Kun ei ennenwanhaankaan..

Anonyymi-ap

Ennenwanhaan minunkin vahhemmat olivat töissä, eikä ollut ketään tekemässä aamupuuroa. Sitten lähdin polkupyörällä kouluun, kun ei ollut mitään koulukyytejä/takseja.

Koulussakin opettaja oli vihainen sodan käynyt ukko. Sille ei vittuiltu. Jos pyyhekumi tipahti lattialle, tai teroittaessa lyijy katkesi kynästä, oli seurauksena vähintään 2 tunnin jälki-istunto asennossa seisten.

Välitunnilla jos kiusasit, niin jouduit puutyöluokan höylähuoneeseen tekemään kaikki höylähommat ilman suojavarusteita. Monella kiusaaminen loppuikin, koska ei ollut enää sormia millä osoitella.

Jos et syönyt lounastasi riittävä hymy päällä,sinut määrättiin keittiöpalvelukseen.

Siellä keittäjät laittoivat sinut isoon painekeittimeen ja tulivat 2 tunnin mentyä kysymään onko puhdasta? Auta armias, jos ei ollut.

Jos liikuntatunnilla et osannut/jaksanut, niin opettaja haukkui sinut kaikkien kuullen tyhmäksi joka ei vain viitsi.

Tämäjän tapahtui siis ysärillä, ei sen kauempaa.

>simiti<

9

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa kunnon kurilta. Mun peruskouluaikana, eli paaaljon myöhemmin kuin ysärillä, sanottiin vaan että soosoo ei noin saa tehdä. Jos teki jotain typerää. Jos jotain kiusattiin, niin opettaja ei välttämättä edes puuttunut.
      Mulla oli vitos-kutosluokalla vähän ongelmia koulussa syömisen kanssa. En oikein suostunut syömään kouluruokaa. Mun ei annettu lähteä sieltä ruokalasta, ennenkuin lautanen oli tyhjä. Mä en silti syönyt. Sitten, kun muut oli lähtenyt sieltä, niin opettaja istui mua vastapäätä ja sanoi, että istuu siinä niin kauan että alan syömään. Mä en silti syönyt. Istuttiin siinä niin kauan, kunnes opettaja sanoi että hänen täytyy lähteä nyt pitämään oppituntia🤣 tuumasin vaan että noniin vihdoin. Kovapää Prinsessa.

• Itellä kyllä 1980-1990 luvuilla peruskoulussa ei nyt ihan noin kova kuri ollu miltä simiti sen sai kuulostaan vaikka tunnistankin jotain samoja juttuja.🙂. ,

Eikös kaikkien prinsessojen kuulu olla vähän omalla hyvällä ja rakastettavalla tavallaan hieman kovapäisiä.🤗.

• Ruokailuun liittyviä juttuja minullakin tulee vain mieleen. Olinhan muuten todella kiltti tyttö ja melko hyvä koulussa.
        Luokanopettaja oli sitä mieltä, että ruoka pitää pureskella hyvin, jonka varmistamiseksi hän antoi luvan ottaa juotavaa vasta kun lautanen oli syöty tyhjäksi.
        Minulla on aina ollut herkkä suu, enkä syö enkä juo mitään todella kuumaa. Joskus jonkin kuuman keitonkin kanssa meni sitten aikaa, kun en kertakaikkiaan pystynyt syömään, ennen kuin ruoka oli kunnolla jäähtynyt..
        Minä otan edelleenkin heti kaksi lasia vettä ruokalautasen kanssa 🙂

• Mikkojuhan kirjoitti:

Itellä kyllä 1980-1990 luvuilla peruskoulussa ei nyt ihan noin kova kuri ollu miltä simiti sen sai kuulostaan vaikka tunnistankin jotain samoja juttuja.🙂. ,

Eikös kaikkien prinsessojen kuulu olla vähän omalla hyvällä ja rakastettavalla tavallaan hieman kovapäisiä.🤗.

Kyllä kuuluu. Kovapäisyys tietyissä rajoissa on toki hyvä piirre ihmisellä.

On epäselvää, miksi ruokailukäyttäytymiseni oli tuollaista.
        En osaa sanoa, oliko syömishäiriön piirteitä vai olinko vaan äärettömän nirso.

• Xena-183 kirjoitti:

Ruokailuun liittyviä juttuja minullakin tulee vain mieleen. Olinhan muuten todella kiltti tyttö ja melko hyvä koulussa.
        Luokanopettaja oli sitä mieltä, että ruoka pitää pureskella hyvin, jonka varmistamiseksi hän antoi luvan ottaa juotavaa vasta kun lautanen oli syöty tyhjäksi.
        Minulla on aina ollut herkkä suu, enkä syö enkä juo mitään todella kuumaa. Joskus jonkin kuuman keitonkin kanssa meni sitten aikaa, kun en kertakaikkiaan pystynyt syömään, ennen kuin ruoka oli kunnolla jäähtynyt..
        Minä otan edelleenkin heti kaksi lasia vettä ruokalautasen kanssa 🙂

Mä en muista oliko se päiväkodissa vai eskarissa, vai kenties 1-2 luokalla, kun joku nirsoili ruuan kanssa. Niin sanottiin, että niin monta lusikallista/haarukallista pitää syödä sitä ruokaa, kuin on ikää. Eli jos olit vaikka 6-vuotias, sun piti maistaa ruokaa 6 kertaa😄

• Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä kuuluu. Kovapäisyys tietyissä rajoissa on toki hyvä piirre ihmisellä.

On epäselvää, miksi ruokailukäyttäytymiseni oli tuollaista.
        En osaa sanoa, oliko syömishäiriön piirteitä vai olinko vaan äärettömän nirso.

Juu samaa mieltä oon että tietyissä rajoissa on hyvä piirre ja viehättäväkin.😊.

Voi olla jotain tuollaista kyllä tai sitten se voi varmaan vaan olla joku hetkellinen ohi menevä vaihe jos vaikka kavereissa on sellaiseen taipuvaisia niin sitten tehdään vähän samoin kuin kaveritkin vaikka ei ite olisikaan varsinaisesti mitenkään nirso tms.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu samaa mieltä oon että tietyissä rajoissa on hyvä piirre ja viehättäväkin.😊.

Voi olla jotain tuollaista kyllä tai sitten se voi varmaan vaan olla joku hetkellinen ohi menevä vaihe jos vaikka kavereissa on sellaiseen taipuvaisia niin sitten tehdään vähän samoin kuin kaveritkin vaikka ei ite olisikaan varsinaisesti mitenkään nirso tms.🙂.

Joku vaihe se tosiaan oli, ohimenevä. Yhdellä kaverilla oli ajoittain samantyyppistä juttua. Joo ja sitten olihan siinä mielenosoitustakin mukana, eli kun siitä alettiin mulle nalkuttaa niin mähän vastustin vielä enemmän. Murkkuiän uhmaa varmaan? 🫢

• Prinsessasi kirjoitti:

Joku vaihe se tosiaan oli, ohimenevä. Yhdellä kaverilla oli ajoittain samantyyppistä juttua. Joo ja sitten olihan siinä mielenosoitustakin mukana, eli kun siitä alettiin mulle nalkuttaa niin mähän vastustin vielä enemmän. Murkkuiän uhmaa varmaan? 🫢

Juu varmaan...ja itsenäistymistä. Haluaa päättää omista asioistaan.🙂

• Anonyymi

kondomien ostamistakin... niin ei oikein joo en kehdannut hygieniaosastolta naisilta kysyä apua ostaa magic-kondomeja, miesmyyjä sitten kehtasin kysyä osasto tuo mistä pitäisi löytyä ne...

jooh tuo on tavallaan tekoälyä tuo c-koodikin mikä tekee palstalaisten nimistä erilaisia juttuja, niin.

Sarimies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76