Soli Lapin Kansaki heti pääkirjoituksessaan antamassa anteeksi rattijuopon kissantappajan ja kotirauhan häirinnästä tuomitun teot anteeksi ja asioiden loppuun käsitellyksi.Siis tuo heterofobinen lehti,joka jaksaa hinttipropagandaa jauhaa, muka tasa-arvosta. Kuukausitolkulla jaksetaan muistuttaa ja väärin ymmärtää Purran mainitsemista mustista kävelevistä säkeistä ja muista perussuomalaisiata
Miu-Miu Näkkälä
8
721
Vastaukset
- Anonyymi
Yle on ollut koko viikonlopun niin yksoikoonen, Sdp kokouksen takia, että minäkin tyhmä olen jo hoksannut, mistä kana kusee...
- Anonyymi
STT: n uutisissa sai Lindtmanin rasisminäkemyset paalupaikan koko päivän.
Tiedostamisen ohjauksesta tuli koulukirjaesimerkki.- Anonyymi
Olihan näiden”sankareiden”teot maailman uutisissakin.Suomelle tuli valtava mainehaitta näistä tekosista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan näiden”sankareiden”teot maailman uutisissakin.Suomelle tuli valtava mainehaitta näistä tekosista
Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.
Pitääkö käyttää tikkukirjaimia tekstissä, jotta lukija ym,.rtää , missä pointti on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.
Tehdyt rikokset ja tuomion saanut on paaaaaljoin vakavampaa kuin kirjoitukset.kohta sig heil Antti nostaa KISSAN pöydälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeinhaan pieni mainehaitta verrattuna persujen rasismin aiheuttamaan ISOON mainehaittaan.
Saahan sitä väitellä maailman tappiin mikä puolue on tehnyt eniten mainehaittaa. Vaan, tuo puoluesihteerin SDP kissojen kiduttaminen on jo normaalin empatian tuntevan ihmisen mielestä erittäin sairasta ja halveksittavaa. Tuota sadistista tekoa ei voi puolustella , Lindmanin natsitervehdyksetkin olivat typeriä .
- Anonyymi
Ei mulla muuta. Huomenna voi olla muutak0in.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644