenhän pahasti naiset ovat sinua satuttaneet, kun koet noin vahvaa tarvetta lyödä naisia alas kaikin mahdollisin tavoin?

      • Minä en ole tiedätkös tuosta ihan varma. 🤔 - Siis, kun minusta nämä Harmiksen aloitukset toistavat aina vähän samaa kaavaa, on siinä hänen linkkaamassaan lehtiartikkelissa kyse sitten sodasta tai naisista tai mistä kulloinkin.. En usko, että hän joka kerta lukisi jutut niin huolimattomasti, että hän vain vahingossa jättää jonkin olennaisen asian mainitsematta, niin kuin nyt nämä tulukset, mikä jutussa selvästi kerrotaan.

        Hän varmaan luottaa siihen, että suuri osa palstalaisista ei edes avaa niitä linkkejä tai eivät ainakaan lue niitä ajatuksella. - Sitten hän vaan kehittää omia teorioitaan, jotka ovat tarkoituksellisen ärsyttäviä ja saavat ihmiset vaihtamaan mielipiteitä. - Ja aina ilmestyy paikalle niitä, jotka kaatavat lisää bensaa liekkeihin omalla provoilullaan. 😄

        Minä luulen, että Harmis vain laittaa keskustelupalstaa keskustelemaan, eikä välttämättä lainkaan ole itse lopulta edes sitä mieltä mitä kirjoittaa. 😉


      • Anonyymi

        Miksi totuuden kertomista pitäisi salailla? Ok se on nykyaikaa, että älä kerro mitä ajattelet ja sensuroi puheesi, mutta ei se totuutta silti vaikenemallakaan muuksi muuta että tulta eivät ole saaneet. Feministithän kyllä mielellään dissaavat miehiä kaikessa, mutta auta armias jos arvostelee toisinpäin niin herneet nokkaan. Sellainen tasa-arvo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi totuuden kertomista pitäisi salailla? Ok se on nykyaikaa, että älä kerro mitä ajattelet ja sensuroi puheesi, mutta ei se totuutta silti vaikenemallakaan muuksi muuta että tulta eivät ole saaneet. Feministithän kyllä mielellään dissaavat miehiä kaikessa, mutta auta armias jos arvostelee toisinpäin niin herneet nokkaan. Sellainen tasa-arvo.

        Ja siihen totuuteenhan liittyy hyvin olennaisesti tämä kohta artikkelissa:

        "Tilanteeseen vaikuttaa toki se, ettei heimolla ole käytössä tuluksia, toisin kuin miesten Ular-heimolla."


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä en ole tiedätkös tuosta ihan varma. 🤔 - Siis, kun minusta nämä Harmiksen aloitukset toistavat aina vähän samaa kaavaa, on siinä hänen linkkaamassaan lehtiartikkelissa kyse sitten sodasta tai naisista tai mistä kulloinkin.. En usko, että hän joka kerta lukisi jutut niin huolimattomasti, että hän vain vahingossa jättää jonkin olennaisen asian mainitsematta, niin kuin nyt nämä tulukset, mikä jutussa selvästi kerrotaan.

        Hän varmaan luottaa siihen, että suuri osa palstalaisista ei edes avaa niitä linkkejä tai eivät ainakaan lue niitä ajatuksella. - Sitten hän vaan kehittää omia teorioitaan, jotka ovat tarkoituksellisen ärsyttäviä ja saavat ihmiset vaihtamaan mielipiteitä. - Ja aina ilmestyy paikalle niitä, jotka kaatavat lisää bensaa liekkeihin omalla provoilullaan. 😄

        Minä luulen, että Harmis vain laittaa keskustelupalstaa keskustelemaan, eikä välttämättä lainkaan ole itse lopulta edes sitä mieltä mitä kirjoittaa. 😉

        Saatat hyvinkin olla oikeassa 😄 Tuntuu silti koomiselta, että joku jaksaa käyttää niin paljon energiaa kääntääkseen kaiken mahdollisen ja mahdottoman tukemaan sitä ajatusta, että feministit ovat ottaneet kaiken vallan ja oikeudet miehiltä. Mahtaa olla raskasta suoltaa tuota samaa agendaa oli kyse sitten tulen sytyttämisestä tai pettämisestä 🤔

        Eipä siinä silti mitään, saahan sitä mielipiteensä sanoa ja jos keskustelua syntyy, niin aina parempi 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Saatat hyvinkin olla oikeassa 😄 Tuntuu silti koomiselta, että joku jaksaa käyttää niin paljon energiaa kääntääkseen kaiken mahdollisen ja mahdottoman tukemaan sitä ajatusta, että feministit ovat ottaneet kaiken vallan ja oikeudet miehiltä. Mahtaa olla raskasta suoltaa tuota samaa agendaa oli kyse sitten tulen sytyttämisestä tai pettämisestä 🤔

        Eipä siinä silti mitään, saahan sitä mielipiteensä sanoa ja jos keskustelua syntyy, niin aina parempi 😁

        Niinpä. Harrastuksensa kullakin 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi totuuden kertomista pitäisi salailla? Ok se on nykyaikaa, että älä kerro mitä ajattelet ja sensuroi puheesi, mutta ei se totuutta silti vaikenemallakaan muuksi muuta että tulta eivät ole saaneet. Feministithän kyllä mielellään dissaavat miehiä kaikessa, mutta auta armias jos arvostelee toisinpäin niin herneet nokkaan. Sellainen tasa-arvo.

        Kuka on sanonut, että totuutta pitäisi salailla? Ihan vapaasti täällä kaikki saa mielipiteensä ja ajatuksensa sanoa. Tämä ko juttu nyt on vain vähän hassu, jos naisten tulentekotaitoja moititaan samaan aikaan, kun miehet ovat saaneet tulen aikaiseksi tulusten avulla.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinpä. Harrastuksensa kullakin 😅

        Juuri niin, mistä kukakin sitten kiksinsä saa 😄


    • Anonyymi

      Jos ne ei vaan osaa hinkata keppiä niin hyvin kuin miehet?
      :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Siinä ei nyt feminismi auta.

      Ei olis 8 miljardin ihmiskuntaa someilemassa(kaan), jos ei olis ollut miehiä huolehtimassa mm. siittämisestä, tulienteosta, puolustamisesta, ruuanhankinasta metsästyksellä ja kalastuksella, vuotien ja asuinsijojen rakentamisin, vaelluksin otollisille ja turvallisille asuinpaikoille ja asettumisella niille.

    • Anonyymi

      Bear Grylls sarjassa miehet ja naiset kilpailivat toisiaan vastaan ja sama juttu. Miehet rakensivat majat, tekivät tulet, kalastivat ja metsästäjät, naiset eivät saaneet mitään aikaiseksi ja tuottajat joutuivat puuttumaan ja pelastamaan naiset useampaan kertaan.

    • Se on aika paljon helpompaa tuluksilla kuin yrittää oikeasti vanhoilla metodeilla, hinkata kepukkaa toista vasten. Jos et usko, niin käypä kokeilemassa, takaan että saat viihdettä, jos jaksat vielä nauraa, ylipäänsä ja etenkin itsellesi.

      • Anonyymi

        Ei sitä helpoksi ole väitettykään mutta sarjan historiassa kaikki muut leirit on tulen saaneet aikaiseksi nopeammin ja osa varmasti ihan hinkkaamalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä helpoksi ole väitettykään mutta sarjan historiassa kaikki muut leirit on tulen saaneet aikaiseksi nopeammin ja osa varmasti ihan hinkkaamalla.

        -harmiseikirj-

        En ole suomi-versiota katsonut, mutta jenkki-version osalta muistelen ekojen tuotantokausien osalta ettei kukaan onnistunut hinkkaamalla tulta tekemään. Ensimmäinen onnistunut oli joku erähessu joka todella tiesi mitä oli tekemässä ja silläkin oli vaikeata kun ilmankosteudesta johtuen sytyke ei ollut riittävän kuiva. Hoitivat sitten niitä kekäleitä kuin vauvoja.

        Olen melko varma, että useimmiten on tulukset käytössä hinkkaamisen sijaan, sen verran paljon taitoa ja kuivaa ilmaa se hinkkaus vaatii. Jossain kosteassa tropiikissa hinkkaamalla ei saa kuin rakkoja aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Kyllä naiset sais tulta kun kutsuis miehen tulta tekemään pussailu palkalla no jos pimppii antaa niin tuli on taattu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe