Miu-Miu Näkkälä

Anonyymi-ap

Soli Lapin Kansaki heti pääkirjoituksessaan antamassa anteeksi rattijuopon kissantappajan ja kotirauhan häirinnästä tuomitun teot anteeksi ja asioiden loppuun käsitellyksi.Siis tuo heterofobinen lehti,joka jaksaa hinttipropagandaa jauhaa, muka tasa-arvosta. Kuukausitolkulla jaksetaan muistuttaa ja väärin ymmärtää Purran mainitsemista mustista kävelevistä säkeistä ja muista perussuomalaisiata

8

721

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yle on ollut koko viikonlopun niin yksoikoonen, Sdp kokouksen takia, että minäkin tyhmä olen jo hoksannut, mistä kana kusee...

• Anonyymi

STT: n uutisissa sai Lindtmanin rasisminäkemyset paalupaikan koko päivän.
      Tiedostamisen ohjauksesta tuli koulukirjaesimerkki.

• Anonyymi

Olihan näiden”sankareiden”teot maailman uutisissakin.Suomelle tuli valtava mainehaitta näistä tekosista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan näiden”sankareiden”teot maailman uutisissakin.Suomelle tuli valtava mainehaitta näistä tekosista

Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.

Pitääkö käyttää tikkukirjaimia tekstissä, jotta lukija ym,.rtää , missä pointti on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdyt rikokset ja tuomion saanut on paaaaaljoin vakavampaa kuin kirjoitukset.kohta sig heil Antti nostaa KISSAN pöydälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä väitellä maailman tappiin mikä puolue on tehnyt eniten mainehaittaa. Vaan, tuo puoluesihteerin SDP kissojen kiduttaminen on jo normaalin empatian tuntevan ihmisen mielestä erittäin sairasta ja halveksittavaa. Tuota sadistista tekoa ei voi puolustella , Lindmanin natsitervehdyksetkin olivat typeriä .

• Anonyymi

Ei mulla muuta. Huomenna voi olla muutak0in.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe