Kyseinen kaveri juoksee tästä ohi harva se päivä, joskus kaksikin kertaa päivän aikana. Juoksu on helpon näköistä, mutta vauhti on normaaliin kuntohölkkäilijään verrattuna ihan eri planeetalta. Varmaan 25 km/h ellei kovempaakin riippuen treenin luonteesta.
Hän on juossut vuosikausia hirveitä määriä ja ennätys on 2.21. Minkä pitäisi muuttua, että hän nousisi maailmanluokan maratoonariksi eli pystyisi juoksemaan 20 minuuttia nopeammin?
Ainakin työssä käyminen pitäisi unohtaa ja panostaa harjoitteluun kuin ammattilainen...
Olen seurannut kohta 10 vuotta suomalaisen 2.21-maratoonarin treeniä. Miten saisi 20 minuuttia pois?
28
572
Vastaukset
- Anonyymi
Eli juoksee 2min24s kilometri vauhtia. Ukkeli on luonnonlahjakkuus.
- Anonyymi
Paljonko on ukkelin pk1 vauhti? Juokseeko kevyet liika kovaa?
- Anonyymi
Never easy ukkeli kyseessä, Balsun suosikki, pk vauhti 4.04/km.
- Anonyymi
Oikesti jokainen juoksuun perehtynyt tietää että never easyllä saavutetaan parhaat tulokset,,, no ei vaineskaan ,itseään ei kannata huijata noissa pk vauhdeissa se kostautuu ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Onkohan kukaan todistetusti saavuttanut tavon never easyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kukaan todistetusti saavuttanut tavon never easyllä.
Katso Stravasta 2.21 ukko Oscar Holmström. Ukko ei juokse koskaan hitaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso Stravasta 2.21 ukko Oscar Holmström. Ukko ei juokse koskaan hitaasti.
Ei todennäköisesti laita hitaita lenkkejään sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todennäköisesti laita hitaita lenkkejään sinne.
Hyvin mahdollista.
- Anonyymi
Juoskaa nöösi petterit 2:21 maraton ja tulkaa sitten taas rääpimään päätä suomi 24:selle. Eiköhän tuon tasoinen juoksija tiedä omat tasonsa tasan tarkkaan ja treeninsä valmentajan kanssa paremmin kun joku neljän tunnin hölkkä Petteri.
- Anonyymi
Lahjakas ukko, mutta pitäisi harjoitella niinkuin kenialaiset, että menisi sub 2.10.
- Anonyymi
Minä olen juossut vain 2.39 maratonin. Ihan hyvin työssäkäyvältä harrastajalta mielestäni.
- Anonyymi
Koska nummela mm kisoissa?
- Anonyymi
Tulokseen ei riitä vain harjoittelu ja lahjakkuus, edes uskottu mies ei riitä, vaan tarvitaan kemikaaleja!
- Anonyymi
Ukkeli juoksee liian päkiäpainotteisesti. Pitäisi rullata rennommin.
- Anonyymi
Mikä seuraava tavo? Tekeekö liika lyhkäisiä ja vauhikkaita peruslenkkejä?
- Anonyymi
Ukko juoksee pk:t kenialaisten vauheilla vaikkei ole likikään kenialainen.
- Anonyymi
Akiako seuraat?
- Anonyymi
Tiedän erään maratonin ajassa 2.45 juosseen harrastelijan. Oli treenannut kuutena päivänä viikossa, että pääsi tuollaiseen aikaan. Miltäköhän tuntuu ajatella, että maailman kärki menee 45 minuuttia nopeammin?
- Anonyymi
2.45 on tavikselle huippu aika. Vaatii rautaista peruskuntoa ja 5.00/km lenkkivauhtia. Ihan hyvin voi 2.21 ukko juosta 4.15/km vauhilla lenkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2.45 on tavikselle huippu aika. Vaatii rautaista peruskuntoa ja 5.00/km lenkkivauhtia. Ihan hyvin voi 2.21 ukko juosta 4.15/km vauhilla lenkit.
Mikä määrittää taviksen ja ei taviksen? se pitäisi määritellä ensin.
- Anonyymi
Miten Oskarilla juoksut sujuu? Joko mänee sub 2.20?
- Anonyymi
Juoksi helsinki half marathonin 1:09. Tiukkaa tekee sub 2.20...
- Anonyymi
Nummela juoksi viitosella kv ajan.
- Anonyymi
2.21 riittävän kova suomi-ukoille. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Jos menee jo rajoitinta vaste niin ei siinä mikään auta,
- Anonyymi
Aina voi juosta ylikovaa ja katketa.
- Anonyymi
Taitaa olla höpö höpö juttuja. Ensinnäkään suomessa ei montaa 2.21 maraukkoa ole nykypäivänä. Toiseksi ei varmasti juokse tuota 25/km/h vauhtia. Sehän tekee kilsa vauhdiksi 2.24min/km ja cooperissa näin ollen menisi 5000m. Taitaapi kaveri liikkua tuota vauhtia polkupyörällä.
- Anonyymi
Pitää muuttaa kenyaan, ja piikittää testoa, epoa ja mitä kaikkea muuta.
- Anonyymi
Never easy ukkoja. Menisikö maraton kovempaa, jos ottaisi mukaan zone1 köpöttelyä?
- Anonyymi
Juu. Aki juoksee rennosti kaikenlaisilla vauhdeilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391