Mies on käynyt ennen meidän suhdetta 20-30 vuotta Thaimaassa panemassa huoria. Mun kanssa ei ole ikinä ollut minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ensimmäiset 4 vuotta seksiä oli kun minä talutin sänkyyn, että nyt pannaan. Itse ei ole ollut mitenkään aloitteellinen kertaakaan. Sitten kyllästyin tuohon ja ajattelin, että katson mitä tapahtuu kun en "taluta". No, se tapahtui että nyt ollaan oltu tasan vuosi ilman minkäälaista seksiä tai läheisyyttä. Tosi hyvä mies muuten. Mutta eihän sitä voi näin elää. Mitä itse tekisit?
Mirs ei halua - paitsi huoria
8
390
Vastaukset
Miksi olette sitten vielä yhdessä?
- Anonyymi
Koska on muuten todella ihana mies, hoitaa asiat ja tekee kaiken. Henkinen yhteys on loistava.
- Anonyymi
Mutta olen kyllä samaa asiaa todella usein miettinyt. Että miksi. Tilanne asunnon ja omistuksien kanssa on vaan sellainen, ettei noin vaan lähdetä. Mutta, eihän sitä kukaan voi pakottaa toista ihmistä elämään selibaatissa. Seksualisuus on iso osa koko elämää ja ihan hyvinvointia suurimalle osalle ihmisistä. Mutta mistä sitten löytäisi muuten noin hyvän miehen? Kokemusta on aika paljon, en ole ihan teini enää. Todella vaikea ja ahdistava on tilanne.
- Anonyymi
Kai te olette puhuneet tuosta asiasta perinpohjaisesti keskenänne? Makuuhuoneen puolella kannattaa kokeilla uusia, erilaisia juttuja ja testata klikkaavatko ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai te olette puhuneet tuosta asiasta perinpohjaisesti keskenänne? Makuuhuoneen puolella kannattaa kokeilla uusia, erilaisia juttuja ja testata klikkaavatko ne.
Olen kyllä yrittänyt puhua, mies keksii vain syitä. Eivät ole todellisuutta. Makuuhuoneessa voisi todella keksiä vaikka mitä, mutta kun ei ole tilaisuutta. Jotenkin tullut fiilis, että hän odottaa että asiat tehdään hänelle, ei ymmärrystä vastavuoroisuudesta tai siitä yhteydestä joka kuuluu rakasteluun,tai on jotenkin "pakko pullaa". Siksi kai ne huorat olleet jees. Luulen, ettei edes ymmärrä mitä rakastelu on.
- Anonyymi
Se seksi mitä oli, oli sellaista "tule nyt jo kun sormetan" (ei sanonut mutta kyllä sen osaa lukea. Ja sitten kun itse sisällä, 20 sek.päästä AINA " mä tuun kyllä ihan kohta". Ja kun yritin puhua miten voi harjoitella ejakulaation pitkittäimistä - en usko että kiinnosti oikeasti tippaakaan. Hänelle yhdyntä on varmasti yhtä kuin runkkaus vähän paremman tuntuista vaan. Koko se muun homman tunteminen tai ymmärrys puuttuu.
- Anonyymi
Hmmm. Jos se kerran nopeesti saa erektion ja laukee niin ainaki se on sillon kiihottunut sinusta. Mystinen juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409