Se on meikäläisen aika jättää Suomi24

Anonyymi-ap

Niin kuin moni muukin on tehnyt.

39

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhu nyt vaan omasta puolestas

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mistä tiedät?

      • Anonyymi

        Ai että moni on jättänyt vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että moni on jättänyt vai?

        Että on aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että on aika?

        Siitä, jos itsestä tuntuu siltä. Tosin sanoa voi mitä vaan ja silti saattaa jatkaa.


    • Anonyymi

      Tarpeeksi on sivistynyt aika on vähissä
      The Köde

    • Eipä tätä paikkaa kannata kovin tosissaan ottaa.

      • Anonyymi

        No ei.


    • Anonyymi

      Laskin nopeasti että ainakin kymmenen anonyymiä on jättänyt palstan. Se on aika paljon.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, jos ne on kirjoittanut anonyymisti?


      • Ihmisiä tulee ja menee tälläisissa paikoissa. Aivan kuin Prisman ovista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ihmisiä tulee ja menee tälläisissa paikoissa. Aivan kuin Prisman ovista.

        Prisman ovista tosiaan. Ja harva sinne palaa. Aika pettymys koko Prisma. Huonompaa tavara oli kun Sokoksessa, mutta sokos lopetettiin. Ei saa hyvää tavaraa enää. Käyttötavarasta olenkin jo kertonu täällä, mutta sama on ruuassakin. Sokoksessa leikkeleetkin siivutettiin siellä paikan päällä käsin ja käärittiin paperiin. Ei ollut muovista ongelmaa. Toisin on Prisma, joka on täynnä muovilaatikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, jos ne on kirjoittanut anonyymisti?

        Se oli sarkasmia.


    • Se om moro 🙋‍♀️

    • Anonyymi

      Miten kukaan on voinut keksiä äidin kanssa seurustelua? Sehän on laitonta.

    • Nääh! Mitä turhia? Aina voi ottaa palstalomaa ja pitää breikin. Tauko teke hyvää.

      Te suhtaudutte tähän palstailuun aivan liian vakavasti.
      Tämä on viihdettä, eikä edes mitenkään korkealaatuista. Jokainen tekee palstailustaan juuri niin viihdyttävää kuin itse haluaa.

      Asennekysymys. 😃🌺

      • Anonyymi

        Ja siksi täällä saa puhua asioita, jotka eivät ole totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi täällä saa puhua asioita, jotka eivät ole totta.

        Ei tietenkään saa, mutta älä jää ruokkimaan trollia. Kiellät valheet ja jätät sen sikseen. Ei kannata jatkaa.
        Siirryt luontevasti seuraavaan ketjuun ja keskustelet aivan muista asioista.
        Nouse tilanteen yläpuolelle.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei tietenkään saa, mutta älä jää ruokkimaan trollia. Kiellät valheet ja jätät sen sikseen. Ei kannata jatkaa.
        Siirryt luontevasti seuraavaan ketjuun ja keskustelet aivan muista asioista.
        Nouse tilanteen yläpuolelle.

        Trolli voi pelastaa elämänsä jos hän lopettaa trollauksen.


      • Viihdettä enimmäkseen ja ajankulua iltaisin silloin, jos ei jaksa katsoa televisiota tai ei ole vielä nukkumaanmenoaika tai odottelee jotain ohjelmaa alkavaksi televisiosta jne. Mutta voi täällä ilmaista mielipiteensäkin, jos aihe on sellainen, että haluaa siihen sanoa myös jotain vähän painavampaa asiaa kuten vaikka nykyisen hallituksen touhuihin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Viihdettä enimmäkseen ja ajankulua iltaisin silloin, jos ei jaksa katsoa televisiota tai ei ole vielä nukkumaanmenoaika tai odottelee jotain ohjelmaa alkavaksi televisiosta jne. Mutta voi täällä ilmaista mielipiteensäkin, jos aihe on sellainen, että haluaa siihen sanoa myös jotain vähän painavampaa asiaa kuten vaikka nykyisen hallituksen touhuihin.

        Palstailu on juuri sitä, mitä itse haluaa sen olevan. Keskusteluihin osallistuminen useammin, tai harvemmin on jokaisen itsensä säädeltävissä.
        Painavaa, tai kevyttä viihdettä, kaikille oman maun mukaan. 😊

        Eläköön sanan-, mielipiteen- ja ilmaisunvapaus! ✨🏆


      • tosi.typy kirjoitti:

        Palstailu on juuri sitä, mitä itse haluaa sen olevan. Keskusteluihin osallistuminen useammin, tai harvemmin on jokaisen itsensä säädeltävissä.
        Painavaa, tai kevyttä viihdettä, kaikille oman maun mukaan. 😊

        Eläköön sanan-, mielipiteen- ja ilmaisunvapaus! ✨🏆

        Näinpä.


    • Morjes ja ens kertaan taas. Niinhän ne kaikki aina sanoo ja kohta taas notkuu rivissä. Minäkin. 😃

      • Anonyymi

        Mäki oon monta kertaa sanonu niin 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon monta kertaa sanonu niin 😀

        Moni sanoo, uhoaa oikein. 😜

        Toiset jopa keljuilee muitten täällä notkumisesta, en minä vaan tyyliin ja kohta taas on vähintäänkin lukemassa juorut. 🤣


      • Tämä on monesti totta.


      • Huitale kirjoitti:

        Moni sanoo, uhoaa oikein. 😜

        Toiset jopa keljuilee muitten täällä notkumisesta, en minä vaan tyyliin ja kohta taas on vähintäänkin lukemassa juorut. 🤣

        Minä olen vain hetken poissa palstalta. Joskus olin poissa kuukausia, mutta aina palasin takaisin. Nytkin olin runsaan viikon poissa, mutta sitten yöllä tuli hetki jolloin halusi tarkistaa - mitä juttuja on suomi24.fi:ssä ja ketä kirjoittajia on liikkeellä.

        Hyvää yötä, aamu ja sunnuntaipäivää tai alkavaa viikkoa! :)


    • Anonyymi

      LUENKO OIKEIN?HA

    • Täällä mennään ja tullaan kuin pyöröovista. Mennään sisään ja sitten ulos ja kohta taas sisään. Se on hei ja sitten terve taas.

    • Anonyymi

      Minua on luultu myös kakaraksi.

    • Anonyymi

      Tuliko aloittajalle loppuun palaminen burn out, jos on liikaa palstaillut.
      No pieni tauko ja aloittaja kirmaa kohta takaisin, kun vieroitus oreet käyvät liian tukaliksi.

    • Eipä tää ole enää samanlaista kuin oli vielä 2 vuotta sitten. Kovasti on hiljentynyt. Ketään enää kiinnosta.

      • ja miksi kiinnostaisi, kun ei tosielämässä tapahdu mitään. Täällä vaan tyhjää lätinää kaikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja miksi kiinnostaisi, kun ei tosielämässä tapahdu mitään. Täällä vaan tyhjää lätinää kaikki.

        Tällä palstalla vastataan paremmin kuin esimerkiksi yleistä somesta palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla vastataan paremmin kuin esimerkiksi yleistä somesta palstalla.

        Somessa jengi on yhtä varovaista kuin normielämässäkin. Koska omalla naamalla ei uskalleta sanoa mitään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Somessa jengi on yhtä varovaista kuin normielämässäkin. Koska omalla naamalla ei uskalleta sanoa mitään.

        Mitäh minähän täällä omalla naamalla sanonut mitäkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitäh minähän täällä omalla naamalla sanonut mitäkin.

        Poikkeuksiakin toki on... Mikkojuhan myös. No on mullakin melkein oma naama tuossa kuvassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Poikkeuksiakin toki on... Mikkojuhan myös. No on mullakin melkein oma naama tuossa kuvassa.

        Ehkäpä nähdään joku päivä ne oikeat kasvot ja toivon kovin että opit pessimisti vain elämässään jättää yrittämättä, elä toimi pessimistin tavoin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe