Etelän hampparit liikenteessä.eikö niille työnteko maita kun pitää ympäri suomen olla ihmisten kiusana
Liikennettä
9
989
Vastaukset
- Anonyymi
No mitäs net haittaa vaikka liikenteessä ovakki
- Anonyymi
Pääasia onki että sie pysyt kotonasti ettei tarvi muitten kärsiä
- Anonyymi
Joo,ei myö etelän variksia kaivata
- Anonyymi
saattais aika monelta työt loppuu niin mitäs sitte..?
- Anonyymi
Noh,kyllä ne on niin heikkopalkkaisia hommia nuo matkailun työt.ei niissiin kannatte yrittääkään hakeutua.mieluummin tähän krannin puolelle tai pohjois-Norjaan.näillä alueilla on oikeita työpaikkoja
- Anonyymi
Kolari on täynnä jo paikallisia elämäntapa työttömiä toiset on lomansa ansainneet. Polkekaa toisillanne niin oletta ilosempia
- Anonyymi
On huomattu ettei joillekki työt kelpaa eivätkä pystyiskhän ko kiljua juovat aamusta ilthan. Ammatti on kiljunjuonti.
- Anonyymi
Se onkin tahdonvoimaa vaativa ammatti, eivät kaikki pysty.
- Anonyymi
Kyllä net on oman kylän hampit mikkä näin kuppasessa kylässä heiluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481457Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 85903
- 11865
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82791
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74722Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720