Ja uhataan porttikiellolllla sinua anakarasti.
'kuiyenkaan salin henkilökunta ei saa edes obia toimimaan niin että ne menee kunna lukkoon takanasi.
Ota ensin tukki pois omasta silmästä wnenkuin alat roskaa ottaaman toisen silmästä
Helppoo on teeteää kaikki muilla
Itse laiskaa tekevinään
Fitneess 24 Seven salin ovessa ukaasit että ei saa pästää ketään sisään
11
349
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda parempaan saliin tai tee itsellesi oma sali.
- Anonyymi
On mulla oma salikin mutta
Kun nyt maksan niismolis edes jitai bastinetta kallille liittymismaksulle bai onko liikaa vaadittu
Hanki oma elömä mamu
- Anonyymi
Mamut tulee ulkoiengissä ja varailee laitteita ja juttelee niissä
Päästää kavereitaan sisälle aamulla .
Mamut näpeää kännykää ja iatuu laitteissa kun eivåtnsaa köydä katseelmassa vaaleita naismsibustoja kotonaan baimot bahtaa kuntosaliila boi näprää kännykää ilman vaimon valvontaa - Anonyymi
Mamau sali jossa mamut nukkuu laiteissa ja näpläæ,könnykkää kun kotona eiböt saa kännykkää käyttää
Islam kieltää- Anonyymi
Sinä olet tainnut nukkua koulussa aikoinaan.
- Anonyymi
Ei kun kiusattiin koulussa
- Anonyymi
Nyt kiusataan täälläkin
Koitan kestää bilä
Onneksi olen riksa - Anonyymi
Älä kiusaa
- Anonyymi
Nyt on vähän mamaut bähentyneet kun salinkuukausi maksu jo 30e
- Anonyymi
On se jo liikaa opsikelijalle
Sanni Hamad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856