Maanantai uusi viikko uudet kujeet!

Oikein ilosta ja onnellista maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille palstalla.😊. Kaikille tekee hyvää kuulla että heistä välitetään ja että he ovat tärkeitä. Älkää siis unohtako kertoa sitä sellaisille ihmisille elämässänne joista välitätte ja jotka ovat tärkeitä.🤗.

Pelle Miljoona: Koska sydän sanoo niin https://youtu.be/_MA26c8Byw4?si=TLy7p1wNJNsYZcqW

41

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä sanon kun sille tuntuu...

En jakele tottumuksellisesti kokoajan hyvää, koska siihenkin iskee inflaatio. 😊

Tieturvakoulutuksessa käytiin joskus läpi sitä, miten tärkeää on poistaa työmaarajoitukset pois, jos niillä ei esimerkiksi viikonloppuna ole enää tarvetta...moni ei enää viikonlopun jälkeen noudata niitä, jos on huomannut, että ne on siellä ollut 2 päivää turhan takia...

• No ei sitä turhaan tietenkään sanota jos ei ole tosissaan ja sitä rehellisesti todelka tarkoita silloin on jo parempi jättää sanomatta kuin teeskennellä ja valehdella.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No ei sitä turhaan tietenkään sanota jos ei ole tosissaan ja sitä rehellisesti todelka tarkoita silloin on jo parempi jättää sanomatta kuin teeskennellä ja valehdella.🙂.

Ainahan sitä voisi sanoa tavallaan. Mutta ehkä jokin erityisyys, huomio on se oikea tapa...

Tähän käy sellainen vitsintapainen..mies ja nainen olivat olleet naimisissa 20 vuotta. Nainen sitten sanoi, että et ole sanonut rakastavasi minua pitkään aikaan...mies vastasi, että johan minä häissä niin sanoin...ja kyllä mä ilmoitan, kun en enää rakasta.

Sanat on sanoja...eiköhän tuo tarinan ukko ole teoillaan vahvistanut jo asian, koska nainen on 20 vuotta siinä ollut vierellä. 🙂

• Disseisback kirjoitti:

Ainahan sitä voisi sanoa tavallaan. Mutta ehkä jokin erityisyys, huomio on se oikea tapa...

Tähän käy sellainen vitsintapainen..mies ja nainen olivat olleet naimisissa 20 vuotta. Nainen sitten sanoi, että et ole sanonut rakastavasi minua pitkään aikaan...mies vastasi, että johan minä häissä niin sanoin...ja kyllä mä ilmoitan, kun en enää rakasta.

Sanat on sanoja...eiköhän tuo tarinan ukko ole teoillaan vahvistanut jo asian, koska nainen on 20 vuotta siinä ollut vierellä. 🙂

No juu on teot tärkeitä tottakai mutta on ne sanatkin . Jollekin ne voi olla tosi tärkee juttu ja merkitä paljon jos ei vaikka ole niin useesti kuullut mitään sellasta sanottavan itselle. Ehkä paras on ne sanat ja teot yhdessä kuitenkin.🙂.

• Disseisback
        Mikkojuhan kirjoitti:

No juu on teot tärkeitä tottakai mutta on ne sanatkin . Jollekin ne voi olla tosi tärkee juttu ja merkitä paljon jos ei vaikka ole niin useesti kuullut mitään sellasta sanottavan itselle. Ehkä paras on ne sanat ja teot yhdessä kuitenkin.🙂.

Toteutus määrittelee silti...

• Anonyymi

”En jakele tottumuksellisesti kokoajan hyvää, koska siihenkin iskee inflaatio. ”

Ei välttis iske. On kymmeniä vuosia avioliitossa olleita vanhoja pareja jotka joka päivä jaksavat jakaa toisilleen hyvää. Sanoin tai teoin.

• Anonyymi

Inhoan tuota sanontaa uudet kujeet, kuulostaa niin varastavalle romanolle, kuin joku myymälävaras.

Olin melkein puolivuotta (käsitä että puolivuosisataa), tosi hauskaa yön pimeydessä olla, vain pistooli yöpöydällä olemassa, tein paljon juttuja, total silence, vain eläinten rapinat ympärillä.

• Anonyymi

Kiitos samoin. Vanhat vaatteet vaan päällä.

• Anonyymi

Huikeeta

• Anonyymi

Huvittasvia nimiä jooh ... mutta todellakin tuo toimii hyvin tuo juttu, tosiaan koodi voi laittaa miljardeittain nimiyhdestelmiä, hauskoja... juttu että ovat kieliopillisesti oikein..

Manman.

• Anonyymi

jossain jutussa jos haluaisi simuloida jotain mustaa aukkoa avaruudessa, jotain rekonstruuvistaq koodia suoraan grafiikkakiihdyttimelle.

• Anonyymi

Eli tuollainen siis tarkoittaa että ohjelmakoodi muuttaa kokoajan itse itseään.

• Anonyymi

monet ylioipixtojen tytöt tietotekniikassa menettävät mielenterveytensä ajatellen jotain tuollaisiakin juttu että miten simuloint mustan aukon heh

Hanman

• Anonyymi

Ei onnellinen maanantai eikä mikään muukaan päivä, niin kauan kuin asumista häiritään.

• Anonyymi

erittäin mahtavas sitten jos avaat jonkin tietokoneen niin ensimmäisenä aamutuimaqan alkaa pyöriä pallomaisesti joku poliitikon naama

• Anonyymi

Tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Teit ystävällisen aloituksen, mutta ajattelematon tai ajattelemaan kykenemätön henkilö spämmää aloitustasi roskapostilla.

Kyllä, tärkeiden ihmisten tärkeys täytyy paitsi mainita myös osoittaa joka päivä. Kaikki muu on elämän haurauden, yllättävyyden ja lyhyen keston halveksimista.

🦄

• Anonyymi

Ne ihmiset valitaan hyvin tarkkaan joita pidetään tärkeinä. Siihen asemaan ei kuka tahansa todellakaan voi päästä! Ei yksikään oman lapsen ikäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ihmiset valitaan hyvin tarkkaan joita pidetään tärkeinä. Siihen asemaan ei kuka tahansa todellakaan voi päästä! Ei yksikään oman lapsen ikäinen.

Olen samaa mieltä kahden ensimmäisen virkkeen kanssa ja eri mieltä viimeisen virkkeen kanssa.

🦄

• Kiitos myötätunnosta...joku nyt aina jaksaa jotain päättömyyksiä kirjoitella.😀.

Kyllä...se kannattaa kertoa ja näyttää kun siihen pystyy koska joskus voi olla ettei enää pystykään. Sen on elämä opettanut. Hyvää mieltä ja oloa mitä sen kertominen tuo mukanaan ei myöskään ole koskaan liikaa maailmassa.😊.

• Kiitos myötätunnosta...joku nyt aina jaksaa jotain päättömyyksiä kirjoitella.😀.

Kyllä...se kannattaa kertoa ja näyttää kun siihen pystyy koska joskus voi olla ettei enää pystykään. Sen on elämä opettanut. Hyvää mieltä ja oloa mitä sen kertominen tuo mukanaan ei myöskään ole koskaan liikaa maailmassa.😊.

• Anonyymi

hyvä seikkailu-uni sitten joku haaveilija harrastaa syvänmerensukellusta... oikein sycälle jos sukeltraa sirttrewn tulisi vastaan joku Megalodonkin :D

• Anonyymi

todella jänniä unia joskus... haaveilijan kanssa syvänmerensukellustakin.

• Anonyymi

En tunne haalija39 mitenkään, mutta muuta kuin jos nimestä painaa niin voi tulla jokin kuva.... jotain syvänmerensukellusta...

• Anonyymi

dei haalija vaan siis haaveilija, mutta niin maanantai eli monday on moonday eli kuukuninkaan kunnioitettava päivä

• Anonyymi

Ihanan pullea kaveripoikaviesti ♥️

T. Pullea Kaveripoika

• Jaa...mutta kyllä sä nyt erehdyt kun tää on kyllä ihan mun viestini ei kenenkään pullean kaveripojan.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Jaa...mutta kyllä sä nyt erehdyt kun tää on kyllä ihan mun viestini ei kenenkään pullean kaveripojan.😄.

Pullealta näyttää profiili kuvassa

• Anonyymi kirjoitti:

Pullealta näyttää profiili kuvassa

Oi voi...ei kai sentään.😄.

• Anonyymi

olisi hassua jos alkaisi näkemään unessa aina haaveilija39 ja jotain syvänmerensukellusjuttuja aina, jokainen yö saejatrulwella

• Anonyymi

Kuin sarjakuva tai Salatut Elämät tulee joku uusi jakso aina kun lähtee untenmaille ja sitten joku haaveilija on suoritta

• Anonyymi

hauska peli voisi olla jossa olisi otettuna jotain kuvia palstalaisistakin jotain ei tunnistettavia jotain ja kuin Space Invaders ampua toisiaan ja pisteitä tulee

Joutuisin käyttämään tuollaisessa directx, tai olisi järkevintä käyttää, mutta niin ensin käteinen raha sitten vasta työ.

• Hyvää maanantaita =)

• Kiitos paljon!🤗.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon!🤗.

Hyvää 27 yli kahdeksaa!!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää 27 yli kahdeksaa!!

Kiitos.🙂.

• Anonyymi

Minä inhoan yli kaiken tuotaa sanontaa uusi viikko uudet kujeet. Sitä aikoinaan käyttivät työkaverini minulle hyvin tärkeässä työpaikassa. Ei elämä ole kujeilua, se on totisinta totta ja vointi ei ole hyvä monen rankan vuoden jälkeen!

• Ei oikein viitsi enää määritellä maanantaita ja sunnuntaita viikon aluiksi ja lopuiksi. Tämä 5-vuorosysteemi oikeastaan poistaa nuo viikonpäivien merkityksen; no ei toki sunnuntaita kun siitä saa tupla palkan.

Uusia kujeita en enää kaipaa sillä jotenkin tuntuu että isolla prosentilla uudet ja yllättävät asat ovat negatiivisia ja parhaimmillaankin vain neutraaleja.

Kaikesta huolimatta hyvää viikkoa ja joulun odotusta.

• Anonyymi

Hyvää uutta ätmiviikkoa.

• Kyllä te ätmitkin viikkonne ansaitsette eihän siinä.😄.

• Anonyymi

Uusi päivä, uudet murheet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe