Mä en voi sille mitään mutta vihaan homoja

Anonyymi-ap

Aika vahva sana vihaa, mutta ei sitä voi muulla kuvailla. Minua suututtaa se että homot ja muut kummajaiset yrittävät normalisoida sitä... Ja mitä hyvää he ovat tuoneet olemassa olollaan? HULLUNMAAILMAN. Jos jollakin on mielenterveys ongelmia ne vietiin ennen hoitoon mutta nykyäön heitä ylistetään.

Ei tarvi olla psykologi ynmärtääkseen miten Homot syntyvät. Sama pätee transuihin.

73

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja minä inhoan ennakkoluuloisia ihmisiä jotka pusertaa tekstejään nettiin joissa viha on ylinnä
      Minä en katso kuka on homo silloin kun olen ystävä toisen ihmisen kanssa ,siis minulle on se ihminen se tärkein , ja se mikä seksuaalinen suuntaus hänellä on, ei haittaa minun maailmaani negatiivisesti.
      Niin että vihaa siellä kämpässäsi ihmisiä joita et edes tunne, etkä ole tietoinen ihmisten erilaisuuksista .
      Se joka lajittelee ihmisiä karsinaan on sellainen jolle ei koskaan tule olemaan mitään tietoa asioista jotka ovat juuri toisten ihmisten ominaisuuksia .
      Jokainen syntyy omalla erityisellä kromosomi systeemillään ja ei siis päätä mitenkään itse millä seksuaalisuudella hän on syntynyt maailmaan.

      • Anonyymi

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride

        Homous on ihan normaalia heille jotka ovat syntyneet erilaisella seksuaaliselta suuntauksella.
        Joten sinulla ei voi olla mitään valtaa päättää toisten elämästä ja kenet he valitsevat puolisokseen .
        Niin että annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ei koske sinun elämääsi jonkun toisen asiat


      • Anonyymi

        No tuollainen nimittelijä kuin sinä, et ainakaan mitään voi päättää. Tuskin tiedät mitä normaalius on.


      • Anonyymi

        No tuollainen nimittelijä kuin sinä, et ainakaan mitään voi päättää. Tuskin tiedät mitä normaalius on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride

        Homous on normaali asia heille jotka ivat syntyneet sillä suuntauksella, siis eivät mitenkään itse päätä miksikä syntyvät. Siksipä olisi joskus aiheellista ajatella hieman muistakin näkökulmista kun omasta ahtaastaan joss ennakkoluulot omaa suuren tilan. Äkun on nähnyt lapsia kehittyvän esim päiväkodeissa niin sen tietää jo silloin kuka on varustettu eri suuntauksella. Saako sinusta tekemällä homon jos et sitä ole , kysyn vaan .
        Näitä jarruttajia on aina kertomassa netissä mikä on muka normaalia ainoastaan , siis sinä et sitä päätä mikä kullekkin on normaalia , joten miksi edes yrität.
        Kun näkee ihmiset ihmisinä niin on päässyt aika pitkälle kehityksessään , se kun että vatvoo toisten sukupuolista suuntausta jotenkin.
        Tunnen monia homopareja ja ovat ihan kunnon ihmisiä tekevät työtään ja hoitavat perheensä kiitettävästi . Joten mitä muuta olisi pitänyt olla mielestäsi, sekö että sinun vihasi vuoksi jonkun pitäisi muuttua heteroksi jotenkin. .itse olen hetero ja minun päätäni ei yhtään vaivaa jonkun toisen seksuaalinen suuntaus . Rikosta eivät tee, joten annetaan heidän olla . Vihasi voit kohdistaa sinne joka sinusta kasvatti niin egoistisen ihmisen että sinun on oikein vihattava toisia ihmisiä, vaikka et edes tunne heitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride

        Ajattele mitä hyvää on homoparissa ? 2 naista enemmän muille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride

        Sinun normiai ovat sinun . Jätä kokonaan pois tuo panettelu ihmisistä , heillä on ihan samat oikeudet elää ja olla kun sinullakin. Ja ien ole koskaan tavannut homoa joka olisi sanonut että vihaa jotakin ihmistä. He ovat tietoisia siitä että sinunlaisiasi on olemassa ja sanovat että eivät voi sille mitään. Kaikki vaan eivät ylety ymmärtämämäön muuta kun oman kapean maailmansa .


      • Anonyymi

        niin mäkin inhoan pride marsseja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous on ihan normaalia heille jotka ovat syntyneet erilaisella seksuaaliselta suuntauksella.
        Joten sinulla ei voi olla mitään valtaa päättää toisten elämästä ja kenet he valitsevat puolisokseen .
        Niin että annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ei koske sinun elämääsi jonkun toisen asiat

        Miten homot pärjäsivät talvisodassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö muka saat päättää että saa olla homo ku se on niin "normaalia"?

        Heteropride

        Heteropide


    • Anonyymi

      Aloittaja hyppii seinille, kun on huomannut itsessään merkkejä homoudesta. Ja jos joskus saat itse lapsia ja lapsenlapsia, niin niiden joukossa voi olla useampikin homo. Onnea vain elämään!

    • Anonyymi

      1. homous/transsukupuolisuus ei oo mielenvika
      2. jos sä et haluu nähä lgbt sisältöä, niin älä kommentoi asiasta, algoritmi vaan ruokkii enemmän ja enemmän
      3. anna ihmisten olla :)

    • Anonyymi

      Voisiko aloittaja kertoa miten homous syntyy, kun tunnut tietävän sen luonnostaan.

      • Anonyymi

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Täyttä huuhaata, kuka nyt vapaaehtoisesti olisi vähemmistöön kuuluva, ja tekisi itsellee elämän vaikeaksi. Jos oikeasti kykenisi olemaan hetero, niin miksi olisi homo vapaaehtoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Miksi jonkun pitäisi olla heterotkaan siksi että sinua ärsyttää jonkun ihmisen seksuaaliseen suuntaus. Ei nämä ihmiset mieti sinun suuntaautasi vaan elävät omaa elämäänsä
        Jote elä ja anna muiden elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Jaaha. Jos luulet että homous on valinta, niin koitapa päättää olla homo viikon ajan. Eipä taida onnistua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. Jos luulet että homous on valinta, niin koitapa päättää olla homo viikon ajan. Eipä taida onnistua

        Tuota juuri ihmettelen. Jos homous ja heterous on valinta jonkun mielestä, silloin henkilö sanoo, ettei heterous olekaan osa syvintä minuutta ja omaa luontoa, ja että olisi voinut valita myös homouden -muutoin heterous ei ole aidosti valinta. Toisekseen homous ja transsukupuolisuus eivät liity mitenkään toisiinsa, transtaustaiset ovat usein ihan tavallisia heteroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Harvoin törmää noin tietämättömään mielipiteeseen.

        Onko heterous mielestäsi opittu tapa, josta voi kääntyä homoksi, kun vaan päättää olla homo?

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Siinä olet totaalisesti väärässä homousnon synnynnäistä ,se on todistettu niin monet kerrat
        Ja siitä ei mitenkään kenenkään tarvitse yrittää ” tervehtyä” sinunlaistesi ihmisten vuoksi .mutta onhan tyhmyyskin synnynnäistä joten ole siellä omassa kuplassasi omien ennakkoluulojesi kanssa ja ayntymävautåriosi kanssa johon ei myöskään ole parannusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin törmää noin tietämättömään mielipiteeseen.

        Onko heterous mielestäsi opittu tapa, josta voi kääntyä homoksi, kun vaan päättää olla homo?

        kylmätotuus

        Hän tarvitsisi ” eheytystä” mutta kun tymyyteenkään ei ole eheytystä siihen synnytään. että sääliksi ainoastaan käy tuotakin raukkaa . Muuta kyllä moni typeräkin on jotenkin pärjännyt maailmassa kunhan saavat aina välillä tule jostain päin.
        Homot ovat ihan yhtä arvokkaita ihmisiä kun heterotkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homous ei ole synnynnäinen vaan opittu tapa. Siitä voi päästä eroon helposti, pitää vain päättää olla hetero.

        Homoksi synnytään ei ole mikään opit taoa mitenkään , ihan vaan sikiöasteella tapahtuma , joten miksi joku hetero muka muuttisi homoksi tomppeli .
        Kokeileppas itse muuttaa itseäsi homoksi _ onnistuuko


    • Anonyymi

      Homofoobikot paljastuvat usein homoiksi joka on tutkittu juttu

      • Anonyymi

        Ne on juurikin niitä kaappihomoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on juurikin niitä kaappihomoja.

        Naurettava väite. Inhoan homojen julkisuutta. Ällöttävää katseltavaa. Jokikinen tehkööt makkareisaan mitä lystää. Lapsista ja nuorista tekemällä tehdään mielenterveysongelmallisia homoilun julkituomisella. Homoilu on sairaus siinä missä esim. ms tauti
        Jokin on mennyt sekaisin hormoonitoiminnassa, niin siksi heidät pitää hyväksyä ja tukea. Homoudesta ei pidä tehdä mielenterveyden sairautta. Nuoret ja lapset ovat alttiita herkkyydessään ja kehitysvaiheessaan. Kaappiin takaisin homot, jos ei osata käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava väite. Inhoan homojen julkisuutta. Ällöttävää katseltavaa. Jokikinen tehkööt makkareisaan mitä lystää. Lapsista ja nuorista tekemällä tehdään mielenterveysongelmallisia homoilun julkituomisella. Homoilu on sairaus siinä missä esim. ms tauti
        Jokin on mennyt sekaisin hormoonitoiminnassa, niin siksi heidät pitää hyväksyä ja tukea. Homoudesta ei pidä tehdä mielenterveyden sairautta. Nuoret ja lapset ovat alttiita herkkyydessään ja kehitysvaiheessaan. Kaappiin takaisin homot, jos ei osata käyttäytyä.

        Vain tavalliset heterot saa kuulua ja näkyä? Homot on valitettavasti yhteiskunnan sylkykuppi. Minua on luultu homoksi ja kohtaan samoja ennakkoluuloja. Monta kertaa solvattu homovastaisella nimellä monessa eri paikassa. Vaikka kaupassa henkilökunta on solvannut.


    • Homous vaikuttaa mitä olen tutkinut, ihan synnynäiseltä ominaisuudelta. Se että se ei mätsää biologian kanssa on toinen juttu.

      Minulla on sisälläni paljon asioita jotka eivät mätsää yhtiekunnan kanssa, onko sinulla?

      • Anonyymi

        Muistan 30 vuotta tarhassa jossa oli pieni poika maailman suloisin , jota kaikki tarhatädin rakasti kiltti ja osasi leikkiä kaikkien kansa ilman riitoja. Sanoimme jo silloin kun hän oli kolme vuotias että poika on homo . Tänään tämä sama poika on iso hoikka mies ja komea , asunut 6 vuotta toisen yhtä komean miehen kanssa . Heillä on oma talo ja molemmilla omat autot ja hyvät ammatit . Siis mitään rikoksia nämä pojat eivät ole tehneet rauhallisia ihmisiä.
        Niin että kyllä sen jo lapsesta näkee kuka on homo. Ei se ole mitenkään ihmisen päätettävissä . Typerä aloittaja hetero voisi kokeilla miten on olla homo jos se jotenkin riippuisi päätöksestä olla mitä haluaa.
        Naurettavia raukkoja sinänsä nämä jotka huutelevat jostain normaalista näyttäen huudoillaan etteivät itse ole normaaleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan 30 vuotta tarhassa jossa oli pieni poika maailman suloisin , jota kaikki tarhatädin rakasti kiltti ja osasi leikkiä kaikkien kansa ilman riitoja. Sanoimme jo silloin kun hän oli kolme vuotias että poika on homo . Tänään tämä sama poika on iso hoikka mies ja komea , asunut 6 vuotta toisen yhtä komean miehen kanssa . Heillä on oma talo ja molemmilla omat autot ja hyvät ammatit . Siis mitään rikoksia nämä pojat eivät ole tehneet rauhallisia ihmisiä.
        Niin että kyllä sen jo lapsesta näkee kuka on homo. Ei se ole mitenkään ihmisen päätettävissä . Typerä aloittaja hetero voisi kokeilla miten on olla homo jos se jotenkin riippuisi päätöksestä olla mitä haluaa.
        Naurettavia raukkoja sinänsä nämä jotka huutelevat jostain normaalista näyttäen huudoillaan etteivät itse ole normaaleja

        Joskus hyvin harvoin näkee. Ja homot ovat ihan tavallisia ihmisiä vikoineen, kaikki eivät ole mitään söpöjä ja kilttejä. Esimerkiksi transmiehiä suuri osa homoista vihaa syvällä paatoksella jo ihan siksi, että ovat olemassa, koska näyttävät miehiltä mutta jalkojen välissä onkin suuri pettymys. Ihan samoin kuin heteromiehet vihaavat transnaisia, mutta kun se on näin päin asiasta vaietaan, koska eiväthän homot voi vihata tai olla ennakkoluuloisia.


    • Anonyymi

      Homous on luonnon oikku ja pervojen outo fetissi.

    • Anonyymi

      Jos homous on normaalia niin miksi heteroja on paljon enemmän?

      • Anonyymi

        Onhan oikea kätisiökin enemmän kun vasenkätisiä , ja silienkin väri kaikilla ei ole sama
        Joten lopeta tuo typerä jauhamisesi ja ota selvää asioista se kun teet kouluttamattomana omia Arvelujasi ja jaat niitä netissä , jotenkin luullen että olet ratkaissut homouden arvoituksen , sillä et ole, etkä luultavasti koskaan tule edes ymmärtämään siitä mitään
        Minä tunnen heitä eikä ole mitenkään pahaa sanottavaa kohteliaita ja auttavaisia ovat jokainen. Eivätkä koskaan alentuisi mihinkään netti palstalle solvaamaan muita ihmisiä .ä


      • Anonyymi

        Jos kerran on normaalia olla lihaksikas ja kivikovan potenssiin omaava, tuuheatukkainen 7-kymppinen, miksi suurin osa ei ole?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vastaus on että tyhmyyttään vihaavat ja kun tietää etteivät koskaan tuke ymmärtämään asiasta muuta kun omat ennakkoluulonsa . Tyoeryyskin on ominaisuus


    • Anonyymi

      Ap on kyllä käsittämättömän epänormaali. Toivottavasti saa pikapikaa apua.

      • Anonyymi

        Ei vihantunne epänormaaliksi tee.


      • Anonyymi

        Eipä tääl paljo muut kirjoittele kui toi ap, esiintyy naisena, taitaa itse olla kaappihönö, esiintyy myös toisina esim. Haukkuu psykiatriaa, itse tarviis paljo apua hyväksyä itsensä millainen o, ei siin auta muiden syyttely!


    • Anonyymi

      Fobi on yksittäistapaus. Rasismi homoja kohtaan on väärin ja tuomittavaa. On lottovoitto syntyä homoksi Suomeen. Laki tukee parisuhteita, mutta kukaan ei laske K18 yhdyntöjä ja partnereits.

    • Anonyymi

      MINÄ VIHAAN HETEROMIEHIÄ JA NAIKKOSIA!

      • Anonyymi

        Se ei yllätä ketään.


      • Anonyymi

        No siinähän tämä versaali willekin heräsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän tämä versaali willekin heräsi

        Siis kuka?


    • Anonyymi

      Miksi homot ovat niin suvaitsemattomia etteivät siedä aloittajan mielipiteitä?

      • Anonyymi

        Koska suvaitsevaisuuden tarvii kulkea vain yhteen suuntaan osasta homoja. Onneksi läheskään kaikki eivät ole suvaitsemattomia, mutta äänessä ovat juuri suvaitsemattomat, jotka vaativat itselleen suvaitsevaisuutta. Aikamoinen paradoksi.


    • Anonyymi

      En pitänyt siitä että koulussa oli eräs homo (hän kertoi siitä kaikille vähän liiankin avoimesti). Yksi asia oli aika ällöttävää kun kerran se tuli vessasta niin siitä tuli käytävälle saakka sellainen p*skan haju. Ei ollut kiva mennä sinne vessaan hänen jälkeen mutta se oli ainut vapaa wc. En tiedä mitä hän oli tarkalleen tehnyt että sai aikaan sellaisen löyhkän.

    • Anonyymi

      Syönyt liian nopeasti suolen täyteen ruokaa viikonlopun tyhjennysten paastosta.

    • Anonyymi

      Valhettako koulun tulisi kasvattaa?

    • Anonyymi

      No itse olet päättänyt kärsiä koko elämäsi tai no, ei kai mitään muutakaan voi tehdä, koska kukaan ei rakasta sinua eikä tule rakastamaan.

    • Anonyymi

      Ketä tarkoitat? Koulun erästä homo-oppilasta joka oli siisti ja käytti vessaa? Hänellä on hyvä suhde mieheen koska uskalsi kertoa avoimesti.

    • Anonyymi

      Puppelipoika oli tiukempi kuin tytöistä etupiukat.

    • Anonyymi

      Kevätjuhlassa näytti jo hyvälle kun pyöreitä pakaroita ja leveitä reisiä peitti stretch puuvillahousut.

    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta, onko monikin homoseksuaali käynyt intin ja miten se meni?

    • Anonyymi

      Homous on samalainen parantumaton sairaus kuin esimerkiksi sokeritauti. Sitten ne saa vielä aidsin anaalitouhuistaan.

      • Anonyymi

        Mutta ajattele jos on synnynnäisesti vajaa nainen, lepakko tai suvakkifemakko, silloin vasta huonosti asiat ovat! Tai hetero mies joka tuollaisten tossun alla :-/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ajattele jos on synnynnäisesti vajaa nainen, lepakko tai suvakkifemakko, silloin vasta huonosti asiat ovat! Tai hetero mies joka tuollaisten tossun alla :-/

        Mun mutsi on suvakki femakko. Välillä on vapaa kasvatus, välillä ei mitään kasvatusta..

        Gay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mutsi on suvakki femakko. Välillä on vapaa kasvatus, välillä ei mitään kasvatusta..

        Gay

        Selvisit sentään vanhemmaksi kuin se 4v poika.


    • Anonyymi

      Riittää kun on vaan ihan tavallinen ihminen kun ymmärtäää että maailmassa on erilaisuuksia
      Itse en vihaa ketään ihmistä, ja miksipä vihaisinkaan jokainen on omanlaisensa niillä ominaisuuksilla kun syntyy maailmaan
      Kukaan ei määrää geeni koostumustaan itse eikä kromosomeja , joten ei Kai silloin voi ketään vihata..
      Ei ne homot sinulle mitään tee niin että heitä pitäisi jotenkin vihata . Ota selvää asioista että ymmärrät mistä puhut

      • Anonyymi

        Ota itse selvää asioista, johan olet vuosia tuota samaa toistanut täällä toisille, koska itse opit ymmärtämään mistä selittelet.
        Kannattaisi satsata ulosantiin joka sinulla on alakoululaisen tasolla, vai onko vika näppäimistön.


    • Anonyymi

      Mäkään en voi sietää noita pikkurilli pystyssä olevia hinttejä. Ja suurin osa on ns. Muoti homoja. Se on nykyään coolia, sillon ku mä olin ylä asteella niin siellä ei ollu yhtään homoja ja jos ois ollut niin se ois saanu turpaan ja niin pitäis olla vieläkin. Vitun suvaitsevaisuus... Mulle kiro sana!!!! Ensiksi homot halus tasan arvoon, mut nyt ne ottaa jo ylivallan. Heterot herätkää, pistetäännää homot takasin sinne kaappiin minne ne kuuluukin. Helvetti sentään, karvaset miehet panee toisiinsa hanuriin, luonnotonta!!!

      • Anonyymi

        Meidän luokalla ei ollut yhtään russotrollia, nyt teitä on joka palstalla 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän luokalla ei ollut yhtään russotrollia, nyt teitä on joka palstalla 24/7.

        Venäläiset vihaavat Suomea Nato-suhteen alettua. Jos olisin gay-pojan esimies vartijaksi, en antaisi potkuja töistä.


      • Anonyymi

        Mä olin yläasteella muotihomo. Ostin urheilulenkkarit jossa harmaata ja oranssia. Ysiluokan kirjoista katsoin pelkät kuvat. Muita avoimesti bottomeita olen tavannut DTM:n tanssilattialla. Meillä on tiukat farkut tai puuvillahousut.


      • Anonyymi

        Kyllä tämmöiset homot olisi saaneet tur**aan 80-90 luvulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämmöiset homot olisi saaneet tur**aan 80-90 luvulla

        Ja miksi homot ovat sivareita?
        On meinaan niitäkin, jotka ovat käyneet armeijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin yläasteella muotihomo. Ostin urheilulenkkarit jossa harmaata ja oranssia. Ysiluokan kirjoista katsoin pelkät kuvat. Muita avoimesti bottomeita olen tavannut DTM:n tanssilattialla. Meillä on tiukat farkut tai puuvillahousut.

        Oliko Kulosaaren Yhteiskoulun viereinen lukio...kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Kulosaaren Yhteiskoulun viereinen lukio...kenties?

        Svenska Talande lukio vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Svenska Talande lukio vieressä.

        Ei ollut. Kuulin että tällä alueella koulutustaso on käsittämättömän matala. Viihdyn silti asua. Ylioppilas ei ole ammatti. Töitä saa paremmin kun osaa muutaman käytännön taidon hyvin ja urheilee.

        https://www.youtube.com/watch?v=nwsewSMWIas


    • Anonyymi

      Oli sun aikana yläasteella, mutta olivat sun takia kaapissa. Pahoinpitely on aina rikos. Olen edelleen HIV-negatiivinen. Seksuaalisesti aktiivisesta elämästä nauttivat ihmiset älyävät myöskin hoitaa terveyttään. Tunnen suurimman osan bileisiin osallistuneesta jengistä, ja kaikki testaavat itsensä säännöllisesti. Nuo muut seksitaudit ovat myöskin hoidettavissa olevia hidasteita seksistä nauttimisessa. Teitä, joita ei meidän elämäntyylimme miellytä ei kukaan pakota mihinkään. Mikä saa teidät uskomaan, että haluaisimme joitain foobisia ja rasistisia tiukkapipoja pilaamaan mahtavaa yhdessäoloamme. Sitten sinulle takaovi-kundi: Me menemme kyllä paraatiovista paikkaan kuin paikkaan. Me emme todellakaan häpeä itseämme tai rikasta seksielämäämme. Te voitte rauhassa elää tavallanne - me takuulla emme ole pyrkimässä teidän tontillenne.

      • Anonyymi

        Jumala Kuulee Sinut.


    • Anonyymi

      niin mäkin INHOAN pridea etenkin

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe