Verenpainelääke sivuvaikutukset

Anonyymi-ap

Yrittäny vältellä niitä viimeiseen asti syömällä terveellisesti marjoja puolukkaa mustikkaa ym ym mut taas varmaan tyrkyttää lääkäri lääkettä vaivaan.
En polta tupakkaa niin siitä luopumista ei ole
Onko käyttäjillä mitään kokemusta sivuvaikutuksista verenpainelääkkeistä.

12

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia verenpainelääkkeistä.
      Kahta käytän säännöllisesti ja yhtä tarvittaessa, jos paineet nousevat jostain syystä.

• Anonyymi

Ei mitään lääkkeitä ole pakko syödä vaikka poppamies niitä suosittelee . Kun katsoo lääkkeet tarpeettomiksi ei hakeudu lääkäriin tai mihinkään verikokeisiin . Kuole kotiin ilman hoitoa se on ns miehen työ ja edullista yhteiskunnalle .

• Anonyymi

Minulla on käytössä kolme erilaista verenpainelääkettä. Ei sivuvaikutuksia.

Verenpainelääkitys aloitettiin kymmeniä vuosia sitten beetasalpaajalla. Sen annos on kaksinkertaistettu jo vuosia sitten. Lisäksi on vuosien varrella lisätty kaksi muuta verenpainelääkettä. Näillä mennään...

Kun verenpainelääkettä tarvitaan, se on syytä ottaa. Muuten lyhenee elämä.

• Anonyymi

Itse käytän puhdistamatonta merisuolaa, se kuulemma normalisoi verenpaineen. Koskaan ei ole ollut verenpainetta, joten en tiedä kokemuksesta. Luontaistuotekaupat myy.

• Anonyymi

Ei auta poppakonstit verenpaineeseen!

• Anonyymi

verenpainelääkkeitä voi vaihtaa toiseen , mikä ehkä sopii paremmin .
      Aina ei se ensimmäinen määrätty lääke ole sopivin, itselleni vaihdettiin useammankin kerran , ja lopulta yksi lääke sopi oikein hyvin.

• Anonyymi

Nuo marjat eivät tehoa korkeaan verenpaineeseen, eikä muutkaan "poppakonstit". Tehokkain alentaja on suolan käytön vähentäminen, Vaikka ei laittaisi yhtään suolaa ruokaansa, kannattaa lukea kuinka paljon jotkin maustesekoitukset ja ruoka-ainekset sisältävät suolaa. Einesruuissa, leivissä ym. on paljonkin suolaa. Taas kun televisiossa alkoi suomalainen kokkikilpailu, Aihinen moitti jo erästä kilpailijaa (ammattilainen) liian vähästä suolasta valmistetussa ruuassa. Eli ravintolaruuassa voi olla runsaasti suolaa.

• Anonyymi

Ihminen tarvitsee myös suolaa, mutta liika on pahasta.

Ruoka-aineissa itsessään oleva suola ei riitä ihmiselle, vaan jonkin verran suolaa on lisättävä, kun valmistaa itse ruokansa. Pelkillä marjoilla ei elä. Toinen asia sitten on se, että jotkut valmisruoat ja makkarat sisältävät liikaa suolaa.

• Anonyymi

Puhdistamatonta merisuolaa kannattaa käyttää useampi kuukausi ennenkuin tulee tuloksia.

• Anonyymi

Verenpaineeseen vaikuttavat tekijät ovat tietty monitahoisia, joskin varsin hyvin tunnettuja.

Varsinaisia yhden tempun poppakonsteja ei liene ole olemassa, mutta kannustan silti laittamaan googlehakuun "valkosipuli ja terveys" jolla on monitahoisia terveysvaikutuksia ja saattaa joisakin tapauksissa osaltaan auttaa myös vernepaineen suhteen.

Yksi kynsi pieneksi pilkottuna vesilasiin ja sitten taiteiltuna suusta veden kera alas.

Joissakin tapauksissa on parempi ensin keskustella lekurin kanssa, sillä mm. verenohennuslääkkeiden käyttäjille se ei aina sovi.

• Anonyymi

Arginiini on luonnollinen verenpaine"lääke", esim pähkinöistä saa sitä.
      Marjat myös hyviä. Ja liikunta. Ja kunnon unet.
      Jos arvot alle 140/100 ei tarvita mitään lääkitystä.
      Vasemman kammion seinämä tuppaa paksuuntumaan jos on pitkään yli 160/110 arvot ja tulee sydämen vajaatoimintaa. Silmille myös huono jos pitkään verenpaine korkealla. Korkea verenpainehan ei ole mikään sairaus vaan oire jostain...eli verenpainelääkkeellä hoidetaan oiretta, eikä sitten etsitä oireen aiheuttajaa...mahdollisia syitä on todella monia.

• Anonyymi

"Suolan vältteleminen ja vähäsuolaisten vaihtoehtojen suosiminen korkean verenpaineen ehkäisyssä ei toimi. Sen sijaan runsaasti kaliumia sisältävä ruokavalio näyttää hillitsevän korkeaa verenpainetta, ainakin tuoreen tutkimuksen mukaan."

Kaliumia on tabletteinakin. Jos ei löydy apteekista niin netistä voi tilata.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe