Mieti vanhana vapolaisena

Ihmisarvoa, koska Suomen valtio omisti Vapon sahan tuohon aikaan ja valtio kyllä työntekijöitään on arvostanut!
Ihmisarvoni on kyllä KISSOJEN ja KOIRIENKIN PASKOJEN ARVOA ALEMMASSA ARVOSSA TÄSSÄ KUNNASSA ja niin on myös Suomen valtion joka maat sekä sahan alunperin omisti!

Kukahan Peuravuonon sahan maat nykyisin omistaa jossa koko kunnan löytö kissat sekä koirat käy paskalla!?
Ja oli joku eläin hotelli kai tuolla nykyisin on!

Olin vissiin YKSIN tuolla töissä Erkin kanssa joka tosin KUOLI ja kaikki vapolaiset keräs omaisille muistorahaa, koska hän oli heidän viimeinen LUOTTAMUSMIES. Isäni jäi eläkkeelle, mutta TODISTEET riittää siihen että OMA PERHE ARVOSTI ERKKIÄ rahana, koska KISSOJEN ja PASKOJEN ARVOKIN on menneet myös ERKIN ELÄMÄN TYÖN EDELLE!

Pomo Erkki oli eri Erkki ja hän on kuollut myös!

15

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistaakseni Erkin muistorahat kerättiin meille ja olin jo tuolloin saanut Vanhemman panostajan kuulustelun suoritettua.

      Muistan, että kaikki oli sopineet ettei niitä rahoja laiteta tilille vaan toimitetaan kirjekuoressa ja kaikkien nimet jotka muistorahakeräykseen osallistui kirjoitettiin adressiin.

      Minä suosittelin hänen tyttöä aina jos joku siivoojaa tarvi.

      Erkin tyttö käyttää vielä hänen sanoja ” Kyllä naiselle miehen palkka kuuluu!”

      Minusta ei kyllä kuulu, koska ei hän ole hoitanut tehtäviään niin, kuin NAISEN kuuluu joka arvostaa isäänsä joka oli työmies ja vielä VALTION SAHALTA aloitti uransa.

      Se on heidän häpeä jos EIVÄT häntä kotona arvostaneet eläessään eikä kuoleman jälkeen!

      2vuotta on mennyt jo ja IHMISARVONI ON LASKENUT TUONKIN JÄLKEEN!

      Olen ISS:lle siivonnut samoja rakennuksia joita sama mies huolsi, kun sahan työt loppu!

      Saatana!!! ISS:lle vielä suosittelin tyttöä, koska oletin että hän tietää sen että olen ollut hänen isänsä työkaveri!

      Voi olla, että ollaan oltu myös tuolloin saman katon alla töissä. Hän oli päivällä huoltomiehenä töissä ja minä taas illalla siivosin!

      Kyllä KUNNIOTA OSATAAN VAATIA ja ihmisen arvo on eläinten paskojen alemmassa arvossa!

      Häpäisty kyllä kaikella mahdollisella tavalla, koska omaiset olis voineet estää ilmoittamalla miksi noin ei saa toimia ja mihin tuo perustuu!

      Kunnanjohtaja ja kunnanhallitus näitä kauppoja on hoidelleet, koska kunta osti sahan sekä tontin!

      Tähän EI LIITY FACEBOOK tai some yleensäkään, koska kaikki ei ole facebookissa EN EDES minä vaikka IDIOOTIT noin väittää!

      Vapolle jos pääsi töihin niin sehän oli lottovoitto, koska työnantaja oli Suomen valtio.
      Peuravuonon VAPON sahalta lähtenyt puu meni VALTIONRAUTATIELLE ja kyseessä on kiskojen välissä olevat RATAPÖLKYT ja puiset pylväät joissa sähköjohdot roikkuu on myös Peuravuonon sahalta, koska Inarin mänty on kestävää ja hyvin arvostettua ihan SUOMESSA ja ei niitä polteta vaan nuo ostetaan käytettynäkin rakennus tarpeiksi.

      • Ensimmäiset hillat jotka poimin sekä möin osti Karigasniemeltä Härkösen kauppa ja Härkösen Hilkan kunnian yli ette muuten kävele!

        Minulla ei ole riitaa eikä mitään ongelmia Härkösten kanssa, koska Coronarian kuntoutuksessa Härkönen ei ollut minun ohjaajia vaan juttelin vanhana tuttuna, kun Elämän kaari tehtävää tein joka jäi Coronarian kaappiin enkä ole sitä koskaan hakenut sieltä.

        Kosken vanhassa kaupassa muisteltiin menneitä sekä ihmisiä joita arvostetaan vieläkin.

        Ei Kosken vanhaa kauppaa muisteltu, koska ei me oltu kumpikaan töitä tehty Koskelle ja Elämän kaareni jota tein liittyi työelämään sekä minulle tärkeisiin ihmissuhteisiin eli AIKAAN, kun PUHELIMET oli kotona johdon nokassa pöydällä.

        En halunnut muistaa, että Kosken kauppaan tuli Ivalon ENSIMMÄISET KÄNNYKÄT myyntiin ja kenet pisti niitä vielä myymään!

        En ole tuosta Kosken kaupasta muuta hakenut, kuin Polkupyörän jonka sain äitienpäivälahjaksi 1991 vuonna ja se jäi Espooseen. Oli suomalainen NOPSA ja puhelimen myyjä sano : Helevetin hyvä PYÖRÄ!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ensimmäiset hillat jotka poimin sekä möin osti Karigasniemeltä Härkösen kauppa ja Härkösen Hilkan kunnian yli ette muuten kävele!

        Minulla ei ole riitaa eikä mitään ongelmia Härkösten kanssa, koska Coronarian kuntoutuksessa Härkönen ei ollut minun ohjaajia vaan juttelin vanhana tuttuna, kun Elämän kaari tehtävää tein joka jäi Coronarian kaappiin enkä ole sitä koskaan hakenut sieltä.

        Kosken vanhassa kaupassa muisteltiin menneitä sekä ihmisiä joita arvostetaan vieläkin.

        Ei Kosken vanhaa kauppaa muisteltu, koska ei me oltu kumpikaan töitä tehty Koskelle ja Elämän kaareni jota tein liittyi työelämään sekä minulle tärkeisiin ihmissuhteisiin eli AIKAAN, kun PUHELIMET oli kotona johdon nokassa pöydällä.

        En halunnut muistaa, että Kosken kauppaan tuli Ivalon ENSIMMÄISET KÄNNYKÄT myyntiin ja kenet pisti niitä vielä myymään!

        En ole tuosta Kosken kaupasta muuta hakenut, kuin Polkupyörän jonka sain äitienpäivälahjaksi 1991 vuonna ja se jäi Espooseen. Oli suomalainen NOPSA ja puhelimen myyjä sano : Helevetin hyvä PYÖRÄ!

        Mietin missähän olen oikein pyörinyt töissä, kun panostajan paperit sain ja keitä minun työkaverit oli!?

        2 timpuria ainakin oli ja molemmat on kuolleet.
        Sanovat molemmat : Kyllähän minä sinut tiedän, mutta nimeä en tienny!

        Toinen ties sedän ja kerto, että oli ollu sillä töissä.
        Sanoin : En ole tekemissä ja enkä mene käymään, koska ei ole asiaa ja kyllä poikansa isänsä ja äitinsä paskat voi hoitaa, mutta en auta vaikka liitynkin asiaan mutta he ei kunnioita ketään!

        Kysy: Eikö omaisuudet kiinnosta?
        Sanoin : Kuka saatana haluaa omaisuutta joka on häpäisty jo aikoja sitten sutkaamalla joten en kyllä huolia vaikka matelis sekä anelis, että auta koska menetän kaiken!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Mietin missähän olen oikein pyörinyt töissä, kun panostajan paperit sain ja keitä minun työkaverit oli!?

        2 timpuria ainakin oli ja molemmat on kuolleet.
        Sanovat molemmat : Kyllähän minä sinut tiedän, mutta nimeä en tienny!

        Toinen ties sedän ja kerto, että oli ollu sillä töissä.
        Sanoin : En ole tekemissä ja enkä mene käymään, koska ei ole asiaa ja kyllä poikansa isänsä ja äitinsä paskat voi hoitaa, mutta en auta vaikka liitynkin asiaan mutta he ei kunnioita ketään!

        Kysy: Eikö omaisuudet kiinnosta?
        Sanoin : Kuka saatana haluaa omaisuutta joka on häpäisty jo aikoja sitten sutkaamalla joten en kyllä huolia vaikka matelis sekä anelis, että auta koska menetän kaiken!

        Kyllä minä kolttatilan tarinan tiedän, mutta hoitakoon sotkunsa itse.
        Olen toiminut niin, kuin isän äidin kanssa olen sopinut.

        Hän oli pyytänyt sanomaan mulle, että ” Mummo käski mennä töihin!
        Meni ja olin töissä, kun mummo kuoli.
        Lakia olen lukenut kokoajan ja lukion ehdin käymään eläkkeellä, koska en tee lakilla töitä vaan käsillä sekä päällä!

        Ei mummo ole tuota edes vaatinut vaan sedät pakotti mummoa tenttaamaan minua, kun koulun jälkeen menin käymään. Tuo oli sovittu ja sano : Tuut mummolaan kun lukiolla loppuu koulupäivä.

        En toisten häpeistä ota itselleni ristiä, koska he on ihmisiä jotka ei ole koskaan arvostaneet omia vanhempiaan. Minun vanhemmat kyllä on ja minua isovanhemmat kunnioitti myös, koska pyysin heitä meille Ruotsiin Jouluksi niin voin näyttää kaiken josta mummolle aina kerroin.
        Ivalossa tulivat myös Jouluksi meille, koska menin mummolaan ja sanoin : Tuutte meille Jouluksi.
        Kysyvät : Oletkos kotona keskustellut asiasta?
        Vastaus oli : En ole, koska kysyin ensin teiltä tai oikeesti päätin, mutta kerron kotona!
        Tulivat ja jouduin kotona töihin, koska äiti sano : Teet joulua, koska olet kutsunu ominpäin mummon ja vaarin meille Jouluksi!
        Olin 13vuotias ja kyllä jouduin vastuun kantamaan, mutta opin että jos jotain ominpäin teen ja ilman lupaa niin hoidan oman osuuden enkä delegoi jollekki toiselle jolla on paljon muutakin tekemistä.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllä minä kolttatilan tarinan tiedän, mutta hoitakoon sotkunsa itse.
        Olen toiminut niin, kuin isän äidin kanssa olen sopinut.

        Hän oli pyytänyt sanomaan mulle, että ” Mummo käski mennä töihin!
        Meni ja olin töissä, kun mummo kuoli.
        Lakia olen lukenut kokoajan ja lukion ehdin käymään eläkkeellä, koska en tee lakilla töitä vaan käsillä sekä päällä!

        Ei mummo ole tuota edes vaatinut vaan sedät pakotti mummoa tenttaamaan minua, kun koulun jälkeen menin käymään. Tuo oli sovittu ja sano : Tuut mummolaan kun lukiolla loppuu koulupäivä.

        En toisten häpeistä ota itselleni ristiä, koska he on ihmisiä jotka ei ole koskaan arvostaneet omia vanhempiaan. Minun vanhemmat kyllä on ja minua isovanhemmat kunnioitti myös, koska pyysin heitä meille Ruotsiin Jouluksi niin voin näyttää kaiken josta mummolle aina kerroin.
        Ivalossa tulivat myös Jouluksi meille, koska menin mummolaan ja sanoin : Tuutte meille Jouluksi.
        Kysyvät : Oletkos kotona keskustellut asiasta?
        Vastaus oli : En ole, koska kysyin ensin teiltä tai oikeesti päätin, mutta kerron kotona!
        Tulivat ja jouduin kotona töihin, koska äiti sano : Teet joulua, koska olet kutsunu ominpäin mummon ja vaarin meille Jouluksi!
        Olin 13vuotias ja kyllä jouduin vastuun kantamaan, mutta opin että jos jotain ominpäin teen ja ilman lupaa niin hoidan oman osuuden enkä delegoi jollekki toiselle jolla on paljon muutakin tekemistä.

        Mee sinne treffeille niin saadaan akat vaihtoon koska ei ne ymmärrä muuten lähteä. Ei kukaan mies halua olla akan kanssa joka kyttää mitä toiset tekee ja vaati vielä kunnioittamaan myös meitä jotka ollaan heidän miehiä.
        Ne nyöryyttävät meitäkin ja ei kaikki miehet olla yrittäjä vaan työntekijöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mee sinne treffeille niin saadaan akat vaihtoon koska ei ne ymmärrä muuten lähteä. Ei kukaan mies halua olla akan kanssa joka kyttää mitä toiset tekee ja vaati vielä kunnioittamaan myös meitä jotka ollaan heidän miehiä.
        Ne nyöryyttävät meitäkin ja ei kaikki miehet olla yrittäjä vaan työntekijöitä.

        Ai niin se vanhempi herra jota pitää kunnioittaa on YRITTÄJÄ joten heitähän me kyllä voidaan kunnioittaa!

        Ukonjärven yrittäjä juttu on kyllä pakottamista yrittäjäksi myös koska ei minulta ole kysytty haluanko alkaa.

        Mun kyllä pakko joku äijä saada kaveriksi koska tuota elinkautista ei kyllä kukaan tervejärkinen viitsi yksin kärsiä!
        Viimeksi naulasivat melkeen seinään, kun tein omat ja huoltomiehen hommat lopulta sekä kysyin : Pitääkö opetella auraamaan ku ei vissiin kuskiakaan ole trakotoriin!

        Olisin opetellu, mutta kävin ilmeisesti jo munille niin alko naulapyssyllä ampumaan.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ai niin se vanhempi herra jota pitää kunnioittaa on YRITTÄJÄ joten heitähän me kyllä voidaan kunnioittaa!

        Ukonjärven yrittäjä juttu on kyllä pakottamista yrittäjäksi myös koska ei minulta ole kysytty haluanko alkaa.

        Mun kyllä pakko joku äijä saada kaveriksi koska tuota elinkautista ei kyllä kukaan tervejärkinen viitsi yksin kärsiä!
        Viimeksi naulasivat melkeen seinään, kun tein omat ja huoltomiehen hommat lopulta sekä kysyin : Pitääkö opetella auraamaan ku ei vissiin kuskiakaan ole trakotoriin!

        Olisin opetellu, mutta kävin ilmeisesti jo munille niin alko naulapyssyllä ampumaan.

        Yli 50vuodepaikkaa saatiin lomakylään talvella laitettua ja kesällä pikku mökit päälle. Siivosin, petasin, pyykkäsin ja huolehdin leirikeittiöön asikkaille kuivaruokia mitä asiakkaat oli jättäneet.
        Välillä joutu pesemään liinavaatteita, kun ei pesulasta saanu pyykkiä.

        Aika harvoin olin 8 tuntia töissä.
        Roskat huolehdin niin saivat tyhjentää astiat.

        Tein perussiivoukset niin hyvin, että siivous hoitu tuosta vaan.
        Imuun pääsin niin näppärästi, että illat istuin ja kattelin telkkaria ja välillä juttelin asiakkaiden kanssa.

        Kukaan ei edes kyselly alkoholia vaan asiakkaat kysy : Ootkos yksin töissä?
        Sanoin : En ole vaan isäntä ja emäntä istuu respassa.
        Sain Maitokärryt joilla kävelin ympäri lomakylää.
        Sanoin asikkaille, kun kysyvät miks ei ole mitään myytävää.
        Vastasin : Meillä myydään vain LUONTOA!

        Kävin testaan toisessa paikassa niin mökkien siivoukset, kaikkien pyykkien pesut sekä pihahuollot tekasin tuosta vaan.

        Olen aina jääny yksin, koska MIEHET lähtee pois.
        Klo 10-11 menin töihin ja siivosin kaikki mökit, 5 huonetta ja pesin pyykit sekä välillä saatoin facettaa ja klo 16 viimeistään soitin isälle : Tuu hakemaan!
        Ei ollu omaa autoa enkä lopulta edes halunnut autoalla ajaa, koska nopeampaa pääsi kävellen ja kunto nousi samalla.

        En osaa kirjoittaa, mutta 2 miestä Pohjois-Karjalasta katteli Inarijärven karttaa ja he oli menossa Nellimiin.
        Minä pyhkäsin paikalle ja kattelin heidän kanssa.
        Käytiin karttaa läpi ja sanoin : Eiköhän nuo kaikki vedet ole yhtä suurta Inaria!
        Toinen sano: Me mennään Nellimin hotellissa käymään kahvilla.
        Sanoin : Ei kai se ole edes auki ja eihän ne edes myy kahvia!
        Toinen kysy : Mistä voit tietää?
        Sanoin : 1 ainut sotaveteraani jolle kuuluu joka päivä ruoka niin hänen pitää mennä taksilla Ivaloon, koska ei Nellimin hotellista ei saa ruokaa ja jos sais niin ei saa kyytiä, ku ei ne auta edes paikallista sotaveteraania niin pääsee syömään.

        Lähtivät kattomaan, että onko juuri tosi.
        Sanoin : Oon kerran kuussa vieny ruokaa, kun äiti käy siivoamassa ja autan välillä sekä juttelen mummon kanssa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Yli 50vuodepaikkaa saatiin lomakylään talvella laitettua ja kesällä pikku mökit päälle. Siivosin, petasin, pyykkäsin ja huolehdin leirikeittiöön asikkaille kuivaruokia mitä asiakkaat oli jättäneet.
        Välillä joutu pesemään liinavaatteita, kun ei pesulasta saanu pyykkiä.

        Aika harvoin olin 8 tuntia töissä.
        Roskat huolehdin niin saivat tyhjentää astiat.

        Tein perussiivoukset niin hyvin, että siivous hoitu tuosta vaan.
        Imuun pääsin niin näppärästi, että illat istuin ja kattelin telkkaria ja välillä juttelin asiakkaiden kanssa.

        Kukaan ei edes kyselly alkoholia vaan asiakkaat kysy : Ootkos yksin töissä?
        Sanoin : En ole vaan isäntä ja emäntä istuu respassa.
        Sain Maitokärryt joilla kävelin ympäri lomakylää.
        Sanoin asikkaille, kun kysyvät miks ei ole mitään myytävää.
        Vastasin : Meillä myydään vain LUONTOA!

        Kävin testaan toisessa paikassa niin mökkien siivoukset, kaikkien pyykkien pesut sekä pihahuollot tekasin tuosta vaan.

        Olen aina jääny yksin, koska MIEHET lähtee pois.
        Klo 10-11 menin töihin ja siivosin kaikki mökit, 5 huonetta ja pesin pyykit sekä välillä saatoin facettaa ja klo 16 viimeistään soitin isälle : Tuu hakemaan!
        Ei ollu omaa autoa enkä lopulta edes halunnut autoalla ajaa, koska nopeampaa pääsi kävellen ja kunto nousi samalla.

        En osaa kirjoittaa, mutta 2 miestä Pohjois-Karjalasta katteli Inarijärven karttaa ja he oli menossa Nellimiin.
        Minä pyhkäsin paikalle ja kattelin heidän kanssa.
        Käytiin karttaa läpi ja sanoin : Eiköhän nuo kaikki vedet ole yhtä suurta Inaria!
        Toinen sano: Me mennään Nellimin hotellissa käymään kahvilla.
        Sanoin : Ei kai se ole edes auki ja eihän ne edes myy kahvia!
        Toinen kysy : Mistä voit tietää?
        Sanoin : 1 ainut sotaveteraani jolle kuuluu joka päivä ruoka niin hänen pitää mennä taksilla Ivaloon, koska ei Nellimin hotellista ei saa ruokaa ja jos sais niin ei saa kyytiä, ku ei ne auta edes paikallista sotaveteraania niin pääsee syömään.

        Lähtivät kattomaan, että onko juuri tosi.
        Sanoin : Oon kerran kuussa vieny ruokaa, kun äiti käy siivoamassa ja autan välillä sekä juttelen mummon kanssa.

        Tein huoli-ilmoituksen omalla nimellä koko Nellimin kylästä kosks on kumma, kun Hotelli on mistä ruokaa saa mutta eihän kenenkään vanhuksen eläke riitä syödä montaa kertaa päivässä hotellissa joten nehän ostaa kaljaa rahoillaan joten kyllä tuollainen hotelli pitää jo laittaa vastuuseen!

        Ainut työnantaja Nellimin kylässä on tuo hotelli ja ei he pääse kylästä ulos, koska KAIKILLA EI OLE VARA OSTAA AUTOA!

        Nellimin hotelli ostaa lihat, marjat, sienet, kalat sekä kaikki riistat mitä vaan voi ostaa. Eivät pääse kauppaan joten syövät hotellissa joten rahat menee hotellille.
        Rahat loppuu niin jäävät velkaa joten palkkaa heidät töihin.
        Vappuna saivat autoja ja vissiin palkkaakin niin pääsivät käymään Ivalossa ALKOssa, koska eivät saa ryypätä työpaikalla.

        Minä menin Nellimiin Vappua ennen ja katoin isoja miehiä istu autoissa jotka meni Ivaloon päin.
        Menin mummon luo ja sano : Poika on ollu Nellimin hotellissa töissä ja kaikki työntekijät lähti käymään Ivalossa viinakaupassa niin poika lähti mukaan.

        Sivistys astu kylään ja opettivat sen nuoren miehen vielä juopottelemaan.
        Mummon lapsenlapsia ja ensimmäisestä pojasta tuli isä joten muutti omaan kotiin. Toinen poika tilalle niin opettivat sen juopottelemaan.

        En voi sinne mennä jos olen kirjoittanut Facebookiin että Nellimin kylän peruskoulu on Hotelli Nellimin baaritiski jossa oppivat juopottelemaan.
        Tottahan tuo oli ja edes minun setä vaimonsa kanssa jotka on vielä uskovaisia ja käyvät kirkossa ei välitä eikä puutu asiaan.

        Minusta tuo on hyvin huolestuttavaa, että hotelli rakennetaan keskelle kolttakylää ja OPETETAAN JUOPOTTELEMAAN!
        Saariselän paska oppia on joka saatanan kylä täynnä ja hullut vaan rakentaa lisää!

        Olivat tehneet minusta nimettömiä huoli-ilmoituksia joten sanoin : Kyllä mullakin huolestuttas jos ei edes töitä saa kunnasta.
        Laitoin myös maininnan, että olen Petsamon suomalaisia evakko sukuja.
        Nellimin koltat on asuneet Parkkinassa ja isän suku Trifonassa. Äitin suku on asunu Salmijärvellä ja Paatsjoen varressa.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tein huoli-ilmoituksen omalla nimellä koko Nellimin kylästä kosks on kumma, kun Hotelli on mistä ruokaa saa mutta eihän kenenkään vanhuksen eläke riitä syödä montaa kertaa päivässä hotellissa joten nehän ostaa kaljaa rahoillaan joten kyllä tuollainen hotelli pitää jo laittaa vastuuseen!

        Ainut työnantaja Nellimin kylässä on tuo hotelli ja ei he pääse kylästä ulos, koska KAIKILLA EI OLE VARA OSTAA AUTOA!

        Nellimin hotelli ostaa lihat, marjat, sienet, kalat sekä kaikki riistat mitä vaan voi ostaa. Eivät pääse kauppaan joten syövät hotellissa joten rahat menee hotellille.
        Rahat loppuu niin jäävät velkaa joten palkkaa heidät töihin.
        Vappuna saivat autoja ja vissiin palkkaakin niin pääsivät käymään Ivalossa ALKOssa, koska eivät saa ryypätä työpaikalla.

        Minä menin Nellimiin Vappua ennen ja katoin isoja miehiä istu autoissa jotka meni Ivaloon päin.
        Menin mummon luo ja sano : Poika on ollu Nellimin hotellissa töissä ja kaikki työntekijät lähti käymään Ivalossa viinakaupassa niin poika lähti mukaan.

        Sivistys astu kylään ja opettivat sen nuoren miehen vielä juopottelemaan.
        Mummon lapsenlapsia ja ensimmäisestä pojasta tuli isä joten muutti omaan kotiin. Toinen poika tilalle niin opettivat sen juopottelemaan.

        En voi sinne mennä jos olen kirjoittanut Facebookiin että Nellimin kylän peruskoulu on Hotelli Nellimin baaritiski jossa oppivat juopottelemaan.
        Tottahan tuo oli ja edes minun setä vaimonsa kanssa jotka on vielä uskovaisia ja käyvät kirkossa ei välitä eikä puutu asiaan.

        Minusta tuo on hyvin huolestuttavaa, että hotelli rakennetaan keskelle kolttakylää ja OPETETAAN JUOPOTTELEMAAN!
        Saariselän paska oppia on joka saatanan kylä täynnä ja hullut vaan rakentaa lisää!

        Olivat tehneet minusta nimettömiä huoli-ilmoituksia joten sanoin : Kyllä mullakin huolestuttas jos ei edes töitä saa kunnasta.
        Laitoin myös maininnan, että olen Petsamon suomalaisia evakko sukuja.
        Nellimin koltat on asuneet Parkkinassa ja isän suku Trifonassa. Äitin suku on asunu Salmijärvellä ja Paatsjoen varressa.

        Äidin isän puolelta tuli vain meidän suvusta vain 2 veljestä. Vaari oli tuo toinen ja veljensä palas Petsamosta etelään ja hänen tytöt asuu Ruotsissa ja he on Jehovan todistajia kuulemma, mutta jos asiaa heillä on voivat tulla itse käymään eikä pistää Jehovan todistajia asialle.

        Helluntaiseurakunnassa ja Jehovantodistajissa voisin epäillä että vanhat kommunistit lymyää ja Lestadiolaiset vois olla myös.

        Kirkkoon kyllä liityin takaisin, koska tein kirkon siivouksia vähän aikaa.


    • Kimmo oli minun työkaveri Vapolla ja ei mua ole koskaan ahdistellut vaan juteltiin tavallisia asioita.
      Olenko ainut joka Kimmon kanssa oli naapuri sekä työkaveri ? Oli meillä yhteen väliin huonot välit, mutta Kimmo tuli yks aamu kauppaan kun olin töissä ja pyysi anteeksi. Sai anteeksi ja sanoin hänelle, että : Ymmärrän sinua ja ei elämä ole helppoa ollut, mutta älä kosta mulle koska en ole tehnyt sulle mitään vaan olen sun kaveri aina ja en edes välitä mitä toiset sanoo.
      Sanoin Kimmolle aina : Mitä miljonääri! Ja vastas : En ole ja paskaa puhuvat.
      Sanoin hänelle oot ja ei sellaisia tarvi hävetä!
      Kyllä siinä oli tuosta porukasta ihmisiä kuuntelemassa, kun Kimmon kanssa juttelin.
      Eli Kimmo jätti perinnön mulle ja häntä ei kukaan muu hyväksynyt.

      • Kimmo kyllä minun elämään liitty ja isän 50v päivillä oli Vapolaisia ja odotin tyttöä. Poika oli jo joten Kimmo kertoi, että hän osaa kerto kumpaa odotat jos kerrot lasketunajan.
        Nauroin ensin ja sanoin lasketunajan ja Kimmo kerto kaikkien kuullen, että : Sulle tulee tyttö!

        Koko kylän kai tuon jo tiesi ja jouduin Akuutti ohjelmaan jossa puhuin, mutta olin oikeesti mennyt koska supisteli.
        Tyttö synty illalla ja olin käynyt jo kerran, mutta pääsin pois ja menin parin tunnin päästä takas.

        Koko kylä jännitti onko ennustus tosi, mutta tiesin että tulen saamaan paljo lapsia ja tiesin sen, että lapset syntyy niin että tyttö poika tyttö poika. Muistin vain tuon mutta en kumpi on ensimmäinen. 6 lasta ennustuksen mukaan piti tulla, mutta 4 jäi.
        Äidin puolen mummo opetti tätiä ennustaan vihkisormuksella joka roikku mun hiuksessa ja hän oli menny minun nimipäivänä naimisiin joten ennuste piti luonnollisesti paikkansa, koska kaikki oli niin lähellä minua.
        Itse päätin, ettei enempää koska kyllä nuo 4 minun puolesta töitä tekee eli olen kyllä veronmaksajat tehnyt jotka minun työtä jatkaa!
        Olen teoriassa saama puolella, koska en ole pahemmin yhteiskunnan tukia nostellut ja lapsille olen sanonut : Jos ei opiskelu kiinnosta niin menkää töihin!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kimmo kyllä minun elämään liitty ja isän 50v päivillä oli Vapolaisia ja odotin tyttöä. Poika oli jo joten Kimmo kertoi, että hän osaa kerto kumpaa odotat jos kerrot lasketunajan.
        Nauroin ensin ja sanoin lasketunajan ja Kimmo kerto kaikkien kuullen, että : Sulle tulee tyttö!

        Koko kylän kai tuon jo tiesi ja jouduin Akuutti ohjelmaan jossa puhuin, mutta olin oikeesti mennyt koska supisteli.
        Tyttö synty illalla ja olin käynyt jo kerran, mutta pääsin pois ja menin parin tunnin päästä takas.

        Koko kylä jännitti onko ennustus tosi, mutta tiesin että tulen saamaan paljo lapsia ja tiesin sen, että lapset syntyy niin että tyttö poika tyttö poika. Muistin vain tuon mutta en kumpi on ensimmäinen. 6 lasta ennustuksen mukaan piti tulla, mutta 4 jäi.
        Äidin puolen mummo opetti tätiä ennustaan vihkisormuksella joka roikku mun hiuksessa ja hän oli menny minun nimipäivänä naimisiin joten ennuste piti luonnollisesti paikkansa, koska kaikki oli niin lähellä minua.
        Itse päätin, ettei enempää koska kyllä nuo 4 minun puolesta töitä tekee eli olen kyllä veronmaksajat tehnyt jotka minun työtä jatkaa!
        Olen teoriassa saama puolella, koska en ole pahemmin yhteiskunnan tukia nostellut ja lapsille olen sanonut : Jos ei opiskelu kiinnosta niin menkää töihin!

        Kimmo kysy töiltä myös minulta ja olisin kyllä ottanu Kimmon töihin, mutta ei ollu enää firmaa niin en voinu palkata.
        Eli minä en Kimmoa ole syrjinyt koskaan, mutta välillä väistellyt ettei pääse iholle koska kohtelin häntä niin, kuin ihmistä kuuluu


    • Oli kyllä törkeää nöyryytystä laittaa entinen sulhanen tuomaan ne Vapon viimisen luottamusmiehen muistoraha kuori meille!

      Vaikka minäki olen pöljä ja teen mitä vaan niin en sentään mene entisen ukon kotia viemään muistorahoja kuolleen työkaverin muistoksi.
      Olisin kyllä sanonut : Ei ollu noin läheinen mulle joten en vien, mutta jos pakko on niin toimitan tyhjän kuoren ja otan rahat ennakko maksuna koska se ämmä ampuu minut kun 2vuotta on menny hautaamisesta!

    • Onneksi sentään tajusin kaiken nöyryytyksen jälkeen joka luottamusmiehen muistorahaan liitty ja sen tuomiseen meille. Suosittelin vainaja tyttöä aina, kun joku kyseli siivous yrittäjää.
      Vittu laittovat mun ex:än tuomaan nuo rahat ja istuin isän kanssa juttelemassa ja sanoin : Mitä helevettiä tuo tänne vääntyy!
      Isä sano ja hoiteli asian niin sanoin, kun lähti : Vittu noin pöljää miestä ei saatana voi olla olemassa joka saatana tulee meille nöyryyttämään minua kuolleen työkaverin muistorahoilla!
      Isä sano : Hän oli luottamusmies ensin joten kuuluu toimia näin!
      Sanoin : Oli kai siellä muitaki töissä ku te kolme!
      Muistorahat isä toimitti seuraavalle ja sen muistan, että nuo rahat piti toimittaa kuoressa ja ei saanu sekoittaa toisten muistorahojen kanssa.
      Tuossa on kyllä toimittu oikein, koska Kimmon kanssa minä olin väleissä ja hän oli myös luottamusmiehen työkaveri valtion aikaan.
      30 000 Vapolla on ollu työntekijöitä, kun on kuulunut valtiolle vielä ja luki jossain.
      Metsurit ja kuljetusala kuuluu myös, koska 1985 Suomessa alettiin elämään nousu aikaa ja ei minun olis tarvinnut kuin olla vain töissä jos nuorin kerta olen ollut.
      Minun ex:ät voi hoitaa itse omien työkavereiden kanssa hommansa, koska olin ENSIN ja he aloittivat työt paljon myöhemmin.
      14vuotiasta ei voi aikuiseen sekä itseään vanhempaan verrata.
      Olin niin nopea, että samana päivänä kun ne kärryt täytin niin ehin kerätä ensin roskia aamun ja tuon jälkeen menin Leimaamaan vielä tukkeja, koska isä sano ” Ei ole kärryjä joten mee kysymään Erkiltä onko lisää hommia sulle!” Luottamusmiehenä on kyllä hoitanut tehtävänsä paremmin kuin hyvin.

    • Lääkityksen tarjoja jonka kommentti on poistettu, mutta näin niin ihan tiedoksi vaan, että Mikkel Näkkäläjärvi hoitaa minua nuorempien TYÖASIAT!

      Hoitelen vain meidän jotka ollaan eläkettä kohti menossa ja ollaan omat työt tehty!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      296
      2630
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2075
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      158
      1448
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1288
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe