Ehkä minun pitää muuttaa itseäni.
Ehkä en kelpaa naisille tällaisena
19
204
Vastaukset
- Anonyymi
Et varmasti kelpaakaan naisille. Kukaan ei kelpaa kaikille. Naiselle sen sijaan hyvinkin voit kelvata.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18004832H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Eipä sitä itsessään kannata muuttaa mitään, ihan vaan toisen vuoksi. Kyllä se ottaja sinullekin löytyy😉 ole itsesi paras versio, niin kyllä se siitä👍🏼
Olemalla joku muu kuin olet, niin se kyllä paljastuu ennemmin tai myöhemmin..Mikkojuhan kirjoitti:
Hyvin sanottu se on just noin.👍🙂.
Niin ja...kiva nähdä sua.😊.Niin myös sua🤗 ehkä mä innostun nyt taas palstailemaan enemmän.🤷♀️
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Hyvin sanottu se on just noin.👍🙂.
Niin ja...kiva nähdä sua.😊.Siirappi varoitus!
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin myös sua🤗 ehkä mä innostun nyt taas palstailemaan enemmän.🤷♀️
No ainakin se olis mukava nähdä sua enemmän.🙂.
Samaa mieltä kun yllä, että ole omaittes. Jos ei kelpaa ittenään, ei sitten kelpaa.
- Anonyymi
Voithan sinä itseäsi muuttaa, jos niin haluat. Mutta pieni varoituksen sana. Onnistuessaan siinä, et tule enää kelpaamaan itselle.
- Anonyymi
niin ei ole minun syytä kai jos tietokone keksii jotain hassuja nimiä.
- Anonyymi
Trolliätmit ei kelpaa kenellekään
- Anonyymi
Joo sinun täytyy käydä korkeakoulu ja tehdä jänniä asioita niin saat naisia mut niit asioita ei ihmismieli ymmärrä mut naiset ymmärtää
Käy ammattikorkeakoulu, niin työllistyt. Ja tutki jänniä tehtaita. Penalla oli myös hammastahnaa, jossa mainostettiin oleva jännittävä maku. Mun mielestä se oli pahaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Käy ammattikorkeakoulu, niin työllistyt. Ja tutki jänniä tehtaita. Penalla oli myös hammastahnaa, jossa mainostettiin oleva jännittävä maku. Mun mielestä se oli pahaa.
No penan kiisseli varmasti maistuu pahalle miksi penan kiisseliä otat tai otit miksi naiset ei kiinnosta tai pimpin maku ei kiinnosta mut pwnat kiisseliä kyllä lutkutat miksi mitä äitisi ja isäsi siihen sanoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No penan kiisseli varmasti maistuu pahalle miksi penan kiisseliä otat tai otit miksi naiset ei kiinnosta tai pimpin maku ei kiinnosta mut pwnat kiisseliä kyllä lutkutat miksi mitä äitisi ja isäsi siihen sanoo
Äiti varmaan toivoo toisit joskus jonkun tytön huoneeseesi kylään älä aina sitä penaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti varmaan toivoo toisit joskus jonkun tytön huoneeseesi kylään älä aina sitä penaa
Äiti ja isäsi kysyy oletko penan vaimo
- Anonyymi
Tuolla jo joku siitä kirjoittikin. Jos pitää kelvata "naisille" on mennyt jo pahasti metsään. Yrittäisit keskittyä vaikkapa yhteen kerrallaan.
No, itse en näkisi että kenenkään pitäisi varsinaisesti muuttaa itseään.
Mutta esimerkiksi juuri yksikään nainen ei huoli miestä jolla on huono hygienia.
Toinen ihan nou, nou on ruikuttaminen.
Jos syyllistyt jompaan kumpaan, niin kyllä.. sinun tulee muuttaa tapojasi. Se tosiaan on ihan eri asia kuin sinun itsesi muuttaminen joksikin, mitä et oikeasti ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740009Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158472Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315950Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224468Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623835Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523562Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743111- 322828
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182403Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192252