Tulis taas hopusti talvi, että saatais Säästötie montut täytettyä. Viime ja toissatalvenaki oli niin mukava ajaa, kun ei ollu syviä kuoppia.
Säästötien montut
11
854
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmänviileästi soralle koko kauppatie son hoidettuna paljon parempi kuin nykyinen asvaltti ja taas vähän töitä pellon kylälle sama nivanpääntielle. -Vili
- Anonyymi
Säästötie nykysen ossuuspankin kohala on kyllä maonsyömä, sen häätyy sanoa. Monttu montun vieressä.
- Anonyymi
tie on samaa sarjaa useimpien kauppatien kiinteistöjen kanssa.
- Anonyymi
Kauppatie taitaa olla melko hiljanen nykysellään. Kauppakeskus sammutti sen aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppatie taitaa olla melko hiljanen nykysellään. Kauppakeskus sammutti sen aikoinaan.
Avatkaa hiukan tuota kauppakeskusta. Oon vasta muuttanut paikkakunnalle.
- Anonyymi
Meilä pittää olla hyät tiet viinakauphaan,rillile ja ravintolaan
- Anonyymi
Hyvä ettei ivanpään tieetä korjata ,se on hyvä kuntoinen kun muutaman montun korjaa ja kaivuu jäljet urakoitsija tai työn teettäjä maksaa.Kunnan tie korjauksia ei kukaan valvo kun pohjat pettää vuoden kahden sisällä,jäjetöntä toimintaa kunnan varojen tuhlausta osaamattomille yritykselle,kolmehan niitä suurta ketkua on jota kunta pitää pystyssä
- Anonyymi
On se vain kumma ettei kunnala ole paria kuutiota mursketta puottaa kaheksaan vaaralisseen monthuun eniten liikutussa paikassa. Huomena on taas pankkipäivä, joten varokaa itteä ja autoja.
- Anonyymi
Paskapuhetta eivät vain pakkokeinolla ala myllään ja skriivaa laskua valtuustoon
- Anonyymi
Ihana talvi! Jopa alko Säästötieki paranemaan. Kiitos talvi ja lumi!
- Anonyymi
Häätyy sanoa että kerranki on ilo ajaa Säästötietä kun aotojonot ei koikkaa ja kiertele niitä tosi pahoja monttuja. Ei tartte pölätä renkaiden puolesta. Kiitokset Herra Talvelle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614