Olen ihan väärä nainen mun miehelle. Mies ei puhu eikä pussaa.. Ei koskaan oo kiinnostunut mun asioista eikä kysy mitään.Koen itseni ihan paskaksi. Koen että mies inhoaa mua, mutta kuulemma rakastaa omien sanojensa mukaan.Itken melkein päivittäin. Meillä ei oo mitään tavallista arkea vaan oon paljon yksin. Mies on jatkuvasti muualla kun tekee paljon ylitöitäkin. Ja kun on öitä pois kotoo niin ei soita tai tekstaa. Ei kerro mulle suunnitelmistakaan kuin harvoin ja silloinkin hyvin hankalasti. Aikaisemmin olin iloinen ja eläväinen.Mulla oli oma työ ja harrastukset ja nykyään oon ihan raunio. Mies ei halua erota. Ollaan oltu naimisissa useampi vuosi.Lisäksi teen kaikki kotityöt yksin. Koen ettei mies oikeasti rakasta. Ei oo kuulemma toista naistakaan. Sanoi että tykkää vaan tehdä asioita. Yöksi tulee kotiin paitsi viikonloput viettää omissa menoissaan myös yöt.Ei juo ollenkaan alkoholia eikä kännää ei tykkää baareista yms.
Usein pahantuulinen kun on kotona,hermoaa ja mököttääkin. Oon kuulemma hälle se oikee,epäilen vahvasti. Puhuu useinmiten mulle tylysti. Jos hällä oisi nainen jota rakastaisi niin ei hän olisi tuollainen.Oon väärä paska akka.
Oon ihan lopussq
4
291
Vastaukset
- Anonyymi
Vau ihan täysin kuin mun entisestä elämästä mutta en ollut niin tolkuttoman tyhmä että olisin naimisiin moisen kanssa.
Elämä paranee kun lähdet lätkimään ja annat touhuta yksin jatkossakin. Mitä oikein teet edes tuollaisessa yksinsuhteessa, olet panopatjana ja hotellinhoitajana?- Anonyymi
Huomautan,että narsisti tuskin on ollut alussa tuollainen? Vasta sitten kun on saanut uhrin koukkuun alkaa haukkuminen ja piilosyyttely jne kuten tiedät
- Anonyymi
Se on perus narsu. Antaa mailmalle parhaat ja näyttää kotona sulle vain huonot puolet kun ei jaksa esiintyä kaiken aikaa
- Anonyymi
No miksi olet sen miehen kanssa. Sinä et tarvii lupaa erota jos et ole hyvässä suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418