Millainen on tuhti nainen, onko se sellainen johonkin työkoneeseen verrattava, kuten vanhaan traktoriin esim Zetoriin.
Voiko naiselle sanoa, että siinäpä tuhti nainen.
Vai onko tuhti nainen, kuin runsaasti lehtiä rönsyävä turnipsi vai hameessa oleva nainen, joka pursuaa hameesta ulos.
Tuhti nainen
14
418
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella varmaan on oma mielikuvansa tästäkin. Minulle tuhti on askelma ennen lihavaa.
Niin justiin. Rumapainoisille taitaa olla paljon enemmän kuvauksia kuin kaunispainoisille. Jostain syystä. Minulle tuhti ja melkein kaikki muutkin rumapainoisuutta tarkoittavat termit tarkoittaa yhtä ja samaa: kamala.
https://www.suomisanakirja.fi/tuhti- Anonyymi
Bangingman kirjoitti:
Niin justiin. Rumapainoisille taitaa olla paljon enemmän kuvauksia kuin kaunispainoisille. Jostain syystä. Minulle tuhti ja melkein kaikki muutkin rumapainoisuutta tarkoittavat termit tarkoittaa yhtä ja samaa: kamala.
https://www.suomisanakirja.fi/tuhtiSinulla ehkä. Yllättävää sinällään, kun onhan sulla noita nimimerkkejäkin useampi kymmenen.
- Anonyymi
Bangingman kirjoitti:
https://www.suomisanakirja.fi/tuhtiEi suomi sitten kovin hyvin hallussa. Ihmekkös tehtailetkin noita nimimerkkejäsi enkku mielessä. Tässä sulle muutama nyt aluksi: hoikka, solakka, luiseva, hintelä, siro, sorja, hentoinen, riutunut jne.
Minusta tuhti on reippaasti ylipainoinen ja kokonaisrasvamäärä ylittää lihastenkin prosentit. Eli pääasiassa rasvapallo.
Pyylevä ja pyöreä. Yhtä pitkä kuin paksu. Tuhti täti. Sellaisia useat suomalaiset tahtoo olla. Niin miehet kuin naiset.
Mun mielestä tuhti on hieman pyöreähkö mutta ei vaikeasti ylipainoinen. Ja tuhti nainen voi olla myös hyvin viehättävä ja kaunis.🙂.
- Anonyymi
Pokka pitää sarjassa, kun Hyasint oli katselemassa maaseutu asuntoa pienellä paikkakunnalla ja Richard kysyi neuvoa asunnon sijainnista paikalliselta heinähatulta, niin tämä mumisi ja totesi Hyasintista, siinäpä tuhti nainen.
Lanteen muotin malli otettu perinteisetä leipälapiosta, pehva ei roiku mutta kulkee suht lähellä maanpintaa, vatsaa löytyy kuten myös laajuutta rintakehästä, jalat kuin pylväät, askellus kevyt kuin järistys 3,7 richterin asteikolla, pystyy läjäyttämään tajun kankaalle alle 300 kiloiselta sonninmullikalta...avokämmenellä, muuta? 😁
- Anonyymi
Tulee mieleen Leevin musiikki. On se lpäohdullista, että on miehiä, joilla on muistikuvia tavallisista naisista, eikä kaipauslistalla pyöri somepilvistön täydellinen nuori nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen Leevin musiikki. On se lpäohdullista, että on miehiä, joilla on muistikuvia tavallisista naisista, eikä kaipauslistalla pyöri somepilvistön täydellinen nuori nainen.
Häh? Lohdullista, ei "epä" . Ehkä kone, eikä mikään kelpuuta enää mitään tavallista :|
- Anonyymi
kerrassaan hauskaakin jos tytöt pystyvät säykäyttelemään ja kummittelemaasn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161