Viikonloppu yhtä juhlaa..

🙊 No, niin päästiin sitten tähän ikään. 😁 🥳 Vähän vanhaa väsyttää.. Ihanaa oli nähdä lapset😍Lapsivapaa viikonloppu teki siis hyvää.. ja voin sanoa,, että nautin vaan hiljaisuudesta.😄 vaikka se aluksi olikin vähän outoa..

Don huonot -hyvää yötä ja huomenta❤️

https://youtu.be/zcrnnOp61wM?si=0ooSuYsyL-YnIZXe

49

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun nainen täyttää 40, ei koskaan tiedä mitä sanoa.
      Onnitella vai ottaa osaa?

Ehkä on parasta olla vaan hiljaa ja tehdä nakukakku :)

-keinovaginamies-

• No kiitos🥳 Olen kyllä asian kanssa sinut. Ikääntyminen kuuluu elämään, lisää harmaita hiuksia ja ryppyjä.

Nakukakku kuulostaa kyllä aika hyvältä😄

• Mukavaa että oli hauska ja kiva viikonloppu. Mä oon niin iloinen sun puolesta. Ja juu kyllä se tässä iässä jo painaa eilisestä on menny tää päivä toipuessa vaikka ei ees huono olol oo ollut mutta väsyttää sikana.😊.

• On se muuten jännä, että kun on ilmainen tarjoilu, niin johan sitä tuli otettua. Onneksi kumminkin pe ajoissa jo kotiin, niin jaksoi seuraavanakin päivänä juhlia. Minuakin väsyttää rankka työviikon aloitus😅

• Haaveilija39 kirjoitti:

On se muuten jännä, että kun on ilmainen tarjoilu, niin johan sitä tuli otettua. Onneksi kumminkin pe ajoissa jo kotiin, niin jaksoi seuraavanakin päivänä juhlia. Minuakin väsyttää rankka työviikon aloitus😅

Kyllä se silloin yleensä hyvin maistuu juu.😄. Toivottavasti sulla on töissä vähän iisimpi päivä mulla on työpäivä vasta huomenna.🤗.

• Anonyymi

Liikaa siirappia taas Mikkis!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt...ei kai.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä se silloin yleensä hyvin maistuu juu.😄. Toivottavasti sulla on töissä vähän iisimpi päivä mulla on työpäivä vasta huomenna.🤗.

No töitä piisaa, tehdään ehkä hieman hitaammalla temmolla. Voi no olisin itsekin kaivannut vielä yhden ekstra päivän.. mukavaa vapaapäivää😊

No töitä piisaa, tehdään ehkä hieman hitaammalla temmolla. Voi no olisin itsekin kaivannut vielä yhden ekstra päivän.. mukavaa vapaapäivää😊

Kiitos.😊. Toivottavasti loppupäivä menee rauhallisesti töissä niin pääset kotiin lepään. Mä oon hengessä mukana. 🤗.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos.😊. Toivottavasti loppupäivä menee rauhallisesti töissä niin pääset kotiin lepään. Mä oon hengessä mukana. 🤗.

Haluaisitko tarjota Haaveilijalle karvakäsipitsan synttärilahjaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko tarjota Haaveilijalle karvakäsipitsan synttärilahjaksi?

Mieluummin mä kokkaisin Haaveilijalle ite jotain mitä se haluaa.🙂.

Ai niin! Kun en oo nyt ihan varma(muisti🙄) että onnittelinko sua vai en toisessa ketjussa niin tehdään se nyt ainakin eli oikein paljon onnea synttäreiden johdosta! Tässä sulle kimppu virtuaalikukkia 💐 oikeita kun ei voi tunkea tähän puhelimeen(mä yritin kyllä!😉😁) .🤗.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ai niin! Kun en oo nyt ihan varma(muisti🙄) että onnittelinko sua vai en toisessa ketjussa niin tehdään se nyt ainakin eli oikein paljon onnea synttäreiden johdosta! Tässä sulle kimppu virtuaalikukkia 💐 oikeita kun ei voi tunkea tähän puhelimeen(mä yritin kyllä!😉😁) .🤗.

Viidennet onnittelut 🗣️

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos😄 Naapurini antoi minulle kortin missä oli kukkia. Sanoi ettei nyt ole kukkia, kun ei tiennyt virallista syntymäpäivää. Tänään juhlitaan keskimmäisen lapsen synttäreitä🥳 5v.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mieluummin mä kokkaisin Haaveilijalle ite jotain mitä se haluaa.🙂.

No tämä kuulostaa kyllä hyvältä. 🥳 kaikki tykkää jos hemmotellaan.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tänään on mentävä lasten harrastuksiin. Eli ei lepoa hetkeen… luulen kumminkin, että nukahdan illalla ajoissa😴

• Anonyymi kirjoitti:

Viidennet onnittelut 🗣️

Ei oo toi matikka sun heiniä.😄.

Kiitos😄 Naapurini antoi minulle kortin missä oli kukkia. Sanoi ettei nyt ole kukkia, kun ei tiennyt virallista syntymäpäivää. Tänään juhlitaan keskimmäisen lapsen synttäreitä🥳 5v.

No se on kiva juttu. Paljon onnea hänellekin!😊.

No tämä kuulostaa kyllä hyvältä. 🥳 kaikki tykkää jos hemmotellaan.

Rupee miettiin valmiiks vaan että mitä haluut syödä.😉😄.

Tänään on mentävä lasten harrastuksiin. Eli ei lepoa hetkeen… luulen kumminkin, että nukahdan illalla ajoissa😴

No voi harmi.🤨. Saattaahan tuo olla ettei oo vaikeeta nukahtaa ainakaan.😊.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkoj on kyllä yliveto, palstan siirappisetien kruunaamaton kuningas :D sai hyvälle tuulelle minutkin noilla toivotuksillaan kun yhdessä toisessa ketjussa niin kovasti vakuutti olevansa vain oma itsensä :D

harmiseikirj-

• Mikkojuhan kirjoitti:

No se on kiva juttu. Paljon onnea hänellekin!😊.

Kiitos🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkoj on kyllä yliveto, palstan siirappisetien kruunaamaton kuningas :D sai hyvälle tuulelle minutkin noilla toivotuksillaan kun yhdessä toisessa ketjussa niin kovasti vakuutti olevansa vain oma itsensä :D

harmiseikirj-

Mielummin siirappinen Mikko kuin ilkeä Harmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin siirappinen Mikko kuin ilkeä Harmis.

Harmis ei ole ilkeä, totuuden puhujia vain aina kivitetään :( silti en ala siirappisedäksi :)

-harmiseikirj-

• Niin ja nuori ja kaunis sä vieläkin oot joten ei sun tarvii murehtia vanhenemista.😊.

• Juu ei, niin ja kiitos🤗

Juu ei, niin ja kiitos🤗

Ole hyvä.🤗.

• Anonyymi

Naru kaulaan

• Anonyymi

Ketä sinä koet uhkailevasi täällä, oletko joku satulanhaistelija kuten ap:kin?

• Anonyymi

Kerrohan mies, että montako kouluikäistä sulla oli niin saadaan suljettua tietyt paranoiat pois? Kaverin puolesta kyselen..

• Joo voit jatkaa sitä kyselyä ihan jossain muualla.😂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Joo voit jatkaa sitä kyselyä ihan jossain muualla.😂.

Etkö pidä itse sitä hieman huvittavana, että hyökkäät jollain toisella nikilläsi mies puoltamaan toisen nikin olemassaoloa?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö pidä itse sitä hieman huvittavana, että hyökkäät jollain toisella nikilläsi mies puoltamaan toisen nikin olemassaoloa?

En koska mä olen ihan oma itseni ja niin on Haaveilijakin ja sen nyt satun tietään kun oon hänet ihan ihka elävänä tavannutkin. Ja mä oon sanonut sulle ennenkin että kauan kun sä mun ystäviä kiusaat niin mä heitä puolustan.🙂.

• Anonyymi

voi pojatkin kuten tytötkin ostaa jotain koneome3ita Sultaanin määrin ja kokeilla ppelin, että miten soeltuupi.

• Onneksi olkoon. :o)

• 🙃 onnittelut juu jälestä päi.. 👸

• Anonyymi

Kiitoksia😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia😊

Tämä oli siis minulta🙄 unohtui kirjautua😅

Tämä oli siis minulta🙄 unohtui kirjautua😅

Juu..

• Anonyymi

kannattaa olla kun kondomit, sultaanit mega-pakilla ei montaa tuntia pärjääll

• Anonyymi

Niin siis meinaat, että kulutus on kovaa🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siis meinaat, että kulutus on kovaa🤔

Hämmennyin ihan, että jäi kirjautumatta😂

• Anonyymi

huojosta ei saa edes eläintäkän vaikka kuika yrittäisi.

On vaan nin vittumjaisen huono jengi.

• Lämpimät onnittelut syntymäpäivän johdosta Haaveilija! 💐🎶

"Naisen iällä ei ole mitään merkitystä. Parhaat sävelmät soitetaan vanhimmilla viuluilla." 😄

• kiitoksia Xena😇 niin nuori mieleltään ja kroppa vanhenee arvokkaasti😉

• Anonyymi

Ootko sinä se miksei yh.t kelpaa-ketjun yh?Näyttää kelpaavan. Don´t worry,be happy.

• No en kyllä kuulu siihen ketjuun😊 kyllä meitä äitejäkin huomioidaan🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe