Surullinen 12 v

Anonyymi-ap

Olen vasta 12. Tulin tänne koska äitini haukkuu minua kokoajan. Minulla ei ole hyvä olo kotona. Äiti on heittänyt minut monta kertaa ulos,tukistanut ja lyönyt joskus. En enää haluasi tätä minulla on kokoajan mielessä se kun iskä häipyi elämästä kun olin vielä tosi pieni ja äiti ei välitä minusta niin paljoa kuin vaikka siskostani. Äiti on uhkaillut etsiä minulle uuden kodin sitä ei onneksi vielä ole tapahtunut. Oloni on tällä hetkellä todella huono. Ja minun opettaja sanoi että minun paras kaveri ja minä emme saisi olla enää kavereita ja minun kiusataan koulussa haukkumalla tikku,liian laiha,alipainonen, ruma,tyhmä... Olisi kiva jos joku ymmärtäisi

6

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääset aika pian muuttamaan kotoa omaan opiskelija-asuntoon, puhu kouluterveydenhoitajalle ja ottakaa yhdessä yhteys sosiaalityöntekijään.

      • Anonyymi

        Ei kannata jäädä asumaan tuollaiseen kotiin, jonka äitisi tarjoaa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18003707K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei, voit mennä käymään koukuterveydenhoitajalla tai koulukuraattorilla ja kertoa heille näistä asioista. Mene rohkeasti puhumaan heille. Tsemppiä sinulle, muista että olet arvokas ja sinua ei saa kukaan lyödä, kiusata tai muuten aiheuttaa sinulle pahaa oloa.

    • Anonyymi

      Sinulla on oikeus saada apua, opettaja ei voi sinua määrätä, tarvitset oman sosiaalityöntekijän, joka auttaa sinua saamaan apua, mene heti huomenna kouluterveydenhoitajalle ja kerro hänelle tämä kaikki, minkä kirjoitit tänne ja pyydä hoitajaa auttamaan sinua.

    • Anonyymi

      Hei.
      Sinulla on elämä edessä. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. Mene puhumaan koulussa asiasta, sinun ei tarvitse hävetä mitään!

      Ne ihmiset jotka haukkuvat voivat itse pahoin, onnellinen ja hyvinvoiva ihminen ei käytä omaa aikaa toisten haukkumiseen.. se kun ei vie itseä elämässä eteenpäin.

      Neuvona voin antaa sinulle sen, että lue hyvin koulussa, opiskele, koska myöhemmin elämässä se opiskelu palkitaan sillä että sinulla on mahdollisuus tehdä mielenkiintoista työtä ja saada kohtuullista palkkaa siitä.

      Olet arvokas, eikä kenelläkään ole oikeutta kohdella toista huonosti. Myös äitilläsi on ehkä vaikeaa, joten mene puhumaan asiasta koulussa. Silloin myös äitisi todennäköisesti voi saada apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe