Starfield kutsuu

Anonyymi-ap

On upea uusi peli, ensimmänen täysimittainen roolipeli yksinomaan nykyiselle konsolisukupolvelle. Ympäri nettiä ja somea on pleikkarifänien itkupillitystä kun jäävät ilman. :D Vaikka Sony on tehnyt samaan tapaan bisnestä eli yksinoikeuksilla ja hypettänyt niitä, nyt on itku ja parku kun lännestä tuleekin vastaiskua, uli uli vaan. :D

27

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täynnä diversitettiä, lgbt-perversioita ja muuta vastaavaa mädätystä. Ei ole tämä valkoihoisen heteromiehen peli.

      • Anonyymi

        Aina ostan pelin, ihanaa, jos on homostelua tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ostan pelin, ihanaa, jos on homostelua tarjolla.

        Kas, 1960-luvun lemahtelua sieltä. :D


    • Anonyymi

      Joops tuo peli näytti kyllä hauskalle, minä hurjastelin viimeksi pelissä Driver San Francisco, autopelissä huvikseni.

    • Anonyymi

      en ole pelannu sen kummempia pelejä aikuis iällä koskaan vuosikymmeniin, ja netti aikana siis, mitä nyt selaimella pyörii

      eli lähinnä rahapelejä..

      • Anonyymi

        huonommalla tavalla rahapelejähän kai 99,99% nykypeleistäkin, jotain sälää on pakko ostaa joka pelissä! muuten ei etene taso 1 etemmäs


      • Anonyymi

        Aikuisiällä koskaan ja vuosikymmeniin, saati nettiaikana???

        Never heard 'bout life, man? Kerro vielä netscapesta?


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä Warhawk vai oliko Starhawk-pelejä. Ihan mielettömän hyviä. Missä missä missä????

    • Anonyymi

      Oli isot odutukset peliin. Peli on pilattu latauksilla, ei tule tunnetta yhtenäisetä maailmasta. Paska peli on. aiaka pelaamisessa menee siihen H---tin lataamisiin.

      • Anonyymi

        Tarina on syvempi kuin missään ja pelin laajuus moninkertainen Skyrimiin verrattuna.

        Joku kokemus

        Piipahdin Kuussa. Siis meidän maapalloa kiertävässä Kuussa. Laskeuduin ja lähdin tutkimaan. Ihan hetken päästä näen kuinka jokusen sadan metrin päähän laskeutuu alus. Suuntaan sitä kohti ja kävelen muina miehinä alukseen sisään. Kukaan ei ole minulle vihamielinen. Löydän aluksen kapteenin ja hän kysyy minulta että tulinko hakemaan sitä sovittua tavaraa.

        Tietämättä yhtään mistä aluksen kapteeni puhuu, vastasin että kyllä tavaraahan minä olen hakemassa. Kapteeni antaa minulle tavaran ja sanoo, että vie tämä heti miten perille. Ei minulla ole hajuakaan kenelle tavara pitäisi viedä ja sen enempää kyselemättä nappaan tämä uuden kypäräksi paljastuneen tavaran ja poistun aluksesta. Otin kypärän jopa hetkeksi käyttöön, vaikka pian löysinkin paremman.

        No, tämä kohtaaminen sattui jossain 10 pelitunnin kohdalla ja sitten tunteja ja taas tunteja myöhemmin kohtaan avaruusaluksen jossain aivan toisella puolella galaksia. Alus ottaa minun alukseen yhteyttä ja sanoo, että maksa heti se varastettu tavara tai muuten hyökkäävät kimppuun. Maksoin, koska näytti ettei tämä alus olisi ollut ihan helppo nakki.

        Tämä tarina, joka ei siis edes ollut mikään tehtävä, on jäänyt vahvasti mieleen, kun ikinä ei voi tietää mitä näissä Bethesdan peleissä seuraavaksi tapahtuu.

        Negakommentit on pleikkarin fanipojilta kun jäivät ensimmäistä kertaa ilman täysin uutta pelijulkaisua!!! Ensimmäistä kertaa!


      • Anonyymi

        Opettele pelaamaan.

        Original God Of War Director Puts Starfield In Their 'Top 3 Games Of All Time' List

        "I'm console agnostic, y'all KNOW that. A great game is a great game. I say this because if you love games as well and don't have an XBOX, you owe it to yourself to get Gamepass for a month and try out Starfield (even if just using cloud). It is easily one of my top 3 games of all time.

        Now your millage will vary of course, BUT if in the past you've found yourself realizing your taste and mine is similar ENOUGH, don't let this childish console 'war' nonsense keep you away from this brilliant thing. If you love 1p action adventures, you owe it to yourself."


    • Anonyymi

      Taitaapa olla niinkin että myös Elder Scrolls 6 jää pleikkaripelaajilta sivu suun, kauhea parku on ollut Starfieldin vuoksi mutta tämä peli on vasta alkua. Länsifirma vastaa Sonyn huutoon ja alkaa pelata samoin säännöin eli yksinoikeuspelein, voi nyyh pleikkaripuppeleita.

      In an interview with Bloomberg, Spencer is asked if Elder Scrolls 6 will be exclusive and how Microsoft decides if this is ‘the right track.’

      ‘We look at it on a case-by-case basis with the games that we build,’ answers Spencer. ‘We want to make sure our games are available in so many different places – on our Xbox consoles, on PC, also via cloud, these games can come to almost any web-enabled device.’

      He adds: ‘We’re looking at millions and millions of players who will have access to Starfield and other Xbox Game Studios games. It’s really about giving players choice around how they want to play and they build their library of games.’

      https://www.videogamer.com/news/phil-spencer-elder-scrolls-6-platforms/

      Skyrim on Elder Scrolls 5.

    • Anonyymi

      Ajatteles, jos palstalaiset kokoontuis Starfield pelissä jonnekin planeetalle bilettämään!

      • Anonyymi

        Starfield on yksinpeli. Ja tämän palstan kirjoittajista ainakin 7 kymmenstä on yli 60-vuotias, ei ne tiedä mitä konsolipelit on.

        Skyrim oli ensin yksinpeli mutta myöhemmin tuli myös moninpeliversio mihin tulee nyt syksyllä lisäsisältöä. Ehkä Starfieldistä tulee joskus moninpelikin.


    • Anonyymi

      Onko tämä se mikä pyörii vain 30fps? Sopii kyllä pääosin konsoliporukalle moinen kurapaska.
      Myönnän, että itsekin sorruin Xbox Series X:n ostamaan, mutta tajusin aika pian, että ihan sama kuinka paljon sitä tehoa on, kun pelit eivät tue sitä. PC:llä sentään voi pelata vanhoja pelejä korkealla ruudunpäivityksellä ja maksimi grafiikoilla, mikä ei kosolilla ole itsestäänselvää.

      • Anonyymi

        Minulla on XBoxOne pelikonsoli ja tehokas tietokone, jolla olen myös pelanut.
        Farming simulator peliin saa ladattua erilaisia modeja netistä, mutta eipä saa pelikonsoliin ladattua modeja netistä, vaan ainoastaan pelin omat modit käytössä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuo Starfield on kyllä mielenkiintoinen, pitäisi jossain Hypermarketissa käydä peliosastolla kokeilemassa.

      • Anonyymi

        Oon nyt pelannut vasta 24 tuntia toissa perjantaista lähtien ja tuntuu että oon vasta alussa, alku oli täynnä opettelua kun kontrolleja on vaikka kinka myös aaruusaluksessa ja sen muokkaamisessa. :D

        Peli tuntuu kuin olisi Fallout 4 + Skyrim + vielä enemmän pelattavaa, avaruus-RPG, maistuu ja tuntuu vähän Mass Effectiltäkin.


    • Anonyymi
    • Kovastihan tuo kiinnostaisi, mutta olen jo eläköitynyt videopelien maailmasta. Enkä viitsi ostaa enää mitään tehokonetta yhden pelin takia. Jotenkin ei vaan ole jaksanut enää aikuisiällä pelejä pelata.

      • Anonyymi

        Juu, ettei vain syntyisi uusia ajatuksia arkipäivän vastakohdaksi.


    • Anonyymi

      samanlainen buginen paska kuin aiemmatkin Bethesdan pelit

    • Anonyymi

      Joo todella kiinnostava tämä peli ja varsinkin kun itsekin ohjelmoin juueikin tuon tyyppisiä, oikeasti jo vuonna 1988 ensimmäekemäniinen tekemäni versio, ja juurikin xbox eli siiskin directx heh, free galaxy -ätyyppinen, juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe