Siis nyt harmittaa. Kuinka monet keskustelut taitreffit olette käyneet läpi, ennenkuin löysitte sen oikean? Minua harmittaa, kun mielenkiintoinen profiili latistaa tunnelman viesteillä. Ne eivät ole innostavia, ja ei välity sellainen aito keskustelu niistä. Ehkä toista ei nappaa tarpeeksi, ehkä jännittää, tai on oikeasti jälleen kerran väärä. Luulin, että näin olisi helpompi tutustua ihmisiin, joilla samat kiinnostuksen kohteet, mutta tuntuu olevan vaikea löytää ketään. Ehkä vanhan kunnon sähköpostien vaihto olisi parempi, siinä kun pitää miettiä viestiä, toisin kuin deittisovelluksessa.
Miksi viestittely on vaikeaa
125
2568
Vastaukset
- Anonyymi
Oletat ja etsit itsellesi varmaan sitä omien haavekuviesi täyttymystä ja hiukan vielä enemmänkin, että olisi kokoajan jotain jännää uutta ja mielenkiintoa ylläpitävää. Mutta kun sellaista ei ole olemassakaan.
Oletko varma ettei oma viestittely jäädytä toista osapuolta sitten jöykkiin viesteihin. Poveilevatko oamasi veistisi varmasti mielenkiintoisina vaiko parin lauseen pituisina tokaisuina arkisena aherruksen keskellä ?
Nii iin ei aina ole kivaa joskus se arkikin saavuttaa sen treffi-viestitttelyn ja kun ei viitsi olla vastaamatta kun sekään ei ole kohtaliasta.
Eikö tullut mielesi? että on elämää treffi-viestittwlyn ulkopuolellaja oiekasti se arkisten vestien lähettäjä saattaakin olla oikea kultakimpale!
Tutustumalla sen sitten tietää mutta kunkaikki tunnuttaa etsivön sitä pelaajaa joka kikkailee aina jännät mielessä eikä ole hetkeäkään tavallista tai tylsää,,,,,,- Anonyymi
"Elämää on viestittelyn ulkopuolella ja arkinen viestittelijä saattaa olla se kultakimpale". Nää kaks asiaa kumoaa toisensa?
- Anonyymi
Typerä vastaus. Mikä aloittajan tekstissä muka viittasi siihen että hän etsii jotain erityisen jännittävää ja ihmeellistä ja että hänellä on pää pilvissä ja realiteetit hukassa? Kysehän on siitä ettei hän saa tietää toisesta yhtään mitään, ei jännittävää eikä tavallista, ei ihmeellistä eikä arkista, kun hän ei pääse tutustumaan toiseen ollenkaan. Hänhän itse kirjoittaa pitkiä viestejä joissa kertoi itsestäään ja toivoo vain että toinen tekisi samoin. Mutta kun tämä ei viitsi kirjoittaa . Jos tutustutaan netissä niin silloin se, ettei toimen viitsi lähettää kuin parin sanan tai korkeintaan lauseen pituisia viestejä, tyrehdyttää keskustelun ja ja koko tutustumisen heti alussa. Mitä hyödyttää miettiä, olisiko se laiska kirjoittaja kenties tavatessa oikein sympaattinen ja ihana ihminen, kun hän ei anna manhdollisuutta tutustua itsensä? Laiska kirjoittaja lyttää jo alkuvaiheessa toisen yritykset tutustua. Hän pitää sen mahdollisen sympaatisuutensa ja ihanuutensa visusti piilossa.
Sitä paitsi verbaalisuus ja kirjoitustaitoinen korreloi älykkyyden kanssa. Kirjoitustaidoton mies ei sen vuoksi ainakaan minua kiinnosta yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Elämää on viestittelyn ulkopuolella ja arkinen viestittelijä saattaa olla se kultakimpale". Nää kaks asiaa kumoaa toisensa?
Tekosyitä keksimällä ei satu ikinä sitä oikeaa kohdalle mutta sehän on oma valinta.
Toiseksi ei nuo asiat kumoa toisiaan. Vaikka sinusta kuulostaakin ihmeelliselle.
Elämää on toisaankin viestittelyn ulkopuolellakin, vai miten luulet ihmisten käyvän töissä?
Kaikki eivät ole etätöissä tai jossain mukavassa tietokonepöydänääressä kokoaikaa sättäilemässä treffipalstalle.
Joku saataa olla hiljainen ja viestittely ei suju kummoisestikkaan mutta muuten onkin sitten tekevä romanttinen ja hurmaava ei kaikkeen tarvita niitä korulauseita.
Kulta on kultaa vaikka se olisi lantaläjässä. joten nyrpistely ei auta,,,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyitä keksimällä ei satu ikinä sitä oikeaa kohdalle mutta sehän on oma valinta.
Toiseksi ei nuo asiat kumoa toisiaan. Vaikka sinusta kuulostaakin ihmeelliselle.
Elämää on toisaankin viestittelyn ulkopuolellakin, vai miten luulet ihmisten käyvän töissä?
Kaikki eivät ole etätöissä tai jossain mukavassa tietokonepöydänääressä kokoaikaa sättäilemässä treffipalstalle.
Joku saataa olla hiljainen ja viestittely ei suju kummoisestikkaan mutta muuten onkin sitten tekevä romanttinen ja hurmaava ei kaikkeen tarvita niitä korulauseita.
Kulta on kultaa vaikka se olisi lantaläjässä. joten nyrpistely ei auta,,,,,,”Joku saataa olla hiljainen ja viestittely ei suju kummoisestikkaan mutta muuten onkin sitten tekevä romanttinen ja hurmaava ei kaikkeen tarvita niitä korulauseita.
Kulta on kultaa vaikka se olisi lantaläjässä. joten nyrpistely ei aita.”
Joo, näin SAATTAA olla. Hidas kirjoittaja saattaa olla kultakimpale. Tai sitten ei, Hän voi olla yhtä suurella todennäköisyydellä tylsä, typerä heppu joka ei puhu ei pukahda, ei ole mistään mitään mieltä, ei ole kiinnostunut mistään, kunhan olla möllöttää. En minä lähde treffeille erikseen selvittämään onko laiska kirjoittaja livenä yhtä tylsä kuin netissä vai onko hän sittenkin se aarre, löytö jakultakimpale, . Se kultakimpale voisi kertoa jotain itsestään etukäteen, jotta toinenkin huomaisi että kulta odottaa siellä löytäjäänsä. Se kai oli aloittajan pointti.
Joku viisas sanoi: ”Hiljainen ja ujo ihminen ei välttämättä ole viisas ja syvällinen ajattelija. Onhan olemassa lukittuja laatikoitakin jotka eivät sisällä mitään.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä vastaus. Mikä aloittajan tekstissä muka viittasi siihen että hän etsii jotain erityisen jännittävää ja ihmeellistä ja että hänellä on pää pilvissä ja realiteetit hukassa? Kysehän on siitä ettei hän saa tietää toisesta yhtään mitään, ei jännittävää eikä tavallista, ei ihmeellistä eikä arkista, kun hän ei pääse tutustumaan toiseen ollenkaan. Hänhän itse kirjoittaa pitkiä viestejä joissa kertoi itsestäään ja toivoo vain että toinen tekisi samoin. Mutta kun tämä ei viitsi kirjoittaa . Jos tutustutaan netissä niin silloin se, ettei toimen viitsi lähettää kuin parin sanan tai korkeintaan lauseen pituisia viestejä, tyrehdyttää keskustelun ja ja koko tutustumisen heti alussa. Mitä hyödyttää miettiä, olisiko se laiska kirjoittaja kenties tavatessa oikein sympaattinen ja ihana ihminen, kun hän ei anna manhdollisuutta tutustua itsensä? Laiska kirjoittaja lyttää jo alkuvaiheessa toisen yritykset tutustua. Hän pitää sen mahdollisen sympaatisuutensa ja ihanuutensa visusti piilossa.
Sitä paitsi verbaalisuus ja kirjoitustaitoinen korreloi älykkyyden kanssa. Kirjoitustaidoton mies ei sen vuoksi ainakaan minua kiinnosta yhtään.Korreloiko sivistyssanojen käyttö sitten älykkyyttä?
No eipä korreloi se tarkoittaa enemminkin sitä että koittaa käyttäytyä kuin olisi älykäs eli feikataan omaa olemusta paremaksi kuin se oikeasti on.
Monikin suulas ja verbaalisesti lahjakas on aikamonestikkin vastaavasti aivan ulalla kun tulee tarve ihan käytännön asioitten hoitoon.
Tuolla Helsingissä on eräs työpaikka jossa on 201 puhumisen ammattilaista ja niillä on suurimalla osalla jäänyt koulutukset kesken. aj siellä niitä älyttömyyksi sittne ladellaan päivästätoiseen ja he tarfvitsevatkin avustajia että suoriutuvat ihan yksinkertaisistakin työtehtävistään
( tähän voisi käyttää hoitajamitoista oliko se yksi hoitaja 7 asiakasta varten?)
Joten se verbaalisuus ei ole mikään mittari älykkyydelle
Tämän olen kokemusasiantuntijana huomannut ,
Merkki selvästä tyhmyydestä on sen sijaan kirjoitusvirheistä valittaminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korreloiko sivistyssanojen käyttö sitten älykkyyttä?
No eipä korreloi se tarkoittaa enemminkin sitä että koittaa käyttäytyä kuin olisi älykäs eli feikataan omaa olemusta paremaksi kuin se oikeasti on.
Monikin suulas ja verbaalisesti lahjakas on aikamonestikkin vastaavasti aivan ulalla kun tulee tarve ihan käytännön asioitten hoitoon.
Tuolla Helsingissä on eräs työpaikka jossa on 201 puhumisen ammattilaista ja niillä on suurimalla osalla jäänyt koulutukset kesken. aj siellä niitä älyttömyyksi sittne ladellaan päivästätoiseen ja he tarfvitsevatkin avustajia että suoriutuvat ihan yksinkertaisistakin työtehtävistään
( tähän voisi käyttää hoitajamitoista oliko se yksi hoitaja 7 asiakasta varten?)
Joten se verbaalisuus ei ole mikään mittari älykkyydelle
Tämän olen kokemusasiantuntijana huomannut ,
Merkki selvästä tyhmyydestä on sen sijaan kirjoitusvirheistä valittaminen"Merkki selvästä tyhmyydestä on sen sijaan kirjoitusvirheistä valittaminen."
Ehei. Kirjoitusvirheistä valittaminen ( siis jatkuva kyttääminen ja niuhottaminen) voi olla merkki huonoista käytöstavoista ja tahdikkuuden puutteesta. Mutta valittaminen voi olla ihan aiheellistakin.
Toistuvat kirjoitusvirheet puolestaan ovat merkki kiireestä tai huolimattomuudesta, tai kirjoitustaidottomuudesta. Tai jopa tyhmyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Merkki selvästä tyhmyydestä on sen sijaan kirjoitusvirheistä valittaminen."
Ehei. Kirjoitusvirheistä valittaminen ( siis jatkuva kyttääminen ja niuhottaminen) voi olla merkki huonoista käytöstavoista ja tahdikkuuden puutteesta. Mutta valittaminen voi olla ihan aiheellistakin.
Toistuvat kirjoitusvirheet puolestaan ovat merkki kiireestä tai huolimattomuudesta, tai kirjoitustaidottomuudesta. Tai jopa tyhmyydestä.Jospa opettelisit käytöstapoja !
Niuhotat täällä itse muitten mielipiteistä ja muitten mielipiteet ovat sinusta ehdottomasti vääriä vaikka itse rakentelet oletuksille.
Mene rauhoittumaan ja juoppa vaikka pullo skumppaa niin olet sitten hyvällä mielelä ja voitkin sitten kirjoitella viestejä niille sinun nettitreffikavereillesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa opettelisit käytöstapoja !
Niuhotat täällä itse muitten mielipiteistä ja muitten mielipiteet ovat sinusta ehdottomasti vääriä vaikka itse rakentelet oletuksille.
Mene rauhoittumaan ja juoppa vaikka pullo skumppaa niin olet sitten hyvällä mielelä ja voitkin sitten kirjoitella viestejä niille sinun nettitreffikavereillesiOlet niitä miehiä jotka luulevat että keskustelu on sitä että sinä sanot viisauksia ja muut ihastelevat ja nyökyttelevät ja ovat kaikesta samaa mieltä. Huono lähtökohta parisuhteelle. Tai millekään ihmissuhteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niitä miehiä jotka luulevat että keskustelu on sitä että sinä sanot viisauksia ja muut ihastelevat ja nyökyttelevät ja ovat kaikesta samaa mieltä. Huono lähtökohta parisuhteelle. Tai millekään ihmissuhteille.
Oi kyllä neiti täydellisyys, sinä olet elämäni valo ja annat aina oikeita elämän ohjeita,
Lueppa mitä itse olet siellä kirjoitellut?
onneksi ett olettele yhtään mitään,
toivotan sinulle mukavaa loppuelämää, älä tuhlaa aikaasi minuun koska olen ilmiselvästi tyhmä ja avuton,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kyllä neiti täydellisyys, sinä olet elämäni valo ja annat aina oikeita elämän ohjeita,
Lueppa mitä itse olet siellä kirjoitellut?
onneksi ett olettele yhtään mitään,
toivotan sinulle mukavaa loppuelämää, älä tuhlaa aikaasi minuun koska olen ilmiselvästi tyhmä ja avuton,,,Et osaa kirjoittaa. Luepa kirjoitetaan yhdellä p:llä. Samoin katsopa tulepa menepä olepa. Ja sellaisissa sanoissa kuin ollakaan mennäkään tullakaan kirjoittaakaan on yksi k, ei kahta. Tämä oikeinkirjoitussääntö opetettiin neljännellä luokalla. Menepä (yhdellä p:llä) sinne kymmenvuotiaiden seuraksi opettelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta on kultaa vaikka se olisi lantaläjässä. joten nyrpistely ei auta,,,,,,Mustakin noi kaks lausetta kumoaa toisensa. Ymmärrän sen niin, että elämä viestittelyn ulkopuolella tarkoittaa, että ihmisiä tapaa sovelluksen ulkopuolella. Sitten kuitenkin toinen lause kehoittaa viestittelee, vaikka ihmisiä kannattaisi tavata muualla kuin sovelluksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa. Luepa kirjoitetaan yhdellä p:llä. Samoin katsopa tulepa menepä olepa. Ja sellaisissa sanoissa kuin ollakaan mennäkään tullakaan kirjoittaakaan on yksi k, ei kahta. Tämä oikeinkirjoitussääntö opetettiin neljännellä luokalla. Menepä (yhdellä p:llä) sinne kymmenvuotiaiden seuraksi opettelemaan.
Nyt on mennyt äidinkielenopettajalla tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustakin noi kaks lausetta kumoaa toisensa. Ymmärrän sen niin, että elämä viestittelyn ulkopuolella tarkoittaa, että ihmisiä tapaa sovelluksen ulkopuolella. Sitten kuitenkin toinen lause kehoittaa viestittelee, vaikka ihmisiä kannattaisi tavata muualla kuin sovelluksessa?
Minusta on tarkoittanut ennemminkin, että elämä viestittelyn ulkopuolella vaikuttaa niihin kirjoitettuihin viesteihin. Eikä noin vaikean oloista ja kryptistä ajatusta, että heti muualle säätämään, kun hiukan on nihkeän oloista viestittelyä.
Vielä kun kohteena tuntematon ja vielä tapaamaton ihminen on vaikeata kertoa monisäikeisiä mielenkiintoisia kuvaelmia omasta elämästä ja tapahtumista haaveista.
Ja kaikesta hankaluudesta huolimatta kehoittaa tutustumaan vaikka vietittely olisikin kankean oloista ja sitten jossan vaiheessa tapaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on tarkoittanut ennemminkin, että elämä viestittelyn ulkopuolella vaikuttaa niihin kirjoitettuihin viesteihin. Eikä noin vaikean oloista ja kryptistä ajatusta, että heti muualle säätämään, kun hiukan on nihkeän oloista viestittelyä.
Vielä kun kohteena tuntematon ja vielä tapaamaton ihminen on vaikeata kertoa monisäikeisiä mielenkiintoisia kuvaelmia omasta elämästä ja tapahtumista haaveista.
Ja kaikesta hankaluudesta huolimatta kehoittaa tutustumaan vaikka vietittely olisikin kankean oloista ja sitten jossan vaiheessa tapaamaan.Itse olen äidinkielen opettajan kanssa samaa mieltä; kyllä kirjoitustaito ja älykkyys yleensä viihtyvät samassa päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on mennyt äidinkielenopettajalla tunteisiin.
Äidinkielen opettaja ei ole yhdyssana. En muuten ole äidinkielen opettaja. En ylipäänsä ole opetusalalla ollenkaan. En liioin ole ammattikirjoittaja. Ei tarvitse olla äidinkielen opettaja, kirjailija eikä kielitieteilijä osatakseen kirjoittaa omaa äidinkieltään. Siihen riittää normaali yleissivistys. joka valitettavasti puuttuu monelta mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Joku saataa olla hiljainen ja viestittely ei suju kummoisestikkaan mutta muuten onkin sitten tekevä romanttinen ja hurmaava ei kaikkeen tarvita niitä korulauseita.
Kulta on kultaa vaikka se olisi lantaläjässä. joten nyrpistely ei aita.”
Joo, näin SAATTAA olla. Hidas kirjoittaja saattaa olla kultakimpale. Tai sitten ei, Hän voi olla yhtä suurella todennäköisyydellä tylsä, typerä heppu joka ei puhu ei pukahda, ei ole mistään mitään mieltä, ei ole kiinnostunut mistään, kunhan olla möllöttää. En minä lähde treffeille erikseen selvittämään onko laiska kirjoittaja livenä yhtä tylsä kuin netissä vai onko hän sittenkin se aarre, löytö jakultakimpale, . Se kultakimpale voisi kertoa jotain itsestään etukäteen, jotta toinenkin huomaisi että kulta odottaa siellä löytäjäänsä. Se kai oli aloittajan pointti.
Joku viisas sanoi: ”Hiljainen ja ujo ihminen ei välttämättä ole viisas ja syvällinen ajattelija. Onhan olemassa lukittuja laatikoitakin jotka eivät sisällä mitään.”..... ja sitten on paljon laatikoita jotka sisältävät runsaasti vaikka mitä muttei mitäään järkevää,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa kirjoittaa. Luepa kirjoitetaan yhdellä p:llä. Samoin katsopa tulepa menepä olepa. Ja sellaisissa sanoissa kuin ollakaan mennäkään tullakaan kirjoittaakaan on yksi k, ei kahta. Tämä oikeinkirjoitussääntö opetettiin neljännellä luokalla. Menepä (yhdellä p:llä) sinne kymmenvuotiaiden seuraksi opettelemaan.
Anteeksi mutta nyt on pakko kommentoida.
Tuolla aiemmin kommentoit että: "Kirjoitusvirheistä valittaminen ( siis jatkuva kyttääminen ja niuhottaminen) voi olla merkki huonoista käytöstavoista ja tahdikkuuden puutteesta."
Ja nyt teet sitä itse?
Popparit on käsillä, seuraan kiltisti ja hiljaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt on pakko kommentoida.
Tuolla aiemmin kommentoit että: "Kirjoitusvirheistä valittaminen ( siis jatkuva kyttääminen ja niuhottaminen) voi olla merkki huonoista käytöstavoista ja tahdikkuuden puutteesta."
Ja nyt teet sitä itse?
Popparit on käsillä, seuraan kiltisti ja hiljaaEn todellakaan kyttää toisten kirjoitusvirheitä. Päinvastoin yritän olla huomaamatta ja välittämättä. Mutta ne pomppaavat koko ajan silmille. Nuo ”ollakkaan tullakkaan mennäkkään” (kahdella k:lla), samoin kuin ”meneppä tuleppa oleppa” (kahdella p:llä) ovat niin alkeellisia virheitä ettei niitä voi olla näkemättä. Ei aikuisen pitäisi sellaisia ala-asetason mokia tehdä. Vähän sama kuin jos aikuinen laskisi alleen kun ei osaa käydä vessassa.
Yritän siis olla huomaamatta. Mutta se on vähän sama kuin jos yrittäisi tähän aikaan vuodesta olla metsässä huomaamatta hirvikärpäsiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan kyttää toisten kirjoitusvirheitä. Päinvastoin yritän olla huomaamatta ja välittämättä. Mutta ne pomppaavat koko ajan silmille. Nuo ”ollakkaan tullakkaan mennäkkään” (kahdella k:lla), samoin kuin ”meneppä tuleppa oleppa” (kahdella p:llä) ovat niin alkeellisia virheitä ettei niitä voi olla näkemättä. Ei aikuisen pitäisi sellaisia ala-asetason mokia tehdä. Vähän sama kuin jos aikuinen laskisi alleen kun ei osaa käydä vessassa.
Yritän siis olla huomaamatta. Mutta se on vähän sama kuin jos yrittäisi tähän aikaan vuodesta olla metsässä huomaamatta hirvikärpäsiä.No onpa passiivis-agressiivista tekstiä.
En minä! Mutta sitten kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onpa passiivis-agressiivista tekstiä.
En minä! Mutta sitten kuitenkin.Hieno juttu jos sinä et häiriinny hirvikärpäsistä. Minä häirinnyn hirvikärpäsistä, paarmoista, hyttysistä, mäkäräisistä, epäpuhtaasta musiikista, huonosta suomen kielestä, pahanhajuisesta hengityksestä, tupakansavusta ja aika monesta muustakin isommasta ja pienemmästä harmista. Kun häiriinnyn niin höiriinnyn. Ei se minusta passiivis-aggressiivista tee, P.S. Se sana muuten todellakin kirjoitetaan passiivis-aggressiivinen. Kaksi g-kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu jos sinä et häiriinny hirvikärpäsistä. Minä häirinnyn hirvikärpäsistä, paarmoista, hyttysistä, mäkäräisistä, epäpuhtaasta musiikista, huonosta suomen kielestä, pahanhajuisesta hengityksestä, tupakansavusta ja aika monesta muustakin isommasta ja pienemmästä harmista. Kun häiriinnyn niin höiriinnyn. Ei se minusta passiivis-aggressiivista tee, P.S. Se sana muuten todellakin kirjoitetaan passiivis-aggressiivinen. Kaksi g-kirjainta.
Höiriinny rauhassa.
Eihän tuollaista kimpoilua kukaan jaksa
ps: olet löytänyt oman g-pisteesi vai onko se sinulle gg-piste - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höiriinny rauhassa.
Eihän tuollaista kimpoilua kukaan jaksa
ps: olet löytänyt oman g-pisteesi vai onko se sinulle gg-pisteEi ole minun syyni että sanassa aggressiivinen on kaksi g:tä. En minä sitä sääntöä ole keksinyt. Turhaan minulle kiukuttelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun syyni että sanassa aggressiivinen on kaksi g:tä. En minä sitä sääntöä ole keksinyt. Turhaan minulle kiukuttelet.
Sinulla on aikapaljon kirjoitusvirheitä kirjoituksissa, kun ajattelee, että ilmoitat muiden kirjoitusvirhestä kaikkitietävään sävyyn.
En ihmettele yhtään, että viestittelysi ei toimi.
Ole ensikerralla positiivinen ja hienotunteinen.
Saatat saada jopa ystäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on aikapaljon kirjoitusvirheitä kirjoituksissa, kun ajattelee, että ilmoitat muiden kirjoitusvirhestä kaikkitietävään sävyyn.
Saatat saada jopa ystäviä.Miten niin viestittelyni ei toimi? Mistä sellaista päättelet? En ole tämän viestiketjun aloittaja, jos sitä luulet. Olen jo vuosi sitten löytänyt netistä kivan miehen, ja se alkoi nimenomaan niin että me viestittelimme ja se todella toimi. Ja ystäviä minulla on, monet vuosikymmenien takaisia, peräisin lapsuusvuosilta.
Vai on minulla kirjoitusvirheitä? Ehkä, mutta ne johtuvat siitä että tämä riivatun tekstinsyöttö ”korjaa” oikeat muodot vääriksi, mm. halkaisee yhteen kirjoittamani yhdyssanat kahtia.
Kun nyt otit puheeksi: ensi kerralla ei ole yhdyssana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin viestittelyni ei toimi? Mistä sellaista päättelet? En ole tämän viestiketjun aloittaja, jos sitä luulet. Olen jo vuosi sitten löytänyt netistä kivan miehen, ja se alkoi nimenomaan niin että me viestittelimme ja se todella toimi. Ja ystäviä minulla on, monet vuosikymmenien takaisia, peräisin lapsuusvuosilta.
Vai on minulla kirjoitusvirheitä? Ehkä, mutta ne johtuvat siitä että tämä riivatun tekstinsyöttö ”korjaa” oikeat muodot vääriksi, mm. halkaisee yhteen kirjoittamani yhdyssanat kahtia.
Kun nyt otit puheeksi: ensi kerralla ei ole yhdyssana.seli seli ja vali vali
eli löydät aina vikoja muualta ja itse olet täydellinen
menikö nyt varmasti yhdys sana väärin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin viestittelyni ei toimi? Mistä sellaista päättelet? En ole tämän viestiketjun aloittaja, jos sitä luulet. Olen jo vuosi sitten löytänyt netistä kivan miehen, ja se alkoi nimenomaan niin että me viestittelimme ja se todella toimi. Ja ystäviä minulla on, monet vuosikymmenien takaisia, peräisin lapsuusvuosilta.
Kun nyt otit puheeksi: ensi kerralla ei ole yhdyssana.Miehelle pitää saada joku palkinto !
Sääliksi käy ystäviäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seli seli ja vali vali
menikö nyt varmasti yhdys sana väärin?Aika paljon ei sekään ole yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle pitää saada joku palkinto !
Sääliksi käy ystäviäsi.Ystäväni ovat kaikki luku- ja kirjoitustaitoisia. Samoin miesystäväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seli seli ja vali vali
menikö nyt varmasti yhdys sana väärin?Missä kohtaa sanoin olevani täydellinen? En ole voinut sanoa niin koska en ole sitä mieltä. Minkä minä sille mahdan jos sinun mielestäsi kuitenkin olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatat saada jopa ystäviä.Mistä tiedät mitkä tämän viestiketjun julkaisuista ovat minun kirjoittamiani? Etpä taida tietää. Luulit jossain vaiheessa että olen aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitkä tämän viestiketjun julkaisuista ovat minun kirjoittamiani? Etpä taida tietää. Luulit jossain vaiheessa että olen aloittaja.
En ole luullut, että olisit aloittaja. Olet nyt sekoittanut minut johonkuhun toiseen.
- Anonyymi
Eihän tuolle "läpikäytyjen" määrälle ole mitään rajaa.
Tinder on täynnä naisia jotka ovat olleet siellä 3-4 vuotta, jotkut kauemminkin.
Itse olen väsäynyt treffeillä käymiseen. Se on samaa puhetta alusta loppuun asti. Ja tuntuu vastenmieliseltä.
Vaikka henkilö vaihtuu.
Se mikä ihmetyttää on että naiset puhuvat menneistä suhteistaan tosi hanakasti. En jaksa enää kuunnella niitä.
Joskus olen vaivihkaa poistunut treffeiltä tuon asian vuoksi. Lähtenyt ns. "WC:n kautta" ulos.
En ole mikään terapeutti tai tri Kildare.
Nyt on tulossa rapujuhlakausi. Tapailen yhtä naista ja ehdotin hänelle viikonlopuksi ohjelmaa. Ei toiminut kun hänellä on rapujuhlat. Ehdotin seuraavaksi viikonlopuksi, ei sovi kun on koira (sukulaisia on lähitienoo täynnä). Silti oli edellisviikonloppuna ulkomailla käymässä. Ja koira hoidossa. Sitten on Golffia ja "tyttöjen" iltoja. Tästä Golffista olrn kuullut myös muilta kavereilta.
Eli en aio katsoa tuota touhua. En tiedä pitääkö hän minua jonain "varavaihtoehtona" mutta minulle se ei sovi.
Eniten ihmetyttää että viestittelee ja soittelee minulle.
Miksi jos kaikki on pelkkää feikkiä.
Itse tein treffit toisen naisen kanssa. Nyt en keksi muuta kuin ghostata tän ekan pois. Se on pakko. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
Naisille sanoisin jos teillä ei oikeasti ole aikaa tutustua kehenkään niin älkää turhaan kuluttako niiden miesten aikaa jota haluavat vakisuhteen. Käyttäkää mielummin pikapanosuhteita jos pelkkä seksi kiinnostaa. Se on paljon parempi ratkaisu eli ette sotke kenenkään muun elämää.- Anonyymi
Nainen pitää sua varalla, siks tollain käyttäytyy. Olisi hyvä, jos sanoisi olevan kiireisempi ja palaavan viesteihin myöhemmin tai jotain.
- Anonyymi
Kuinka monilla treffeillä olet käynyt, ja missä ovat olleet treffit? Tai mitä olette tehneet? Itse naisena olen saanut kaikille ehdottaa päivää ja paikkaa, sekä sisältöä, esim kävelyä tai kahvilassa käyntiä. Koskaam miehet ei ehdota. Olen käynyt 6 treffeillä. Osa olleet fiksuja, osa valehdelleet tai muuten outoja. Kukaan ei ole sytyttänyt.
- Anonyymi
Siinäpä ghostaat. Mutta se on puppua ettei ole muita vaihtoehtoa. On sekin vaihtoehto että lähetät viestin jossa sanot että tapaamisen järjestäminen ei näytä onnistuvan joten eiköhän tämä olit tässä. Se että ghostaat on sinun valintasi, mutta älä valehtele ettei muuta vaihtoehtoa ole. On kolmaskin, tosin se on huono vaihtoehto: että vähennätte viestittelyä ja pidät häntä varalla (kun et voi tietää onnistuuko sen toisen naisen kanssakaan) ja odotatmilloin hänelle sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ghostaat. Mutta se on puppua ettei ole muita vaihtoehtoa. On sekin vaihtoehto että lähetät viestin jossa sanot että tapaamisen järjestäminen ei näytä onnistuvan joten eiköhän tämä olit tässä. Se että ghostaat on sinun valintasi, mutta älä valehtele ettei muuta vaihtoehtoa ole. On kolmaskin, tosin se on huono vaihtoehto: että vähennätte viestittelyä ja pidät häntä varalla (kun et voi tietää onnistuuko sen toisen naisen kanssakaan) ja odotatmilloin hänelle sopii
Kyllä asia on niin että jos henkilö yrittää käyttää toista pelinappulana niin voi itsekin olla tyly!
Ei tässä aleta kusettajan tunteita miettimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä asia on niin että jos henkilö yrittää käyttää toista pelinappulana niin voi itsekin olla tyly!
Ei tässä aleta kusettajan tunteita miettimään.Sanoinkin että ghostasminen on ihan OK. Minut on ghostattu vaikka kuinka monta kertaa enkä ole siitä millänikään. Totesin vain ettei pidä paikkaansa ettei tuolla mieskirjoittajalla ole muuta vaihtoehtoa kuin ghostaaminen. Vaihtoehtoja on muitakin, mutta hän valitsi tämän vaihtoehdon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinkin että ghostasminen on ihan OK. Minut on ghostattu vaikka kuinka monta kertaa enkä ole siitä millänikään. Totesin vain ettei pidä paikkaansa ettei tuolla mieskirjoittajalla ole muuta vaihtoehtoa kuin ghostaaminen. Vaihtoehtoja on muitakin, mutta hän valitsi tämän vaihtoehdon.
Jos hitto olet niitä ihmisiä että "joku lyö poskelle niin käännä toinenkin poski", mitä sinä muka teet kun joku tuntematon tekee sulle jotain joka ei ole mielestäsi oikein? Rukoilet jumalta anteeksiantoa hänelle vai?
Eiköhän kusettajalle paras opetus ole "näpäytys" jotta oppisi (tai jos hänen aivokapasiteetti riittää siihen) edes jotain.
Jeesustelijat👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hitto olet niitä ihmisiä että "joku lyö poskelle niin käännä toinenkin poski", mitä sinä muka teet kun joku tuntematon tekee sulle jotain joka ei ole mielestäsi oikein? Rukoilet jumalta anteeksiantoa hänelle vai?
Eiköhän kusettajalle paras opetus ole "näpäytys" jotta oppisi (tai jos hänen aivokapasiteetti riittää siihen) edes jotain.
Jeesustelijat👎”Eiköhän kusettajalle paras opetus ole "näpäytys" jotta oppisi (tai jos hänen aivokapasiteetti riittää siihen) edes jotain.”
Sillä näpäytyksellä tuskin on toivottua vaikutusta. Tuolla naisella on varmaan niin monta mätsiä että yhden mätsin häviäminen on yks hailee. Voi olla ettei nainen huomaa koko asiaa. Jos ghostaaja luulee kostavansa ja antavansa opetuksen niin siinäpä luulee.
Minut on ghostattu vaikka kuinka usein, enkä koskaan ole aiheuttanut sitä itse omalla käytökselläni. Mutta ikinä en ole välittänyt tuon taivaallista. En ole edes miettinyt mikä oli syynä. Ihan sama, miehiä on maailma täynnä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Eiköhän kusettajalle paras opetus ole "näpäytys" jotta oppisi (tai jos hänen aivokapasiteetti riittää siihen) edes jotain.”
Sillä näpäytyksellä tuskin on toivottua vaikutusta. Tuolla naisella on varmaan niin monta mätsiä että yhden mätsin häviäminen on yks hailee. Voi olla ettei nainen huomaa koko asiaa. Jos ghostaaja luulee kostavansa ja antavansa opetuksen niin siinäpä luulee.
Minut on ghostattu vaikka kuinka usein, enkä koskaan ole aiheuttanut sitä itse omalla käytökselläni. Mutta ikinä en ole välittänyt tuon taivaallista. En ole edes miettinyt mikä oli syynä. Ihan sama, miehiä on maailma täynnä.Paskat sillä matcheja niin paljon.
Nyt ei puhuta misyään mallista.
Tuon tyylisille täytyy antaa kun "näpäytys" se on ainoa tapa saada ne polvilleen. Ja käyttäytymään kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat sillä matcheja niin paljon.
Tuon tyylisille täytyy antaa kun "näpäytys" se on ainoa tapa saada ne polvilleen. Ja käyttäytymään kunnolla.No elä sitten kaikin mokomin siinä uskossa että olet tuolle naiselle niin kallisarvoinen että saat hänet polvilleen kun ghostaat. Usko kaikin mokomin että nyt hän itkee silmänsä kipeiksi, valvoo yöt, katuu pahoja tekojaan ja päättää muuttua kiltiksi.
Eikös Pyhä Palstatotuuskin ole, että jokaiselåla naisella on tuhansia mätsejä? Mutta jostain syystä juuri sinä olet se yksi ylitse muiden. Juuri sinä nouset niiden tuhansien joukosta ja loistat kirkkaimpana tähtenä. Jos nainen menettää sinut, hän kerta kaikkiaan murtuu. Muut 999 mätsiä eivät merkitse mitään kun hän menetti sinut. Joten kyllä kostosi toimii, luota siihen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon tyylisille täytyy antaa kun "näpäytys" se on ainoa tapa saada ne polvilleen. Ja käyttäytymään kunnolla.En minäkään mikään malli ole, mutta mätsejä riittää. Jos joku mies minut ghostaa niin ihan vapaasti, siitä vain. Pointtini on että naiset eivät pääsääntöisesti välitä jos mies ghostaa. Sinä puhut jostain ”toisen posken kääntämisestä” ja jeesustelusta. Se nyt ei kuulu tähän mitenkään. Kyse on siitä ettei täyspäinen ihminen yleensä murehdi sellaisen asian menetystä josta ei suuremmin välitä, Jos ghostaat, tee se itsesi vuoksi, eli siksi kun naiseen kohdistuva kiinnostuksesi loppui. Älä kuvittele antavasti mitään näpäytystä tai saavasi hänet polvilleen, Sitä tuskin tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No elä sitten kaikin mokomin siinä uskossa että olet tuolle naiselle niin kallisarvoinen että saat hänet polvilleen kun ghostaat. Usko kaikin mokomin että nyt hän itkee silmänsä kipeiksi, valvoo yöt, katuu pahoja tekojaan ja päättää muuttua kiltiksi.
Eikös Pyhä Palstatotuuskin ole, että jokaiselåla naisella on tuhansia mätsejä? Mutta jostain syystä juuri sinä olet se yksi ylitse muiden. Juuri sinä nouset niiden tuhansien joukosta ja loistat kirkkaimpana tähtenä. Jos nainen menettää sinut, hän kerta kaikkiaan murtuu. Muut 999 mätsiä eivät merkitse mitään kun hän menetti sinut. Joten kyllä kostosi toimii, luota siihen!Älä sä sitä sure että ghostaan jonkun.
Ja nainen on varmasti jo polviasennossa jonkun muun housuissa. En liiikuta enää minua.
Itellä myös uuden kuviot menossa. Tottakai jatkan mutta normaaliin tapaan. Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Voihan sitä sanoa, että ei näytä tulevan mitään, niin lopettelen viestittelyn. Kyllä minä heittäisin pallon aika pian vastapuolelle ja sanoisin, että ehdota sinä tapaamisaikaa, koska olet kiireisempi. Jos ei ehdotusta tule tai tapaamisajat myöhemmin perutaan, niin sitten voi lopetella viestittelyn.
Jonkun mielestä voi olla kiva vain viestitellä. Se saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi.Anonyymi kirjoitti:
Tuon tyylisille täytyy antaa kun "näpäytys" se on ainoa tapa saada ne polvilleen. Ja käyttäytymään kunnolla.Naisilla on mätsejä paljon, vaikka ei olisi kuvaakaan.
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Naisilla on mätsejä paljon, vaikka ei olisi kuvaakaan.
Oletko yksi niistä naisista kun tiedät tämän?
- Anonyymi
Yogamies kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Voihan sitä sanoa, että ei näytä tulevan mitään, niin lopettelen viestittelyn. Kyllä minä heittäisin pallon aika pian vastapuolelle ja sanoisin, että ehdota sinä tapaamisaikaa, koska olet kiireisempi. Jos ei ehdotusta tule tai tapaamisajat myöhemmin perutaan, niin sitten voi lopetella viestittelyn.
Jonkun mielestä voi olla kiva vain viestitellä. Se saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi.Kyllä, on asiallista pistää heti poikki jos toinen on "laiska". Jos itse yrittänyt ei tule kunnolla mitään niin pallo toiselle ja sen jälkeen out jos mitään ei tapahdu.
Simple but works. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yksi niistä naisista kun tiedät tämän?
Täältä löytyy niitä besserwisseteitä jotka tietää kaiken😀 Ongelma heillä on vaan se että roikkuvat deittipalveluissa vuosikaudet.
- Anonyymi
Naisena tunnistan tuon ongelman.. siksi olenkin kysynyt heti alussa, että tavataanko "ilman ostopakkoa" vaikka kahvikupin merkeissä ja katsotaanko tullaanko yhtään juttuun livenä.
Jos ei käy, niin laitan estoon. Tykkään rohkeista miehistä, enkä jaksa leikkiä mitään kuurupiiloa tai arvaus leikkejä.
Maailma on miehiä täynnä, mutta minua on vain yksi kappale .- Anonyymi
Mutta niin on naisiakin maailma täynnä, määrällisesti enemmän kuin miehiä.
Mertapidemmäs kalaan. Niinhän ne naisetkin tekee.
Henkilökohtaisesti heti liian syvälle menevä utelu chattityyliin on aika tylsää touhua, ennemmin väkertelisin jotain vaikka sähköpostilla mihin voisi järkevästi lisätä oman ajatusmaailman kiekuroita ja tuoda sitä puolta julki enemmän. On paljon vaikeampi tuoda oikeaa minäänsä esiin jossain nopeatempoisessa keskustelussa. Vika voi olla tietysti siinäkin ettei järkiparka liiku tarpeeksi nopeasti 🤔. Mutta kuvitelkaapa introvertin puoleinen tyyppi haastettuna tilanteeseen mistä hän ei oikeasti edes pidä, silloin joutuu toimimaan maaperällä mitä ei tunne omakseen...lopputulos ei ole silloin paras mahdollinen.
- Anonyymi
Eiköhän se introvertti tunne oloaan vielä epämukavanmaksi treffeillä.
- Anonyymi
Ajatuksena tossa aloituksessa oli se, että onko toivoa löytää ketään, jos viestittely on kömpelöä niin monen vastaviestittelijän kanssa? Jos oikein ymmärsin aloittajan viestin. Itse myös pettynyt siihen, ettei löydy aidosti sellaista, joka olisi kiinnostunut tutustumaan. Jos viestittelee kömpelösti, niin ei siinä synny yhteyttä toiseen. Usein tapaaminen on pettymys, niinkuin oli viestittelykin.
- Anonyymi
Kokeilepa Fsamour.fi. Maksaa, mutta jos haet elämänkumppania tositarkoituksella, kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Ja siksi kun viestittely naisten kanssa tutustumiseen on niin hankalaa Suomessa niin heitä petetään.
Monta naista pyöritetettäväksi "karuselliin" niin on aina joku jonka on hommat menossa. - Anonyymi
Parisuhde käynnistyy joko niin että mies ihastuu tyttöön, tai niin että tyttö ihastuu mieheen ja sitten viettelee miehen ihastumaan itseensä. Mies ihastuu tytön ulkonäön perusteella, lähes poikkeuksetta, koska ei ole mahdollista ihastua tytön älyyn tai taitoon. Mutta se on mahdollista että tyttö ihastuu miehen älyyn tai taitoon.
Joskus, todella harvoin, tyttö saattaa kokea niin että hän ihastuu mieheen pelkästään miehen lähettämien viestien perusteella (esim. linnassa olevaan mieheen).- Anonyymi
Siis mies ja nainen tai poika ja tyttö. Miksi mies ja tyttö? Tulee jotkut pedari-vibat.
- Anonyymi
Siis netin kautta on turha kuvitella että kukaan ihastuu kehenkään.
Kuva voi miellyttää mutta se luonne jää näissä kuvioissa kokonaan huomiotta. Nettideittailu onkin siksi täysin ajan hukkaa.
Livenä se ihastuminen tapahtuu jos on tapahtuakseen.
Niin kotimaassa kuin ulkomailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis netin kautta on turha kuvitella että kukaan ihastuu kehenkään.
Kuva voi miellyttää mutta se luonne jää näissä kuvioissa kokonaan huomiotta. Nettideittailu onkin siksi täysin ajan hukkaa.
Livenä se ihastuminen tapahtuu jos on tapahtuakseen.
Niin kotimaassa kuin ulkomailla.Tietenkin ihastuminen on mahdollista vasta kun näkee toisen. Pelkkien viestien perusteella ei voi ihastua. Mutta voi kiinnostua ja haluta tavata. Viestittely antaa jo osviittaa siitä voisiko tuo henkilö ehkä olla tapaamisen arvoinen. Moni on löytänyt parisuhteen netistä, mm. minä. Se vaati kyllä aikaa, kärsivällisyyttä ja monilla treffeillä käymistä. Aina se alkoi niin että ensin kirjoiteltiin ja usein myös soiteltiin.
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies ja nainen tai poika ja tyttö. Miksi mies ja tyttö? Tulee jotkut pedari-vibat.
Se mitä kaikkea sairasta sinun päässäsi muhii on sinun ongelmasi. Tyttö ei tarkoita tyttövauvaa eikä tyttölasta.
En käytä määrettä "nainen", se voi tarkoittaa ihan mitä vaan, alkaen tyttövauvasta yli 100v mummeliin. Käsite "nainen" on siis sosioseksuaalisesti -täydellisesti- kelvoton.
Tyttövauva on mitä on.
Sen jälkeen hän on tyttölapsi.
Sen jälkeen hän on teinityttö: 13v ... 19v.
Sen jälkeen hän on tyttö: 20v ... ~25v
Sitten vanhenee naiseksi: ~25v ... ~30v
Sitten wanhenee wanhaksi naiseksi: ~30v ... ~37v
Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... +100v.- Anonyymi
Coochieman kirjoitti:
Se mitä kaikkea sairasta sinun päässäsi muhii on sinun ongelmasi. Tyttö ei tarkoita tyttövauvaa eikä tyttölasta.
En käytä määrettä "nainen", se voi tarkoittaa ihan mitä vaan, alkaen tyttövauvasta yli 100v mummeliin. Käsite "nainen" on siis sosioseksuaalisesti -täydellisesti- kelvoton.
Tyttövauva on mitä on.
Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... 100v.”Tyttövauva on mitä on.
Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... +100v.”
OK. Saman logiikan mukaan:
Poikavauva on mitä on.
Sen jälkeen hän on poikalapsi.
Sen jälkeen hän on teinipoika: 13v ... 19v.
Sen jälkeen hän on poika: 20v ... ~25v
Sitten vanhenee mieheksi: ~25v ... ~30v
Sitten wanhenee wanhaksi mieheksi: ~30v ... ~37v
Lopulta wanhenee ukkorähjäksi: ~37v ... +100v.
Summa summarum: 30 vuotta täytettyään ihminen on vanhus ja 37 vuotta täytettyään kuuluu vainajien joukkoon, saisi mieluusti mennä köyden jatkoksi pilaamasta maailmaa ällöttävällä vanhuudellaan.
Asia selvä ja ymmärretty. Anonyymi kirjoitti:
”Tyttövauva on mitä on.
Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... 100v.”
OK. Saman logiikan mukaan:
Poikavauva on mitä on.
Sen jälkeen hän on poikalapsi.
Sen jälkeen hän on teinipoika: 13v ... 19v.
Sen jälkeen hän on poika: 20v ... ~25v
Sitten vanhenee mieheksi: ~25v ... ~30v
Sitten wanhenee wanhaksi mieheksi: ~30v ... ~37v
Lopulta wanhenee ukkorähjäksi: ~37v ... 100v.
Summa summarum: 30 vuotta täytettyään ihminen on vanhus ja 37 vuotta täytettyään kuuluu vainajien joukkoon, saisi mieluusti mennä köyden jatkoksi pilaamasta maailmaa ällöttävällä vanhuudellaan.
Asia selvä ja ymmärretty.Noin ei ole, kiveksikkäillä ja munasarjakkailla on erilainen biologia.
Kun munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet (40 ikävuoden paikkeilla) niin hänen seksuaalisuus päättyy ja vaivojaan aletaan hoitamaan sukupuolihormoneilla, estrogeenilla.
Kiveksikkäillä ei ole biologiassan mitään vaihdevuosia vastaavaa, he puksuttelevat haudan reunalle asti.- Anonyymi
Breastman kirjoitti:
Noin ei ole, kiveksikkäillä ja munasarjakkailla on erilainen biologia.
Kun munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet (40 ikävuoden paikkeilla) niin hänen seksuaalisuus päättyy ja vaivojaan aletaan hoitamaan sukupuolihormoneilla, estrogeenilla.
Kiveksikkäillä ei ole biologiassan mitään vaihdevuosia vastaavaa, he puksuttelevat haudan reunalle asti.”Kun munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet (40 ikävuoden paikkeilla) niin hänen seksuaalisuus päättyy ja vaivojaan aletaan hoitamaan sukupuolihormoneilla, estrogeenilla.
Kiveksikkäillä ei ole biologiassan mitään vaihdevuosia vastaavaa, he puksuttelevat haudan reunalle asti”
Munasarjakkaiden vaihdevuodet tarkoittavat että kuukautiset loppuvat eikä nainen tule enää raskaaksi. Seksuaalisuus (eli seksihalut ja seksikyvyt) sen sijaan ei suinkaan pääty, päinvastoin se voi roihahtaa ilmiliekkeihin. Seksi voi muuttua paremmaksi kuin koskaan kun seksiin ei liity enää toivetta eikä pelkoa raskaaksi tulemisesta.
Vai ei miehellä ole mitään vaihdevuosia vastaavaa? Totta, vanhalla miehellä on eläviä siittiöitä. Teoriassa hän voi tulla isäksi vaikka 80-vuotiaana. Käytännössä ei, koska kuka synnytysikäinen nainen haluaisi tehdä lapsen vanhukselle? Sitä paitsi: mitä niillä siittiöitä muutenkaan tekee: eivät ne pääse tulemaan sieltä uumenista kanavia pitkin ulos, kun ukkopahalla ei seiso. Et ole koskaan kuullut vanhojen miesten potenssiongelmista?
Entä oletko kuullut prostatasta?
Kuukautisten loppuminen on vanhenevalle naiselle vain iso helpotus joka parantaa elämänlaatua. Vanhenevan miehen potenssiongelmat sen sijaan ovat iso ongelma. Viagra-Väinö saa juosta alvariinsa lääkärissä voidakseen sekstailla sen viriilin vaimonsa kanssa.
Munasarjakkaat säilyttävät seksitaitonsa loppuun asti, kivekkäillä kyky hiipuu iän myötä.
Munasarjakkaat myös elävät vanhemmiksi kuin kivekkäät ja pysyvät terveempinä. Leskivaimoja on pilvin pimein, vanhoista leskimiehestä on uupelo. Mikä voisi teoriassa olla leskimiehille edullinen tilanne. Mutta vain teoriassa: ne leskivaimot yleensä haluavat nauttia vapaudestaan eivätkä ota mitään kärttyistä hampaatonta ukkoa elämäänsä tai ainakaan huusholliinsa.
Entä elämänlaatu? Vanhat naiset harrastavat kulttuuria, käyvät teatterissa ja konserteissa, matkustavat ulkomailla, hoitavat puutarhaa, lukevat kirjoja, käyvät joogassa ja uimahallissa, tapaavat toisiaan ja sukulaisiaan. Viettävät aktiivista elämää. Vanhat ukot vain saunovat ja ryyppäävät. - Anonyymi
Coochieman kirjoitti:
Tyttövauva on mitä on.
Lopulta wanhenee mummeliksi: ~37v ... 100v.Yök. Kuulostat joltain pedofiililta joka etsii omaa Lolitaansa.
- Anonyymi
Breastman kirjoitti:
Noin ei ole, kiveksikkäillä ja munasarjakkailla on erilainen biologia.
Kiveksikkäillä ei ole biologiassan mitään vaihdevuosia vastaavaa, he puksuttelevat haudan reunalle asti.Miesten vaihdevuodet ovat nimeltään andropaussi, joka alkaa miehillä 30 ikävuoden jälkeen. Tämä johtuu mm. mieshormonituotannon laskusta, jonka seurauksena miehet tyypillisesti esim. tulevat kärttyiseksi, masentuvat, sukupuolinen halukkuus vähenee ja ilmenee uni- sekä erektiovaikeuksia. Miesten osalta näiden ikääntymisestä johtuvien seksuaalisuuteen liittyvien ongelmien hoitaminen on naisia haastavampaa. Esim. potenssilääkkeitä saattaa olla etenkin suomalaisten miesten riskaabelia käyttää, sillä sydän- ja verisuonitaudit ovat heillä yleisiä. Sinulla on varmasti kokemusta näistä iäkkäiden miesten haasteista, olethan jo seitsemänkymppinen.
Anonyymi kirjoitti:
”Kun munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet (40 ikävuoden paikkeilla) niin hänen seksuaalisuus päättyy ja vaivojaan aletaan hoitamaan sukupuolihormoneilla, estrogeenilla.
Kiveksikkäillä ei ole biologiassan mitään vaihdevuosia vastaavaa, he puksuttelevat haudan reunalle asti”
Munasarjakkaiden vaihdevuodet tarkoittavat että kuukautiset loppuvat eikä nainen tule enää raskaaksi. Seksuaalisuus (eli seksihalut ja seksikyvyt) sen sijaan ei suinkaan pääty, päinvastoin se voi roihahtaa ilmiliekkeihin. Seksi voi muuttua paremmaksi kuin koskaan kun seksiin ei liity enää toivetta eikä pelkoa raskaaksi tulemisesta.
Vai ei miehellä ole mitään vaihdevuosia vastaavaa? Totta, vanhalla miehellä on eläviä siittiöitä. Teoriassa hän voi tulla isäksi vaikka 80-vuotiaana. Käytännössä ei, koska kuka synnytysikäinen nainen haluaisi tehdä lapsen vanhukselle? Sitä paitsi: mitä niillä siittiöitä muutenkaan tekee: eivät ne pääse tulemaan sieltä uumenista kanavia pitkin ulos, kun ukkopahalla ei seiso. Et ole koskaan kuullut vanhojen miesten potenssiongelmista?
Entä oletko kuullut prostatasta?
Kuukautisten loppuminen on vanhenevalle naiselle vain iso helpotus joka parantaa elämänlaatua. Vanhenevan miehen potenssiongelmat sen sijaan ovat iso ongelma. Viagra-Väinö saa juosta alvariinsa lääkärissä voidakseen sekstailla sen viriilin vaimonsa kanssa.
Munasarjakkaat säilyttävät seksitaitonsa loppuun asti, kivekkäillä kyky hiipuu iän myötä.
Munasarjakkaat myös elävät vanhemmiksi kuin kivekkäät ja pysyvät terveempinä. Leskivaimoja on pilvin pimein, vanhoista leskimiehestä on uupelo. Mikä voisi teoriassa olla leskimiehille edullinen tilanne. Mutta vain teoriassa: ne leskivaimot yleensä haluavat nauttia vapaudestaan eivätkä ota mitään kärttyistä hampaatonta ukkoa elämäänsä tai ainakaan huusholliinsa.
Entä elämänlaatu? Vanhat naiset harrastavat kulttuuria, käyvät teatterissa ja konserteissa, matkustavat ulkomailla, hoitavat puutarhaa, lukevat kirjoja, käyvät joogassa ja uimahallissa, tapaavat toisiaan ja sukulaisiaan. Viettävät aktiivista elämää. Vanhat ukot vain saunovat ja ryyppäävät."Munasarjakkaat säilyttävät seksitaitonsa loppuun asti"
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .- Anonyymi
Titman kirjoitti:
"Munasarjakkaat säilyttävät seksitaitonsa loppuun asti"
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .Ja mies voi yli nelikymppisenä napata potenssilääkkeen sekä esittää saavansa orgasmin siinä sydärin lomassa.
- Anonyymi
Titman kirjoitti:
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .Liukuvoide ei millään lailla estä orgasmin saamista. Monet käyttävät sitä koska se lisää naisen nautintoa entisestään.
Ikävää jos naiset ovat aina vain näytelleet orgasmia kanssasi. Ja ilmeisesti näyttelivät vieläpä erittäin huonosti, koska huomasit heti että he vain näyttelevät. Mutta mitähän tuo kertoo sinun rakastajantaidoistasi jos kukaan nainen ei koskaan saa kanssasi orgasmia? - Anonyymi
Titman kirjoitti:
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .Et taida tietää naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään. Se ettei nainen vaihdevuosien jälkeen enää kostu yhtä helposti ei tarkoita ettei hän nauti eikä kiihotu. Kuten vanhan miehen potenssivaikeudetkaan eivät merkitse halun ja kiihotuksen puutetta.
Emättimen kuivuus ei ole ongelma. Se on hoidettavissa apteekista ostettavilla liukuvoiteella. Ei maksa paljon, on riittoisaa ja saa ilman reseptiä. Eikä ole terveysriski kuten miesten viagra. Liukuvoiteen kanssa tuntuu ihan samalta ja yhtä kivalta kuin nuorena omalla luonnonkosteudella. Ei mitään eroa nautinnosta. - Anonyymi
Titman kirjoitti:
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .Oletko ikinä rakastellut naisen kanssa kun olet noin pahasti hakoteillä? Et selvästikään tiedä naisen biologiasta ja seksuaalisuudesta yhtään mitään.
Kuulostaa siltä että toistat vain jotain mitä olet lukenut tai kuullut jostain - ja vieläpä ymmärtänyt kuulemas/lukemasi ihan väärin. - Anonyymi
Titman kirjoitti:
Munasarjakkaan rakkauden lähde pulppuaa kun hän on seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa, vaihdevuodet päättä tuon funktion, ja siis seksuaalisuuden. Kun rakkauden lähde on kuivunut, munasarjakas voi ryhtyä käyttämään liukuvoiteita jotka edesauttavat heitä näyttelemään, uhriutuessaan seksuaalisen tunkeutumisen kohteeksi (aiemmin yhdyntä, ks. sannalait 2023) .Kuule, kyllä nuorempikin nainen osaa teeskennellä orgasmia. Nuoret naiset sitä enimmäkseen tekevätkin kun haluavat miellyttää miestä ja olla tuottamatta tälle pettymystä. Vanhemmalla iällä nainen ei enää alennu näyttelemään yhtään mitään. Moni nainen saa ensimmäisen orgasminsa yli 40-vuotiaana.
- Anonyymi
Vaikeudet lopuu heti kun lopetat netti deitailut ja alat elää tosis elämässä,Etsiä myös deitti livenä.Kerto ihmisestä ei kaikki kotona jo deittiä pitää etsiä netistä,
- Anonyymi
Kannattaa tehdä persoonallisuus testi ekaks ja katsoa mikä on itse ja sitten katsoa niitä profiileja sieltä, löytyykö samoja juttuja.
Perusarvojen kannattaa olla samanlaisia. - Anonyymi
Jos menee deitti sovellukseen, niin silloin pitää olla valmis kirjoittaa. Turha siinä marista, ettei osaa. Sehän perustuu viestittelyyn
- Anonyymi
Nimenomaan! Jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja kumppaniehdikkausiin sovelluksessa, jossa ideana on että ensin viestitellään ja sitten tavataan, niin miksi menee sinne ollenkaan jos ei osaa, halua tai viitsi kirjoittaa sille toiselle yhtään mitään?
- Anonyymi
S mielessä tulee kullin kuvia ilmoitin että ne menee julkaisuun
- Anonyymi
Toivon löytäväni rakkauden nettideittien kautta.
- Anonyymi
Siitä sopii odottaa... odottavan aika on pitkä.
Enkä tarkoita raskaana olevan naisen😀
- Anonyymi
Emättimen kuivuus on kyllä ongelma ellet ole super komea mallimies vähintään 25cm lekalla + omista jännätatuointeja kaulassa jotka saavat naisen kuin naisen kiihottuneeseen tilaan.
Kuka sitä nyt rutikuivaa akkaa jaksaa paukuttaa? En minä ainakaan!
Teeveessäkin jatkuvasti mainostetaan naisten kuivia emättimiä eli naiset siis kostuvat vain pienelle miesjoukolle.- Anonyymi
Sinulle eivät kostu, asia selvä ja ymmärretty. Toisaalta mistä sinä sen nyt jo tiedät kun poikuutesi on vielä tallella?
- Anonyymi
Jos olet vakuuttunut siitä että kaulatatuoinneilla saat naisen, niin teetä sellaiset itsellesi. Mitä odotat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle eivät kostu, asia selvä ja ymmärretty. Toisaalta mistä sinä sen nyt jo tiedät kun poikuutesi on vielä tallella?
Oletko kuiva kuin korppu? Juttusi on ainakin kuivia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ovat sitäkin kosteampia. Onko se höyry olutta vai viinaa? Murheeseensa ei pidä juoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hitossa olen kuiva kun luen näitä palstaprinssien juttuja. Olette varsinaisia seksintappajia. Nunnaluostari palkkaisi teidät töihin oikopäätä. Nunnien mahdolliset seksihalut loppuisivat heti, selibaatti ei tuottaisi vaikeuksia kun teikäläisiä joutuisi katselemaan, Ja vielä ihmettelette että ette saa naista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hitossa olen kuiva kun luen näitä palstaprinssien juttuja. Olette varsinaisia seksintappajia. Nunnaluostari palkkaisi teidät töihin oikopäätä. Nunnien mahdolliset seksihalut loppuisivat heti, selibaatti ei tuottaisi vaikeuksia kun teikäläisiä joutuisi katselemaan, Ja vielä ihmettelette että ette saa naista!
Sua vaan ällöttää kuulla omista ja naisten toimintatavoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua vaan ällöttää kuulla omista ja naisten toimintatavoista.
Miksi ällöttäisi? Jos todella toimisin niin kuin sinä väität, niin silloin tekisin kuten itse haluan ja toimisin tavalla johon minulla on oikeus. Mitä väärää ja ällöä ja hävettävää siinä muka olisi?
Voihan joku nainen toimiakin noin. En tunne ketään joka olisi tuollainen ääliö, mutta onhan naisiakin monenlaisia. Jos joku olisi tuollainen ja kuulisin siitä niin eipä tuo minua liikuttaisi tai kiinnostaisi, saati ällöttäisi kun asia ei minulle kuulu.
Mutta kun ei kiinnosta toimia noin.
- Anonyymi
""Jos olet vakuuttunut siitä että kaulatatuoinneilla saat naisen, niin teetä sellaiset itsellesi. Mitä odotat?""
Eli pitäis teettää kroppa täyteen jännätatuointeja vaan sen takia koska naiset haluavat? Älä unta nää!- Anonyymi
Älä sitten inise. Omapa on valintasi.
- Anonyymi
Ei pidä eikä tarvitse. Itsehän sinä noista kaulatatuoinneista vaahtoat. Kukaan nainen ei ole sanonut tykkäävänsä niistä. Päinvastoin moni nainen on tällä palstalla kertonut inhoavansa tatuointeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä eikä tarvitse. Itsehän sinä noista kaulatatuoinneista vaahtoat. Kukaan nainen ei ole sanonut tykkäävänsä niistä. Päinvastoin moni nainen on tällä palstalla kertonut inhoavansa tatuointeja.
Kerro nyt vielä palstan miehille, että miesten pitää alkaa salihirmuiksi ja hommaa lihakset, koska naiset niin kovasti tykkäävät lihaksikkaista miehistä.
En todellakaan aio salihirmuksi sen takia, että joku nainen haluaa. Jos en kelpaa ilman lihaksia niin sitten en kelpaa.
Tuo, että naiset haluavat miehen omaavan jännätatuointeja ja lihaksia kertoo vain naisten ihanteista joita he arvostavat miehissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt vielä palstan miehille, että miesten pitää alkaa salihirmuiksi ja hommaa lihakset, koska naiset niin kovasti tykkäävät lihaksikkaista miehistä.
En todellakaan aio salihirmuksi sen takia, että joku nainen haluaa. Jos en kelpaa ilman lihaksia niin sitten en kelpaa.
Tuo, että naiset haluavat miehen omaavan jännätatuointeja ja lihaksia kertoo vain naisten ihanteista joita he arvostavat miehissä.Ajaa, nyt et enää puhu kaulatatuoinneista vaan jännätatuoinneista. Kuka nainen on sanonut tykkäävänsä minkäänlaisista tatuoinneista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo, että naiset haluavat miehen omaavan jännätatuointeja ja lihaksia kertoo vain naisten ihanteista joita he arvostavat miehissä.Ilman lihaksia voisit kelvatakin. Ilman lämpöä ja sydämen hyvyyttä et. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman lihaksia voisit kelvatakin. Ilman lämpöä ja sydämen hyvyyttä et. Sori.
Ehkä joitain miehiä pystyt ohjailemaan tiettyyn suuntaan mut minä en kuulu niihin miehiin. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joitain miehiä pystyt ohjailemaan tiettyyn suuntaan mut minä en kuulu niihin miehiin. Sori.
Sama juttu. Kokemus nettideittailussa on opettanut sen jos nainen yrittää vedättää matchiä. Siis samat jutut pyörii viesteissä. Kun kysyy että kiinnostaako tavata niin tulee väkinäistä viestiä joka jatkuis ja jatkuis.
Tietysti poikkeuksena on tyypit jotka haluu nähdä heti.
Ja kun mä en lähde heti tapaamaan ketään jos en tiedä vastapuolesta mitään.
Tinder näiden kahden kuvio kanssa ei vaan kiinnosta enää. Piste sille touhulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole lihaksia eikä sydäntä. Olet siis ruma ilkeä ukko joka antaa minulle pakit. Ja minä kun niin toivoin. Yhyy, itken tyynyni märäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo, että naiset haluavat miehen omaavan jännätatuointeja ja lihaksia kertoo vain naisten ihanteista joita he arvostavat miehissä.Ketkä naiset tykkäävät kaulatatuoinneista? Missä niitä naisia on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo, että naiset haluavat miehen omaavan jännätatuointeja ja lihaksia kertoo vain naisten ihanteista joita he arvostavat miehissä.Laihaläski mies on vastenmielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihaläski mies on vastenmielinen.
No niin.. Meneppäs nyt kertomaan kaverimiehillesi että heidän on hommattava lihakset naisia saadakseen. Heitä ehkä pystyt ohjailemaan tiettyyn muottiin. Me ätmit emme ota ohjeita luusereilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin.. Meneppäs nyt kertomaan kaverimiehillesi että heidän on hommattava lihakset naisia saadakseen. Heitä ehkä pystyt ohjailemaan tiettyyn muottiin. Me ätmit emme ota ohjeita luusereilta!
Ette tietenkään ota ohjeita vastaan tässä asiassa, koska ette pystyisi niitä kuitenkaan noudattamaan. Ette pysty muuttumaan ja kehittymään. Ette pysty siihen missään muussakaan asiassa. Poljette paikoillanne. Olette jämähtäneet siihen kehitysvaiheeseen johon ylsitte 15-vuotiaina. .
Eikä siinä mitään, on teillä siihen jämähtäminen oikeus. Mutta tiedättepä sitten miksi ette saa naista. Syynä ei ole vaatimaton ulkonäkö vaan vaatimaton persoonallisuus, se että olette henkisesti edelleen 15-vuotista ettekä aikuisia miehiä. Siihen jämähtyneisyyteen kuuluu haluttomuus oppia uutta, katsella ympärilleen ja avartaa näkemyksiään. Yksi suuri syy naisenpuutteeseen on myös se ettei mikään muu naisessa kiinnosta teitä kuin haaroväli. Teillä on mielessä vain seksi, seksi ja seksi.
Mutta kuten sanoin, teillä on täysi oikeus elää valitsemallanne tavalla niin kauan kuin se ei vahingoita ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka te ätmit ette ota ohjeita vastaan missään asiassa, niin kerronpa kuitenkin: menepä kirjoitetaan yhdellä p:llä. Ei meneppä vaan menepä.
Lisää tietoa jota et halua vastaanottaa:
On väärä luulo että suomea kirjoitetaan aina täsmälleen niin kuin sitä lausutaan. Ei kirjoiteta, poikkeuksia löytyy, mm. menepä tulepa olepa menekään tulekaan olekaan. Esimerkiksi sana hernekeitto kirjoitetaan yhdellä k:lla vaikka lausutaan niin kuin siinä olisi kaksi k:ta.
Mutta ethän sinä ota vastaan neuvoja myöskään oikeinkirjoituksessa, ethän? Neuvominen on ärsyttävää ja tyhmää, eikö niin? Tärkeintä on että tekstin ymmärtää, ihan sama kirjoittaako oikein vai väärin, eiks juu? Sinä kirjoitat täsmälleen niin kuin itse haluat ja sinua ei akat määräile, niinhän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tietenkään ota ohjeita vastaan tässä asiassa, koska ette pystyisi niitä kuitenkaan noudattamaan. Ette pysty muuttumaan ja kehittymään. Ette pysty siihen missään muussakaan asiassa. Poljette paikoillanne. Olette jämähtäneet siihen kehitysvaiheeseen johon ylsitte 15-vuotiaina. .
Eikä siinä mitään, on teillä siihen jämähtäminen oikeus. Mutta tiedättepä sitten miksi ette saa naista. Syynä ei ole vaatimaton ulkonäkö vaan vaatimaton persoonallisuus, se että olette henkisesti edelleen 15-vuotista ettekä aikuisia miehiä. Siihen jämähtyneisyyteen kuuluu haluttomuus oppia uutta, katsella ympärilleen ja avartaa näkemyksiään. Yksi suuri syy naisenpuutteeseen on myös se ettei mikään muu naisessa kiinnosta teitä kuin haaroväli. Teillä on mielessä vain seksi, seksi ja seksi.
Mutta kuten sanoin, teillä on täysi oikeus elää valitsemallanne tavalla niin kauan kuin se ei vahingoita ketään.Tässä on tyypillinen nainen joka yrittää ajaa miehiä tiettyyn muottiin sanomalla heille, että hankkikaa jännätatuoinnit tai hankkikaa lihakset, niin saatte naisia. Ilmeisesti kuvittelee, että kaikki miehet tekevät kuten hän tahtoo ja sitten kun joku mies ei hänen neuvojaan noudata, niin se on kova kolaus egolle, koska hän on tottunut siihen, että miehet tanssivat hänen pillin mukaan.
Miettikääpä nyt jos suurin osa suomen miehistä hankkisi lihakset, koska naiset haluavat, niin sen jälkeen naiset vaatisi vielä jotain lisää. Todennäköisesti miehiä patistettaisiin sitten jo hakeutumaan filmitähdiksi kun mikään ei riitä ja oman Schwarzeneggerin haluavat sitten myös naiset joiden hanuri on auton levyinen. Anonyymi kirjoitti:
Vaikka te ätmit ette ota ohjeita vastaan missään asiassa, niin kerronpa kuitenkin: menepä kirjoitetaan yhdellä p:llä. Ei meneppä vaan menepä.
Lisää tietoa jota et halua vastaanottaa:
On väärä luulo että suomea kirjoitetaan aina täsmälleen niin kuin sitä lausutaan. Ei kirjoiteta, poikkeuksia löytyy, mm. menepä tulepa olepa menekään tulekaan olekaan. Esimerkiksi sana hernekeitto kirjoitetaan yhdellä k:lla vaikka lausutaan niin kuin siinä olisi kaksi k:ta.
Mutta ethän sinä ota vastaan neuvoja myöskään oikeinkirjoituksessa, ethän? Neuvominen on ärsyttävää ja tyhmää, eikö niin? Tärkeintä on että tekstin ymmärtää, ihan sama kirjoittaako oikein vai väärin, eiks juu? Sinä kirjoitat täsmälleen niin kuin itse haluat ja sinua ei akat määräile, niinhän?Jotkut tytöt ovat niin kauniita että ihan sydämmeen sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on tyypillinen nainen joka yrittää ajaa miehiä tiettyyn muottiin sanomalla heille, että hankkikaa jännätatuoinnit tai hankkikaa lihakset, niin saatte naisia. Ilmeisesti kuvittelee, että kaikki miehet tekevät kuten hän tahtoo ja sitten kun joku mies ei hänen neuvojaan noudata, niin se on kova kolaus egolle, koska hän on tottunut siihen, että miehet tanssivat hänen pillin mukaan.
Miettikääpä nyt jos suurin osa suomen miehistä hankkisi lihakset, koska naiset haluavat, niin sen jälkeen naiset vaatisi vielä jotain lisää. Todennäköisesti miehiä patistettaisiin sitten jo hakeutumaan filmitähdiksi kun mikään ei riitä ja oman Schwarzeneggerin haluavat sitten myös naiset joiden hanuri on auton levyinen.Nyt oli kyllä kyse vain ja ainoastaan oikeinkirjoituksesta. Aikoinaan sitä minulle opetti -huom! - miespuolinen äidinkielen opettaja, ja hyvin opettikin , oppi meni perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyllä kyse vain ja ainoastaan oikeinkirjoituksesta. Aikoinaan sitä minulle opetti -huom! - miespuolinen äidinkielen opettaja, ja hyvin opettikin , oppi meni perille.
Tämä keskusteluketjun aihe on jotain aivan muuta kuin oikeinkirjoitus, joten siirry sinne oikeinkirjoitus keskusteluihin. Eläkä raivoa täällä, kun pilkku on livahtanut vikapakkaan ja ett saa sitä kaivettua pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskusteluketjun aihe on jotain aivan muuta kuin oikeinkirjoitus, joten siirry sinne oikeinkirjoitus keskusteluihin. Eläkä raivoa täällä, kun pilkku on livahtanut vikapakkaan ja ett saa sitä kaivettua pois.
Viestiketjun aiheena ei myöskään ole komeat alfamiehet, naisten miesmaku (josta asiantuntijalausuntoja esittävät miesoletetut!), syntyvyyden väheneminen eikä 1960-luvulla syntyneiden parisuhteet (joista asiantuntijalausuntojen esittävät 2990-luvulla syntyneet!).
Aiheena oli aloittajan mielipaha siitä että mätsit ovat laiskoja kirjoittamaan viestejä ja kertomaan itsestään mitään. Yhtenä syynä huonoon viestittelyyn voi olla huono kirjoitustaito, joten kyllä oikeinkirjoitus kuuluu viestiketjun aiheisiin siinä missä yh-äitien miessuhteetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiketjun aiheena ei myöskään ole komeat alfamiehet, naisten miesmaku (josta asiantuntijalausuntoja esittävät miesoletetut!), syntyvyyden väheneminen eikä 1960-luvulla syntyneiden parisuhteet (joista asiantuntijalausuntojen esittävät 2990-luvulla syntyneet!).
Aiheena oli aloittajan mielipaha siitä että mätsit ovat laiskoja kirjoittamaan viestejä ja kertomaan itsestään mitään. Yhtenä syynä huonoon viestittelyyn voi olla huono kirjoitustaito, joten kyllä oikeinkirjoitus kuuluu viestiketjun aiheisiin siinä missä yh-äitien miessuhteetkin.Kaulatatuoinneista eivät millään muotoa kuulu viestiketjun aiheisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheena oli aloittajan mielipaha siitä että mätsit ovat laiskoja kirjoittamaan viestejä ja kertomaan itsestään mitään. Yhtenä syynä huonoon viestittelyyn voi olla huono kirjoitustaito, joten kyllä oikeinkirjoitus kuuluu viestiketjun aiheisiin siinä missä yh-äitien miessuhteetkin.No sinä sen tiedät, Olet näköjään kokemusasiantuntija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä sen tiedät, Olet näköjään kokemusasiantuntija
Enköhän minä naisena tiedä naisten ajatusmaailmasta aika paljon enemmän kuin joku palstaprinssi, jonka elämään ei kuulu muita naisia kuin äiti. Ja äitikin vain passaamaan eli ruoanlaittajana, pyykinpesijänä ja elättäjänä, ei erillisenä ihmisenä. Äidin ajatusmaailma, äidin unelmat, äidin onni ei palstaprinssejä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä sen tiedät, Olet näköjään kokemusasiantuntija
Sinä et ole minkään sortin asiantuntija etkä tutkija ollenkaan. Et tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enköhän minä naisena tiedä naisten ajatusmaailmasta aika paljon enemmän kuin joku palstaprinssi, jonka elämään ei kuulu muita naisia kuin äiti. Ja äitikin vain passaamaan eli ruoanlaittajana, pyykinpesijänä ja elättäjänä, ei erillisenä ihmisenä. Äidin ajatusmaailma, äidin unelmat, äidin onni ei palstaprinssejä kiinnosta.
Sinä kyllä tiedät miehistä kristallipallon avulla kaiken.
Ei tänne kukaan mies voi kirjoittaa mitään kun sinä hyökkäät heti päälle kuin hyeena.
Minkä takia modet antavat tämän tyypin terrorisoida keskusteluja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne kukaan mies voi kirjoittaa mitään kun sinä hyökkäät heti päälle kuin hyeena.
Minkä takia modet antavat tämän tyypin terrorisoida keskusteluja?Eikö vain ole mukavia nykynaiset ?
ah, niin henkisiä ja keskusteluvalmiita ja ennenkaikkea ymmärtäväisiä ja kuuntelevia.
Henkisyys oikein pursuaa tekstistä, miten viestittelee ja ihan sujuvasti ei mitään hankaluuksia viestittelyn suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia modet antavat tämän tyypin terrorisoida keskusteluja?Ei kukaan mies voi kirjoittaa tänne mitään? Sinulta tuntuu sujuvan ilman mitään vaikeuksia. Vai oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vain ole mukavia nykynaiset ?
ah, niin henkisiä ja keskusteluvalmiita ja ennenkaikkea ymmärtäväisiä ja kuuntelevia.
Henkisyys oikein pursuaa tekstistä, miten viestittelee ja ihan sujuvasti ei mitään hankaluuksia viestittelyn suhteen.Kyllä, hyeenahsn se nainen on eikä mikään muu. On se hirveää että kun palstaprinssi tietää vuorenvarmasti että kaikki naiset tykkää kaulatatuoinneista, niin yksi nainen hyökkää päälle kuin hyeena siten että väittää vastaan! Siis väittää vastaan MIEHELLE! Kauhea hyeena koko ämmä! Kehtaa kirjoittaa että todellisuudessa naiset eivät niistä tatuoinneista juurikaan perusta. Hävytöntä! Eihän sellaisen jälkeen kukaan mies voi kirjoittaa tänne mitään. Eikä kirjoitakaan. Tähänkään kukaan mies ei voi vastata, ei millään, kun juuri todettiin ettei kukaan mies voi kirjoittaa tänne mitään. Sen sanoi MIES joten se on varmasti totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hyeenahsn se nainen on eikä mikään muu. On se hirveää että kun palstaprinssi tietää vuorenvarmasti että kaikki naiset tykkää kaulatatuoinneista, niin yksi nainen hyökkää päälle kuin hyeena siten että väittää vastaan! Siis väittää vastaan MIEHELLE! Kauhea hyeena koko ämmä! Kehtaa kirjoittaa että todellisuudessa naiset eivät niistä tatuoinneista juurikaan perusta. Hävytöntä! Eihän sellaisen jälkeen kukaan mies voi kirjoittaa tänne mitään. Eikä kirjoitakaan. Tähänkään kukaan mies ei voi vastata, ei millään, kun juuri todettiin ettei kukaan mies voi kirjoittaa tänne mitään. Sen sanoi MIES joten se on varmasti totta.
Rauhotu nyt hyvä Irmeli vai Liisa lienet.
Pakko kiittää että todistit aloittajan kysymyksen siitä, että viestittely on vaikeaa.
Nyt rauhoitu ja kerää itsesi ja muutu sekä mene eteenäin älä jä äcverllomaan vihassasi.
Naisethan tykkää kuulemani mukaan muuttumisesta ja menemisestä eteepäin.
Nyt kaikkea hyvää ja muista että aina aukeaa uusi ovi kun edellinen menee kiinni.
Joten muistathan sulkea ovesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kiittää että todistit aloittajan kysymyksen siitä, että viestittely on vaikeaa.
Nyt rauhoitu ja kerää itsesi ja muutu sekä mene eteenäin älä jä äcverllomaan vihassasi.
Nyt kaikkea hyvää ja muista että aina aukeaa uusi ovi kun edellinen menee kiinni.
Joten muistathan sulkea ovesi.Ei naiset koskaan muista sulkea ovea.
Ne exät kurkistaa oven raosta vaikka naiset on uudessa suhteessa.
Ilmankos parisuhteet ei kestä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten muistathan sulkea ovesi.Äskeisen kirjoittajan on pakko olla nainen, koska miehet eivät voi kirjoittaa tänne mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset koskaan muista sulkea ovea.
Ne exät kurkistaa oven raosta vaikka naiset on uudessa suhteessa.
Ilmankos parisuhteet ei kestä..Tämänkin kirjoitti nainen. Miehet eivät voi kirjoittaa tänne kun hyeena hyökkää kimppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin kirjoitti nainen. Miehet eivät voi kirjoittaa tänne kun hyeena hyökkää kimppuun.
Mitä ilmeisemmin. Ja kun kohtaat matchinä tälläisen naisen kirjoituksineen niin huomaat muutaman viestin(yleensä A4 pituisia höpinöitä omista haluista ja henkilökohtaisista kysymyksistä miehelle) niin huomaat että tarinaa on turha jatkaa.
Kuka muka haluaa kirjoittaa omat henkilökohtaiset asiansa jollekin deittityypille. Ei kukaan. Täyttä ajanhukkaa.
Ei livenäkään lähetä ekana päivänä kyselemään liian henkilökohtaisia asioita. Siinä lähtee kundi kuin kundi veks. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin. Ja kun kohtaat matchinä tälläisen naisen kirjoituksineen niin huomaat muutaman viestin(yleensä A4 pituisia höpinöitä omista haluista ja henkilökohtaisista kysymyksistä miehelle) niin huomaat että tarinaa on turha jatkaa.
Kuka muka haluaa kirjoittaa omat henkilökohtaiset asiansa jollekin deittityypille. Ei kukaan. Täyttä ajanhukkaa.
Ei livenäkään lähetä ekana päivänä kyselemään liian henkilökohtaisia asioita. Siinä lähtee kundi kuin kundi veks.Näin on. Miksi pitäisi keskustella jonkun ämmämätsin kanssa ennen treffejä kun haluaa vain seksiä? Miksi pitäisi keskustella kenenkään kanssa yhtään mistään? Miksei voida vain naida ja naida ja naida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Miksi pitäisi keskustella jonkun ämmämätsin kanssa ennen treffejä kun haluaa vain seksiä? Miksi pitäisi keskustella kenenkään kanssa yhtään mistään? Miksei voida vain naida ja naida ja naida?
Otan osaa jos sinulla ei ota eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia modet antavat tämän tyypin terrorisoida keskusteluja?Olen ”tämä tyyppi”. Tee jotakin jos kärsit vuokseni noin paljon. Valita minusta ylläpidolle ja vaadi että minut blokataan koko palstalta. Se blokkaaminen voisi jopa onnistua, koska ylläpito on jo useampaan kertaan väittänyt että olen botti.
- Anonyymi
Mä taas oon yllättynyt kuinka ihania keskustelutaitoisia miehiä noista löytyykään. Joten kyllä siellä niitä herrasmiehiäkin on, ne pitää osata vaan löytää :) Silti mulla oma prinssi vielä hakusessa, sitähän ei voi tietää että missä ja milloin kolahtaa, vai kolahtaako lopulta ollenkaan.
N31 - Anonyymi
Oma kokemukseni Fsamourista on huono. Kävin palvelun kautta yksillä treffeillä, mutta treffikumppani ei vastannut ollenkaan sitä, millaista henkilöä olin haastattelussa kertonut hakevani. Firma otti kyllä kernaasti rahat (useita satoja euroja siis), vaikka treffikumppani ei ollut ollenkaan kuvailuni mukainen. Lisäksi heitä ei saa tämän jälkeen kunnolla kiinni sähköpostilla, puhelinnumeroa ei yritykseen ole, jonne voisi soittaa. Itselleni tuli vahvasti huijattu olo. Ei ole monen sadan euron väärti, säästäkää rahanne vaikka johonkin harrastukseen, josta kumppani saattaisi löytyä :)
- Anonyymi
No oletko itse hoitanut osasi kiinnostavana ja virittävänä keskustelijana?
Kahden ihmisen tutustuminen on aina tunnustelevaa, uuteen tyhjään tilaan piirtelyä. Minä olen kirjoittanut ja kommunikoinut aktiivisesti ja monipuolisesti useita vuosikymmeniä harrastuksena ja edelleenkään en osaa tehdä mitään tutustumistaikuutta vaan tutustuminen tehdään kahden ihmisen välisenä vuorovaikutuksena joka alkaa jokseenkin aina niinkin tylsällä ja tavanomaisella sanalla kuin "hei" ja usein myös jatkona on muutamakin hyvin ei-runebergimäinen "mitä kuuluu" tai "miten menee".
Jos kuvittelit asian olevan jotain muuta niin silloin vika on mielikuvituksessasi joka taikoo todellisuudelle ominaisuuksia joita sillä ei ole.
Aniin, ja olen kokeillut suuren käsikirjoittajan roolia ihmissuhteita luodakseni. Se toimii hetken, mutta siinä vaiheessa kun tajuan että tämä on helvetti soikoon minun tarinani jossa toinen ottaa matkustajan rooli MINUN runosuoneni lopettaa samantien pulppumasta.
Onko sinussa antamaan potut pottuina? Jos ei niin pysy tasollasi; tylsänä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1122917Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302405Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen222354Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631081996- 1141650
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1701365Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2881198- 801044
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2501040- 711034