Tuli mieleen kun just joku lauloi karaokesssa tän ja muistin biisin.😄. Juliet Jonesin sydän: Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin https://youtu.be/zLRuiUdW_gk?si=y8Jl_ZIqrXJKxuuJ
Onko tässä kaikkien aikojen ätmi anthem?
82
476
Vastaukset
Vai olisiko se kuitenkin J. Karjalaisen: Mies, Jolle Ei Koskaan Tapahdu Mitään 🙂
https://youtu.be/hsm-Vn0fiRc?si=E-X8T2KYlsiAuYLp
Hauskaa iltaa! 🎶Mikkojuhan kirjoitti:
Voi se olla niinkin. Kiitos aika tylsä se on tähän asti kieltämättä kuitenkin ollut.😄.
Voi harmi. Karaokessa olisi ollut kivaa, mutta kun mulla oli tänä aamuna ohjelmaa, kuten huomennakin, niin en viitsinyt lähteä nyt illalla mihinkään. - Jospa siellä vielä meno villiintyy 👍🕺💃😄
Xena-183 kirjoitti:
Voi harmi. Karaokessa olisi ollut kivaa, mutta kun mulla oli tänä aamuna ohjelmaa, kuten huomennakin, niin en viitsinyt lähteä nyt illalla mihinkään. - Jospa siellä vielä meno villiintyy 👍🕺💃😄
No vähän epäilisin tuota mutta eihän sitä tiedä. Vaihdoin mä paikkaa ja täällä on sentään muutama ihminen mutta saa nähdä.😄.
- Anonyymi
Juliet Jonesin sydän: "aina, Aina, AAAAAAAAAAINA!!!!!!" Kunnon raivokilarit vatutuksessa, siltä se kuulostaa 😂.
- Anonyymi
Laitetaan vastapainoksi myös kaikkien aikojen ätni-anthem!
https://youtu.be/Kse29yitBRo?si=CC2Yj_E8LSZw8AA4
🦄Kyllä tämäkin on vahvoilla. Koreografiasta lisäpisteet 😄
https://youtu.be/9ljq16G060s?si=JtQNO13urz6Zr0SAXena-183 kirjoitti:
Kyllä tämäkin on vahvoilla. Koreografiasta lisäpisteet 😄
https://youtu.be/9ljq16G060s?si=JtQNO13urz6Zr0SANää on ihania tyttöjä.🙂.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kyllä tämäkin on vahvoilla. Koreografiasta lisäpisteet 😄
https://youtu.be/9ljq16G060s?si=JtQNO13urz6Zr0SAHmm, hyväksytään. Laulu käsittelee ilmeisesti hieman osattoman naisen asemaa.
En ollut ikinä kuullut laulua. Menin lukemaan tällaista kyseisestä laulusta kirjoitettua esseetä:
https://verkkosaro.sarolehti.net/maustetyttojen-jalkikoloniaalinen-kertosae/
Mielenkiintoista! Uniset aivoni jaksoivat lukea tekstin mutta sen enempää kommenttia siitä ne eivät nyt jaksa tuottaa. Ihanaa, että joku oli jaksanut miettiä ja selostaa asiaa noin perusteellisesti. 🤩
Videon koreografia on tietysti taiteellisessa mielessä hauska mutta siivouksen näkökulmasta katastrofi. Tuolla liikeradalla lika vain liikkuu edestakaisin lattialla. 😵
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, hyväksytään. Laulu käsittelee ilmeisesti hieman osattoman naisen asemaa.
En ollut ikinä kuullut laulua. Menin lukemaan tällaista kyseisestä laulusta kirjoitettua esseetä:
https://verkkosaro.sarolehti.net/maustetyttojen-jalkikoloniaalinen-kertosae/
Mielenkiintoista! Uniset aivoni jaksoivat lukea tekstin mutta sen enempää kommenttia siitä ne eivät nyt jaksa tuottaa. Ihanaa, että joku oli jaksanut miettiä ja selostaa asiaa noin perusteellisesti. 🤩
Videon koreografia on tietysti taiteellisessa mielessä hauska mutta siivouksen näkökulmasta katastrofi. Tuolla liikeradalla lika vain liikkuu edestakaisin lattialla. 😵
🦄Ala vain kuule kirjoitella taas niitä mitä olette minusta mieltä- galluppeja niin pysyy muut kirjoitukset relevantimpina ym
- Anonyymi
Tämä ei ole nyt kovin intersektionaalista🤭
Anonyymi kirjoitti:
Ala vain kuule kirjoitella taas niitä mitä olette minusta mieltä- galluppeja niin pysyy muut kirjoitukset relevantimpina ym
Eiköhän yksisarvinen vaan kuule kirjoittele ihan just niitä juttuja kuin häntä itseään sattuu huvittamaan kuten kaikki muutkin oli ne susta sitten relevantteja tai ei.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala vain kuule kirjoitella taas niitä mitä olette minusta mieltä- galluppeja niin pysyy muut kirjoitukset relevantimpina ym
Minusta saa aina kertoa mielipiteensä, jos siltä tuntuu, vaikka en sitä varsinaisesti pyytäisikään. 😁
Disclaimer: noteeraan kaikki mukavat mielipiteet. Kritiikin noteeraan, jos se on kohteliasta, asiakeskeistä ja hyvin perusteltua. ☺️
🦄 Minusta tämä on parempi...
https://youtu.be/Nbxbjek7SAU?si=XsOgx2UJfuo7lGaa
Mulle tulee mieleen kunnon roikkuja...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole nyt kovin intersektionaalista🤭
Koen tuollaisen käsitteen käytön tarpeettomana. Tärkeintä on huomioida valta-asetelmat, myös ne, joihin intersektionaalisuudella viitataan. Niiden ottaminen huomioon on aivan normaalia sivistyneen ihmisen toimintaa, ainakin tässä ajassa. Ei itse käsitettä tarvitse alleviivata.
Itse laulua kommentoisin sen verran, että kyllähän siinä ns. munattomasta naisesta lauletaan. Jos ei itse osaa/uskalla miehelle päin soittaa, niin silloin sopiikin jäädä ilman miestä tai tyytyä niihin, jotka vain kännissä lähestyvät.
🦄 Disseisback kirjoitti:
Minusta tämä on parempi...
https://youtu.be/Nbxbjek7SAU?si=XsOgx2UJfuo7lGaa
Mulle tulee mieleen kunnon roikkuja...Mä taas käsitän vähän eri tavalla ton biisin mutta kai sen noinkin voi nähdä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä taas käsitän vähän eri tavalla ton biisin mutta kai sen noinkin voi nähdä.🙂.
Molemmat biisit minusta ihsn järkyttävää imellystä. Itsestä tehdään nöyryytetty eteismatto, mihin voi pyyhkiä jalat...
Ollaan valmiina tekemään mitä vaan naisen eteen...vaikka se eteismaton hommakin käy. 😁- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Nyt kun olen päässyt rakkaudestakin osalliseksi, näen kyseisen laulun sanoitukset näin:
Nainen on rakastunut väärään mieheen. Rakkauteen ja huolenpitoon kykenevät miehet tietävät mitä haluavat, eivätkä he riko "ehjiä" suhteita. Muunlaiset suhteet he rikkovat, ja sellaiset kuuluukin kaikkien rikkoa.
Ellei mies arvosta naisen rakkautta laulun kuvailemalla hetkellä, hän ei ole arvostanut sitä aikaisemminkaan, tai vastarakkaus on ollut puutteellista. Tällaisessa tilanteessa nainen voi itsekseen todeta, mitä kaikkea olisi miehen vuoksi voinut rakkaudesta tehdä, mutta miehelle sillä ei olisi ollut mitään merkitystä. Laulun mies ei ole koskaan sitä arvostanut. Muuten he eivät olisi sanoitusten kuvaamassa tilanteessa.
🦄 Disseisback kirjoitti:
Molemmat biisit minusta ihsn järkyttävää imellystä. Itsestä tehdään nöyryytetty eteismatto, mihin voi pyyhkiä jalat...
Ollaan valmiina tekemään mitä vaan naisen eteen...vaikka se eteismaton hommakin käy. 😁No ei sen tarvi tollasta tarkoittaa ainakaan mun mielessäni mutta tajuun kyllä tuonkin näkökannan asiaan ja miten se kuva biiseistä tulee.😄.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ollaan valmiina tekemään mitä vaan naisen eteen...vaikka se eteismaton hommakin käy. 😁Haluaisin keskustella käsitteestä "eteismattous".
Eteismaton olemukseen kuuluu, että joku kävelee sen yli. Ajattelen, että kaikenlainen toisen vuoksi venyminen on arvostettavaa vain, jos vastapuoli arvostaa venymistä ja huolehtii, ettei venyjä katkea. Venymisen on oltava vastavuoroista ja sitä on mitattava kulloisenkin venyjän mittarilla, ei sen toisen. Vastavuoroinen joustaminen voi aivan hyvin olla rakkauden osoitus, kunhan fyysistä tai emotionaalista vahinkoa ei synny.
Eteismattous siis syntyy vain, kun on joku joka ei jousta omalta osaltaan.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun olen päässyt rakkaudestakin osalliseksi, näen kyseisen laulun sanoitukset näin:
Nainen on rakastunut väärään mieheen. Rakkauteen ja huolenpitoon kykenevät miehet tietävät mitä haluavat, eivätkä he riko "ehjiä" suhteita. Muunlaiset suhteet he rikkovat, ja sellaiset kuuluukin kaikkien rikkoa.
Ellei mies arvosta naisen rakkautta laulun kuvailemalla hetkellä, hän ei ole arvostanut sitä aikaisemminkaan, tai vastarakkaus on ollut puutteellista. Tällaisessa tilanteessa nainen voi itsekseen todeta, mitä kaikkea olisi miehen vuoksi voinut rakkaudesta tehdä, mutta miehelle sillä ei olisi ollut mitään merkitystä. Laulun mies ei ole koskaan sitä arvostanut. Muuten he eivät olisi sanoitusten kuvaamassa tilanteessa.
🦄Jep. Mä käsitän sen vähän niin että laulun nainen laulaa juuri että mitä kaikkea olisi miehen vuoksi tehnyt ja mitä kaikkea hän olisi saanut naiselta jos vaan olisi naista arvostanut, kunniottanut ja hänestä välittänyt eikä kohdellut huonosti, ilkeästi ja väärin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No ei sen tarvi tollasta tarkoittaa ainakaan mun mielessäni mutta tajuun kyllä tuonkin näkökannan asiaan ja miten se kuva biiseistä tulee.😄.
No minusta kumpikin biisi on romantisoinnin ykkössanomaa...
Romantiikassahan ei ole vikaa, mutta romantisointi on jotain imelyyden maalaamista ja korulauseita. Odotusarvoja, mitkä ei johda mihinkään hyvään todellisuudessa. Kummassakin biisissä luvataan olla mitä vaan, tehdä mitä vaan ja ihan oman ihmisyyden kustannuksella.Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin keskustella käsitteestä "eteismattous".
Eteismaton olemukseen kuuluu, että joku kävelee sen yli. Ajattelen, että kaikenlainen toisen vuoksi venyminen on arvostettavaa vain, jos vastapuoli arvostaa venymistä ja huolehtii, ettei venyjä katkea. Venymisen on oltava vastavuoroista ja sitä on mitattava kulloisenkin venyjän mittarilla, ei sen toisen. Vastavuoroinen joustaminen voi aivan hyvin olla rakkauden osoitus, kunhan fyysistä tai emotionaalista vahinkoa ei synny.
Eteismattous siis syntyy vain, kun on joku joka ei jousta omalta osaltaan.
🦄Minusta "eteismattous" syntyy, kun laskee toisen eteen venymisen huomioinnin juuri toisen varaan/vastuulle. Toinen ei katkeamista välttämättä edes huomaa, koska tunteet on jokaisella omansa.
Mikkojuhan kirjoitti:
Hups... sotkin biisit tässä...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Romantiikassahan ei ole vikaa, mutta romantisointi on jotain imelyyden maalaamista ja korulauseita. Odotusarvoja, mitkä ei johda mihinkään hyvään todellisuudessa. Kummassakin biisissä luvataan olla mitä vaan, tehdä mitä vaan ja ihan oman ihmisyyden kustannuksella.En tee noin jyrkkää rajausta romantisoinnin ja romantiikan välille:
Romantiikka on mielestäni toteutunutta romantisointia. Kaikki romantisointi ei koskaan toteudu, jolloin se jää korulauseiksi. Osa kuitenkin toteutuu. Ei siinä ole mitään väärää, että ensin mielikuvituksellaan keksii ja maalailee, millaisia rakkauden värittämiä hetkiä ja tilanteita haluaisi elää. Minun mielestäni paras romantiikka on harkittua, hyvin suunniteltua ja ajatuksella toteutettua. Spontaani romantiikka jää nopeiden päähänpistojen varaan, mutta ei sellaisessakaan mitään väärää ole.
Olen siis sitä mieltä, että hyvin toteutettu romantisointi on parasta romantiikkaa. 💘
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En tee noin jyrkkää rajausta romantisoinnin ja romantiikan välille:
Romantiikka on mielestäni toteutunutta romantisointia. Kaikki romantisointi ei koskaan toteudu, jolloin se jää korulauseiksi. Osa kuitenkin toteutuu. Ei siinä ole mitään väärää, että ensin mielikuvituksellaan keksii ja maalailee, millaisia rakkauden värittämiä hetkiä ja tilanteita haluaisi elää. Minun mielestäni paras romantiikka on harkittua, hyvin suunniteltua ja ajatuksella toteutettua. Spontaani romantiikka jää nopeiden päähänpistojen varaan, mutta ei sellaisessakaan mitään väärää ole.
Olen siis sitä mieltä, että hyvin toteutettu romantisointi on parasta romantiikkaa. 💘
🦄Minun mielestä romantiikka saa toteutua omalla painollaan...ei sitä tarvitse suunnitella.
En ymmärrä, että romantisoinnista olisi mitään iloa, korkeintaan se voi luoda ennakkokäsityksiä ja sitä kautta pettymyksiä.Disseisback kirjoitti:
Romantiikassahan ei ole vikaa, mutta romantisointi on jotain imelyyden maalaamista ja korulauseita. Odotusarvoja, mitkä ei johda mihinkään hyvään todellisuudessa. Kummassakin biisissä luvataan olla mitä vaan, tehdä mitä vaan ja ihan oman ihmisyyden kustannuksella.En mä kyllä sitä niin nää että siinä omasta ihmisyydestään mitenkään luovuttais. Siinä tavoitellaan jotain mikä antaa vähintään yhtä paljon kuin siihen laitat jopa enemmänkin. Siinä tavoittelussa onnistumistahan taas sitten ei voi kukaan luvata ja taata.
Tärkeintä on että se tulee sydämestä ja on aitos ja rehellistä. Jos se on vaan ulkokultaista sanahelinää se on yhtä tyhjän kanssa.🙂.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minun mielestä romantiikka saa toteutua omalla painollaan...ei sitä tarvitse suunnitella.
En ymmärrä, että romantisoinnista olisi mitään iloa, korkeintaan se voi luoda ennakkokäsityksiä ja sitä kautta pettymyksiä.Jotenkin arvasin, että ajattelet noin. Se oli luettavissa siitä aikaisemmasta viestistäsi.
Minä ajattelen, että paras romantiikka on suunniteltua. Siinä on vaivannäköä, joka perustuu toisen ihmisen mieltymysten huomioimiseen. Spontaanisti toteutettuna se jää hieman puolitiehen.
🦄 - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minun mielestä romantiikka saa toteutua omalla painollaan...ei sitä tarvitse suunnitella.
En ymmärrä, että romantisoinnista olisi mitään iloa, korkeintaan se voi luoda ennakkokäsityksiä ja sitä kautta pettymyksiä.Aika kurjaa olisi elämä, jos ennakko-oletukset eivät koskaan _ylittyisi_, saati sitten toteutuisi. 😁
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Aika kurjaa olisi elämä, jos ennakko-oletukset eivät koskaan _ylittyisi_, saati sitten toteutuisi. 😁
🦄Joo. Mäkin oon huomannut, että tykkäät romantisoinnista ja varsinkin, että sinulle sinusta luodaan kukkaista kuvaa. 😊
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Mäkin oon huomannut, että tykkäät romantisoinnista ja varsinkin, että sinulle sinusta luodaan kukkaista kuvaa. 😊
Kerron läheisille ihmisille mahdollisimman kauniita asioita mahdollisimman paljon. Se ei näy tällä palstalla. Kannatan aitoutta, en "kuvien luomista". On silti totta, että kielenkäyttö muokkaa aina tunteita, ajatuksia ja kokonaisia ihmissuhteita, oli se sitten positiivista tai negatiivista.
Kiittäminen, kehuminen ja romantiikka ovat minulle normaalia elämää. Molempiin suuntiin.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kerron läheisille ihmisille mahdollisimman kauniita asioita mahdollisimman paljon. Se ei näy tällä palstalla. Kannatan aitoutta, en "kuvien luomista". On silti totta, että kielenkäyttö muokkaa aina tunteita, ajatuksia ja kokonaisia ihmissuhteita, oli se sitten positiivista tai negatiivista.
Kiittäminen, kehuminen ja romantiikka ovat minulle normaalia elämää. Molempiin suuntiin.
🦄Niin sen pitäisi ollakin ja mennäkin ainakin mun mielestä. Toki jokainen tuo niitä esiin juuri omalla tavallaan.😊.
Anonyymi kirjoitti:
🦄Joo. Varmaan tänne tulee kapea osa kaikkea.
Mutta mä saan sinusta sellaisen prinsessa-kuvan täällä. Jos ei satu kommentti kutkuttamaan sinun prinsessakuvaasi, hermistut selkeästi.
Mä itse taas henk.koht. en erityisemmin pidä prinsessatyyppisistä naisista. Enkä prinssi/ritarityyppisistä miehistäkään....Mutta jokainen saa olla mitä on...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Varmaan tänne tulee kapea osa kaikkea.
Mutta mä saan sinusta sellaisen prinsessa-kuvan täällä. Jos ei satu kommentti kutkuttamaan sinun prinsessakuvaasi, hermistut selkeästi.
Mä itse taas henk.koht. en erityisemmin pidä prinsessatyyppisistä naisista. Enkä prinssi/ritarityyppisistä miehistäkään....Mutta jokainen saa olla mitä on...En voi tietää, mitä tarkoitat sillä, että nainen on prinsessamainen. Se tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. En voi kommentoida.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En voi tietää, mitä tarkoitat sillä, että nainen on prinsessamainen. Se tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. En voi kommentoida.
🦄Joo. Ei sillä ole tässä mitään merkitystä.
Kyllä ainakin kärkikolmikkoon kuuluu myös zen cafe-Mies jonka ympäriltä tuolit viedään.
- Anonyymi
Makuasioista ei voi kiistellä. Vaikka sormi nenässä.
- Anonyymi
Jos maailmassa vain ois kahva, sen nostaisin pois radaltaan.
Mä siihen olen kyllin vahva, kun vain kunnon otteen saan.
Hei vaan, hei vaan, kun otteen saan...
ihmeitä tehdä vois.
Kaiken panisin mä paikalleen,
jos maailmassa kahva ois!
On ehkä maailman huonoin biisi by Danny :) - Anonyymi
herVantaalla, hänen Vantaallaan, eli Hervannassa rakentuu taloja joihin ei riitä ihmisiä: https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009789818.html
Kun ei ole rahaa eikä ihmisiä, niin ei rakennukaan. - Anonyymi
Mikä on teidän pulleiden kaveripoikien anthem?
- Anonyymi
Mietippä sitä hetki ja tule sitten tänne kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä sitä hetki ja tule sitten tänne kertomaan.
Vain Mikkojuhan tietää.
- Anonyymi
Ei, kyllä se on tässä:
https://youtu.be/YmhFglRzXmU?si=9TNYKcJoMJ8RvOST
Sepi Kumpulainen. On niin monipuoliset sanatkin, eikä yhtään toista itseään.
xLiner- Anonyymi
Tämä on hyvä! 🤩 Pidän valtavasti! Sanoitus on hyvässä kontrastissa kaiken muun kanssa.
Ei ole ätmi. Tuo on kiltti mies!
🦄
- Anonyymi
Tää on minusta lyömätön, viikonloppuisä on kuolematon pala suomalaista kulttuuria https://www.youtube.com/watch?v=RUmXXoJW8u0
Juu onhan heitä ollu ja tulee olemaan. Omakin faija oli sellanen mutta ei kyllä onnistunut siinäkään alkuunkaan. Tai on se vieläkin kun elossa pitäis olla mutta ei oo ollu vuosiin mitään kontaktia häneen.🙂.
Minusta tämä on ehkä kaikkien aikojen pohjanoteeraus miehen vinkumisesta naisen perään. En kykene edes puistatukseltani kuuntelemaan itse...🤢
https://youtu.be/a-CL06nIs_I?si=Z_5_EThvxwK7qJz1
Onneks tulee mainoksia ensin, niin kerkee kopsaamaan kuulematta yhtään.
https://youtu.be/2gJ-YH4Nizg?si=Ec5A67nt8e20p2Bm
Tässä kerkes vähän jo ölähtämään jotain...
Mutta Reiskan ällöimellys tulee hyvänä kakkosena. 🤣Listalle menee nääkin kyllä.🙂.. Joskus vaan käy niin että joku tollanen biisi on kuulostanu tosi hölmöltä ja överiltä ja naurettavalta aikaisemmin mut sitten kun ite oot sattumalta oikeessa mielentilassa ja elämäntilanteessa niin sitten se onkin ihan eri biisi ja kuulostaa aivan erilaiselta tai itelle on joskus käyny niin. On toki sitten noita biisejä mitkä erilaiselta ei kuulosta vaikka mikä olis.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Listalle menee nääkin kyllä.🙂.. Joskus vaan käy niin että joku tollanen biisi on kuulostanu tosi hölmöltä ja överiltä ja naurettavalta aikaisemmin mut sitten kun ite oot sattumalta oikeessa mielentilassa ja elämäntilanteessa niin sitten se onkin ihan eri biisi ja kuulostaa aivan erilaiselta tai itelle on joskus käyny niin. On toki sitten noita biisejä mitkä erilaiselta ei kuulosta vaikka mikä olis.😄.
Joo. No noista ei saa kuunneltavia edes ilman sanoja. Niin on syvälle uponnut sanoitus mun päähän.
Mutta on mulla joistain biiseistä tullut kuunneltavia, kun oon miettinyt sanoituksia uudelleen. Esimerkiksi tämä:
https://youtu.be/ROJFF0xULpQ?si=QugwDuU0TfxAJASv
Ensin mä mietin sitä niin, että kokisin biisin naisesta, niin silloin se meni äklölistalle...mutta kun se "aurinko" onkin mun lapset, niin johan muuttui ääni kellossa. Ja tärkeimpiä biisejä nyt mulle. 🤩Disseisback kirjoitti:
Joo. No noista ei saa kuunneltavia edes ilman sanoja. Niin on syvälle uponnut sanoitus mun päähän.
Mutta on mulla joistain biiseistä tullut kuunneltavia, kun oon miettinyt sanoituksia uudelleen. Esimerkiksi tämä:
https://youtu.be/ROJFF0xULpQ?si=QugwDuU0TfxAJASv
Ensin mä mietin sitä niin, että kokisin biisin naisesta, niin silloin se meni äklölistalle...mutta kun se "aurinko" onkin mun lapset, niin johan muuttui ääni kellossa. Ja tärkeimpiä biisejä nyt mulle. 🤩Juu niin ne perspektiivit voi muuttua kun jonkin tietyn asian ymmärtää.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu niin ne perspektiivit voi muuttua kun jonkin tietyn asian ymmärtää.😊.
Juu. 😊
En välttämättä niin pidä tästä biisistä, mutta onhan tämä kuvaava:
https://www.youtube.com/watch?v=59IWIUPc8w8On kuvaava joo kyllä. Ja kyllä tuota kuunteleekin vaikka ei ihan lemppari oo itellekään.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
On kuvaava joo kyllä. Ja kyllä tuota kuunteleekin vaikka ei ihan lemppari oo itellekään.🙂.
Onkohan kellekään naiselle koskaan sattunut sitä, että ollessaan yksin istumassa baarissa tai pubissa on joku mukavan näköinen mies tullut kysymään onko tämä paikka vapaa? Ja kun on salaa vähän ilahtuneenakin vastannut myöntävästi, on mies vienyt tuolin naapuripöytään, minkä luona on isompikin porukka hauskaa pitämässä...
kollimaattori kirjoitti:
Onkohan kellekään naiselle koskaan sattunut sitä, että ollessaan yksin istumassa baarissa tai pubissa on joku mukavan näköinen mies tullut kysymään onko tämä paikka vapaa? Ja kun on salaa vähän ilahtuneenakin vastannut myöntävästi, on mies vienyt tuolin naapuripöytään, minkä luona on isompikin porukka hauskaa pitämässä...
On ihan sata varmasti...jos ei nyt täsmälleen noin mutta vastaavanlaisesti varmastikin on.🙂.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Minulle ei ole käynyt noin, vaikka tuolejakin on kyllä viety ympäriltä. 😄 Elekieli noissa kahdessa tilanteessa on niin erilaista, että tuollaista tilannetta ei ainakaan minulle ole sen vuoksi päässyt syntymään. 😄 Tuolin etsijöillä on aina iso kiire, juttelemaan tulevilla ei. 🤭
🦄
- Anonyymi
Että voi olla ruma naama ihmiseksi.
Älä huoli jokaisella meistä on omansa niin sulla kuin mullakin ja ihan jokaisen lärvi on sille jollekin ihmiselle se kaunein, paras ja tärkein.😊.
En jaksa kuunnella tuollaista junttimusaa...
- Anonyymi
Kyllä se on kummelin Rumat miehet kappale virallinen ätmi biisi.
Oi ollakin. Tämä sitten muuten vaan markkinoilta ulos luiskahtaneen elämää?
https://youtu.be/9_DPlH5iX8g?si=wzSwWGsuDgveuUfk- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo. Mä kyllä itseasiassa vähän jotenkin tykkään tästä biisistä tavallaan.🙂😄.
Voisit tehdä ätmi anthemin makkaraperunoiden ihanuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Voisit tehdä ätmi anthemin makkaraperunoiden ihanuudesta.
Miks mä sellaista tekisin kun en niistä välitä.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Miks mä sellaista tekisin kun en niistä välitä.😄.
Bling bling tarralenkkareistakin saisit menevän rallin aikaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Bling bling tarralenkkareistakin saisit menevän rallin aikaiseksi.
En välitä sellasistakaan.😄.
- Anonyymi
Tässä on päästy pidemmälle:
https://www.youtube.com/watch?v=QMrK4exRfts
Antti Ketonen - Olisitpa sylissäni
- Sheena - Anonyymi
Renttuihin rakastumisesta; mitä rakastumisen jälkeen?
- Sheena Tuli mieleen vielä yksi vanha klassikko 🙂
Lapinlahden Linnut: Se Ei Käy
https://youtu.be/37DGY_t7JAc?si=brRmj-LWJomcJQto- Anonyymi
Pidän sinua ätminä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108