Pitää lähteä katsoon välillä TILUKSIA

Samalla mietin ja hoin miten saan ne BILJOONAT pysymään varmasti ja voin alkaa SYNNYTTÄMÄÄN MILJONÄÄREJÄ!

Jään Miljardööriksi, mutta en sen parempi kuitenkaan ole vaan olen aina se vanha VAPON luoma TYÖMIES!

Jos lautaa kannoin nuorena ja puuhasin yhtä sun toista sekä kannoin vielä sitä vitun hiekkaa niin, kuin miehet niin eiköhän se homma mene niin, että TYÖMIES päättää miten jaot tehdään ja TOISTA KERTAA ei kylän ELUKAT KUSE ENÄÄ KENENKÄÄN NISKAAN EDES MINUN KAUTTA!

3

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ONKO JOKU KUSETTANU?

      • Kai tuo kusetusta on jos kunta ei edes valtion työllistämisvaroilla ole töihin palkannut ja kyselevät miksi en tee töitä vaikka 10vuotta sitten tein ahkerasti töitä ja hänen kyllä pitää töitä tehdä!

        Teen kyllä kokoajan töitä niin saadaan eriarvoisuudet kuntoon tässä kunnassa.
        Kävin yhdelle eläkeleiselle poimimassa mustikoita, koska hänen aikuiset lapset ei ehdi ja muisti, että olen Kelan työttömyyspäivärahalla kotona.
        Yks hänen lapsista on vielä eläkkeellä ja kyllä autolla voi ajaa yli 500kilometriä mutta ei MUSTIKKAAN pääse vaikka metsän vieressä asuu ja pystyy kävelemään sekä kädet toimii ja ruokaaki voi tehdä.

        En viitsi tuosta välittää vaan tekasen hommat ja kerätään rahat pois sekä jaetaan keille nuo kuuluu.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kai tuo kusetusta on jos kunta ei edes valtion työllistämisvaroilla ole töihin palkannut ja kyselevät miksi en tee töitä vaikka 10vuotta sitten tein ahkerasti töitä ja hänen kyllä pitää töitä tehdä!

        Teen kyllä kokoajan töitä niin saadaan eriarvoisuudet kuntoon tässä kunnassa.
        Kävin yhdelle eläkeleiselle poimimassa mustikoita, koska hänen aikuiset lapset ei ehdi ja muisti, että olen Kelan työttömyyspäivärahalla kotona.
        Yks hänen lapsista on vielä eläkkeellä ja kyllä autolla voi ajaa yli 500kilometriä mutta ei MUSTIKKAAN pääse vaikka metsän vieressä asuu ja pystyy kävelemään sekä kädet toimii ja ruokaaki voi tehdä.

        En viitsi tuosta välittää vaan tekasen hommat ja kerätään rahat pois sekä jaetaan keille nuo kuuluu.

        Jos suoraan kirjoitan niin vituttaa nuo LÄSKIT jotka on kaikki LAIDASTA LUKIEN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ!

        Eikö noita saatanoita OIKEESTI VOI LAITTAA KUNTOUTUKSEEN niin lähtis läskit ja saatas heidät töihin!?

        Oon 13 vuotiaana poiminu hilloja ja saanu ENSIMMÄISEN TILIN ja VAPOLLE menin virallisesti töihin samana kesänä, kun täytin 15v!

        Laskin niin oon 40vuotta sitte aloittanut virallisesti työt eli tehnyt töitä jollekkin toiselle enkä kotona.

        Kyllä tää aika kusetusta on jos kaikki kyttää sekä kyselee mitä minä teen ja toiset saa olla rauhassa ELÄKKEELLÄ tai LIITON RAHALLA ja heidän ei tarvi tehdä mitään työssä käyvien hyväksi.
        Ammattiliitot, SAK, Hallitus ja eduskunta nostelee rahaa ja MINÄ EN SAA EDES NÄKYÄ FACEBOOKISSA, koska käyn kunnioiden päälle.

        Löysin sattumalta Inarin kunnasta koiran kusetus paikan jossa kustaan kaikkien niskaan ja yks saa kyniä rahaa!
        Alan kynimään takaisin päin ja minä olen se joka päättää miten korvauksia maksetaan!
        Korvaukset on luonnollisesti vähän niin, kuin palkka joten maksan KONKURSSI velat pois.

        Loppuu nuo velkojen maksatukset toisille velkajärjestelyjen kautta joissa saavat velkoja anteeksi ja toiset joutuu nuo maksamaan!
        Vankilassa makaamiset sekä velkojen luistot loppuu myös!

        Sometus ei ole mitään työtä ja sellaista syytä ei Suomesta enää löydy jolla en pääse SYRJINNÄLLÄ vaatimaan korvauksia!
        PENIKAT SAA LUVAN ALKAA TEKEMÄÄN TÖITÄ JA EI AUTA ENÄÄ VEDOTA MIHINKÄÄN SAIRAUTEEN!

        EI AUTA VAIKKA OLIS YKSINHUOLTAJA KOSKA EI AUTTANUT MINUNKAAN KOHDALLA!

        TÄMÄ KOMENNUS ON TILATTU JA noin 90senttiä maksaa joka SAATANAN TUNTI eikä kuulu edes mitään lisiä koska JOHTAJAT EI TARV ISOA PALKKA JOS EI NE TYÖTKÄÄN KELPAA MITÄ TYÖMIEHET TEKEE!

        KOMMUNISTI ON HÄN JOKA KÄY KOKOAJAN DUUNARIN TASKULLA JA ISTUU TOIMISTOSSA MUKA TÖISSÄ!!!

        KAUANKO TÄTÄ KUSETUSTA HALUATTE JATKAA?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe