Mirs ei halua - paitsi huoria

Anonyymi-ap

Mies on käynyt ennen meidän suhdetta 20-30 vuotta Thaimaassa panemassa huoria. Mun kanssa ei ole ikinä ollut minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ensimmäiset 4 vuotta seksiä oli kun minä talutin sänkyyn, että nyt pannaan. Itse ei ole ollut mitenkään aloitteellinen kertaakaan. Sitten kyllästyin tuohon ja ajattelin, että katson mitä tapahtuu kun en "taluta". No, se tapahtui että nyt ollaan oltu tasan vuosi ilman minkäälaista seksiä tai läheisyyttä. Tosi hyvä mies muuten. Mutta eihän sitä voi näin elää. Mitä itse tekisit?

8

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi olette sitten vielä yhdessä?

    • Anonyymi

      Koska on muuten todella ihana mies, hoitaa asiat ja tekee kaiken. Henkinen yhteys on loistava.

    • Anonyymi

      Mutta olen kyllä samaa asiaa todella usein miettinyt. Että miksi. Tilanne asunnon ja omistuksien kanssa on vaan sellainen, ettei noin vaan lähdetä. Mutta, eihän sitä kukaan voi pakottaa toista ihmistä elämään selibaatissa. Seksualisuus on iso osa koko elämää ja ihan hyvinvointia suurimalle osalle ihmisistä. Mutta mistä sitten löytäisi muuten noin hyvän miehen? Kokemusta on aika paljon, en ole ihan teini enää. Todella vaikea ja ahdistava on tilanne.

      • Anonyymi

        Kai te olette puhuneet tuosta asiasta perinpohjaisesti keskenänne? Makuuhuoneen puolella kannattaa kokeilla uusia, erilaisia juttuja ja testata klikkaavatko ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai te olette puhuneet tuosta asiasta perinpohjaisesti keskenänne? Makuuhuoneen puolella kannattaa kokeilla uusia, erilaisia juttuja ja testata klikkaavatko ne.

        Olen kyllä yrittänyt puhua, mies keksii vain syitä. Eivät ole todellisuutta. Makuuhuoneessa voisi todella keksiä vaikka mitä, mutta kun ei ole tilaisuutta. Jotenkin tullut fiilis, että hän odottaa että asiat tehdään hänelle, ei ymmärrystä vastavuoroisuudesta tai siitä yhteydestä joka kuuluu rakasteluun,tai on jotenkin "pakko pullaa". Siksi kai ne huorat olleet jees. Luulen, ettei edes ymmärrä mitä rakastelu on.


    • Anonyymi

      Se seksi mitä oli, oli sellaista "tule nyt jo kun sormetan" (ei sanonut mutta kyllä sen osaa lukea. Ja sitten kun itse sisällä, 20 sek.päästä AINA " mä tuun kyllä ihan kohta". Ja kun yritin puhua miten voi harjoitella ejakulaation pitkittäimistä - en usko että kiinnosti oikeasti tippaakaan. Hänelle yhdyntä on varmasti yhtä kuin runkkaus vähän paremman tuntuista vaan. Koko se muun homman tunteminen tai ymmärrys puuttuu.

      • Anonyymi

        Hmmm. Jos se kerran nopeesti saa erektion ja laukee niin ainaki se on sillon kiihottunut sinusta. Mystinen juttu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe