Liian nuoren näköinen nainen

Anonyymi-ap

Voiko nainen näyttää liian nuorelta?

Olen 42vuotias ja tapaillut muutaman kuukauden 30vuotiasta naista, joka näyttää vielä 10 vuotta ikäistään nuoremmalta.

Lähes tyttäreni ikäiseltä tai häntä luullaankin usein tyttärekseni kun liikutaan yhdessä

Muuten kaikki menee upeasti. Olenko outo kun annan tuollaisen asian vaivata minua? Vai olisiko kellään muulla tällaisessa ongelmaa. Nainen on siis myös minua tasan puolet kevyempi eli kokoero on suuri

8

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä anna sen vaivata, kyllä rakkaasi rupsahtaa aikanaan, jos muuten tunnette olevanne samalla tasolla ja elämäntilanteet kohtaa.
      Kun tapasin nykyisen kumppanini hän arvuutteli ikääni (luonto on kohdellut mua armeliaasti). Sanoin heti, että me ollaan suunniillleen samanikäisiä, mutta arvasi ikäni aluksi 17v alakanttiin. Arvailun lopputulos on että olen häntä 4v vanhempi. Sanoi vaan siihen, että "enhän minä sitten mikään kehdonryöstäjä olekaan". Ei hän kehtoa ryöstänyt, mutta sydämen kyllä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Elämäntilanteet ja taso täydentävät toisiaan, ovat hyvin erilaisia.
        Olen aika hallitseva luonne, hän taas selkeästi kaipaa sellaista ja molemminpuolinen arvostus kohtaa


    • Anonyymi

      Ei parisuhteessa voi olla liian nuori nainen, jos on täysi-ikäinen. Itse erehdyn jatkuvasti noin viidellä vuodella arvioissani naisten iästä, siis alaspäin luullen esim. 35-vuotiasta 30 v.

      Joku voisi luulla, että lisää siihen arvioosi viisi vuotta, niin osuu kohdilleen, mutta ei se vaan onnistu.

    • Anonyymi

      Ei kai sille mitään voi, jos se itseä häiritsee. Oleellisempaa kuitenkin luulisi olevan se, että kaikki muu on hyvin?

      Et sä ole yksinäsi tuon tunteen kanssa. Mulla ja miehelläni on vähän samanlaisia ongelmia ja se on vielä suurempi ongelma, koska minä olen meistä se vanhempi. Sä sentään olet oikesti itseäsi nuoremman kanssa, elkä niin, että olet itse se nuorempi ja sua luullaan teistä roimasti vanhemmaksi.

      • Anonyymi

        No se varmasti totta. jJännittää vain, mitä lapset sanovat kun esittelen heille joskus uuden naisystävän. Tytär kun tosiaan on häntä pitempi ja jos molemmat täräyttäisivät samat meikit naamaan, ei mitenkään voisi sanoa kumpi on vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se varmasti totta. jJännittää vain, mitä lapset sanovat kun esittelen heille joskus uuden naisystävän. Tytär kun tosiaan on häntä pitempi ja jos molemmat täräyttäisivät samat meikit naamaan, ei mitenkään voisi sanoa kumpi on vanhempi

        Mieheni kuuli useamman kerran silloin meidän suhteemme alkuaikoina, että oli ottanut itelleen ihan liian nuoren naisen ja muuta tuollaista. Esimerkiksi isoäitinsä oli ollut melkoisen tuohtunutkin, miksi meni niin nuoren naisen ottamaan. Siinä oli silloin useampia tilanteita, jotka näin jälkikäteen ovat aika hulvattomiakin, mutta silloin hän ihan aidosti jopa kipuili sen asian kanssa. Kun ei riittänyt, että olisi sanonut vain olevan nuoremman näköinen, vaan olen melkein 10 vuotta häntä vanhempi.


    • Anonyymi

      Niin, jokainen toki näkee toiset ihmiset omista lähtökohdistaan.

      Minulla on kolme aikuista lasta ( 29 - 39 väliltä) Kaikki näyttävät ikäistään nuoremmalta, jopa niin että kaksi nuorinta yhä edelleen voi ostaa lasten lippuja monissa paikoissa. Pari viikkoa sitten kävin nuorimman kanssa eräässä näyttelyssä ja häneltä kysyttiin oletko täyttänyt jo 18?

      Nykyään on hyvin vaikea sanoa ihmisen iästä mitään. Toimin työelämässä ollessani opettajana hyvin monenlaisille ja eri-ikäisille ryhmille ja yllätyin hyvin usein opiskelijoiden kertoessaan ikänsä.

      Ehkä kuitenkaan liian nuorelta ei kukaan näyttäne, kun taas toisin päin voi olla eli kivut, sairaudet ja isot vastoinkäymisen vanhentavat, samoin oma negatiivinen elämänasenne.

      Ole iloinen nuorekkaansa ja nätistä naisystävästäsi!

    • Anonyymi

      Itsehän mietin, että estääkö lähestymiset toivotulta taholta se että olen ikäistäni nuoremman näköinen ja ikäeroa on oikeastikin. Toivottavasti ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe